Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

torej če naročim najcenejšo varijanto nima kaj biti narobe,a tisti vezni člen je potrebno posebej naročiti oz dokupiti nikjer nevidim koliko majo zobniki zob

lp

...če bi poskusil tole prevesti z googlom (pišeš, da sta ti tuja jezika nerazumljiva) bi sigurno "skapiral" kako in kaj.

 

Für alle Ketten und Kettensätze gilt: Jede Kette, jeder Kettensatz kann mit ENDLOSER oder mit OFFENER Kette inkl. Kettenschloss bestellt werden.

Kettensätze beinhalten immer ein Ritzel, ein Kettenrad und eine Kette.

Alle Ritzel & Kettenräder beziehen wir ausschliesslich in 1A-Qualität von OEM-Erstausrüstern.

Wunschübersetzungen sind (im Rahmen der im Onlineshop angezeigten Ritzel und Kettenräder) für jeden Kettensatz ohne Aufpreis möglich. Gib deinen Wunsch (Kette: offen ODER endlos; Übersetzung z.B. 16,40,112) einfach während der Bestellung in das Freitextfeld "ANMERKUNGEN", welches nach dem klick auf die "KASSE" erscheint, ein. Falls keine Eintragung erfolgt, wird der Kettensatz automatisch mit ENDLOSKETTE in original Werksübersetzung geliefert.

Einzelanfertigungen von ALU-Zahnrädern sind möglich. Preise und Lieferzeiten bitte per E-Mail erfragen.

Bitte beachten Sie auch den Punkt "passend für" in unseren AGB.

 

Vse je napisano le malo se je potrebno potrudit. Na kratko, če je veriga "odprta" spada zraven člen za spajanje, če posebej ne specifiraš, je prenos standarden kot tovarniški. Übersetzung z.B. 16,40,112 tole pa je primer prenosnega razmerja: 16 zob prednji verižnik, 40 zob zadnji verižnik in veriga 112 členov.

 

Sicer kot so ti svetovali, podali drugo mnenje ali karkoli že želiš, je vseeno najbolje, da obiščeš servis. Lahko tudi kolegovega....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bi rad več mnenj, naj gre do več serviserjev ...

 

nisem nič slabega hotel, ampak, če res nimaš o stvari pojma, je res najbolje, da obiščeš nekoga, ki se s tem profesionalno ukvarja.

 

Jaz tako nardim, zato pa imam serviserja .... cena je zdaj za vsako stvar dostopna na spletu, da te ne morejo več okol prinest ... pogledaš po kok jo pri njih dobiš, kok je na spletu ... preračunaš delo ... in to je to ... jaz se ne umažem... pustim motor, grem na kavo in pridem nazaj in je fertik ... malo dražje, kot bi jo preko e.baya kupu .... če te ne nategnejo (mene še niso) ... je pa problem reklamacija, če kaj ne štima, tko grem pa do serviserja in še ni bilo problema.

 

:krneki:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno danes nabavil za ER-6f 2008, DID ZVMX komplet. 135€ v SLO.

Zanimivo, da je na kettenmax.de dražja za 10€....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ravno danes nabavil za ER-6f 2008, DID ZVMX komplet. 135€ v SLO.

Zanimivo, da je na kettenmax.de dražja za 10€....

kje v slo si nabavil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako kot je napisal Snecer...

Original je bla res dolgo, 32.000 km.

Potem sem na uradnem servisu dobil gor VX2 mi je zdržala cca 18.000 km (mogla bi več, ne vem kje je bil problem...)

2012 sredi sezone nabavil ZVMX, menjam jo šele letos trenutno smo na 25.000km....

 

Ne vem no, lahko da sm jst kej zaj... z prejšnjo verigo samo dvomim... Mažem na 2 tanka oz. tam nekje na 600-700km....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dvovaljnik pač "trga" ketno, to je vse + bolj groba vožnja pa premalo mazanja

 

med 20-30 če drži je ok

Aha,Versys je sploh brutalen dvovaljnik  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha,Versys je sploh brutalen dvovaljnik  :OK:

 

Če touring guma zadnja zdrži 3,5kkm ga že ni tako za podcenjevat...sicer pa sej si ga vozu, že sam veš, kaj čem ti govorit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če touring guma zadnja zdrži 3,5kkm ga že ni tako za podcenjevat...sicer pa sej si ga vozu, že sam veš, kaj čem ti govorit ;)

Ja no probaj jo pobrat še mal po robovih ,bo še kakšne 3kkm pridobila :lol1:

No saj zaradi tega sem pa napisal BRUTALEN......KTM je proti Versysu kot pohleven mucek  ^_^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha,Versys je sploh brutalen dvovaljnik  :OK:

 

Če izpustimo zafrkancijo, je potrebno dodati oziroma pojsniti, da je na versysu montirana veriga 520VX2, torej ne tako debela kot npr. pri drugih 525 itd., kar je še dodaten razlog za to, da jo raztegne.

 

Pa tudi sicer ima motor kar "brutalne" pojemke, ni tako tekoč kot 3 ali 4 valjni, kar pa ti je tudi sicer dobro poznano.

 

Er6 je še bolj "brutalno" zaviral.

 

Glede touring gume pa mi roadsmartka lepo drži 10k km+, kar je čisto normalno, tako je nekako predvidel tudi proizvajalec, če pa malo paziš pa se da legalno peljati do 15k km+

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem "dvovaljniku" je prva vgradnja zdržala 41.180km, mazanje sem izvajal s sprejem vsaj na vsakih 1kkm (vem nekateri mažete pogosteje). Zamenjal sem jo z kompletom iz Kettenmax-a. Trenutno ima motor 62kkm. Naj napišem, da sem ob montaži nove verige namestil tudi DIY-oiler (opisal v tej temi).

Do sedaj po prevoženih 21kkm dodatno napenjanje verige ni bilo potrebno (tudi ob menjavi gume sem regulacijske vijake pustil na isti nastavitvi).

Veriga je pa kar navadna VX2 in izgleda, da bo dosegla kilometrino orginalne brez problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem "dvovaljniku" je prva vgradnja zdržala 41.180km, mazanje sem izvajal s sprejem vsaj na vsakih 1kkm (vem nekateri mažete pogosteje). Zamenjal sem jo z kompletom iz Kettenmax-a. Trenutno ima motor 62kkm. Naj napišem, da sem ob montaži nove verige namestil tudi DIY-oiler (opisal v tej temi).

Do sedaj po prevoženih 21kkm dodatno napenjanje verige ni bilo potrebno (tudi ob menjavi gume sem regulacijske vijake pustil na isti nastavitvi).

Veriga je pa kar navadna VX2 in izgleda, da bo dosegla kilometrino orginalne brez problemov.

 

Ti imaš že 525 a ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi da verigo precejkrat uniči prenategnjenost. na mojem dvo valjniku je ta poceni vx že več kot 20 000, in ni še čist za v kanto. Vedno je malenkost ohlapna glede na fabriške napotke. Morda živim v zmoti, ampak z verigami načeloma nimam težav. Redno wuertham in ko fašem makadam jo po tem operem z nafto ali sprejem za čiščenje.

 

in ko sm ravno pri verigah, a mi kdo lahko pove kaj je ta superprox? v čem je fora? barva, al še kaj?

 

http://tinyurl.com/nqzm6xf

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Supersprox je kombinacija "železa" in aluminija lažji in bolj vzdržljivi zobniki (teža alu in vzdržljivost železnega, v teoriji) : Ponekod dajejo doživljensko garancijo (pri nas te možnosti nisem zasledil) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni se zdi da verigo precejkrat uniči prenategnjenost. na mojem dvo valjniku je ta poceni vx že več kot 20 000, in ni še čist za v kanto. Vedno je malenkost ohlapna glede na fabriške napotke. Morda živim v zmoti, ampak z verigami načeloma nimam težav. Redno wuertham in ko fašem makadam jo po tem operem z nafto ali sprejem za čiščenje.

 

in ko sm ravno pri verigah, a mi kdo lahko pove kaj je ta superprox? v čem je fora? barva, al še kaj?

 

http://tinyurl.com/nqzm6xf

po mojih iskušnjah je tudi makedam največji krivec, da gre veriga oziroma O ali X ringi v qurac. Kajti maziva so obstojna, nanje se nalepi prah (drobci peska) in če verige ne opreš, vse skup lepo brusi in penetrira vmes. Sčasoma potem začnejo gumice lepo ven leteti in veriga gre h koncu. Manj problemov seveda imaš, če uporabljaš oiler, ker olje odleti in deluje tudi čistilno.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojih iskušnjah je tudi makedam največji krivec, da gre veriga oziroma O ali X ringi v qurac. Kajti maziva so obstojna, nanje se nalepi prah (drobci peska) in če verige ne opreš, vse skup lepo brusi in penetrira vmes. Sčasoma potem začnejo gumice lepo ven leteti in veriga gre h koncu. Manj problemov seveda imaš, če uporabljaš oiler, ker olje odleti in deluje tudi čistilno.

 

En problem je pa še hujši, oz odlično pomagalo k prahu. To je voda!

Enkrat sem imel odlično kombinacijo puščavskega prahu in obilo prečkanja vodovja. Veriga je šla v rit še enkrat prej, kot v običajnih okoliščinah. Zato sem jo včasih mazal 2x/dan, pa še ni kaj dosti pomagalo.

Verigo moraš negovati glede na pogoje, v katerih voziš. Asfalt je eno - makadam, prah in voda, pa čisto nekaj drugega. Pa tudi kvaliteta same verige.

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam tole o pojemkih je pa čista resnica...

Ketna po moje trpi ornk, ker ko pri ER-6 spustiš gas te zabremza na polno, pol pa po gasu pa spet trpi :)

 

Samo za primerjavo... Motor ima 70.000km in original zavorne ploščice spredaj in zadaj....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kako lahko furate 525 VX...a ni bolš dat mal več dnarja vun pa uzameš 520zvmx pa je to to?..kr definitvno narediš več km 35-40K..525vx pa 15-20K.. ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kako lahko furate 525 VX...a ni bolš dat mal več dnarja vun pa uzameš 520zvmx pa je to to?..kr definitvno narediš več km 35-40K..525vx pa 15-20K.. ;)

525zvmx gold edišn, mi je nardila bogih 25....so x ringi začeli vn leteti...kot sm rekel, na furi dolgi 4000km, je bilo vmes velik makedama in nič čiščenja...žal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem kako lahko furate 525 VX...a ni bolš dat mal več dnarja vun pa uzameš 520zvmx pa je to to?..kr definitvno narediš več km 35-40K..525vx pa 15-20K.. ;)

 

525 je širša od 520

 

odvisno je od agregata in pogojev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!