DAMI34 Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Sj se ne gre sam za to. Pravi gospodar poskrbi za svoj moped, ker mu je življenje drago. Mene zanima samo to, a je kdo z ojlerjem dosegel vsaj 70ali več jurjev, ker reklame govorijo o 2x ali 3x daljši dobi verige. Če vzamem povprečje 30 jurjev, bi z ojlerjem gladko dosegel med 60 in 90, če pa temu ni tako, se mi ga pa ne da montirat.
StaraFeltna Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Sj se ne gre sam za to. Pravi gospodar poskrbi za svoj moped, ker mu je življenje drago. Mene zanima samo to, a je kdo z ojlerjem dosegel vsaj 70ali več jurjev, ker reklame govorijo o 2x ali 3x daljši dobi verige. Če vzamem povprečje 30 jurjev, bi z ojlerjem gladko dosegel med 60 in 90, če pa temu ni tako, se mi ga pa ne da montirat. Po tem kar sem prebral je 2-3x daljša doba verige za tiste ki slabo vzdržujejo. Na tujih forumih je bilo nekaj herojev ki je naredilo 60.000+km a žal se ne spomnem kaj je bila za ena reč. Morda kak transalp...
jany Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 1x tedensko motor perem in po vsakem pranju še verigo malo našpricam, 1x mesečno pa se posvetim samo verigi za jo očistit in namazat. Rajši večkrat da zdrži kot pa manjkrat pa prej menjat. Vmes pa itak še gme prečekiram pa komplet motor da se vidi če je kaj novega za menjat popravit... zaenkrat ima 23.000 in je še original na polovici napeta.
alen1 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Moja ima trenuto 12800 z ojlerjem. Tudi mene zanima koliko bo zdržalo. Ne glede na ojler verigo redno kontroliram. Prednosti ki jih vidim: 50ml olja je za cca. 2500 - 3000 (lahko manj lahko več odvisno koliko ga odpreš in od viskoznosti olja). 0.5L original olja je 12€. Prej sem uporabljal S100 sprej, silikon je pacal okrog, spredaj pri verižniku in na keti se je nabirala umazanija. To me niti ni motilo. Probljem je bilo to očistit. Sploh pri sprednjem verižniku ketne niti ne. Sedaj se ne nabira nič več, kar je pa po motorju in okrog pa s krpo obrišem. Ketna je bila prej trda zaradi silikona in umazanije. Z ojlerjem je mehka, valčki lepo tečejo. Prej je bila ketna kar glasna sploh, ko je bil čas za mazanje. Mazal sem je tam na 400km. Sedaj teče veliko lepše in tišje. Kamenčki oz. pesek je hrustal med verižniki in verigo. Sedaj tega ni več. In še bi se najdlo kaj... To je zgolj moje mnenje. Na daljše fure je super. Lani po Franciji sem naredil nekaj čez 3000km. Vsake toliko sem pogledal, če je vse ok in to je bilo to. Ojler je opravil svojo nalogo z odliko (pri meni). Zivnorc in Kmet2 2
matija1234 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Pravkar sem zamenjal verigo in veriznike. Stara veriga je bila DID 520 VX kupljena v louisu za 110€(cel set z verizniki), septembra 2012. Na motorju yamaha xt660x mi je zdrzala 13500km!!! Mazal sem na manj kot 500km(S100 in Dry profi lube), ocistil sem jo pa 3x, povesa je imela skoz po priporocilih(40-55mm). Nekaj clenov je bilo trdih in cela ketna je postala glasnejsa ampak najhuje je bilo na enem clenu, ki je imel ogromno lufta v vseh smereh. Zamenjal sem jo z DID zvmx 520(zlata ), cena seta na kettenmax 125€+10€ postnine in upam na mnogo daljso zivljensko dobo
siks Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 zakaj si pa šel nazaj na did? za primerjavo?
HyperJack Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Pravkar sem zamenjal verigo in veriznike. Stara veriga je bila DID 520 VX kupljena v louisu za 110€(cel set z verizniki), septembra 2012. Na motorju yamaha xt660x mi je zdrzala 13500km!!! Mazal sem na manj kot 500km(S100 in Dry profi lube), ocistil sem jo pa 3x, povesa je imela skoz po priporocilih(40-55mm). Nekaj clenov je bilo trdih in cela ketna je postala glasnejsa ampak najhuje je bilo na enem clenu, ki je imel ogromno lufta v vseh smereh. Zamenjal sem jo z DID zvmx 520(zlata ), cena seta na kettenmax 125€+10€ postnine in upam na mnogo daljso zivljensko dobo To je za XT.jko čist spodobna življenska doba, sem jo jaz menjal na 11.000 in to original komplet...potem se nabavil did in vse skupaj prodal...
matija1234 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 zakaj si pa šel nazaj na did? za primerjavo? Loh bi reku tko, da probam ce se splaca v zlato vlagat , pa tut slabo se spoznam na firme ki izdelujejo ketne in sklepam da DID ni za brezveze najbolj razsirjena ali se pac motim.
DAMI34 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Zato je velik kitajskih ponaredkov na trgu, al pa so se poslabšali, jaz sm nezadovoljen z DID zvmx gold
alen1 Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 (popravljeno) Jaz sem dal original verigo in verižnike zadevša ima O ringe (D.I.D 530). V ceni se z raznimi zlatimi in ZVMX ringi ne razlikuje veliko. Prejšna original mi je naredila 38100km po soncu, pesku, dežju, snegu, soli... in to brez ojlerja. Popravljeno Junij 18, 2014. Popravil alen1 igorkr in DAMI34 2
Cartman Objavljeno Junij 18, 2014 Opozori Objavljeno Junij 18, 2014 Nekaj clenov je bilo trdih in cela ketna je postala glasnejsa ampak najhuje je bilo na enem clenu, ki je imel ogromno lufta v vseh smereh. A je bil to slucajno stuk clen?
siks Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 To je za XT.jko čist spodobna življenska doba, sem jo jaz menjal na 11.000 in to original komplet...potem se nabavil did in vse skupaj prodal... 11čukov pa res ne more bit normalna doba... Zato je velik kitajskih ponaredkov na trgu, al pa so se poslabšali, jaz sm nezadovoljen z DID zvmx gold zakaj nezadovoljen? kaj pol regina?
Leteči Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Loh bi reku tko, da probam ce se splaca v zlato vlagat , pa tut slabo se spoznam na firme ki izdelujejo ketne in sklepam da DID ni za brezveze najbolj razsirjena ali se pac motim. V zlato se ne splača vlagat. Po mehanskih lastnostih je veriga povsem enaka navadni črni izvedbi, pomembna je le oznaka VX2, ZVMX...... Res pa je tudi da je odletavanje spreja z zlate verige zaradi gladkosti čenov večje kot pri klasični črni verigi. Glede trdih členov.......... v 99% pride do negibljivh členov zaradi nekvalitetnih maziv, spreji večinoma delujejo kot lepila, ki nase potegnejo vso umazanijo katera sčasoma pride v verigo in uniči tesnila. Še vedno je najbolj priporočljivo mazanje z oljem kar priporočajo vsi proizvajalci. Ob pravi izbiri olja je tudi odletavanja zelo malo. igorkr 1
thumper Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 zakaj nezadovoljen? kaj pol regina? RK recimo ..
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 11čukov pa res ne more bit normalna doba... zakaj nezadovoljen? kaj pol regina? Zato ker gledajo koščki tesnil x ringov ven (pa nisem edini, ki se mu je to zgodilo). Zdj zgleda kot da se je odluščil del Xa (uho), pa še vedno tesni. Naslednja bo enuma- EK
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 V zlato se ne splača vlagat. Po mehanskih lastnostih je veriga povsem enaka navadni črni izvedbi, pomembna je le oznaka VX2, ZVMX...... Res pa je tudi da je odletavanje spreja z zlate verige zaradi gladkosti čenov večje kot pri klasični črni verigi. Glede trdih členov.......... v 99% pride do negibljivh členov zaradi nekvalitetnih maziv, spreji večinoma delujejo kot lepila, ki nase potegnejo vso umazanijo katera sčasoma pride v verigo in uniči tesnila. Še vedno je najbolj priporočljivo mazanje z oljem kar priporočajo vsi proizvajalci. Ob pravi izbiri olja je tudi odletavanja zelo malo. SE kar strinjam, preveč obstojna maziva, včasih slabše mažejo kot pa tisti spreji, ki "pacajo feltno" Zaradi močno obstojnih sprejev, je tudi priporočljivo večkrat očistiti verigo s petrolejem.
StaraFeltna Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Tegale ima kdo? https://www.louis.de/en/artikel/scottoiler-mini-v-system/50004391?list=3176903 Ne zgleda ravno fouš... (pa še cena je na mestu)
NX650 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Tegale ima kdo? https://www.louis.de/en/artikel/scottoiler-mini-v-system/50004391?list=3176903 Ne zgleda ravno fouš... (pa še cena je na mestu) Sem gledal to, cena je ok... kakšna je razlika med temi sistemi, tale recimo maže samo eno stran verige, sem pa opazil še nek sistem double ki maže obe strani verige, ima 2 šobi-cevki ob verižniku. Tisti ki to uporabljate, ta ki maže samo ob eni strani verigo.... kako se to olje potem razleze po celotni verigi, je enakomerno naoljena?
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Sem gledal to, cena je ok... kakšna je razlika med temi sistemi, tale recimo maže samo eno stran verige, sem pa opazil še nek sistem double ki maže obe strani verige, ima 2 šobi-cevki ob verižniku. Tisti ki to uporabljate, ta ki maže samo ob eni strani verigo.... kako se to olje potem razleze po celotni verigi, je enakomerno naoljena? centrifugalna sila, ga dobesedno razprši Kmet2 1
TakeALookAround Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Ja kaj nej recm....mogoce v stilu iz teme o gumah ....Oiler je super,moja veriga je po 2h jurjih k nova! Nism je se sponal, cistil pa tudi ne...
NX650 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 centrifugalna sila, ga dobesedno razprši ok, to mi je jasno... od notranje strani proti zunanji.... ampak na drugo stran... verjetno malo manj
DAMI34 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 ok, to mi je jasno... od notranje strani proti zunanji.... ampak na drugo stran... verjetno malo manj v bistvu ga kr dobro, olje je precej bolj tekoče od sprejev, tak da ga maš po verigi, feltni, sedžu, kufrih Kmet2 1
maus Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 ja .. pa še use uzad pošpricaš ... ko se jaz za kakšnim peljem , ki ima ta mazalec, sm včasih kr mal flekast ... pa ne lažm, ker lahko dokažem DAMI34 1
NX650 Objavljeno Junij 19, 2014 Opozori Objavljeno Junij 19, 2014 Pomeni moraš vozit vedno zadnji, da ni preveč flekastih za tabo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se