Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

slisi se, kot da je veriga premalo napeta in "udarja" nekje ob dele masine. poglej, ce so kje vidne sledi kontakta med masino in verigo.

 

druga moznost je, da je vez med dvema ali vec cleni "zarjavela" in veriga ne drsi vec normalno preko veriznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nikjer ne udarja sem poizkušal že na vse načine pa se vedno dogaja isto in to samo na določenem delu sprednjega verižnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom postavil malce butasto vprašanje, pa vseen:

kdaj menjate verigo?

1. ko vam rečejo na servisu

2. ko doseže določeno št km

3. ko je neenakomerno pretegnjena (skače, ruži..itd)

 

Zanima me, ker mam okrog 30000km, pa zgleda v redu, teče lepo, rahlo opleta sicer levo in desno, to pa že zadnjih 10000km, ker mi je vuilkanizer zmaknil gumo iz centra. Serviser mi je rekel, da je po njegovem še dobra in da ni panike, da bom že vedu ko bo začela skakat :D.

Prav tako sem pomeril nategnjenost po navodilih (se pravi utež na verigo in dolžino določenih členov), in še ne presega mejne vrednosti. Če jo na zadnjem zobčeniku potegnem nazaj, je toleranca nekje 1,5-max 2mm. (od oka, ker je težko izmerit)

jst jo menjam:

- ko je vidno da je kšn člen trd in negibljiv

- ko jo začnem slišat, čeprov sm jo očistil in namazal po PS

- ko jo čutim pri enakomerni vožnji da cuka

- po novem jo tudi "premerim" po unih navodilih kšno stran do dve nazaj

- če mam višek denarja jo zamenjam preventivno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enako.

 

Pomislim tudi koliko kmjev naredim na leto in za koliko sezon mi sluzi ketna. Ce zdrzi 3-4 sezone (30-40k km), jo mirno zamenjam, saj gledam nanjo kot potrosen material. Ob drugi menjavi ketne, ima motor ze 70k km, takrat zamenjam se zobcenike. (pri tej kilometrini, si zelim novega motorja)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

enako.

 

Pomislim tudi koliko kmjev naredim na leto in za koliko sezon mi sluzi ketna. Ce zdrzi 3-4 sezone (30-40k km), jo mirno zamenjam, saj gledam nanjo kot potrosen material. Ob drugi menjavi ketne, ima motor ze 70k km, takrat zamenjam se zobcenike. (pri tej kilometrini, si zelim novega motorja)

 

Pri prvi menjavi verige pustiš stare verižnike? Koliko manj km (v % ) potem zdrži druga veriga? Ali sem te le narobe razumel? V naprej hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je da med 35 in 40000 je res zadnji čas in ne glede na to, kako stvar na videz zgleda, se zamenja ketno in zobnike...

 

Tu ni kaj filozofirat... zadeva je takrat dotrajana...

 

... takrat ugotoviš, da voziš skoraj nov motor...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Pri prvi menjavi verige pustiš stare verižnike? Koliko manj km (v % ) "

Res je, zamenjam samo ketno,ce so zobceniki ok. Kakih 25% manj kmjev naredim z drugo RK ketno.

Sem pa imel na 600-tki problem s ketno pri 18000 (en glid je bil zarjavel), pac kupil rabljen motor. Ceprav sem zamenjal samo ketno, je bila voznja poezija. 

Original zobceniki z mojo voznjo kar zdrzijo, sedaj testiram neke poceni JT sprockets, bomo vidl a jih bo treba menjat z novo ketno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst jo menjam:

- ko je vidno da je kšn člen trd in negibljiv

- ko jo začnem slišat, čeprov sm jo očistil in namazal po PS

- ko jo čutim pri enakomerni vožnji da cuka

- po novem jo tudi "premerim" po unih navodilih kšno stran do dve nazaj

- če mam višek denarja jo zamenjam preventivno

kake kmje okvirno narediš z enim setom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje je da med 35 in 40000 je res zadnji čas in ne glede na to, kako stvar na videz zgleda, se zamenja ketno in zobnike...

 

Tu ni kaj filozofirat... zadeva je takrat dotrajana...

 

... takrat ugotoviš, da voziš skoraj nov motor...

nabavi avtomastki mazalec in se bomo potem naprej pogovarjali. po 40k km s takim pomocnikom se veriga se nategovati ne zacne. .)

yep, BTDT.

 

urkoman, iz kaksnega materiala so verizniki, katere uporabljas? po 30k km so jekleni bili na banditu ze kar na koncu. n.pr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ves, da ne vem kak je material, mislm da so zadnji ultra-durable high carbon, prednji pa chromoly steel alloy.

Se strinjam, da bo na litrasu material prej posel, pa tudi z leti se stil voznje spremeni.

Na tem motorju bo cez kaki 2 sezoni ketno za menjat, takrat bom vec vedel tudi o obrabi zobcenikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kake kmje okvirno narediš z enim setom?

najmanj jih je blo 10.000, ko sem se naučil mazat in čistit ketno pa tja do 35 jurjev;

sicer pa tko k je Ice napisal; na varadero sem montiral škotojler in je pri 40 jurjev ketna bla BP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A tist nas majster pa nima vec avtomatskega mazalca? Se ne spomnim zdej kdo ze....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iščem mazalec za yamaha fz6(dobro in najcenejšo varijanto). Vidim, da ste nekateri že tud kupljene frizirali sami doma. Če se kdo na Štajerskem koncu ukvarja s tem na mi pošlje na ZS, ali pa kar tu predstavi svojo zadevo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Maš predstavljeno mojo predelavo toturo ojlerja (22 €) ki je bil na testih celo bolje ocenjen od 4x dražje konkurence, nekje na teh straneh... bom pobrskal... takrat smo jih naročali enih 10 in zmontirali na XJR, Vstrom, FZ6, EN500, XX, več se že ne spomnem...

 

Moj post o nujni menjavi verige na 35000 je pa bil mišljen na tiste, ki mazalca nimajo... Sam opažam, da bi svoj drugi set sicer letos že gotovo menjal, tako pa vidim, da bo zdržal bistveno dlje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra predelava ferek. Koliko podaljsas zivljensko dobo ketne? Meni se je zdelo med 30-40k km uredu cifra za menjat. Jo pa namazem na 500km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še ne vem... prvo sem menjal na dobrih 30 se mi zdi, a ne zato ker bi bila zlo raztegnjena - enostavno zaradi kilometrine, ker je pri tej pač fajn met novo ketno in zobnike...

 

... na drugi imam zgoraj opisan ojler in jih je tudi že 30... doba bo gotovo daljša... me prav zanima koliko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje - napetost verige nastavim na bolj ohlapno stran tovarniškega priporočila (piše 2-3 cm, nastavim na 3) in jo tu pa tam posprejam s Profi Dry Lube (pa ne prepogosto - na ene 1000-1500km - razen po vožnji po mokrem - takrat malo prej ;) ).

 

Veriga brez raztegovanja zdrži 30k-40k km, nato pa postane glasna. In ko je tako glasna, da je moteča, jo zamenjam.

 

 

  D.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lalp ša kaj ČŽ verige. 

A ima kdo izkušnje z njimi?

Hvala

... to najbrž misliš na ČZ

.. (češka veriga)

 

Slabe izkušnje.

Že ko je bila nova, je bila "neenakomerno stegnjena". Ko si kolo vrtel v prazno na štenderju, je šel spodnji (ohlapni) del verige gor pa dol za kak cm.

kmalu sem jo moral šponat... po nekaj kkm sem jo moral šponat pogostokrat....

Daj gor raje  d.i.d....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!