Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

A to je stanje ketne in verižnika v redni uporabi ali direktno po čiščenju za v salonske namene?

Res sem s cunjo potegnil čez zobnik...

sicer pa pri oilerju kaj dosti bolj umazano ne more bit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ponavadi je tako, da če je cena sumljivo nizka potem zna bit da nekaj ni v redu. Poznam cene ki jih imajo generalni uvozniki za večje trge kot je recimo nemčija in Britanija. Če ima nekdo cene za maloprodajo 20% pod njimi potem očitno nekaj ne štima.

 

Samo nekateri bodo še vedno furali to politiko z raznimi ponaredki in nizkimi cenami dokler jim ne bo verige utrgalo in zalučalo čez hrbet....jebiga nekateri razumejo samo batine :grim  bo pa poceni če drugega ne......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ponavadi je tako, da če je cena sumljivo nizka potem zna bit da nekaj ni v redu.

Bo kar da zagotovo nekaj ni v redu. Težava nastane ko ti isto robo prodajajo po redni ceni. Kdo ti garantira da so ti prodal original?

 

So pred kratkim naredili analizo Samsungovih baterij na Amazon.de, večina ponaredkov, nekatere s cenami tapravih. Se pravi, da moraš imeti srečo, da sploh dobiš original.

 

Jaz sem postal zadnja leta mal paranoičen glede (tudi slovenskih) trgovcev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej tudi pri DID-u sem in tja pride do napake.......nihče ni 100% vendar ti bo pravi trgovec ki je prodal original uveljavil garancijo in ti dobavil nov set......vsaj jaz delam tako....čeprav so primeri reklamacij pri DID-u redki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprejev sem se naveličal, hočem avtomatski mazalec :OK:

 

Bi se ga spravil sam delat, a trenutno res nimam ne časa in ne volje :grim

Katerega priporočate, scottoiler, tutoro?

Eno enostavno in zanesljivo varianto, čim manj šarjenja po motorju in stalnega reguliranja doziranja olja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sprejev sem se naveličal, hočem avtomatski mazalec :OK:

 

Bi se ga spravil sam delat, a trenutno res nimam ne časa in ne volje :grim

Katerega priporočate, scottoiler, tutoro?

Eno enostavno in zanesljivo varianto, čim manj šarjenja po motorju in stalnega reguliranja doziranja olja...

Pr vsaki večji spremembi temperature boš čačkal tutorota zagotovo. Ker je optimum pri 18C bo škifo pri 25+.

 

Sam sem se zagrel za PDOiler a nisem ovrgel ideje ga naredit sam. Naštimaš nastavitev (pripravno za dež) in mažeš elektronsko neglede na fizikalne lastnosti olja v danih pogojih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, se komu doma valja kaj členov 520 verige, potreboval bi 2 člena s sorniki. Kupil sem zadnji verižnik z 2 zoboma več in nisem bil pozoren na potrebno število členov verige(15/45-->110 členov, 15/47-->112 členov). Seveda sem pripravljen plačati za ta dva člena. Če ima kdo kaj doma, ali pozna koga ki ima, naj mi napiše ZS.

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

štukanje mislim da ne gre kar tak po členih... vezni člen je zmeraj zunanji. notrajnih členov pa kolko vem ne gre kupit... 

ek-420-sro-motorcycle-chain.jpg

Popravljeno . Popravil pubimu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

štukanje mislim da ne gre kar tak po členih... vezni člen je zmeraj zunanji. notrajnih členov pa kolko vem ne gre kupit... 

ek-420-sro-motorcycle-chain.jpg

Daš dva vezna člena in je rešen problem 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daš dva vezna člena in je rešen problem 

Ne bo, ker rabiš še vedno en notranji člen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bo, ker rabiš še vedno en notranji člen.

 

Jao sej je napisal da rabi par členov  torej na obstoječo ketno + vezni člen +par členov + vezni čeln in nazaj na obstoječo ketno 

 

Dejmo malo logike uporabljat :D

Popravljeno . Popravil ludiluka
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je ludiluka napisal, mislim dodati 2 člena  :)
danes sem dobil 7 členov nove verige DID 520 VX2 od uporabnika hajoktejn. Resnično sem hvaležen in dolžan uslugo. Kar mi ostane podarim naprej naslednjemu, ki bo potreboval par členov.
Lep pozdrav

Popravljeno . Popravil matija1234
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes po pranju opazil, da sem si z montažo dual injektorja naredil medvedjo uslugo:

 

attachicon.gif2015-06-09 18.18.15.jpg

Nestrokovna montaža.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Mitas je treba malo mazat.. čene se prehitro znuca....   :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...Mitas je treba malo mazat.. čene se prehitro znuca....   :D

 

Še res je. Meni jo je v nedeljo nasfaljkalo pri popolnoma turistični vožnji (beri vožnji, da sem mel na Yamahi porabo 4,8 l/100km).

 

Pa to je za v drugo temo.

 

Skratka. Scottoiler ima dvoje vrste olj. Modro - zimsko in rdeče - letno. Sedaj če uporabljaš modro pri temperaturah okrog 35°C le to postane redko in pride do preveč iztekanja in posledično se zgodi, da olje zaide tudi na tekalno površino.

 

Skratka rešitev problema je v poletnih mesecih uporabljat za to predvideno rdeče olje.

sct.sa-0005us.jpg

 

sct.sa-0004us.jpg

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam rdeče tudi v hladnih mesecih kdaj pa kdaj. Oiler malo bolj odpreš pa je. In ravno tako meče povsod. Z oilerjem sem naredil že cca. 50000. Ali se glede tega, ker imam usran motor kaj sekiram - niti malo. Na gumi sem morda parkrat zasledil, da je bila od olja in še to samo na zunanjem robu. Ketna je lepo podmazana, lepo teče in na daljših potovanjih imam skrb manj. Nisem še zasledil primera, da bi kdo zaradi "oilerja" padel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modro se boljše razlije po ketni od rdečega pri temperaturi  do 25 C saj pri mojem opazovanju.Pa niti ni bilo kaj dosti več namazano okoli.Zato sedaj večinoma uporabljam modrega.Temperature ko so okoli 30 pa rdečega.Odkar pa sem podalšal za 3 cm ščit verige pa feltna ni skoraj nič umazana.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Modro se boljše razlije po ketni od rdečega pri temperaturi  do 25 C saj pri mojem opazovanju.Pa niti ni bilo kaj dosti več namazano okoli.Zato sedaj večinoma uporabljam modrega.Temperature ko so okoli 30 pa rdečega.Odkar pa sem podalšal za 3 cm ščit verige pa feltna ni skoraj nič umazana.

Sam sem imel od modrega v poletnih mesecih vsega vsranega,od rdečega je BP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam tudi modrega.. bom moral šaltat na rdečega ker ta je zelo občutljiv.. ko je vroče preveč maže :D ko je pa hladno bi ga pa moral malo odpret.. nekje na pol imam nastavljeno.. z rdečim bi ga manj porabilo verjetno zdaj poleti..

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja mal je potreben spremljati temperaturo sedaj pride  bol v uporabo rdeči.

Tisti,ki se vozijo pozno v jesen  pa  modri.Enkrat v mes mal spremeniš barvo. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!