Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Razumem te ja, saj prej sem to pisal da je verjetno zaradi tega modrega olja od oilerja če nastavim manj kot kapljico na minuto postane veriga mat, ampak je pa tudi bolj glasna potem.. če dam na več, je veriga tiho ampak se pa sveti od olja. Rad imam bolj na zihr, upam da sem se odločil prav da se sveti... Verjetno bi s tvojim oljem ki je bolj viskozno- se bolje obdrži na verigi nastavil na manj in bi bila še vedno tiha. V glavnem sem zadovoljen mazat mi ni treba, čistit tud ne tako da super.. malo pa tud mora bit masno..saj veš kako je na suho :D

Daj rdeče olje je za poletje bolj primerno saj je gostejše,modro je zimsko in bolj tekoče in slabše opravlja nalogo poleti pa še motor imaš bolj usran  :)

Objavljeno

Daj rdeče olje je za poletje bolj primerno saj je gostejše,modro je zimsko in bolj tekoče in slabše opravlja nalogo poleti pa še motor imaš bolj usran  :)

Bom dal rdeče. Mi je žal da sem sploh plavega takrat kupil. Usran ni tako hudo, veriga je pa res kar čista tudi po celi sezoni :) Verjetno komu za mano tudi kako kapljico vrže :P

Meni osebno je ta oiler super stvar, pozabiš na spreje in špricanje :)

Objavljeno

S kakšno vizkoznostjo olja in pri kakšni temperaturi okolice si dosegel to 1 kapljico olja na minuto? Uporabljaš to le za daljše poti, da se izogneš "sprejanju" ? Zelo zanimiva ideja, le pozabljivost :headbang:  pri meni bi moral "izključit"...el. ventil bi jo...

Uporabljam olje za mazanje verig motornih žag (spreja od montaže "oilerja" ne uporabljam več). Za "doziranje" pa sem v debelejšo cevko za dovod olja vstavil "slamico" od WD40 in zategnil z vezico, tako da olje teče samo po tanki "kapilari".

Pozabljivost je laho problem pri tem ročnem načinu se mi je zgodilo v garaži preko noči (na srečo sem pred tem pod motordal karton). Med vožnjo pa ni panike pač kakšna kaplja odleti v zadaj vozeče :ninja:.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bom dal rdeče. Mi je žal da sem sploh plavega takrat kupil. Usran ni tako hudo, veriga je pa res kar čista tudi po celi sezoni :) Verjetno komu za mano tudi kako kapljico vrže :P

Meni osebno je ta oiler super stvar, pozabiš na spreje in špricanje :)

Ja vedno ko kupiš oiler ti dajo modrega zraven za zimo,vrjetno jim v skladišču ostaja  :grim

Objavljeno

Ni cudn da so pol ceste mastne :D

Kaj ti olje pušča  :kva1:

Objavljeno

motom:

 

... pa si ti prebral, kaj sem napisal?

verjetno nisi razumel, kaj sem s poskusom hotel doseči.

Poskusil sem ketno namazat pod x-ringi pa žal to ni mogoče niti pri delta p 1 bar, kaj šele kot si ti napisal z ohlajanjem ketne.

Pravzaprav je to tudi dobro, saj bi sicer lahko že sprememba temperature ali nadmorske višine že tiščala mast izpod x-ringov.

 

Ker ni šlo zlepa, bo šlo pa zgrda. Tako bo moj naslednji korak porezanje vseh o-ringov po eni strani. Po drugi strani jih bom pustil notri, ker bi ketna sicer dobila preveč lufta levo/desno in tudi na glasnosti bi se precej poznalo. Nabavil sem tudi scottoiler in na ta način bo ketna v celoti lepo namazana.

 

Marsikdo si bo mislil, da bom z odstranitvijo o-ringov uničil ketno, ampak pri 45000km nimam kaj več zgubit.

 

Pri rabljeni ketni sem namreč ob razdrtju opazil, da masti pod x-ringi praktično ni več. Še tista, ki je bila se je umaknila na nedrseči del in tudi masti je bila bolj malo podobna.

Objavljeno

V nedeljo sem kar predčasno prekinil furo, asfalt je bil enostavno premrzel, usran in na veliko mestih moker.

Zame je bilo sezone konec in vožnja po jajcih mi je brez veze.

In sem motor opral in pospravil. Evo spucan v nulo:

post-34709-0-19380500-1414081257_thumb.jpg

 

Figo, v resnici je še daleč od čistega motorja. Kriva je uporaba spreja za ketno. Ma mi ne bo noben govoril, da ti scott oiler userje motor. Ne rečem, da ne bo masten, pač obrišeš pa je. Ampak tole sranje od spreja pa res ni za nikamor. In da se ve, ketno in okolico operem 2x na sezono ob menjavi gume, feltno, žmigovc, plastiko... pa 1x na mesec. Zgleda pa tkole usrano:

 

post-34709-0-18732000-1414082651_thumb.jpgpost-34709-0-87140900-1414081900_thumb.jpg

post-34709-0-22294100-1414081946_thumb.jpgpost-34709-0-12219700-1414082014_thumb.jpgpost-34709-0-46019900-1414082088_thumb.jpgpost-34709-0-83174400-1414082114_thumb.jpgpost-34709-0-29191100-1414082138_thumb.jpgpost-34709-0-42702800-1414082165_thumb.jpg

 

 

 

Objavljeno

Si ga pa zgljeda res kr konkretno opral, glede na to, da si pri napisu Yamaha celo črko in pol dol spravu he he :grim

Objavljeno

Vzam petrolej pa bo simpl šlo dol. Sicer si pa sam ugotovu da je skotojler al pa generiki zlo enostavna in dobra rešitev.

Vzam petrolej pa bo simpl šlo dol. Sicer si pa sam ugotovu da je skotojler al pa generiki zlo enostavna in dobra rešitev.

Objavljeno

Hmm... lepo spucal, sploh pa če ga tako malokrat pucaš razen če nisi kafe racer in greš ven le ko je lepo in še do prvega kafiča. Drugače pa glede spreja... slab sprej oz. pretirano pipsanje in še malo splošne smole pa res dobiš tak efekt.

Meni uspe zgledno, par pikic po feltni in to je to. Ena sama fura po dežju naredi večji svinjak kot 24 mesecev pipsanja ketne. No morda pa je še kak tehnični vzrok ki pripomore kajpavem. Pomoje, namesto da mažeš... pereš ketno ampak to je le sum ali pa je sprej živ jajc. S čim pipsariš ketno?

Objavljeno (popravljeno)

Uporabljam S100, menda boljšega ni.

Res pa, da ne šparam. Mažem vsak drugi tank, t.j. na 450km.

Letos naredil 10k km in ponucal 2 spreja 400ml.

Sicer se pa po ketni vidi, da ni nič kaj preveč namazana. Je ževse dol vrgl.

 

Kakorkoli, mast leti dol, pa če je še tko dober sprej.

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno

Tud js uporablam S100 pa mam letos za sabo skor 20kkm, pa sm porabu en ceu sprej 400ml, pa še enga nekje okol pol. Ketna ni da bi bla suha, iz nje pa tud ne teče, feltna tud nč pošpricana al pa kj drucga. Ketna ma pa za sabo ca. 29kkm, pa bo po moje še zihr za 20km. Tk da ne morem rečt, da nisem z vsem zadovolen :). Mi je pa nazadnjem servisu šu nekej ketno z nekim sranjem špricat, da pol ko sem motor drugič pral, je blo vse nekej pikast naokol, pa si pršu gor da je to od unga sranja k mi špricu na servisu. Drugič k grem, mu prvo rečem, da nima kj za špricat ketne :).

Objavljeno

V redu, se strinjam, ziher sem pretiraval z mazanjem. Verjetno bi lahko mazal pol manj.

V tem primeru bi imel v eni sezoni namesto 800ml samo 400ml dreka po motorju.

Objavljeno

V nedeljo sem kar predčasno prekinil furo, asfalt je bil enostavno premrzel, usran in na veliko mestih moker.

Zame je bilo sezone konec in vožnja po jajcih mi je brez veze.

In sem motor opral in pospravil. Evo spucan v nulo:

attachicon.gif2014-10-23 17.27.19.jpg

 

Figo, v resnici je še daleč od čistega motorja. Kriva je uporaba spreja za ketno. Ma mi ne bo noben govoril, da ti scott oiler userje motor. Ne rečem, da ne bo masten, pač obrišeš pa je. Ampak tole sranje od spreja pa res ni za nikamor. In da se ve, ketno in okolico operem 2x na sezono ob menjavi gume, feltno, žmigovc, plastiko... pa 1x na mesec. Zgleda pa tkole usrano:

 

attachicon.gif2014-10-23 17.16.39.jpgattachicon.gif2014-10-23 17.11.57.jpg

attachicon.gif2014-10-23 17.13.55.jpgattachicon.gif2014-10-23 17.15.17.jpgattachicon.gif2014-10-23 17.18.47.jpgattachicon.gif2014-10-23 17.19.30.jpgattachicon.gif2014-10-23 17.20.31.jpgattachicon.gif2014-10-23 17.21.05.jpg

 

Evo tako pa zgleda pri meni po 10.000 km - Scottoiler :)

 

post-25300-0-20913400-1414085830_thumb.jpg

Objavljeno

ma ce mazes na debelo ni druzga efekta kot da je motor usran. neki ga pa vedno po motorju pomece tko pac je, al bolj pucas al pa se zarad tega ne sekiras.

ce ne vozis po mokrem al kaki packariji je tudi na 1000km zadosti na pogosto za mazat. itak pa a bo nrdila 30 jurju al 40 je vazno bolj za moto svet debato, kot da bi se v denarnici poznalo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Scottoiler je zakon. Montiran dual injektor, ketna namazana motor čist................ :OK: :OK: :OK:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Dobil sem podatek, da je ketno potrebno zamenjati, ko se raztegne preko mere 239,3mm, merjeno 15 členov, kar pomeni med 1 in 16 pinom. 

post-34709-0-45093900-1414519555_thumb.jpg

Tako natančno je seveda težko pomerit, ampak meni je meritev pokazala malenkost manj kot 239 mm, pri 46k km.

Seveda je ketno potrebno našponati, najlažje, da se šraufenciger zapelje v zadnji zobnik. 

Me zanima, če lahko kdo pomeri precej novo ketno, za primerjavo...

Objavljeno

Dobil sem podatek, da je ketno potrebno zamenjati, ko se raztegne preko mere 239,3mm, merjeno 15 členov, kar pomeni med 1 in 16 pinom....

pa si pomeru celo verigo, al samo 15 clenov?

Objavljeno

pa si pomeru celo verigo, al samo 15 clenov?

kot sem napisal: razdaljo med 16-imi pini. Dobro bi bilo to razdaljo pomeriti tudi na več različnih mestih. 

Objavljeno

Ketensprej; NILS.

Zadovoljen!

Lepljiva zadeva, ki jo ne razmetava naokoli.

Objavljeno

Zame je ketna fuc, ko vidim da je treba skoz sponat in ko se začne neenakomirno raztezat.

Drugače pa skoraj nova dc ketna ima ~237mm med 15 členi.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Dobil sem podatek, da je ketno potrebno zamenjati, ko se raztegne preko mere 239,3mm, merjeno 15 členov, kar pomeni med 1 in 16 pinom. 

attachicon.gif2014-10-28 18.10.43.jpg

Tako natančno je seveda težko pomerit, ampak meni je meritev pokazala malenkost manj kot 239 mm, pri 46k km.

Seveda je ketno potrebno našponati, najlažje, da se šraufenciger zapelje v zadnji zobnik. 

Me zanima, če lahko kdo pomeri precej novo ketno, za primerjavo...

A to je salonski motocikel? Madonca na zobniku bi lahko jedel... jaz biti fouš...

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Ketensprej; NILS.

Zadovoljen!

Lepljiva zadeva, ki jo ne razmetava naokoli.

 

Lahko prosim kak link do spreja ali pa informacijo kje ga je možno kupit?

Objavljeno

tisti, ki imate izkušnje: po čiščenju verige pred zimskim spanjem sem jo izdatno nasprejal dry lube -om od louisa. malo mi je čudno, ker je veriga resnično suha (kljub kot sem omenil izdatnemu sprejanju). bo to OK za verigo? teče sicer enako kot prej s klasičnim sprayem...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!