TakeALookAround Objavljeno December 24, 2014 Deli Objavljeno December 24, 2014 V akicji dobis "tmalga" za 70 al kok flik, pa je prov kul. Letos sm ga zmontiral in po 20 jurjih je ketna 10x bolj cista, prov lepo maze, pa prakticno pozabis na vse skp....natankas rezervarcek na ene 3-4k pa je to to. MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajkr88 Objavljeno December 24, 2014 Deli Objavljeno December 24, 2014 Ja ma un za 70e je sam ena kapalka.... kako pol maže? Sam na eni strani? Al jo mas na sredino zobnika postavljeno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TakeALookAround Objavljeno December 25, 2014 Deli Objavljeno December 25, 2014 Na eni strani zobnika je. Ja men se zdi, da cist ok maze, ce je pa res bomo pa vidl pri katerih kilometrih bo treba ketno menjat.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno December 25, 2014 Deli Objavljeno December 25, 2014 če dovolj olja pride na verigo, ga centrifugalna sila itak razmeče po vsej verigi, tako, da je zihr namazana Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno December 25, 2014 Deli Objavljeno December 25, 2014 če dovolj olja pride na verigo, ga centrifugalna sila itak razmeče po vsej verigi, tako, da je zihr namazana Pa če maš preveč odprtega ti podmaže tud kovčke pa za sabo vozečega DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno December 25, 2014 Deli Objavljeno December 25, 2014 Pa če maš preveč odprtega ti podmaže tud kovčke pa za sabo vozečega ja vem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stjan Objavljeno Januar 8, 2015 Deli Objavljeno Januar 8, 2015 Mislim, da je 10 let za verigo dovolj, pa še nekam glasna je postala, zato rabim novo verigo za motor Triumph Speed 4. Da bi imel kaj delati bi jo menjal sam, zato pa iščem po netu kaj ustreza mojemu motorju. veriga ima 108 členov, sta pa 15 in 45 zobnika. Ker je tema o verigah me zanima kaj pomenijo oznake verig. Cena se kar razlikuje, pa me zanima kaj pomeni pri DID verigi ZVM-X, VX, GXW in še kaj se najde. Ok, vem, da dražje so boljše, samo ali razlika v ceni pomeni, da bo veriga res dlje zdržala? Kateri proizvajalec je ok ? Kakšen nasvet? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Januar 8, 2015 Deli Objavljeno Januar 8, 2015 No. 1 nasvet, da boš mel še kej počet je da prebereš tole temo Kmet2 in hribuc 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 Evo, končno le montiral scottoiler. Izbral sem vidno mesto, na hladnem... Iz ketne sem pobral tudi eno vrsto o-ringov. Če bi obe, bi ketna dobila preveč prečnega hoda in še precej glasna bi postala. Členi so zdaj v notranjosti na novo podmazani in ketna lepo, voljno teče. Otrdelih členov ni več. Tudi nič več ni tistega efekta, ko z močnejšimi potegi gor/dol ohlapi in po nekaj vtljajih spet otrdi. Slaba stran tega efekta je večja poraba, dobra pa blaženje cukanja. Bo pa šele prva vožnja pokazala pravi rezultat. Čisto možno je, da bo preveč glasna, ... Ampak pri 46k km pa ne bo veliko škode, če bo eksperiment neuspešen. Kmet2 in igorkr 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 Evo, končno le montiral scottoiler. Izbral sem vidno mesto, na hladnem... Iz ketne sem pobral tudi eno vrsto o-ringov. Če bi obe, bi ketna dobila preveč prečnega hoda in še precej glasna bi postala. Členi so zdaj v notranjosti na novo podmazani in ketna lepo, voljno teče. Otrdelih členov ni več. Tudi nič več ni tistega efekta, ko z močnejšimi potegi gor/dol ohlapi in po nekaj vtljajih spet otrdi. Slaba stran tega efekta je večja poraba, dobra pa blaženje cukanja. Bo pa šele prva vožnja pokazala pravi rezultat. Čisto možno je, da bo preveč glasna, ... Ampak pri 46k km pa ne bo veliko škode, če bo eksperiment neuspešen. 2015-01-04 19.24.34.jpg 2015-01-04 19.28.03.jpg 2015-01-11 15.19.54.jpg :notworthy: da se ti da... hajoktejn, bajkr88 in TakeALookAround 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 da ti jo utrže, ne bo nič kaj dober experiment TakeALookAround, bajkr88, Kmet2 in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zivnorc Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 ..ne štekam... ...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti.. ... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 ..ne štekam... ...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti.. ... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol. kar sem jaz razumel, je o ring sam na eni strani, na drugi pa ne, za mazanje skrbi ojler, za poškodbe pa KC bajkr88, Kmet2, Zivnorc in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 ..ne štekam... ...a je to res z oringi....al je to kaka zajebancija ob preobilici zimskega prostega časa, ki ga ne moreš drugače izkoristiti.. ... kako si pa namestil nove o-ringe? .... stare si moral pretrgati da si jih spravil dol. Sej ti bo razložu,tud jaz tuhtam..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 En motosvetovec mi je dal eno dotrajano in sem raziskal stanje take ketne. O ringi skrbijo da členi ostajajo namazani, ampak ne za zmeraj. Ko sem člene razstavil, sem našel le še neznatne sledi masti pa še ta je bila trda in umaknjena z mest trenja. Ko se to zgodi, ketna drastično začne propadat. Ćleni postajajo vedno trši, namazat jih pa ne moreš. Ko sem odstranil o-ringe z obeh strani, in jo namazal je dobila preveč prečnega hoda in še ropotala je, če sem opletal z njo. Tako sem zdaj pri svoji odstranil le eno vrsto o-ringov, ketna je ostala kompaktna, olje pa je lepo vdrlo v notranjost. O-ringov se seveda ne da več namestiti nazaj... niti ni potrebe, oiler jo bo stalno mazal... res pa je, da bo z oljem tudi kaka umazanija prišla not... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 En motosvetovec mi je dal eno dotrajano in sem raziskal stanje take ketne. O ringi skrbijo da členi ostajajo namazani, ampak ne za zmeraj. Ko sem člene razstavil, sem našel le še neznatne sledi masti pa še ta je bila trda in umaknjena z mest trenja. Ko se to zgodi, ketna drastično začne propadat. Ćleni postajajo vedno trši, namazat jih pa ne moreš. Ko sem odstranil o-ringe z obeh strani, in jo namazal je dobila preveč prečnega hoda in še ropotala je, če sem opletal z njo. Tako sem zdaj pri svoji odstranil le eno vrsto o-ringov, ketna je ostala kompaktna, olje pa je lepo vdrlo v notranjost. O-ringov se seveda ne da več namestiti nazaj... niti ni potrebe, oiler jo bo stalno mazal... res pa je, da bo z oljem tudi kaka umazanija prišla not... Pri 46kkm je čist vsen če pride tud svinjarija not in da narediš npr. še 10kkm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 Mene bolj skrbi zračnost na tisti strani, kjer si odstranil oringe. Če prav razumem se bo lahko del ki naleže na verigo (valj) lahko po novem pomikal levo in desno za debelino odstranjenega oringa. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 Se pravi, da imaš sedaj "navadno" pogonsko verigo kot smojih imel včasih, dokler niso "odkril" oh in sploh "ringov"... hajoktejn, builder, DAMI34 in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 (popravljeno) Se pravi, da imaš sedaj "navadno" pogonsko verigo kot smojih imel včasih, dokler niso "odkril" oh in sploh "ringov"... 1/2 navadno v bistvu na mx motorjih so pa itak še zmeri take. Popravljeno Januar 17, 2015. Popravil hajoktejn MiNa 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 (popravljeno) Mene bolj skrbi zračnost na tisti strani, kjer si odstranil oringe. Če prav razumem se bo lahko del ki naleže na verigo (valj) lahko po novem pomikal levo in desno za debelino odstranjenega oringa. sploh ne... o-ringi so med ploščicami... puša notranjega člena gleda ven iz ploščice, zato členi niso pridobili toliko zračnosti, kot je debelina o-ringov. Pa še desni o-ringi, ki so ostali not, niso več toliko stisnjeni in so pobrali nekaj lufta. Popravljeno Januar 17, 2015. Popravil motom Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nxyz Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motolover Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare: Če ne bi ljudje raziskovali, ne bi bilo napredka. hajoktejn 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motom Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 A ni čisto tako, veliko veliko ceneje menjati verigo na nekaj let kot pa se s takšnimi poskusi poškodovati? :glare: Ma ja... ti dam prav. Prav lahko bi šlo kaj narobe. Npr. ketna ima zdaj nekaj več prečnega hoda. Če bi ga dobila preveč, obstaja možnost, da naleže s ploščicami na zobnik in posledično jo utrga ali blokira kolo v ovinku in še kaj... Da bi se temu izognil, sem jo našponal kar je še dopustno. Pač ljudje smo si različni... in tukaj sploh ni denar v igri. builder 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 Če ne bi ljudje raziskovali, ne bi bilo napredka. ja samo eno je raziskovat, drugo je pa toplo vodo odkrivat. Zivnorc in NinjaRider04 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Januar 17, 2015 Deli Objavljeno Januar 17, 2015 ja samo eno je raziskovat, drugo je pa toplo vodo odkrivat. A se bojiš da boš mogla spet komu bolniško plačevat DAMI34 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se