Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

V akicji dobis "tmalga" za 70 al kok flik, pa je prov kul. Letos sm ga zmontiral in po 20 jurjih je ketna 10x bolj cista, prov lepo maze, pa prakticno pozabis na vse skp....natankas rezervarcek na ene 3-4k pa je to to.

Objavljeno

Ja ma un za 70e je sam ena kapalka.... kako pol maže? Sam na eni strani? Al jo mas na sredino zobnika postavljeno

Objavljeno

Na eni strani zobnika je. Ja men se zdi, da cist ok maze, ce je pa res bomo pa vidl pri katerih kilometrih bo treba ketno menjat....

Objavljeno

če dovolj olja pride na verigo, ga centrifugalna sila itak razmeče po vsej verigi, tako, da je zihr namazana

Objavljeno

če dovolj olja pride na verigo, ga centrifugalna sila itak razmeče po vsej verigi, tako, da je zihr namazana

Pa če maš preveč odprtega ti podmaže tud kovčke pa za sabo vozečega  :D

Objavljeno

Pa če maš preveč odprtega ti podmaže tud kovčke pa za sabo vozečega  :D

ja vem :P

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mislim, da je 10 let za verigo dovolj, pa še nekam glasna je postala, zato rabim novo verigo za motor Triumph Speed 4.

 

Da bi imel kaj delati bi jo menjal sam, zato pa iščem po netu kaj ustreza mojemu motorju.

 

veriga ima 108 členov, sta pa 15 in 45 zobnika.

 

Ker je tema o verigah me zanima kaj pomenijo oznake verig.

 

Cena se kar razlikuje, pa me zanima kaj pomeni pri DID  verigi ZVM-X,  VX,  GXW in še kaj se najde.

 

Ok, vem, da dražje so boljše, samo ali razlika v ceni pomeni, da bo veriga res dlje zdržala?

Kateri proizvajalec je ok ?

Kakšen nasvet?

 

lp

Objavljeno

No. 1 nasvet, da boš mel še kej počet je da prebereš tole temo :OK:

  • Všeč mi je 2
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo, končno le montiral scottoiler. Izbral sem vidno mesto, na hladnem...

Iz ketne sem pobral tudi eno vrsto o-ringov. Če bi obe, bi ketna dobila preveč prečnega hoda in še precej glasna bi postala.

Členi so zdaj v notranjosti na novo podmazani in ketna lepo, voljno teče. Otrdelih členov ni več. Tudi nič več ni tistega efekta, ko z močnejšimi potegi gor/dol ohlapi in po nekaj vtljajih spet otrdi. Slaba stran tega efekta je večja poraba, dobra pa blaženje cukanja. 

Bo pa šele prva vožnja pokazala pravi rezultat. Čisto možno je, da bo preveč glasna, ... Ampak pri 46k km pa ne bo veliko škode, če bo eksperiment neuspešen.

 

post-34709-0-31645900-1421489296_thumb.jpg

post-34709-0-34912100-1421489323_thumb.jpg

post-34709-0-66634200-1421489338_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Evo, končno le montiral scottoiler. Izbral sem vidno mesto, na hladnem...

Iz ketne sem pobral tudi eno vrsto o-ringov. Če bi obe, bi ketna dobila preveč prečnega hoda in še precej glasna bi postala.

Členi so zdaj v notranjosti na novo podmazani in ketna lepo, voljno teče. Otrdelih členov ni več. Tudi nič več ni tistega efekta, ko z močnejšimi potegi gor/dol ohlapi in po nekaj vtljajih spet otrdi. Slaba stran tega efekta je večja poraba, dobra pa blaženje cukanja. 

Bo pa šele prva vožnja pokazala pravi rezultat. Čisto možno je, da bo preveč glasna, ... Ampak pri 46k km pa ne bo veliko škode, če bo eksperiment neuspešen.

 

attachicon.gif2015-01-04 19.24.34.jpg

attachicon.gif2015-01-04 19.28.03.jpg

attachicon.gif2015-01-11 15.19.54.jpg

:notworthy: da se ti da...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

da ti jo utrže, ne bo nič kaj dober experiment :(

Objavljeno

..ne štekam...  :huh:

 

...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti..  :eek:

 

... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol.

Objavljeno

..ne štekam...  :huh:

 

...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti..  :eek:

 

... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol.

kar sem jaz razumel, je o ring sam na eni strani, na drugi pa ne, za mazanje skrbi ojler, za poškodbe pa KC :D

Objavljeno

..ne štekam...  :huh:

 

...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti..  :eek:

 

... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol.

Sej ti bo razložu,tud jaz tuhtam..... :hmm:

Objavljeno

En motosvetovec mi je dal eno dotrajano in sem raziskal stanje take ketne.

O ringi skrbijo da členi ostajajo namazani, ampak ne za zmeraj. Ko sem člene razstavil, sem našel le še neznatne sledi masti pa še ta je bila trda in umaknjena z mest trenja. Ko se to zgodi, ketna drastično začne propadat. Ćleni postajajo vedno trši, namazat jih pa ne moreš.

Ko sem odstranil o-ringe z obeh strani, in jo namazal je dobila preveč prečnega hoda in še ropotala je, če sem opletal z njo.

Tako sem zdaj pri svoji odstranil le eno vrsto o-ringov, ketna je ostala kompaktna, olje pa je lepo vdrlo v notranjost. O-ringov se seveda ne da več namestiti nazaj... niti ni potrebe, oiler jo bo stalno mazal... res pa je, da bo z oljem tudi kaka umazanija prišla not...

Objavljeno

En motosvetovec mi je dal eno dotrajano in sem raziskal stanje take ketne.

O ringi skrbijo da členi ostajajo namazani, ampak ne za zmeraj. Ko sem člene razstavil, sem našel le še neznatne sledi masti pa še ta je bila trda in umaknjena z mest trenja. Ko se to zgodi, ketna drastično začne propadat. Ćleni postajajo vedno trši, namazat jih pa ne moreš.

Ko sem odstranil o-ringe z obeh strani, in jo namazal je dobila preveč prečnega hoda in še ropotala je, če sem opletal z njo.

Tako sem zdaj pri svoji odstranil le eno vrsto o-ringov, ketna je ostala kompaktna, olje pa je lepo vdrlo v notranjost. O-ringov se seveda ne da več namestiti nazaj... niti ni potrebe, oiler jo bo stalno mazal... res pa je, da bo z oljem tudi kaka umazanija prišla not...

Pri 46kkm je čist vsen če pride tud svinjarija not in da narediš npr. še 10kkm

Objavljeno

Mene bolj skrbi zračnost na tisti strani, kjer si odstranil oringe. Če prav razumem se bo lahko del ki naleže na verigo (valj) lahko po novem pomikal levo in desno za debelino odstranjenega oringa. 

Objavljeno

Se pravi, da imaš sedaj "navadno" pogonsko verigo kot smojih imel včasih, dokler niso "odkril" oh in sploh "ringov"...

Objavljeno (popravljeno)

Se pravi, da imaš sedaj "navadno" pogonsko verigo kot smojih imel včasih, dokler niso "odkril" oh in sploh "ringov"...

1/2 navadno v bistvu :D

na mx motorjih so pa itak še zmeri take.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno (popravljeno)

Mene bolj skrbi zračnost na tisti strani, kjer si odstranil oringe. Če prav razumem se bo lahko del ki naleže na verigo (valj) lahko po novem pomikal levo in desno za debelino odstranjenega oringa. 

sploh ne... o-ringi so med ploščicami... puša notranjega člena gleda ven iz ploščice, zato členi niso pridobili toliko zračnosti, kot je debelina o-ringov. Pa še desni o-ringi, ki so ostali not, niso več toliko stisnjeni in so pobrali nekaj lufta.

explode.jpg

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno

A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare:

Objavljeno

A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare:

Če ne bi ljudje raziskovali, ne bi bilo napredka. 

Objavljeno

A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare:

Ma ja... ti dam prav. Prav lahko bi šlo kaj narobe.

Npr. ketna ima zdaj nekaj več prečnega hoda. Če bi ga dobila preveč, obstaja možnost, da naleže s ploščicami na zobnik in posledično jo utrga ali blokira kolo v ovinku in še kaj... Da bi se temu izognil, sem jo našponal kar je še dopustno.

Pač ljudje smo si različni... in tukaj sploh ni denar v igri.

Objavljeno

Če ne bi ljudje raziskovali, ne bi bilo napredka. 

ja samo eno je raziskovat, drugo je pa toplo vodo odkrivat.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ja samo eno je raziskovat, drugo je pa toplo vodo odkrivat.

A se bojiš da boš mogla spet komu bolniško plačevat :lol1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!