Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Še enkrat se obračam na vas za kakšno povratno informacijo. Na Kawasakiju KLE 500 moram po 18000 km zamenjati verigo. Veriga je zanič, ker je na različnih mestih različno raztegnjena (veriga je ravno prav napeta, potem pa zavrtiš kolo in je bolj zategnjena oz. bolj zrahlana...)

 

Je to normalno, da se tako obrabi veriga? Trenutna veriga je DID O-RING, skupaj z zobniki je bila 120 eur. Na zobnikih se pa še ne pozna da so obrabljeni.

 

Zaenkrat imam ogledane iz Louisa:

CHAIN-KIT REGINA 520ORN6 in DID CHAIN-KIT 520VX z natezno trdnostjo 8120 lbs oz. 7870 lbs.

 

Sem pa na ebayu zasledil verigo znamke RK, ki ustreza mojemu motorju (520/110) z natezno trdnostjo 5850 lbs. Stane 40 eur, zato je v ceni kar velika razlika. 

Torej ta veriga ima manjšo natezno trdnost in ni O ring. So ravno te stvari pomembne, da se veriga prej obrabi na način, kot se je moja?

 

Našel sem še, da verigo preveriš s tem, da jo probaš levo oz. desno zamaknit. Če ima veliko odmika, potem je veriga obrabljena. V mojem primeru veriga nima veliko hoda levo/desno...

 

So verige z varnostno zaponko zanesljive? Prednost je v tem, da jo lahko sam zamenjam...

 

Vnaprej hvala za kakšen odgovor. lp

Objavljeno

Varnostno zaponko mam jst na er500 in zaenkat še ni dol padla.... baje do 500ccm je se ok kar je mocnejsih motorjev pa ze ni priporocljivo.

Na kettenmax strani pride ketna 95e z zobnikoma... zamenji komplet ker na oko bos tezko vedu ce je zobnik slab...

Objavljeno

Obraba verižnika (zobnika) pri verižnem prenosu je najbolj odvisna od mazanja zaradi trenja med površino zob in valjčki veribe. Veriga se pa "pretegne" zaradi več dejavnikov. Obrabljenost zobnika boš težko pravilno ugotovil na "oko" razen, če ni obraba očitna.

Pravilno po navodilih je menjat oboje...

Poceni rešitev bo menjava verige za 40€, vendar, če se veriga obrabi v 10-15Kkm ne boš vedel kaj je vzrok, stari verižniki ali slaba veriga. Se pa lahko vprašaš, če boš z novim kompletom za 120€ naredil 35Kkm.

V slučaju vgradnje "poceni" verige brez O-Ringov namontiraj mazalec verige boš presenečen nad vzdržljivostjo.

ps, z zaponko na verigi sem "vozil" na XT660Z vsega skupaj okoli 40Kkm (2 kompleta) pa ni bilo nobenih problemov.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Obraba verižnika (zobnika) pri verižnem prenosu je najbolj odvisna od mazanja zaradi trenja med površino zob in valjčki veribe. Veriga se pa "pretegne" zaradi več dejavnikov. Obrabljenost zobnika boš težko pravilno ugotovil na "oko" razen, če ni obraba očitna.

Pravilno po navodilih je menjat oboje...

Poceni rešitev bo menjava verige za 40€, vendar, če se veriga obrabi v 10-15Kkm ne boš vedel kaj je vzrok, stari verižniki ali slaba veriga. Se pa lahko vprašaš, če boš z novim kompletom za 120€ naredil 35Kkm.

V slučaju vgradnje "poceni" verige brez O-Ringov namontiraj mazalec verige boš presenečen nad vzdržljivostjo.

ps, z zaponko na verigi sem "vozil" na XT660Z vsega skupaj okoli 40Kkm (2 kompleta) pa ni bilo nobenih problemov.

 

Ja zdaj sm mel novi komplet od DIDa za 120 eur in mi je zdržal samo 18000 km. Pomojem bom kr ostal na preizkušenem kompletu...

Objavljeno (popravljeno)

Hja DID dela več vrst verig... ne pričakuj 50.000 km na 100 konjski zveri na najcenejši verigi četudi jo dela DID...

Moja je sicer tudi socialna DID 525-VX in po 10.000 km zgleda tipi topi razen par pikic na "skriti" zunanji strani za katere sem sam kriv...

Vem pa da do 30.000 bo bolj ali manj nemogoča saj se vozim veselo tudi po nalivih, morda bi šlo z oilerjem...

 

Pipsam pa z S100 ali nils sprejem ko se mi zazdi a ne dlje kot na 700-800km (honda pravi da naj na jurja pa ji ne verjemem..  )

Pri dežju pogosteje.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

Osebno uporabljam produkte za ciscenje in podmazovanje verige le od S100 podjetja. Lani so imeli vsecno akcijo, ce si presegel vrednost skupnega nakupa 100€ v celotnem letu 2014 so ti dali za 20€ produktov brezplacno. Verigo cistim z njihovim osnovnim cistilom za vertige, podmazem jo pa z S100 belim sprejem. Tudi na ostalih podrocjuh sem zadovoljen z njihovimi izdelki, cisscenje celade, sedeza,... Verigo pa ocistim in podmazem nekje vsakih 600-1000km.

Objavljeno

Morda kdo kaj takega uporablja za ketno špricat?

 

post-43324-0-39559900-1425291610_thumb.jpg  post-43324-0-88012700-1425291611_thumb.jpg

Objavljeno

Na mojem Banditu 1250 bo treba pri 45000 km počasi menjati verigo.Na Ebayu sem našel tale oglas. http://www.ebay.de/itm/DID-ZVM-X-Kettensatz-Suzuki-GSF-1250-A-SA-Bandit-K7-07-/231469685546?pt=DE_Motorradteile&hash=item35e4ab1b2a

 

 

Če se ne motim je to najboljši izbor za moj motor in ugodna cena.Prosim za kakšen nasvet.Ali se da kje dobiti ceneje oziroma kakšen drug model kvalitetne verige. VX je 40€ cenejša ampak verjetno tudi dosti slabša.Gre se seveda za komplet z zobniki.

 

 

Lp

Objavljeno

Ko sem za svoj motor iskala je bil tudi Zimo motorrad najcenejša ponudba s poštnino vred.

Objavljeno

Nejmšku je tanartabul, men drži ketna že prek 30.000 km in še nič ne kaže da bo kmalu crknla k jo mažem z S100, zato ne maram več odkrivat tople vode, full zadovoljen pa sem tudi z drugimi izdelki te znamke saj so specijalizirani za motorje in avtomobile

Objavljeno

za 1000 ne za 800 pomoje :grrr

Objavljeno

In okrog ga moreš obrnt da ne bo preskakovala ketna

Objavljeno

Za pozim ni dobr..polet pa sam gas... sej majo se vec kt 1.5 mm haha

Objavljeno

Ko sem za svoj motor iskala je bil tudi Zimo motorrad najcenejša ponudba s poštnino vred.

 

 

Nejmšku je tanartabul, men drži ketna že prek 30.000 km in še nič ne kaže da bo kmalu crknla k jo mažem z S100, zato ne maram več odkrivat tople vode, full zadovoljen pa sem tudi z drugimi izdelki te znamke saj so specijalizirani za motorje in avtomobile

 

 

Hvala!

Objavljeno

Lahko daš jermen pa bo še za 5000km  :OK:

Objavljeno

Živjo!

 

Za svojo Yamahco rabim novo verigo, menjal pa bom tudi verižnike.

Yamaha FZ6 S2, letnik 2007. (16/46 verižnika, 118 členov verige).

Gledam mal na ebayu, predvsem Nemčijo.

Cene: 114€ - 145€. Klik.

Kaj bi vzel vi, ker neke bistvene razlike ne vidim med 114€ in 145€.

Oziroma, bi vzeli mogoče kje drugje. :)

 

Hvala za odgovore!

Objavljeno

originale dj gor :krneki:

Objavljeno

V bistvu ni razlike med enim in drugim...razen barve. Imata pa še nekaj skupnega...oba sta prešvoh za tvoj motor.

V originalu je predviden verižni set ZVM-X in ne VX. Takole pač trgovci nategujejo zato da je cena čim nižja...potem imaš pa občutek da imaš namesto verige najlonko napeto.....

 

Za več me kontaktiraj na PM.

Objavljeno

Živjo!

 

Za svojo Yamahco rabim novo verigo, menjal pa bom tudi verižnike.

Yamaha FZ6 S2, letnik 2007. (16/46 verižnika, 118 členov verige).

Gledam mal na ebayu, predvsem Nemčijo.

Cene: 114€ - 145€. Klik.

Kaj bi vzel vi, ker neke bistvene razlike ne vidim med 114€ in 145€.

Oziroma, bi vzeli mogoče kje drugje. :)

 

Hvala za odgovore!

glede na to, da dobiš original za 187€ ( http://delta-team.com/product/product&path=1038_2367&product_id=4550), pa verjetno še kakih 10% rabata, se ti absolutno splača dat gor original. Če pa že gledaš did pa glej vsaj ZVM-X. Po mojih izkušnjah je original najbolj trpežen, edina izjema je DID ERV3, ki je dirkalna veriga, ampak je temu primerna tudi cena  (130-140€ samo veriga brez zobnikov). Če ne misliš vzet originala je pa večinoma kettenmax.de cenejši od ebaya.

Objavljeno

Če gledamo na DID strani, je njihova serija 530VX ekvivalentna originalni (torej 114€ proti 187€), 530ZVM-X pa je nadgradnja.

 

Original mi je zdržal 48000 km, nato sem menjal samo verigo in je blo še za dodatnih 30000 km, tako da če zej razmišljam, lahko kupim ojačano in mora potem držat skor do konca življenske dobe motorja, lahko pa navaden set, pa je spet za kar nekaj kmjev.

 

Bo treba še malo prespat.

Objavljeno

skoraj vsi originali, če se nisem preseraval, so mi zdržali med 50 in 55 k km (razen na bivši črni ninđi) je blo 45k km.

 

:krneki:

Objavljeno

skoraj vsi originali, če se nisem preseraval, so mi zdržali med 50 in 55 k km (razen na bivši črni ninđi) je blo 45k km.

 

:krneki:

Unih par konjičkov od ninđe tud najbolj poceni ketna zdrži :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Unih par konjičkov od ninđe tud najbolj poceni ketna zdrži :D

res je ... pri dukatiju edin še ketna po 30k km ostane koliko toliko uporabna :ras:

 

:krneki:

 

p.s.

upisan si z debelimi črkami

Objavljeno

Ponavad original še največ zdrži....vse naknadne menjave tudi najdražjih verig manj..preverjeno

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!