Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dovolj nabijanja. Šešir, tis mel edini pravo in original verigo, to ti priznamo, ostali pa mamo kitajski klump. Ekola sem vse povedal, ni več potrebe po brbljanju.

  • Všeč mi je 2
  • Hvala 1
Objavljeno
5 hours ago, DAMI34 said:

 

verjetno tudi vožnja v nizkih obratih, kjer 2valjnik bolj nabija, kot 4valjni moped.

 

Ja sam 2valjnik ne more nabijat ker so 1000cc predelani mopiji hitrejši, pa bereš ti te bistroumne zapise od šeširja?

Objavljeno (popravljeno)
pred 16 minutami, SMX17 pravi:

Ja sam 2valjnik ne more nabijat ker so 1000cc predelani mopiji hitrejši, pa bereš ti te bistroumne zapise od šeširja?

In kje piše,da zato ker so hitrejsi?

Žderc verige moped z 50 konji...men jo je pri 23.000 urgalo...

1000 kubični SS motorji imajo večji navor kot versys in kot ena od posledic je da prej crkne veriga...on pa naredi 30.000 in se mu nategnila in jamra,da žre verigo...

Sploh pa to ni važno!

Kot smo že napisali....

Pri verigi se ne sme šparat,ker te dražje pride!

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 4 urami, Snecer pravi:

pa saj ne crkne hitro, sploh ne prebereš vsega

neenakomerno se raztegne, tak da jo je fajn menjat pri 30k, do servisnega limita pa bi itak še držala

kaj pa je to strošek pri 30k, če daš za celi set 120 eur nekje (še boljša ketna)

evo snecer...kaj boš reku..... 90 000 km prva ketna...... :hmm: 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 5 minutami, dr.looney pravi:

evo snecer...kaj boš reku..... 90 000 km prva ketna...... :hmm: 

Svaka čast,da si upaš vozit...

Objavljeno

Šešir, tebe so tudi s ketne spustili.

Spet pišeš samo o dirkaški ketni, mi pa se menimo o civilni vožnji, ki ni gas-bremza.

 

Objavljeno

Meni je OEM ketna na v2 sla papa v 19.000km.....! Kaj pa zdaj ? (-ne pisat naj jo menjam, ker se jo ravnokar menja)

Pa ni 37,3 kW in tudi ni 149,2kW......

Objavljeno
pred 22 urami, sesir pravi:

In kje piše,da zato ker so hitrejsi?

Žderc verige moped z 50 konji...men jo je pri 23.000 urgalo...

1000 kubični SS motorji imajo večji navor kot versys in kot ena od posledic je da prej crkne veriga...on pa naredi 30.000 in se mu nategnila in jamra,da žre verigo...

Sploh pa to ni važno!

Kot smo že napisali....

Pri verigi se ne sme šparat,ker te dražje pride!

Šešire, nekaj iskušenj imam. Torej točka

1. tip verige, ki je nameščen na mopedu

2. vzdrževanje verige

3. tehnika vožnje

To so tri točke, ki bistvem+no vplivajo na obrabo/izrabo/uničenje verige.

Ni druge znanosti. Razen, da kupi fejk, ampak, to je zlo težko vedeti.

 

pred 18 minutami, Roger G. Jagger pravi:

Meni je OEM ketna na v2 sla papa v 19.000km.....! Kaj pa zdaj ? (-ne pisat naj jo menjam, ker se jo ravnokar menja)

Pa ni 37,3 kW in tudi ni 149,2kW......

moja na superduku GT 1290 144nm in 174konjev, trenutno ne kaže neke obrabe. Nameščen oiler od prvega dne, 2-3x nastavljena napetost v začetku ,od 10kkm je nisem več nastavljal. Redno mazana z oilerjem in čiščena po potrebi.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 51 minutami, Snecer pravi:

V Rusiji bi bila druga zgodba.

odvisno od voznika, kar sebe poznam Rusija ali Sibirija, ne bi bilo nobene razlike (namreč ne zaupam oilerjem, pa stalno čekiram in prilagajam doziranje), je pa res, da ne bi nobenega rekorda posekal, imel  bi rezervno gumo no mopedu in ne bi bil zanimiv za širši krog oboževalcev :P

ps. ponavadi imam tko al tko druge probleme v zvezi s TC error itd...

Objavljeno

Moja na XJR 1300 ima 70.000 km. Imam pa doma že nov komplet, ki čaka na menjavo. Predvidevam, da je zdržala toliko zaradi tipa vožnje in konstantnega mazanja (oiler). Obraba verige in verižnikov je neopazna.

Objavljeno (popravljeno)

Berem kuk upate imeti verigo na motorju....se ne bojite,da jo utrga in poškoduje blok mašine?

Ko jo je men utrgalo sem v " sekundi" ugasnil mašino...obstal in napol poscan pregledal motor,šele na to šel ponjo....hvala k ni blo koga za meno in razen risa na zadnji vilici brez poskodb...

Prijatelju na cbr 900 je udarila po bloku in sranje je blo tu....

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno (popravljeno)

Torej treba verigo menjati po vsaki furi...tako, za ziher?

Veriga se menja, ko kaže znake obrabe. Torej je trda/pretegnjena/izgublja o-ringe ali pa kakšna druga vidna fizična poškodba - deformacija . Pa naj bo to na 70.000km ali pa na 5.000km. Drugega merila jaz tukaj ne vidim.

Tudi gumo menjamo, ko je na indikatorju in ne, ko ponucamo 1mm profila. Sej guma z 7mm profila je boljša kot tista z 5mm (sploh v mokrem, pa na makadamu)...samo je zaradi tega ne bomo menjavali.

Popravljeno . Popravil Rey
Objavljeno

Nova,nova.......

 

BF02CFAB-B982-4895-8CF2-2CD0F26200A6.jpeg

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 7 urami, sesir pravi:

Berem kuk upate imeti verigo na motorju....se ne bojite,da jo utrga in poškoduje blok mašine?

Ko jo je men utrgalo sem v " sekundi" ugasnil mašino...obstal in napol poscan pregledal motor,šele na to šel ponjo....hvala k ni blo koga za meno in razen risa na zadnji vilici brez poskodb...

Prijatelju na cbr 900 je udarila po bloku in sranje je blo tu....

mogoče bi si moral priznati, da tudi vsega ne veš in da si napačno postopal z verigo od Wheelijev, do slabega mazanja<ali prešvoh nameščene verige....sampovem :P

ps. moja veriga je redno kontrolirana po vsaki furi, pa še med njo, če je daljši izlet (mazanje). Čiščena po vsaki vožnji po makedamu itd....tako da enostavno je ne more utrgati.

Sicer pa verige niso s papirja, sem videl, že krepko pretegnjene, ki so tolkle že gor dol (slabi členi, brez ringov itd) pa so ljudje z normalno vožnjo prišli domov.

Za utrgat verigo, moraš biti butl, ali jo popolnoma zlorabljat.

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

In da si napačno postopal z verigo od Wheelijev

 

Ni to eden od glavnih razlogov zakaj si kupiš motor?

Recimo ducati monster s4r sem sam zato hitro prodal...v smehu bi reku,da prevozu polovico prevoženih po zadnjem...

Objavljeno
Pravkar, sesir pravi:

Ni to eden od glavnih razlogov zakaj si kupiš motor?

Recimo ducati monster s4r sem sam zato hitro prodal...v smehu bi reku,da prevozu polovico prevoženih po zadnjem...

no in ti mi ravno nisi potem referenca, kašno verigo naj kupim in kako naj jo vzdržujem :D

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

no in ti mi ravno nisi potem referenca, kašno verigo naj kupim in kako naj jo vzdržujem :D

 

Če ti povem,da sem v vsak,popolnoma vsak motor "mogu" preden prvič šel peljat dolil cca 2dcl olja...sem dost povedu...hehe

Recimo zdaj si želim na Grobnik poleg gledanja seveda na whealli mašino...

Če hočeš kvaliteto sem....

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno
pred 3 minutami, sesir pravi:

Če ti povem,da sem v vsak,popolnoma vsak motor "mogu" preden prvič šel peljat dolil cca 2dcl olja...sem dost povedu...hehe

Recimo zdaj si želim na Grobnik poleg gledanja seveda na whealli mašino...

Če hočeš kvaliteto sem....

dej preber še 1x kaj si napisal, pa mi prosim pojasni, kaj ma tvoj post veze s temo katere je naslov: Verige, prenosi in spreji za verige

Objavljeno

Da lahko povem kaj se lahko zgodi že po 23000 km,koliko škode povzroči in pri kakšni vožnji se slednje že lahko zgodi...člani MS pa šparajo in kolk 90.000 delajo z eno verigo.... @Snecer lepo...on objavlja posnetke,kjer se vidi mirna in počasna vožnja+ oiler ima pa jo je menjal na 30.000km...predvidevam,da ne ker bi imel viška dnara...plus lepo je napisal,da je kvalitetnejša veriga oz set le 130eu...

Bedasto bi bilo le pisat kilometrino ob menjavi.....mora se vedet kako se je vozlo al ne?

Objavljeno

Veriga, oz cel set je bil zamenjan na original servisu, z original vsemi deli seveda, vzdrževana, mazana nonstop, ampak bi rekel da je navor tisti ki mi uniči verigo, in gume zradira kot za šalo. 

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

prva ketna je zdržala 35 al 37 tkm..zobniki 57tkm ko je šel drug nov komplet gor.sedaj slabih 10tkm in še ni bila nategnjena..

danes kupil v yogiju motorex malo piksnico 56ml za na pot .. posebnost - se refila iz tavelke :OK: ..

20180505_170203.jpg

20180505_170221.jpg

sam sm pa bebo.. nabavu spreja za celo sezono pa grem na +2000km s kardanom ..:lol1:

Popravljeno . Popravil thumper
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes sem čistil in mazal verigo ter ugotovil, da mi je odletel oring. Prevoženih ima cca. 13k, ni pretegnjena ali drugače poškodovana. Je treba zamenjat al se še lahko vozi naprej..?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!