alime Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 Še enkrat se obračam na vas za kakšno povratno informacijo. Na Kawasakiju KLE 500 moram po 18000 km zamenjati verigo. Veriga je zanič, ker je na različnih mestih različno raztegnjena (veriga je ravno prav napeta, potem pa zavrtiš kolo in je bolj zategnjena oz. bolj zrahlana...) Je to normalno, da se tako obrabi veriga? Trenutna veriga je DID O-RING, skupaj z zobniki je bila 120 eur. Na zobnikih se pa še ne pozna da so obrabljeni. Zaenkrat imam ogledane iz Louisa: CHAIN-KIT REGINA 520ORN6 in DID CHAIN-KIT 520VX z natezno trdnostjo 8120 lbs oz. 7870 lbs. Sem pa na ebayu zasledil verigo znamke RK, ki ustreza mojemu motorju (520/110) z natezno trdnostjo 5850 lbs. Stane 40 eur, zato je v ceni kar velika razlika. Torej ta veriga ima manjšo natezno trdnost in ni O ring. So ravno te stvari pomembne, da se veriga prej obrabi na način, kot se je moja? Našel sem še, da verigo preveriš s tem, da jo probaš levo oz. desno zamaknit. Če ima veliko odmika, potem je veriga obrabljena. V mojem primeru veriga nima veliko hoda levo/desno... So verige z varnostno zaponko zanesljive? Prednost je v tem, da jo lahko sam zamenjam... Vnaprej hvala za kakšen odgovor. lp
bajkr88 Objavljeno Februar 25, 2015 Opozori Objavljeno Februar 25, 2015 Varnostno zaponko mam jst na er500 in zaenkat še ni dol padla.... baje do 500ccm je se ok kar je mocnejsih motorjev pa ze ni priporocljivo. Na kettenmax strani pride ketna 95e z zobnikoma... zamenji komplet ker na oko bos tezko vedu ce je zobnik slab...
MiNa Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 Obraba verižnika (zobnika) pri verižnem prenosu je najbolj odvisna od mazanja zaradi trenja med površino zob in valjčki veribe. Veriga se pa "pretegne" zaradi več dejavnikov. Obrabljenost zobnika boš težko pravilno ugotovil na "oko" razen, če ni obraba očitna. Pravilno po navodilih je menjat oboje... Poceni rešitev bo menjava verige za 40€, vendar, če se veriga obrabi v 10-15Kkm ne boš vedel kaj je vzrok, stari verižniki ali slaba veriga. Se pa lahko vprašaš, če boš z novim kompletom za 120€ naredil 35Kkm. V slučaju vgradnje "poceni" verige brez O-Ringov namontiraj mazalec verige boš presenečen nad vzdržljivostjo. ps, z zaponko na verigi sem "vozil" na XT660Z vsega skupaj okoli 40Kkm (2 kompleta) pa ni bilo nobenih problemov. nxyz in alen1 2
alime Objavljeno Februar 26, 2015 Opozori Objavljeno Februar 26, 2015 Obraba verižnika (zobnika) pri verižnem prenosu je najbolj odvisna od mazanja zaradi trenja med površino zob in valjčki veribe. Veriga se pa "pretegne" zaradi več dejavnikov. Obrabljenost zobnika boš težko pravilno ugotovil na "oko" razen, če ni obraba očitna. Pravilno po navodilih je menjat oboje... Poceni rešitev bo menjava verige za 40€, vendar, če se veriga obrabi v 10-15Kkm ne boš vedel kaj je vzrok, stari verižniki ali slaba veriga. Se pa lahko vprašaš, če boš z novim kompletom za 120€ naredil 35Kkm. V slučaju vgradnje "poceni" verige brez O-Ringov namontiraj mazalec verige boš presenečen nad vzdržljivostjo. ps, z zaponko na verigi sem "vozil" na XT660Z vsega skupaj okoli 40Kkm (2 kompleta) pa ni bilo nobenih problemov. Ja zdaj sm mel novi komplet od DIDa za 120 eur in mi je zdržal samo 18000 km. Pomojem bom kr ostal na preizkušenem kompletu...
StaraFeltna Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 (popravljeno) Hja DID dela več vrst verig... ne pričakuj 50.000 km na 100 konjski zveri na najcenejši verigi četudi jo dela DID... Moja je sicer tudi socialna DID 525-VX in po 10.000 km zgleda tipi topi razen par pikic na "skriti" zunanji strani za katere sem sam kriv... Vem pa da do 30.000 bo bolj ali manj nemogoča saj se vozim veselo tudi po nalivih, morda bi šlo z oilerjem... Pipsam pa z S100 ali nils sprejem ko se mi zazdi a ne dlje kot na 700-800km (honda pravi da naj na jurja pa ji ne verjemem.. ) Pri dežju pogosteje. Popravljeno Februar 27, 2015. Popravil StaraFeltna
RoadTo600 Objavljeno Februar 27, 2015 Opozori Objavljeno Februar 27, 2015 Osebno uporabljam produkte za ciscenje in podmazovanje verige le od S100 podjetja. Lani so imeli vsecno akcijo, ce si presegel vrednost skupnega nakupa 100€ v celotnem letu 2014 so ti dali za 20€ produktov brezplacno. Verigo cistim z njihovim osnovnim cistilom za vertige, podmazem jo pa z S100 belim sprejem. Tudi na ostalih podrocjuh sem zadovoljen z njihovimi izdelki, cisscenje celade, sedeza,... Verigo pa ocistim in podmazem nekje vsakih 600-1000km.
Danilo D Objavljeno Marec 2, 2015 Opozori Objavljeno Marec 2, 2015 Morda kdo kaj takega uporablja za ketno špricat?
JoeFZ Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Na mojem Banditu 1250 bo treba pri 45000 km počasi menjati verigo.Na Ebayu sem našel tale oglas. http://www.ebay.de/itm/DID-ZVM-X-Kettensatz-Suzuki-GSF-1250-A-SA-Bandit-K7-07-/231469685546?pt=DE_Motorradteile&hash=item35e4ab1b2a Če se ne motim je to najboljši izbor za moj motor in ugodna cena.Prosim za kakšen nasvet.Ali se da kje dobiti ceneje oziroma kakšen drug model kvalitetne verige. VX je 40€ cenejša ampak verjetno tudi dosti slabša.Gre se seveda za komplet z zobniki. Lp
nxyz Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Ko sem za svoj motor iskala je bil tudi Zimo motorrad najcenejša ponudba s poštnino vred.
sayo Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Nejmšku je tanartabul, men drži ketna že prek 30.000 km in še nič ne kaže da bo kmalu crknla k jo mažem z S100, zato ne maram več odkrivat tople vode, full zadovoljen pa sem tudi z drugimi izdelki te znamke saj so specijalizirani za motorje in avtomobile
Popularna objava MiNa Objavljeno Marec 7, 2015 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 7, 2015 (popravljeno) A tole bo še za 1000km, če bi n´mal namazu? Popravljeno Marec 7, 2015. Popravil MiNa Zivnorc, bajkr88, Ciko86 in 9 others 12
ludiluka Objavljeno Marec 7, 2015 Opozori Objavljeno Marec 7, 2015 In okrog ga moreš obrnt da ne bo preskakovala ketna
bajkr88 Objavljeno Marec 7, 2015 Opozori Objavljeno Marec 7, 2015 Za pozim ni dobr..polet pa sam gas... sej majo se vec kt 1.5 mm haha
JoeFZ Objavljeno Marec 8, 2015 Opozori Objavljeno Marec 8, 2015 Ko sem za svoj motor iskala je bil tudi Zimo motorrad najcenejša ponudba s poštnino vred. Nejmšku je tanartabul, men drži ketna že prek 30.000 km in še nič ne kaže da bo kmalu crknla k jo mažem z S100, zato ne maram več odkrivat tople vode, full zadovoljen pa sem tudi z drugimi izdelki te znamke saj so specijalizirani za motorje in avtomobile Hvala!
tusi Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 Živjo! Za svojo Yamahco rabim novo verigo, menjal pa bom tudi verižnike. Yamaha FZ6 S2, letnik 2007. (16/46 verižnika, 118 členov verige). Gledam mal na ebayu, predvsem Nemčijo. Cene: 114€ - 145€. Klik. Kaj bi vzel vi, ker neke bistvene razlike ne vidim med 114€ in 145€. Oziroma, bi vzeli mogoče kje drugje. Hvala za odgovore!
Leteči Objavljeno Marec 10, 2015 Opozori Objavljeno Marec 10, 2015 V bistvu ni razlike med enim in drugim...razen barve. Imata pa še nekaj skupnega...oba sta prešvoh za tvoj motor. V originalu je predviden verižni set ZVM-X in ne VX. Takole pač trgovci nategujejo zato da je cena čim nižja...potem imaš pa občutek da imaš namesto verige najlonko napeto..... Za več me kontaktiraj na PM.
svobodnaptica01 Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Živjo! Za svojo Yamahco rabim novo verigo, menjal pa bom tudi verižnike. Yamaha FZ6 S2, letnik 2007. (16/46 verižnika, 118 členov verige). Gledam mal na ebayu, predvsem Nemčijo. Cene: 114€ - 145€. Klik. Kaj bi vzel vi, ker neke bistvene razlike ne vidim med 114€ in 145€. Oziroma, bi vzeli mogoče kje drugje. Hvala za odgovore! glede na to, da dobiš original za 187€ ( http://delta-team.com/product/product&path=1038_2367&product_id=4550), pa verjetno še kakih 10% rabata, se ti absolutno splača dat gor original. Če pa že gledaš did pa glej vsaj ZVM-X. Po mojih izkušnjah je original najbolj trpežen, edina izjema je DID ERV3, ki je dirkalna veriga, ampak je temu primerna tudi cena (130-140€ samo veriga brez zobnikov). Če ne misliš vzet originala je pa večinoma kettenmax.de cenejši od ebaya.
tusi Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Če gledamo na DID strani, je njihova serija 530VX ekvivalentna originalni (torej 114€ proti 187€), 530ZVM-X pa je nadgradnja. Original mi je zdržal 48000 km, nato sem menjal samo verigo in je blo še za dodatnih 30000 km, tako da če zej razmišljam, lahko kupim ojačano in mora potem držat skor do konca življenske dobe motorja, lahko pa navaden set, pa je spet za kar nekaj kmjev. Bo treba še malo prespat.
maus Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 skoraj vsi originali, če se nisem preseraval, so mi zdržali med 50 in 55 k km (razen na bivši črni ninđi) je blo 45k km. :krneki:
ludiluka Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 skoraj vsi originali, če se nisem preseraval, so mi zdržali med 50 in 55 k km (razen na bivši črni ninđi) je blo 45k km. :krneki: Unih par konjičkov od ninđe tud najbolj poceni ketna zdrži Kmet2, builder in NX650 3
maus Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Unih par konjičkov od ninđe tud najbolj poceni ketna zdrži res je ... pri dukatiju edin še ketna po 30k km ostane koliko toliko uporabna :krneki: p.s. upisan si z debelimi črkami NX650, ludiluka, Kmet2 in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno Marec 11, 2015 Opozori Objavljeno Marec 11, 2015 Ponavad original še največ zdrži....vse naknadne menjave tudi najdražjih verig manj..preverjeno Kmet2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se