Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

A se bojiš da boš mogla spet komu bolniško plačevat :lol1:

vsak dela s svojimi kosti kar hoče, mene prav nč ne boli če se kdo drug skanta :lol1: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak dela s svojimi kosti kar hoče, mene prav nč ne boli če se kdo drug skanta :lol1:

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luft  levo desno pri ketni ni tolk važen niti ne more bit nič narobe če ga ni res full. Srugače pa za tiste ki imate scottoiler dejte namontirat navadno verigo brez o ringov in ste zmagali. Najbolj nevarno kar se lahko zgodi z dotrajano verigo je da ti prebije blok motorja če kdo želi videt lahko naložim ene dve slikci različnih blokov kako to zgleda  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luft  levo desno pri ketni ni tolk važen niti ne more bit nič narobe če ga ni res full. Srugače pa za tiste ki imate scottoiler dejte namontirat navadno verigo brez o ringov in ste zmagali. Najbolj nevarno kar se lahko zgodi z dotrajano verigo je da ti prebije blok motorja če kdo želi videt lahko naložim ene dve slikci različnih blokov kako to zgleda  :D

Vrjetno od Ducatija a :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja... ti dam prav. Prav lahko bi šlo kaj narobe.

Npr. ketna ima zdaj nekaj več prečnega hoda. Če bi ga dobila preveč, obstaja možnost, da naleže s ploščicami na zobnik in posledično jo utrga ali blokira kolo v ovinku in še kaj... Da bi se temu izognil, sem jo našponal kar je še dopustno.

Pač ljudje smo si različni... in tukaj sploh ni denar v igri.

nazadnje, pred dolgo leti nazaj, ko mi je utrgalo ketno, mi je razbilo blok na motorju, pa po zadnjem listu sm fasu, hvala bogu, bolj po škornju, neb se igral s takimi stvarmi "več" :smoke:

Popravljeno . Popravil builder
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...motom... z vsem spoštovanjem.....

...enkrat sva se že malo "zapela" glede mikronskega šponanja verige, kako se obnaša (napenja) veriga pri naloženem motorju... kako pri razbremenjenem...

... zdaj pa je kar naenkrat dobra stara veriga, ki je že stegnjena... pa še o-ringe si ven pobral..  :eek:

 

Spoštujem tvoje raziskovalno delo, vendar, kot so že napisali... je to nesmiselno...

Ketna ne postane samo suha odznotraj...ampak se tudi trajno plastično deformira (stegne) in je zaradi tega neuporabna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luft  levo desno pri ketni ni tolk važen niti ne more bit nič narobe če ga ni res full. Srugače pa za tiste ki imate scottoiler dejte namontirat navadno verigo brez o ringov in ste zmagali. Najbolj nevarno kar se lahko zgodi z dotrajano verigo je da ti prebije blok motorja če kdo želi videt lahko naložim ene dve slikci različnih blokov kako to zgleda  :D

 

... ja samo pol bi bilo bolje narediti tako, da v puše od verige zvrtaš luknje in imaš centralno mazanje centralnega mazanja direkt u žilo ketne.

 

Motom... boš naredil test  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luft  levo desno pri ketni ni tolk važen niti ne more bit nič narobe če ga ni res full. Srugače pa za tiste ki imate scottoiler dejte namontirat navadno verigo brez o ringov in ste zmagali. Najbolj nevarno kar se lahko zgodi z dotrajano verigo je da ti prebije blok motorja če kdo želi videt lahko naložim ene dve slikci različnih blokov kako to zgleda  :D

 

Videli in varili blok zaradi takšnega primera :) Genij je pravil, saj je še dobra :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za nasvet!!

 

Imam vprašanje glede menjane verige na Yamahi Fazer  600S 2005. Verigo sem menjal konec lanske sezone + oba zobnika. Vse sem kupil preko spletne strani KettenMax. Veriga je DID530VX 118(imam še original račun). Po montaži, sem takoj opazil, da je ketna nadpovprečno glasna(kot kakšen hiter mlinček pri prvem zobniku). Ta zvok se pa s hitrosjto samo stopnjuje in je pri cca. 100km/h tako močan, da skoraj preglasi motor in vožnja sploh ni več enaka. Sumili smo novi prednji zobnik in za test montirali starega (original z črno gumo okoli) in zvok je še vedno prisoten. Ketna ni preveč niti premalo napeta, prednji zobnik očitno ni kriv tako da sklepam da je krivec ketna, ampak zakaj če je kao original? Kje tiči težava? A je možno, da bi bila ketna kljub DID napisu kakšen fake?
 
Nebi rad ponovno kupoval nove verige zato je vsak namig kje bi bila rešitev dobrodošel.
 
 
Za odgovor hvala že vnaprej.
Popravljeno . Popravil Ozzy87
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...motom... z vsem spoštovanjem.....

...enkrat sva se že malo "zapela" glede mikronskega šponanja verige, kako se obnaša (napenja) veriga pri naloženem motorju... kako pri razbremenjenem...

... zdaj pa je kar naenkrat dobra stara veriga, ki je že stegnjena... pa še o-ringe si ven pobral..  :eek:

 

Spoštujem tvoje raziskovalno delo, vendar, kot so že napisali... je to nesmiselno...

Ketna ne postane samo suha odznotraj...ampak se tudi trajno plastično deformira (stegne) in je zaradi tega neuporabna.

 

Priznam, kdaj tudi ustrelim v prazno. Kot sem recimo pri trditvi, da je ketna po vožnji bolj napeta. Pa mi je ena bejba lepo dokazala, da ne morem imeti prav. In sem kopal naprej in našel odgovor. Gre za tisti efekt, ki sem ga opisal zjutraj.

Prav tako sem našel odgovor kdaj je ketna bolj našponana (obremenjen/neobremenjen motor), ko sem odmontiral amortizer in glej ga, obremenjen motor sprosti verigo- vsaj FZ1.

 

Kar se tiče moje ketne, še ni presegla 240mm/15 členov in je zato še OK.

O-ringe sem pa ven pobral, ker jo drugače ne morem namazat, otrdeli členi pa so pokazali na potrebo.

 

Da se pa ketna deformira, kot ti trdiš pa ne verjamem. Trdim, da se stegne, ker se znucajo gibljivi deli. Če bi bilo po tvoje, bi se osi členov začele vrteti v ploščicah.

 

Nimam pa nič proti kritiki, le v mejah dobrega okusa naj bo.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

O-ringe sem pa ven pobral, ker jo drugače ne morem namazat, otrdeli členi pa so pokazali na potrebo.

 

a skuhu jo še nisi v masti?, da se vpije in je potem gibljiva :smoke:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Prosim za nasvet!!

 

Imam vprašanje glede menjane verige na Yamahi Fazer  600S 2005. Verigo sem menjal konec lanske sezone + oba zobnika. Vse sem kupil preko spletne strani KettenMax. Veriga je DID530VX 118(imam še original račun). Po montaži, sem takoj opazil, da je ketna nadpovprečno glasna(kot kakšen hiter mlinček pri prvem zobniku). Ta zvok se pa s hitrosjto samo stopnjuje in je pri cca. 100km/h tako močan, da skoraj preglasi motor in vožnja sploh ni več enaka. Sumili smo novi prednji zobnik in za test montirali starega (original z črno gumo okoli) in zvok je še vedno prisoten. Ketna ni preveč niti premalo napeta, prednji zobnik očitno ni kriv tako da sklepam da je krivec ketna, ampak zakaj če je kao original? Kje tiči težava? A je možno, da bi bila ketna kljub DID napisu kakšen fake?
 
Nebi rad ponovno kupoval nove verige zato je vsak namig kje bi bila rešitev dobrodošel.
 
 
Za odgovor hvala že vnaprej.

 

 

Res lahko le namignem, ker nimam izkušenj s tem problemom.

Rekel bi, da imajo valjčki- obročki, preveč zračnosti glede na osi členov. Na DIDovi strani poišči točne dimenzije osi in valjčkov, čeprav verjetno ne bo podatka o zračnosti (premer luknje minus premer osi) pa tudi pomeriti jo je težko, ampak se da. Še vedno ti ostane možnost primerjalne meritve na kaki drugi ketni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a skuhu jo še nisi v masti?, da se vpije in je potem gibljiva :smoke:

sem testiral mazanje s pomočjo vakuuma pa ni šlo. Se pravi 1 bar nadtlaka ni premagal o-ringov...  Kuhanje bi po moje zaleglo le toliko, da bi se strjena mast razporedila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrjetno od Ducatija a :P

Ubistvu nima veze kak motor je no eni majo zaščito kot fazerka pri drugih ti pa nabije ketno v blok ro se je zgodio pri drugi laverdi.

 

In ne pri ducatiju se to ne zgodi ker nabije ketno v pokrov alternatorja in maš dost manj stroškov in nimaša varjenega bloka preprosto zamenjaš pokrov in je  :grim  :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Prosim za nasvet!!

 

Imam vprašanje glede menjane verige na Yamahi Fazer  600S 2005. Verigo sem menjal konec lanske sezone + oba zobnika. Vse sem kupil preko spletne strani KettenMax. Veriga je DID530VX 118(imam še original račun). Po montaži, sem takoj opazil, da je ketna nadpovprečno glasna(kot kakšen hiter mlinček pri prvem zobniku). Ta zvok se pa s hitrosjto samo stopnjuje in je pri cca. 100km/h tako močan, da skoraj preglasi motor in vožnja sploh ni več enaka. Sumili smo novi prednji zobnik in za test montirali starega (original z črno gumo okoli) in zvok je še vedno prisoten. Ketna ni preveč niti premalo napeta, prednji zobnik očitno ni kriv tako da sklepam da je krivec ketna, ampak zakaj če je kao original? Kje tiči težava? A je možno, da bi bila ketna kljub DID napisu kakšen fake?
 
Nebi rad ponovno kupoval nove verige zato je vsak namig kje bi bila rešitev dobrodošel.
 
 
Za odgovor hvala že vnaprej.

 

 

 

Meni so tele cene na Kettenmax sumljivo nizke......potem pa naj si vsak misli kar si hoče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sploh ne... o-ringi so med ploščicami... puša notranjega člena gleda ven iz ploščice, zato členi niso pridobili toliko zračnosti, kot je debelina o-ringov. Pa še desni o-ringi, ki so ostali not, niso več toliko stisnjeni in so pobrali nekaj lufta.

 

 

...a to si celo ketno takole razdrl pa oringe ven pobral???  :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Prosim za nasvet!!

 

Imam vprašanje glede menjane verige na Yamahi Fazer  600S 2005. Verigo sem menjal konec lanske sezone + oba zobnika. Vse sem kupil preko spletne strani KettenMax. Veriga je DID530VX 118(imam še original račun). Po montaži, sem takoj opazil, da je ketna nadpovprečno glasna(kot kakšen hiter mlinček pri prvem zobniku). Ta zvok se pa s hitrosjto samo stopnjuje in je pri cca. 100km/h tako močan, da skoraj preglasi motor in vožnja sploh ni več enaka. Sumili smo novi prednji zobnik in za test montirali starega (original z črno gumo okoli) in zvok je še vedno prisoten. Ketna ni preveč niti premalo napeta, prednji zobnik očitno ni kriv tako da sklepam da je krivec ketna, ampak zakaj če je kao original? Kje tiči težava? A je možno, da bi bila ketna kljub DID napisu kakšen fake?
Nebi rad ponovno kupoval nove verige zato je vsak namig kje bi bila rešitev dobrodošel.
Za odgovor hvala že vnaprej.

 

 

Treba je videti in slišati v živo!!

 

Predlagam, k mehaniku! Na daljavo tole - težko! Možno tudi ležaj...

Bolje to, kot da kaj zajebeš!! Meni se kaj takega še ni zgodilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni so tele cene na Kettenmax sumljivo nizke......potem pa naj si vsak misli kar si hoče.

 

Jap, verjetno res z razlogom... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot pravi Miran, če sam ne veš, pojdi do nekoga ki zna. Vsako ruženje, cviljenje, brušenje, klonkanje itd ni v redu (razen če maš italjanski moped :D) in če tako voziš, je lahko nevarno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!