Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Nima kam prodirat. Veriga ima O,X, in ne vem kakšne ringe še in je namazana za celo ževljensko dobo. Maže se izključno zaradi trenja in obrabe (oziroma zmanjšanje) med verižniki in verigo.

Je pa super, če se svinjarija ne prijemlje, ker svinjarija deluje kot dodatno sredstvo trenja (dodatna obraba, višja temperatura.. .) kar pa za verigo ni OK.

 

prodiranje je verjetno mislil območje pod valjčkom, kjer o ringi nimajo veze..

post-20836-0-61801200-1418639309_thumb.jpg

Objavljeno

Js sm dal pa samo en ventil in deluje dobro... ko zapreš samo  še nekaj kaplic pade potem pa neha... sem se bal da bo preveč kapljalo pa ubistvu  čist počas kaplja....

kupi se pa šalčko, cevke in ventil na ebayu...

ena slikca za predstavo:

 

20141116113620.jpg

 

Tak mora zgledat:

post-45426-0-18529300-1418692506_thumb.jpg

post-45426-0-79421400-1418692560_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Tole je bolj taka...kako naj rečem....ruska izvedba :)

 

Js sm dal pa samo en ventil in deluje dobro... ko zapreš samo  še nekaj kaplic pade potem pa neha... sem se bal da bo preveč kapljalo pa ubistvu  čist počas kaplja....

kupi se pa šalčko, cevke in ventil na ebayu...

ena slikca za predstavo:

 

20141116113620.jpg

Popravljeno . Popravil Leteči
Objavljeno

Namesto ročni ventilov, je treba dobit elektromagnetnega, da ob dodanem kontaktu ventil odpre in žurka se začne. Zdej pa kje dobit elektromagnetni ventil tako majhnih dimenzij, da je dovolj diskreten za montažo pod sedež?

 

Zanimiv zimski projekt =) 

Objavljeno

Namesto ročni ventilov, je treba dobit elektromagnetnega, da ob dodanem kontaktu ventil odpre in žurka se začne. Zdej pa kje dobit elektromagnetni ventil tako majhnih dimenzij, da je dovolj diskreten za montažo pod sedež?

 

Zanimiv zimski projekt =) 

 

Že našel in naročil =P

Objavljeno

...ej... Jaka... ma kaki elektromagnetni ventil...

 

...tko, kot je naredila gorenjka na Fazerci...

 

.. lonček zavorne tekočine, na spodnji strani prevrtaš, daš not nipelj s sedežem za iglo na notranji strani, na zunanji strani namestiš cevko.... pod pokrovčkom posode daš gumasto membrano, na membrano iglo..... v pokrovček nipelj za cevko za podtlak... in to je to. Igli za "ON-OFF" dovoliš gibanje kaka 2mm z membrano, več ne rabiš... na zgornji del nad membrano fedrček, da tišči dol, ko ne dela.

Za doziranje olja uporabiš eksterno iglo od metanolskega motorja (Lindinger, Schweighofer), ki smo jih dajali dodatno na zadnjo plato motorja... in to je to....al pa ni neka znanost narediti tako iglo.

..pa v lonček še nipelj za polnjenje in ozračevanje...

 

Sej pravim, da mi je ful nerodno, da sem kupil Scottoiler...

..ampak jebi ga... zdej ga že imam..

 

:P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...ej... Jaka... ma kaki elektromagnetni ventil...

 

...tko, kot je naredila gorenjka na Fazerci...

 

.. lonček zavorne tekočine, na spodnji strani prevrtaš, daš not nipelj s sedežem za iglo na notranji strani, na zunanji strani namestiš cevko.... pod pokrovčkom posode daš gumasto membrano, na membrano iglo..... v pokrovček nipelj za cevko za podtlak... in to je to. Igli za "ON-OFF" dovoliš gibanje kaka 2mm z membrano, več ne rabiš... na zgornji del nad membrano fedrček, da tišči dol, ko ne dela.

Za doziranje olja uporabiš eksterno iglo od metanolskega motorja (Lindinger, Schweighofer), ki smo jih dajali dodatno na zadnjo plato motorja... in to je to....al pa ni neka znanost narediti tako iglo.

..pa v lonček še nipelj za polnjenje in ozračevanje...

 

Sej pravim, da mi je ful nerodno, da sem kupil Scottoiler...

..ampak jebi ga... zdej ga že imam..

 

:P

 

Dej ne kompliciri... jaz bom namontiral elektromagnetni ventil z regulacijo pretoka olja s pomočjo 7inčne tablce. (nekej čujem da so televizije ratale na motorju ker je baje tak dolgajt ratal :slap:), tvoj sistem vsebuje preveč elementov, ki se lahko pri mojih adventurističnih podvigih okvarijo :blush:

Objavljeno

jaz imam pa najraje pips sprej ... vsaj takrat malo bolj detajlno pregledam verigo

 

:krneki:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz ti prodam avtomatski mazalec za verigo (na elektromagnetni ventil) za 60 EUR

(Zamenjal sem motor, pa mi je ostal)

Objavljeno

Jaz ti prodam avtomatski mazalec za verigo (na elektromagnetni ventil) za 60 EUR

(Zamenjal sem motor, pa mi je ostal)

 

Če mi ga daš za 25 € (toliko je materiala), ga ne kupim, ker to ni izziv. Vsak lahko kupi stvar (če ma dnar), ne more je pa vsak naredit sam. 

Objavljeno

Js si sam čistim ketno, mažem jo tut sam, edin na izletih pa uporabljam Motodvigalo Kmet2 (posebn model) za dvig motorja in pol spet sam mažem.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če mi ga daš za 25 € (toliko je materiala), ga ne kupim, ker to ni izziv. Vsak lahko kupi stvar (če ma dnar), ne more je pa vsak naredit sam. 

Kaj motor si si tud sam naredu?

Objavljeno

Kaj motor si si tud sam naredu?

 

Seveda, sam sem ga naredil z drugačnim delom ;)

 

Zakaj sprašuješ?

Objavljeno

Če mi ga daš za 25 € (toliko je materiala), ga ne kupim, ker to ni izziv. Vsak lahko kupi stvar (če ma dnar), ne more je pa vsak naredit sam. 

 

Hyperjack!

ne prodam ti ga niti zastonj. Pa ne zato, ker recimo potrebujem denar, ampak zato, ker ti ga ne privoščim!!  :O  :P

Objavljeno

Seveda, sam sem ga naredil z drugačnim delom ;)

 

Zakaj sprašuješ?

Da bi še men enga naredil,ker me proizvajalci nategujejo,material za moj motor je mogoče vreden 8k€ prodajajo ga pa za 16k€ in več,zato sprašujem :P

Objavljeno

Da bi še men enga naredil,ker me proizvajalci nategujejo,material za moj motor je mogoče vreden 8k€ prodajajo ga pa za 16k€ in več,zato sprašujem :P

Sej ti pravim drago zaračunajo njihov izdelek na koncu je pa še pol stvari preveč gor (žmigovci, nosilci tablice, stopalke za sopotnika, luči preveč elektronike in še bi lahko naštevu )  :D

Objavljeno (popravljeno)

Če ste že pri tej temi o vrednosti vozil. Ni važna znamka. Ali je to Dacia ali pa Ferrari. Cena vsakega dela se kupi na njegovo maso. 

Se pravi vržeš na tehtnico in dobiš ceno. Odstopanja  za kupca (mislim avtomobilska podjetja) so majhna samo zaradi kvalitete in načina obdelave. (max20%)

Koliko stane Ferrari iz tvarne???   Malo. Vse ostalo je znamka.

Pa ne me prepričevat o nasprotnem, ker imam samo 15 let avtomobilske industrije za samo. (Tudi za Ferrari)

Popravljeno . Popravil Jetam
Objavljeno

Se ne strinjam s tabo.

...in te ne prepričujem o nasprotnem.

 

Evo.... zadovoljen? :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če ste že pri tej temi o vrednosti vozil. Ni važna znamka. Ali je to Dacia ali pa Ferrari. Cena vsakega dela se kupi na njegovo maso. 

Se pravi vržeš na tehtnico in dobiš ceno. Odstopanja  za kupca (mislim avtomobilska podjetja) so majhna samo zaradi kvalitete in načina obdelave. (max20%)

Koliko stane Ferrari iz tvarne???   Malo. Vse ostalo je znamka.

Pa ne me prepričevat o nasprotnem, ker imam samo 15 let avtomobilske industrije za samo. (Tudi za Ferrari)

 

Da v 15 letih nisi pogruntal, da se pri nakupu avta plačuje tudi razvoj, eksotične materiale in obdelavo le teh je žalostno.

Znamka vlaga miljone v razvoj, tehnologijo, razne preizskave itd.

 

pa tako kot norc te tudi js ne bom prepričeval, samo strinjal se ne bom :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kasn dodatek? Na sliki je kapalka z cevmi in flasko za olje..kaj se rabim?

Objavljeno

poglej si na zavihku dawnlouds , navodila za montiranje in v prvem oknčku piše kaj je v paketu, flaške ni, mal je nateg  slika.

Drugače pa WTF, kolko so šli komplicirat to napeljavo.

Objavljeno

Slike resnično "povedo" več od zapisanega, vendar je v prvi točki opisa zapisano, točno kaj se za to ceno prodaja (A great add-on for all users of the Scottoiler automatic chain lubricating system.).

Ni nateg le cena je kar visoka.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!