Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Kaj se bo sekiral kak je napeta....važen da mi drži 40kkm pa je to to...

 

Nikoli si ne zakompliciram življenja, če to ni potrebno, še najmanj pa pri nastavljanju ketne, Na Z.jku jo nastavim na tovarniške vrednosti. Na Versysu pa pustim malo več, ker sva dva gor + oprema. Do zdaj nobenega problema.

 

lp

Mi lahko napišeš kakšne so tovarniške vrednosti na z750?

 

hvala

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj se bo sekiral kak je napeta....važen da mi drži 40kkm pa je to to...

 

Nikoli si ne zakompliciram življenja, če to ni potrebno, še najmanj pa pri nastavljanju ketne, Na Z.jku jo nastavim na tovarniške vrednosti. Na Versysu pa pustim malo več, ker sva dva gor + oprema. Do zdaj nobenega problema.

 

lp

Men to ni nobeno sekiranje... pač želim vse imeti v piko.

Zdaj mam 40.000 in upam še na 10.000. Ker zadnjo gumo menjam na 3300- 5000 pomeni, da glih ne šparam... jo pa zato mažem vsaka 2 tanka. En sprej 400ml je zdržal glih 5000 km.

 

Mimogrede na Versusu puščaš preveč, smo že ugotovili, da se ketna losa ob obremenitvi.

Sam da se ne sekiraš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne berem vse 220 strani teme, ker nimam časa za to, me zanima naslednja stvar. Na ketni ki ima za sabo 12000km, ne dirkam, ne na cesti, ne na pisti, vozim se sam, se je zgodilo da so začeli Oringi( X-RINGI) odpadati. Mislil se da se je trava kje prijela gor, ampak glej ga zlomka vidim da je ring. Pregledam natančno celo ketno in na treh linkih gumice več ni, na ene parih pa je kmal nebo več. Ketna in zobniki so že novi doma, zdej en dan zamenjam. Ampak zanima me zakaj je do tega prišlo? Največji hec je ta da se mi je ista stvar zgodila pri prejšnjem fazerju po 8000km. Zanima me kaj narobe delam da se to dogaja, ker ne mislim vsako sezono metat denar za drugo ketno.

Kar se tiče čiščenja in mazanja. Mažem 500-1000km, odvisno od tega kje in kdaj se vozim, uporabljam motul ROAD+. Verigo čistim vsako četrto mazanje nekje, uporabljal sem Motul cahin cleaner, ker je drag, mi je kolega reku da kupuje za aprilio BrakeParts Cleaner, ki deluje enako le da je dosti cenejši,(ima 25000KM s ketno pa je OK), zato sem zadnje leto uporabljal to. Kaj bi lahko bi razlog?

Hvala za odgovore

Lp

Mitja

Pomoje je brake cleaner preagresiven. Uporabi svetilni petrolej raje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lih tega sem si danes zrihtal, kako efektivno bo pa pucanje z njim, pa kdaj drugič :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men to ni nobeno sekiranje... pač želim vse imeti v piko.

Zdaj mam 40.000 in upam še na 10.000. Ker zadnjo gumo menjam na 3300- 5000 pomeni, da glih ne šparam... jo pa zato mažem vsaka 2 tanka. En sprej 400ml je zdržal glih 5000 km.

 

Mimogrede na Versusu puščaš preveč, smo že ugotovili, da se ketna losa ob obremenitvi.

Sam da se ne sekiraš...

 

Ja poglej, pri meni je vse v piko če se le da...se pravi nastavim na tovarniško nastavitev in je v piko, ne boš verjel in to že 6 sezono zapored! 

 

Pri meni ni toliko obremenjen, da bi se losala, sej ni narejena iz cukra. Bolj kot se obremenjuješ, slabše je...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ampak kaj pa eni kompicirate okrog stvari, ki res ne potrebujejo toliko pozornosti :smoke:  Ne me narobe razumet, sem tudi sam inženir in imam rad stvari zrihtane tako kot se za gre. Ampak delat znanost okrog verige...raje se pojdite vozit  :kva1:  Našponaš na tisto predpisano vrednost in si rešen. Če si zategnil preveč ti ob možnosti velikega poseda vzmetenja, sploh s sopotnico, verigo zateguje, kar vodi v poškodbe. Lepo skrbiš, da je pravilno zašponana, redno mažeš, očistiš ko je res zapacana in zamenjaš ko je to potrebno. Pri nekaterih na 40.000km, pri meni pa recimo vsakih 20.000km. Tako je življenje in ne si ga komplicirat še bolj :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kdo komplicira... mi je pač v veselje vedet kako deluje...

Bi se pa nekatere že lahko prijelo vsaj dejstvo, da vsak posed motorja odteguje verigo.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kdo komplicira... mi je pač v veselje vedet kako deluje...

Bi se pa nekatere že lahko prijelo vsaj dejstvo, da vsak posed motorja odteguje verigo.

Hvala.

torej če ima ko je motor na stojalu lufta recimo 2cm, ima potem ko se gor usedeš je lufta več?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej če ima ko je motor na stojalu lufta recimo 2cm, ima potem ko se gor usedeš je lufta več?

 

to tud mene zanima :yawn:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kdo komplicira... mi je pač v veselje vedet kako deluje...

Bi se pa nekatere že lahko prijelo vsaj dejstvo, da vsak posed motorja odteguje verigo.

Hvala.

 

Meni bi bilo recimo v veselje vedet, kak se da napilit kanale, pa predela vbrizg, itd itd. Ne pa za koliko se raztegne in skrči ketna. Pomojem si edini na tem forumu, ki ga to tako vneto zanima...zdej pa razmisli ;)...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej če ima ko je motor na stojalu lufta recimo 2cm, ima potem ko se gor usedeš je lufta več?

 

 

Ja več ga je za 2mm, ampak moraš potem it s motorja dol...tko da recimo če si pretegnil ketno preveč in se ti ne da še enkrat odvijačit vijaka, se parkrat usedež gor pa se ti sam našštela...in ko greš na vožnjo ne smeš hodit iz motorja ker tvegaš, da jo boš preveč raztegnil. Potem je samo še vprašanje, če ti bo zdržala do doma...mah kurc, vidm da bo treba kardan zmontirat :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motom ponud svoje mnenje in ga deli z nami vi eni in isti pa morte cloveka sprec skurcat s svojimi brezpomenskimi komentarji kot je ta zgoraj.

Ce se strinjate ga pohvalte, ce ne se pa zadrzte ce se le lahko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motom ponud svoje mnenje in ga deli z nami vi eni in isti pa morte cloveka sprec skurcat s svojimi brezpomenskimi komentarji kot je ta zgoraj.

Ce se strinjate ga pohvalte, ce ne se pa zadrzte ce se le lahko.

 

debatiramo pač o smiselnosti njegovga početja - za nas; men je nesmiselno zabijanje cajta. in moja ketna se našpona ko gre nihajka gor, do tistga položaja ko je vodoravna, kar pa je precej hoda. vedno, odkar vozim sem imel ketno nastavljeno na bolj ohlapno, kot ne. edinkrat ko sem jo zategnil sem nedolgo zatem menjal semering na osi prednjega verižnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motom ponud svoje mnenje in ga deli z nami vi eni in isti pa morte cloveka sprec skurcat s svojimi brezpomenskimi komentarji kot je ta zgoraj.

Ce se strinjate ga pohvalte, ce ne se pa zadrzte ce se le lahko.

 

E ti si pa biser a ;), kje ti vidiš kurcanje? Vsak človek ima svobodo govora, če napišem, kar si jaz mislim, kaj je tu kaj takega? Pa tudi vsak normalen človek, bi moral imeti vsaj malo zdravega smisla za humor, če nisi iz mojega posta razbral, da je vse skupaj šala (kot 3/4 postov na forumu), potem ti žal ne morem pomagati. Lahko ti pa pomagam kaj obrazložiti, če ti še kej ni jasno.

 

In pohvalim vedno, kar se pohvalit da...ne vidim, pa smisla za zadrževanje?

 

:photo:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

debatiramo pač o smiselnosti njegovga početja - za nas; men je nesmiselno zabijanje cajta. in moja ketna se našpona ko gre nihajka gor, do tistga položaja ko je vodoravna, kar pa je precej hoda. vedno, odkar vozim sem imel ketno nastavljeno na bolj ohlapno, kot ne. edinkrat ko sem jo zategnil sem nedolgo zatem menjal semering na osi prednjega verižnika.

Tebi nesmiselno, njemu ne. Jst sm vedno mislu da se ketna napne ko se gor nalozi teza, eto sm zvedu neki novga v kolikor je to res (se nism poglablu)

Ok jaka maš prov ker kar kol bom napisu bos mel spet nek odgovor. Lahko mi pa odgovoris na ZS ki ti ga bom poslav

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....čak, zakaj me pol serviser vpraša......a se voziš večino sam, al v dvoje? ( ko mi nastavlja ohlapnost verige )........mogoče zato,ker me sprašuje, če mi je dolgčas :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počasi smo prišli do bistva, da vedno ne gre zaupati mehanikom pa tudi forumu ne. Tukaj si lahko izmenjamo mnenja in izkušnje, medtem ko mehaniku pa že ne boš pameti solil...

Po  moje o ringi največkrat pogledajo ven zaradi premalo mazanja... seveda pa tudi ob uporabi agresivnega čistila.

 

Mene raznorazne predelave mašine ne zanimajo. Japonci so že vedeli kako in kaj. Na misel mi ne pride, da bi rezal sesalne loputke ali večal odprtino za zrak, ipd. Me pa zanimajo dodelave... npr indikator za prestave, prtljažnik na klik, ...

 

Se pravi..ja... ketna se ob obremenitvi losa. In ko nastavljamo zračnost, vedno zavrtimo kolo preden preverimo hod ketne (ne preveč močno). Torej, če dvakrat preverjamo hod ketne, vedno prej zavrtimo kolo. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskušaj dat original (genuine parts) verigo gor. Te so običajno najboljše kvalitete. Meni na Yamahai FZ1 drži že 45.000 km in za enkrat še ne kaže nekih znakov obrabe. O-ringi so tam kjer morajo bit, valjči vsi lepo tečejo pa tudi tek verige je miren. Veriga je DID (Made in Japan).

DIDovih ponaredkov je kar veliko na trgu, in fixy ni edini, ko mu gumice vn meče, med drugim sem tudi jaz opazil par poškodovanih pri meni, pa mehanik mi je rekel, da je to že videl. Pri meni bo naslednja iste firme kot original in to je EK enuma.

 

bdw-original (EK) z O ringi je naredila 45kkm, redno mazana in čiščena, pri didu nisem spremenil postopkov, montiral najdražjo ZVMX in lejga zlomka, po 15kkm že poškodovani Xringi.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami34..kaka je pa razlika v ceni med verigami?

Do zdj mam eno ponudbo EK in je cena skoraj ista kot sem dal lani za zlato did. Vedno govorim o najdražji. cca 190€ skupaj z verižnik tip 525. 

Zanimivo pa je tole: če vzamem OEM kawasaki, dobim O ringe in ceno zasoljeno na 250€......seveda je pa proizvajalec kdo drugi kot EK 

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se bom zravn prtaknu :P

Dami, po kolkih km so ti začeli X-ringi vn padat?

 

Kolikor sem zasledil ima večina original keten (oz. prvovgradenj) O-ringe, pa s(m)o vsi zadovoljni s "prvimi". Zaradi česa potemtakem vsi silimo/jo na X-ringe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..jaz sem tudi pred kratkim nataknil gor EK. Nabavil tanartadražjo pri Rumenkotu. Za enkrat dela  :D

..že na uč zgleda kvalitetna  :yes:

...koliko bo pa zdržala, pa povem kak kilometer prej, preden jo zamenjam..   :P

 

...tanartadražjo pa sem nabavil zato, ker jo dvovaljniki uničujejo mnogo bolj kot štirivaljniki, pa da mi zdrži vsaj 30kkm.

Pa če že nabavljate EK ketno, priporočam, da nabavite tisto "že ulavfano". To pomeni, da je ketna že fabriško "ulavfana"- raztegnjena..in jo ni treba ponovno šponati po 1000 km, ko se ulafva. Zakaj? ...ker se mi zdi (predpostavljam), da v firmi na stroj bolj enakomerno ketno stegnejo kot na mopedu. (pravim da predpostavljam...nisem pa razmišljal zakaj...)

Popravljeno . Popravil Zivnorc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men bo počas sprejev zmankalo. Sej mam zalogo, ampak tud poraba je letos jebeno visoka. Ne vem če sm se dvakat pelal brez da bi mi jo opralo....

 

Verigo sm menjal 15 000 nazaj, Stara ketna je crknila na štuk glidu, verižniki so bli čist zdravi, pa sm najcenejši DID gor fuknu. Do nedavnega ni kazala silne obrabe. jo moram čez vikend spucat in  pobližje pogledat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!