Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

V akicji dobis "tmalga" za 70 al kok flik, pa je prov kul. Letos sm ga zmontiral in po 20 jurjih je ketna 10x bolj cista, prov lepo maze, pa prakticno pozabis na vse skp....natankas rezervarcek na ene 3-4k pa je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na eni strani zobnika je. Ja men se zdi, da cist ok maze, ce je pa res bomo pa vidl pri katerih kilometrih bo treba ketno menjat....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če dovolj olja pride na verigo, ga centrifugalna sila itak razmeče po vsej verigi, tako, da je zihr namazana

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če dovolj olja pride na verigo, ga centrifugalna sila itak razmeče po vsej verigi, tako, da je zihr namazana

Pa če maš preveč odprtega ti podmaže tud kovčke pa za sabo vozečega  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa če maš preveč odprtega ti podmaže tud kovčke pa za sabo vozečega  :D

ja vem :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mislim, da je 10 let za verigo dovolj, pa še nekam glasna je postala, zato rabim novo verigo za motor Triumph Speed 4.

 

Da bi imel kaj delati bi jo menjal sam, zato pa iščem po netu kaj ustreza mojemu motorju.

 

veriga ima 108 členov, sta pa 15 in 45 zobnika.

 

Ker je tema o verigah me zanima kaj pomenijo oznake verig.

 

Cena se kar razlikuje, pa me zanima kaj pomeni pri DID  verigi ZVM-X,  VX,  GXW in še kaj se najde.

 

Ok, vem, da dražje so boljše, samo ali razlika v ceni pomeni, da bo veriga res dlje zdržala?

Kateri proizvajalec je ok ?

Kakšen nasvet?

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Evo, končno le montiral scottoiler. Izbral sem vidno mesto, na hladnem...

Iz ketne sem pobral tudi eno vrsto o-ringov. Če bi obe, bi ketna dobila preveč prečnega hoda in še precej glasna bi postala.

Členi so zdaj v notranjosti na novo podmazani in ketna lepo, voljno teče. Otrdelih členov ni več. Tudi nič več ni tistega efekta, ko z močnejšimi potegi gor/dol ohlapi in po nekaj vtljajih spet otrdi. Slaba stran tega efekta je večja poraba, dobra pa blaženje cukanja. 

Bo pa šele prva vožnja pokazala pravi rezultat. Čisto možno je, da bo preveč glasna, ... Ampak pri 46k km pa ne bo veliko škode, če bo eksperiment neuspešen.

 

post-34709-0-31645900-1421489296_thumb.jpg

post-34709-0-34912100-1421489323_thumb.jpg

post-34709-0-66634200-1421489338_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, končno le montiral scottoiler. Izbral sem vidno mesto, na hladnem...

Iz ketne sem pobral tudi eno vrsto o-ringov. Če bi obe, bi ketna dobila preveč prečnega hoda in še precej glasna bi postala.

Členi so zdaj v notranjosti na novo podmazani in ketna lepo, voljno teče. Otrdelih členov ni več. Tudi nič več ni tistega efekta, ko z močnejšimi potegi gor/dol ohlapi in po nekaj vtljajih spet otrdi. Slaba stran tega efekta je večja poraba, dobra pa blaženje cukanja. 

Bo pa šele prva vožnja pokazala pravi rezultat. Čisto možno je, da bo preveč glasna, ... Ampak pri 46k km pa ne bo veliko škode, če bo eksperiment neuspešen.

 

attachicon.gif2015-01-04 19.24.34.jpg

attachicon.gif2015-01-04 19.28.03.jpg

attachicon.gif2015-01-11 15.19.54.jpg

:notworthy: da se ti da...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da ti jo utrže, ne bo nič kaj dober experiment :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ne štekam...  :huh:

 

...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti..  :eek:

 

... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ne štekam...  :huh:

 

...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti..  :eek:

 

... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol.

kar sem jaz razumel, je o ring sam na eni strani, na drugi pa ne, za mazanje skrbi ojler, za poškodbe pa KC :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ne štekam...  :huh:

 

...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti..  :eek:

 

... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol.

Sej ti bo razložu,tud jaz tuhtam..... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En motosvetovec mi je dal eno dotrajano in sem raziskal stanje take ketne.

O ringi skrbijo da členi ostajajo namazani, ampak ne za zmeraj. Ko sem člene razstavil, sem našel le še neznatne sledi masti pa še ta je bila trda in umaknjena z mest trenja. Ko se to zgodi, ketna drastično začne propadat. Ćleni postajajo vedno trši, namazat jih pa ne moreš.

Ko sem odstranil o-ringe z obeh strani, in jo namazal je dobila preveč prečnega hoda in še ropotala je, če sem opletal z njo.

Tako sem zdaj pri svoji odstranil le eno vrsto o-ringov, ketna je ostala kompaktna, olje pa je lepo vdrlo v notranjost. O-ringov se seveda ne da več namestiti nazaj... niti ni potrebe, oiler jo bo stalno mazal... res pa je, da bo z oljem tudi kaka umazanija prišla not...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En motosvetovec mi je dal eno dotrajano in sem raziskal stanje take ketne.

O ringi skrbijo da členi ostajajo namazani, ampak ne za zmeraj. Ko sem člene razstavil, sem našel le še neznatne sledi masti pa še ta je bila trda in umaknjena z mest trenja. Ko se to zgodi, ketna drastično začne propadat. Ćleni postajajo vedno trši, namazat jih pa ne moreš.

Ko sem odstranil o-ringe z obeh strani, in jo namazal je dobila preveč prečnega hoda in še ropotala je, če sem opletal z njo.

Tako sem zdaj pri svoji odstranil le eno vrsto o-ringov, ketna je ostala kompaktna, olje pa je lepo vdrlo v notranjost. O-ringov se seveda ne da več namestiti nazaj... niti ni potrebe, oiler jo bo stalno mazal... res pa je, da bo z oljem tudi kaka umazanija prišla not...

Pri 46kkm je čist vsen če pride tud svinjarija not in da narediš npr. še 10kkm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bolj skrbi zračnost na tisti strani, kjer si odstranil oringe. Če prav razumem se bo lahko del ki naleže na verigo (valj) lahko po novem pomikal levo in desno za debelino odstranjenega oringa. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, da imaš sedaj "navadno" pogonsko verigo kot smojih imel včasih, dokler niso "odkril" oh in sploh "ringov"...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se pravi, da imaš sedaj "navadno" pogonsko verigo kot smojih imel včasih, dokler niso "odkril" oh in sploh "ringov"...

1/2 navadno v bistvu :D

na mx motorjih so pa itak še zmeri take.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bolj skrbi zračnost na tisti strani, kjer si odstranil oringe. Če prav razumem se bo lahko del ki naleže na verigo (valj) lahko po novem pomikal levo in desno za debelino odstranjenega oringa. 

sploh ne... o-ringi so med ploščicami... puša notranjega člena gleda ven iz ploščice, zato členi niso pridobili toliko zračnosti, kot je debelina o-ringov. Pa še desni o-ringi, ki so ostali not, niso več toliko stisnjeni in so pobrali nekaj lufta.

explode.jpg

Popravljeno . Popravil motom
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare:

Če ne bi ljudje raziskovali, ne bi bilo napredka. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare:

Ma ja... ti dam prav. Prav lahko bi šlo kaj narobe.

Npr. ketna ima zdaj nekaj več prečnega hoda. Če bi ga dobila preveč, obstaja možnost, da naleže s ploščicami na zobnik in posledično jo utrga ali blokira kolo v ovinku in še kaj... Da bi se temu izognil, sem jo našponal kar je še dopustno.

Pač ljudje smo si različni... in tukaj sploh ni denar v igri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ne bi ljudje raziskovali, ne bi bilo napredka. 

ja samo eno je raziskovat, drugo je pa toplo vodo odkrivat.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo eno je raziskovat, drugo je pa toplo vodo odkrivat.

A se bojiš da boš mogla spet komu bolniško plačevat :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!