Snečer Objavljeno Junij 1, 2018 Opozori Objavljeno Junij 1, 2018 Nano delci odbijejo svinjarijo, da se ne lepi, po drugi strani pa ostanejo na ketni, da je namazana. http://www.cyclingweekly.com/news/product-news/chris-froomes-muc-off-nanotube-chain-now-available-buy-353747 poleg astmatične pumpice, je froomu pomagal še nano sprej oziroma ketna namočena v "nano"
Roger G. Jagger Objavljeno Junij 1, 2018 Opozori Objavljeno Junij 1, 2018 (popravljeno) On 5/31/2018 at 2:07 PM, Primosio said: Izkušnje, anybody? Jaz testiram zadevo.....trenutno tezko karkoli recem. Le, da ni umazanije po motorju.... lp Popravljeno Junij 1, 2018. Popravil Roger G. Jagger Gonca 1
DAMI34 Objavljeno Junij 1, 2018 Opozori Objavljeno Junij 1, 2018 pred 7 minutami, Roger G. Jagger pravi: Jaz testiram zadevo.....trenutno tezko karkoli recem. Le, da ni umazanije po motorju.... lp sj čista in suha veriga tudi ne lepi umazanije. igc1 1
Roger G. Jagger Objavljeno Junij 1, 2018 Opozori Objavljeno Junij 1, 2018 4 minutes ago, DAMI34 said: sj čista in suha veriga tudi ne lepi umazanije. Čista je, popolnoma suha pa ni......
tomaz69 Objavljeno Junij 1, 2018 Opozori Objavljeno Junij 1, 2018 moja je "suha" ker jo sprejam s suhim sprejem PDL
DAMI34 Objavljeno Junij 1, 2018 Opozori Objavljeno Junij 1, 2018 pred 4 minutami, tomaz69 pravi: moja je "suha" ker jo sprejam s suhim sprejem PDL jaz sem mogoče malo stara šola, ampak PDL mi ni nikoli sedel. Mazanje ketne je kot pri sexu, mora bit mal mastno, pa čmok čmok mora bit slišat ...., ciciban, MiNa in 1 other 4
tomaz69 Objavljeno Junij 1, 2018 Opozori Objavljeno Junij 1, 2018 pred 6 urami, DAMI34 pravi: ... kot pri sexu, mora bit mal mastno, pa čmok čmok mora bit slišat uuu, sam to more bit pa kriza, da moraš tu podmazovat... pole neki ne štima... hmmm, sicer pa to verjetno pride z leti, ker ko si mlad, saj veš, samo davaj... DAMI34 in bosa 2
DAMI34 Objavljeno Junij 2, 2018 Opozori Objavljeno Junij 2, 2018 pred 7 urami, tomaz69 pravi: uuu, sam to more bit pa kriza, da moraš tu podmazovat... pole neki ne štima... hmmm, sicer pa to verjetno pride z leti, ker ko si mlad, saj veš, samo davaj... Ko si u letih je samo še "oiler" opcija .... in gretzky 2
.... Objavljeno Junij 2, 2018 Opozori Objavljeno Junij 2, 2018 pred eno uro, DAMI34 pravi: Ko si u letih je samo še "oiler" opcija Al pa novejši model "motorja" DAMI34 1
Wakasaki Objavljeno Junij 2, 2018 Opozori Objavljeno Junij 2, 2018 Ob 29. 5. 2018 ob 21:37, wabb pravi: Petrolej ali S100 petrolej ok, ta drugo pa opusti. Te razni reinigerji so faajn, ampak škodijo tesnilom...
MiNa Objavljeno Junij 2, 2018 Opozori Objavljeno Junij 2, 2018 pred 1 uro, Wakasaki pravi: Te razni reinigerji so faajn, ampak škodijo tesnilom... V primeru, da je namenski (za čiščenje verig) potem sigurno ne škoduje. Podobnih testov je še ohoho...
Wakasaki Objavljeno Junij 2, 2018 Opozori Objavljeno Junij 2, 2018 (popravljeno) pred 1 uro, MiNa pravi: V primeru, da je namenski (za čiščenje verig) potem sigurno ne škoduje. Podobnih testov je še ohoho... vsi reinigerji, ki so namenjeni odstranjevanju maščob so škodljivi za tesnila verig oz. so neučinkoviti pri čiščenju. Moje prepričanje, na teste se požvižgam.Bil probal videl doživel in menjal verigo po 18000km uporabljaj namenski čistilec za verige.Naslednja povsem enaka pri istem trgovcu-dobavitelju z razliko da sem čistil samo s petrolejem in brez kakršnih koli reinigerjev po 38000km brez znakov razpadanja itd, pol sem pa prodal moped . lahko da se motim, pri kardanu na 2 leti zamenjam 2dcl olja pa gasa... Popravljeno Junij 2, 2018. Popravil Wakasaki Quest in Gonca 2
MiNa Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 (popravljeno) Evo, še ena menjava verige. Moja je pred mesecem menjala MT-07 za F750GS. F je imel 17,5Kkm do sedaj je prevozila 6Kkm in veriga je zanič. Več kot očitno je, da je bila slabo vzdrževana. Pomeni, da se je pregrela in je izteklo mazivo, ki maže stik med sornikom in valjčkom. Povsem rjav in suh sornik, tu veriga ni bila gibljiva. Oring sicer nepoškodovan vendar na stiku "suša" in rja. Pokrov prednjega verižnika je bil zapacan z ostanki "spraya" za verige in rdečkastega prahu rje. Novo verigo (DID 525ZVMX) bo mazal DIY oiler, tako kot je "staro" 6Kkm, vendar ji pomoči ni bilo. Popravljeno Junij 4, 2018. Popravil MiNa Scarabeo 500, Snečer, bosa in 5 others 8
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 (popravljeno) pred 7 minutami, MiNa pravi: Evo, še ena menjava verige. Moja je pred mesecem menjala MT-07 za F750GS. F je imel 17,5Kkm do sedaj je prevozila 6Kkm in veriga je zanič. Več kot očitno je, da je bila slabo vzdrževana. Pomeni, da se je pregrela in je izteklo mazivo, ki maže stik med sornikom in valjčkom. Povsem rjav in suh sornik, tu veriga ni bila gibljiva. Oring sicer nepoškodovan vendar na stiku "suša" in rja. Pokrov prednjega verižnika je bil zapacan z ostanki "spraya" za verige. Novo verigo (DID 525ZVMX) bo mazal DIY oiler, tako kot je "staro" 6Kkm, vendar ji pomoči ni bilo. Mina. Pri kolikšnih kilometrih si opazil, da so nekateri členi malo trdi? Moja veriga ima nekaj členov malo trdih, španana pa je bila samo dvakrat. Kaj misliš koliko km še lahko po občutku naredim z njo? Popravljeno Junij 4, 2018. Popravil Scarabeo 500
MiNa Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 Ko členi otrdijo, so znotraj zarjaveli (slika zgoraj). Tudi iz kakšne daljše vožnje se privlečeš domov, jaz sem lani prišel iz Portugalske, vendar se prične veriga rapidno raztegovat. Da sem lahko vozil kolikor toliko normalno sem jo moral zategovat na 800-1000km, mazal pa z oljem DIY. Zunaj lepo mastna členki pa otrdeli zaradi rje (nekje nazaj so slike). DAMI34 in Scarabeo 500 2
DAMI34 Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 pred 10 minutami, Snecer pravi: Lepe barve je nova ketna sam ne pomaga nič, tut če je zlata gre kdaj predčasno v franže, preverjeno brez oilerja seveda pred 10 minutami, Scarabeo 500 pravi: Mina. Pri kolikšnih kilometrih si opazil, da so nekateri členi malo trdi? Moja veriga ima nekaj členov malo trdih, španana pa je bila samo dvakrat. Kaj misliš koliko km še lahko po občutku naredim z njo? ko sem to na moji ZVMX did opazil, da so določeni členi trdi, ker so se X ringi cufali, sem jo zvlel še nekje 5 jurjev. Redno sem jo čistil s petrolejem, pa so se členi zmehčali. Scarabeo 500 in MiNa 2
Snečer Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 Pravkar, DAMI34 pravi: sam ne pomaga nič, tut če je zlata gre kdaj predčasno v franže, preverjeno brez oilerja seveda zlato ne rjavi drugače pa mazat in kdaj tudi očistit pred 11 minutami, Scarabeo 500 pravi: Mina. Pri kolikšnih kilometrih si opazil, da so nekateri členi malo trdi? Moja veriga ima nekaj členov malo trdih, španana pa je bila samo dvakrat. Kaj misliš koliko km še lahko po občutku naredim z njo? probaj jo očistit s petrolejem da se omehča in namazat z oljem Scarabeo 500 1
DAMI34 Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 Pravkar, Snecer pravi: zlato ne rjavi drugače pa mazat in kdaj tudi očistit hah kot da ne bi vedel, v Romuniji sem jo tako zapacal in brusil do doma, da ni nič pomagalo. al pa sem naletel na ponaredek, ampak kupljena pri SM moto od Ognibene. Wakasaki 1
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 Mehčam . Malo je že spustila. Tesnila vsa na svojem mestu. Bomo videli. Čaka me malo daljša tura, pa sem v dilemi. Potem pa zmeraj nekaj mečem proč, ko ne vem, koliko bi še zdržalo.
MiNa Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 (popravljeno) Zato pa, mazati z oljem. V primeru slabih razmer, dež, makadam... pustim odprto pipico, da olje verigo čisti. Pri taki uporabi, na "starih" verižnikih je navadna DID VX (Kettenmax) na sivčku zdržala 80Kkm. Tako sem ovrgel tudi mit, da je potrebno menjat verižnike istočasno z verigo. Popravljeno Junij 4, 2018. Popravil MiNa DAMI34 1
MiNa Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 pred 5 minutami, Scarabeo 500 pravi: Mehčam . Malo je že spustila. Tesnila vsa na svojem mestu. Bomo videli. Čaka me malo daljša tura, pa sem v dilemi. Potem pa zmeraj nekaj mečem proč, ko ne vem, koliko bi še zdržalo. Imej s seboj orodje, za dodatno napenjanje verige. Jaz sem lani po raznih servisih "fehtal" 24 ključ za zadnje kolo ostalo (13) za napenjalce sem imel. Na koncu sem imel zadnjo os cca 5mm pred koncem možnosti napenjanja. DAMI34 1
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 pred 3 minutami, MiNa pravi: Zato pa, mazati z oljem. V primeru slabih razmer, dež, makadam... pustim odprto pipico, da jo olje verigo čisti. Pri taki uporabi, na "starih" verižnikih je navadna DID VX (Kettenmax) na sivčku zdržala 80Kkm. Tako sem ovrgel tudi mit, da je potrebno menjat verižnike istočasno z verigo. Ravno v tem je ogromna razlika z ojlerjih. Takrat, ko je potrebno sproti mažeš - dež, prah. Takrat moje mazanje odpove .
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 pred 1 minuto, MiNa pravi: Imej s seboj orodje, za dodatno napenjanje verige. Jaz sem lani po raznih servisih "fehtal" 24 ključ za zadnje kolo ostalo (13) za napenjalce sem imel. Na koncu sem imel zadnjo os cca 5mm pred koncem možnosti napenjanja. To imam zmeraj s sabo. Mi je v Švici VX crkovala, da je imela na 200 km viden vamp. Sem mislil, da se ne bom domov privlekel. Je bila veriga ko čigumi. Jebenti, se mi je škoda zdi - bila je dvakrat samo malo našpanan, se skoraj ne pozna. Če bi se samo doma fural, se ne bi sekiral . MiNa 1
MiNa Objavljeno Junij 4, 2018 Opozori Objavljeno Junij 4, 2018 Dodaj pipco pa par cevk pa si rešil problem. Evo oiler za manj kot 10€.... DAMI34, Scarabeo 500 in igc1 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se