Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Eno vprašanje, sicer sem čital temo ampak prav nekih težkih detajlov nisem našel. Mazanje verige s spreji: do sedaj sem uporabljal DID, zgleda kvalitetno, ampak nanosa masti je veliko in s tem posledično tudi umazanije oziroma delcev masti ki frčijo naokoli, sedaj uporabljam yamalube, ki je po mojem maščoba z gelom in je nanos mnogo tanjši, posledično skoraj nič umazanije, imam pa občutek, da se maža hitreje porazgubi in zato bolj pogosto mažem. Itak tu uporabljam merilo, bolje preveč kot premalo.

Kakšne so kaj vaše izkušnje z mažo v sprejih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč tudi ni dobro:)

Yamalube sam uporabljam in sem zadovoljen. Mažem pa cca na 600-700km oz. ko se mi zdijo valčki svetli. Trenutno imam neki sprej od Motula...deluje ok, tudi dež ga ne spere takoj.

Zapacan je pa itak zmeraj vse :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč tudi ni dobro:)

Yamalube sam uporabljam in sem zadovoljen. Mažem pa cca na 600-700km oz. ko se mi zdijo valčki svetli. Trenutno imam neki sprej od Motula...deluje ok, tudi dež ga ne spere takoj.

Zapacan je pa itak zmeraj vse biggrin.gif

Sej kolikor vem motul dela tudi blagovno znamko yamalube, vsaj tako so mi rekli v trgovini. Če mažeš preveč ni dobro za finance in ker je vse drugo pač umazano, ma verigi verjetno ne škodi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na zalost tega pri novi ketni, ki sem jo kupil, ni mogoce. Z obeh strani so kovice dodobra zakovicene. V postev pride le fleksanje strani kovice, in nakup tega dodatnega člena.

Me zaenkrat ne skrbi pretirano, saj je vse lahko dostopno, motor ima centalno stojalo, pa ze vse imam podrto.

Pac malce bolj zamudno in umazano delo, ce pa gledam iz trenutnega financnega vidika, pa raje denar pretopim v bencin, kot da bi placeval delo mehanika, ki bi v koncni fazi naredil po istem postopku kot jaz.

Pa tako kot vedno, bo vsaj dobra šola za v naslednje.

Zrihtal zadevo. Vse je tako preprosto, da se mi je kar smejalo. V naslednje imam zadevo zamenjano v slabi uri. Cene menjave na servisu pa si raje ne upam predstavljat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zrihtal zadevo. Vse je tako preprosto, da se mi je kar smejalo. V naslednje imam zadevo zamenjano v slabi uri. Cene menjave na servisu pa si raje ne upam predstavljat.

Naslednjic bos kupil odprto ketno in zaključni člen pa bo. Drugače pa ni toliko menjava, sm bil na servisu, je ugodneje ce mi oni zamenjajo kot da se jest lotim brez orodja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zrihtal zadevo. Vse je tako preprosto, da se mi je kar smejalo. V naslednje imam zadevo zamenjano v slabi uri. Cene menjave na servisu pa si raje ne upam predstavljat.

če nisi dobr prtegnu osi zadnje nihajke... upam, da se ti bo smejalo še naprej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Ice: Je kaj problema pri odtegovanju zadnjega nosilca motorja ubistvu zadnje nihajke? Ker imam ketno v enem kosu, moram samo se tisto losat, pa danes nisem imel vec casa.

pri banditu se nisem moral posegati v to drobovino, tako da ne vem.

luba duša, ne pol motorja razdret za ketno snet...

priblizno takole tudi sam menim. :grim

Na zalost tega pri novi ketni, ki sem jo kupil, ni mogoce. Z obeh strani so kovice dodobra zakovicene. V postev pride le fleksanje strani kovice, in nakup tega dodatnega člena.

hmmm........ tudi pri neskoncnih verigah je vezni clen zraven. vsaj naj bi bil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nisi dobr prtegnu osi zadnje nihajke... upam, da se ti bo smejalo še naprej...

Hvala. Kolega motorist.

Nekdo pise da je ne smem prevec zategovat, drugi spet da je je treba na fertik. In tako kot ze nickolikokrat, ce se hoces na koga zanest, se lahko samo nase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Kolega motorist.

Nekdo pise da je ne smem prevec zategovat, drugi spet da je je treba na fertik. In tako kot ze nickolikokrat, ce se hoces na koga zanest, se lahko samo nase.

Pri Suzuki SV1000 se osovina nihajke zategne s samo 15 Nm... Ima pa potem na vsaki strani po eno kontra matico, ki se zategneta z 90 oz. 100 Nm...

Kako ima to narejeno Bandit, ne vem. Upam pa, da si pogledal v servisnih navodilih.

D.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moj nasvet je: drži se navodil, ker proizvajalec že ve koliko je potrebno stisniti. Navodila slej ko prej najdeš tudi na netu, samo malce je potrebno prebrskati.

In še moje izkušnje ko sem se učil šraufati:

ničkoliko utrganih matic, pojedenih navojev in zdrobljenih ležajev(seveda pri starem fičkotu). Ne ponavljaj istih neumnosti kot jaz.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm........ tudi pri neskoncnih verigah je vezni clen zraven. vsaj naj bi bil.

Jest ga nisem dobil zraven, verigo sem pa kupil v Lojzu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest ga nisem dobil zraven, verigo sem pa kupil v Lojzu.

To je morda odvisno tudi od tega, ali kupiš 'set' (veriga + zobniki + vezni člen) ali samo verigo. Morda pa je odvisno od znamke verige - pri RK, ki sem jo kupil pri Hein-Gericke, je vezni člen bil zraven. Ker pa tega nisem vedel, sem kupil še enega posebej... :rolleyes:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nej mi nekdo pove en pametn spray za ketne, da ne bom imel cele feltne pošpricane, pa po možnosti še hlač od žene zadi :D k pol morem js poslušat do naslednjega vikenda, da ima umazane hlače...

V uporabi sem imel: Motul, Silkolene, Castrol... use sranje, razmetava okrog bl kot po ketni. Nekoč sem imel did-ov spray.. Drag ko satan (cca 1,5x cena ostalih). Bele barve, ko si našprical. Zadeva se je držala ketne, ko pjanc plota. Pa tudi umazanije ni vlekla nase nevemkaj. Se dobi še kje ta zadeva, ker iščem tle po gorici in IT ma ni na spregled nikjer.

Aja, pa ne me učit ketne mazat, ker sem tudi to probal na 22458 načinov. Tik pred vožnjo, takoj po vožnji, ko je še topla, da se vpije kao, pa 3-4 dni pred vožnjo, pa na popolnoma čisto ketno, pa na umazano ketno, pa na 200km že suho ketno, pa na.... kaj vem kaj še use. Zmeri je po feltni zadi zmalana.

Baje da je od WURTH neka pametna zadeva :rolleyes: je kdo probal, da ne bom metal še 20€ proč, k jih raj zagonim za 20 kepic stračatele :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nej mi nekdo pove en pametn spray za ketne, da ne bom imel cele feltne pošpricane, pa po možnosti še hlač od žene zadi :D k pol morem js poslušat do naslednjega vikenda, da ima umazane hlače...

Profi Dry Lube ;)

Aja, pa ne me učit ketne mazat, ker sem tudi to probal na 22458 načinov. Tik pred vožnjo, takoj po vožnji, ko je še topla, da se vpije kao, pa 3-4 dni pred vožnjo, pa na popolnoma čisto ketno, pa na umazano ketno, pa na 200km že suho ketno, pa na.... kaj vem kaj še use. Zmeri je po feltni zadi zmalana.

Predvsem ne maži preveč in prevečkrat. :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baje da je od WURTH neka pametna zadeva :rolleyes: je kdo probal, da ne bom metal še 20€ proč, k jih raj zagonim za 20 kepic stračatele :D

Jaz uporabljam Wurth High performance chain dry lube in je super zadeva, ne meče okoli nič, ampak je zadevo praktično nemogoče kupiti drugje kot v UK, pošiljajo po pošti pa ne, ker so neke omejitve za poštiljanje sprejev iz UK ... Tako da če imaš kakšnega znanca, da ti to pripelje iz UK si zmagal, drugače je pa tale Profi Dry Lube baje tudi zelo enakovredna zadeva, nisem jo pa še osebno preizkusil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,

mogoče se bo komu zdel moj vprašanje smešn, sam nimam velik izkušn kar se ketn tiče :doze:

zadeva je pa sledeča - ko mam motor na štendru in dam v prestavo veriga ne teče ˝lepo˝ ampak skoz mal poskakuje, k da bi jo mal cukal. Sm jo probu bl nategnt pa bl sprostit pa ni nč pomagal ( na konc sm jo pustu da ma ene 2,5 cm lufta).

A je to normalno al ni? Zobniki majo za sabo 2700 km, ketna je pa nova!:?

Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadeva je pa sledeča - ko mam motor na štendru in dam v prestavo veriga ne teče ˝lepo˝ ampak skoz mal poskakuje, k da bi jo mal cukal.

Če je motor na srednjem štendru, je normalno da veriga malo poskakuje saj ni "obremenjena" (zadnje kolo v zraku).

Verigo napni tako kot to priporoča manual za tvoj motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Profi Dry Lube ;)

Predvsem ne maži preveč in prevečkrat. :naughty:

D.

drugače je pa tale Profi Dry Lube baje tudi zelo enakovredna zadeva, nisem jo pa še osebno preizkusil.

hvala obema!

Se pravi neki bo res na tem Wurthu. Gremo v nabavo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kako se kaj obnese Silkolene Pro Chain?

Ma kdo kake izkušnje?

Predvsem me zanima če dobro maže in če meče kaj okoli?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nej mi nekdo pove en pametn spray za ketne, da ne bom imel cele feltne pošpricane, pa po možnosti še hlač od žene zadi :D k pol morem js poslušat do naslednjega vikenda, da ima umazane hlače...

V uporabi sem imel: Motul, Silkolene, Castrol... use sranje, razmetava okrog bl kot po ketni. Nekoč sem imel did-ov spray.. Drag ko satan (cca 1,5x cena ostalih). Bele barve, ko si našprical. Zadeva se je držala ketne, ko pjanc plota. Pa tudi umazanije ni vlekla nase nevemkaj. Se dobi še kje ta zadeva, ker iščem tle po gorici in IT ma ni na spregled nikjer.

Aja, pa ne me učit ketne mazat, ker sem tudi to probal na 22458 načinov. Tik pred vožnjo, takoj po vožnji, ko je še topla, da se vpije kao, pa 3-4 dni pred vožnjo, pa na popolnoma čisto ketno, pa na umazano ketno, pa na 200km že suho ketno, pa na.... kaj vem kaj še use. Zmeri je po feltni zadi zmalana.

Baje da je od WURTH neka pametna zadeva :rolleyes: je kdo probal, da ne bom metal še 20€ proč, k jih raj zagonim za 20 kepic stračatele :D

jas uporabljam did-ov sprej, je resda drag ampak zdrži 2 - 4 motule, z enim mazanjem naredim 500km in več.

na štajerskem se dobi kako je pa v tvojih koncih pa nevem

Popravljeno . Popravil brancisv
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nej mi nekdo pove en pametn spray za ketne, da ne bom imel cele feltne pošpricane, pa po možnosti še hlač od žene zadi :D k pol morem js poslušat do naslednjega vikenda, da ima umazane hlače...

V uporabi sem imel: Motul, Silkolene, Castrol... use sranje, razmetava okrog bl kot po ketni. Nekoč sem imel did-ov spray.. Drag ko satan (cca 1,5x cena ostalih). Bele barve, ko si našprical. Zadeva se je držala ketne, ko pjanc plota. Pa tudi umazanije ni vlekla nase nevemkaj. Se dobi še kje ta zadeva, ker iščem tle po gorici in IT ma ni na spregled nikjer.

Aja, pa ne me učit ketne mazat, ker sem tudi to probal na 22458 načinov. Tik pred vožnjo, takoj po vožnji, ko je še topla, da se vpije kao, pa 3-4 dni pred vožnjo, pa na popolnoma čisto ketno, pa na umazano ketno, pa na 200km že suho ketno, pa na.... kaj vem kaj še use. Zmeri je po feltni zadi zmalana.

Baje da je od WURTH neka pametna zadeva :rolleyes: je kdo probal, da ne bom metal še 20€ proč, k jih raj zagonim za 20 kepic stračatele :D

Jst zmeraj uporabljam motul sprej in nimam nikakršnih težav,da bi bila zadnja feltna usrana od tega spreja...,pride kakšna pikica tu pa tam....,vendar skoraj omembe vredno ni...,mažem pa redno od 400k do 500k...,pa ni važno tudi,če je ketna mrzla meni nič ne svinja...,vendar je bolje mazati takoj po furi,da je še topla...Sprej je pa tale in je bele barve...CHAIN LUBE FACTORY LINE - Motul

Ps:Kako pa namažeš ketno,da ti tako posvinja zadnjo feltno?Samo vprašam in te nč ne učim mazat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem preletel temo pa nisem našel kritik oziroma pohval glede DC verig z QX ring tesnili.

Če ima kdo kakšne izkušnje z temi verigami bi prosil za komentar.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst zmeraj uporabljam motul sprej in nimam nikakršnih težav,da bi bila zadnja feltna usrana od tega spreja...,pride kakšna pikica tu pa tam....,vendar skoraj omembe vredno ni...,mažem pa redno od 400k do 500k...,pa ni važno tudi,če je ketna mrzla meni nič ne svinja...,vendar je bolje mazati takoj po furi,da je še topla...Sprej je pa tale in je bele barve...CHAIN LUBE FACTORY LINE - Motul

Ps:Kako pa namažeš ketno,da ti tako posvinja zadnjo feltno?Samo vprašam in te nč ne učim mazat..

Kolikor sem si sam nabral izkušenj glede mazanja verige, je frčanje masti po platišču in samem motorju precej odvisno od samega motorja, njegove aerodinamičnosti in njegove izvedbe zaščite verige itd, kot seveda tudi od same uporabljene masti. Na moji CB1300 veriga med svojim vrtenjem teoretično ne bi smela metati masti po platišču, saj je ravnina njenega vrtenja kar precej zamaknjena od roba gume/platišča in bi naj tako mast odletela mimo gume/platišča. Pa vendarle se ob hitrejši vožnji, ob kateri je tudi frčanje masti intenzivnejše, očitno pojavijo zadostni vrtinci zraka, ki to frčanje masti preusmerjajo sem ter tja in tako zadeva pristane tudi na platišču, gumi in na spodnjem levem delu blatnika. Da ti turbolentni vrtinci zraka nosijo precej krivde za umazan spodnji del blatnika priča tudi dejstvo, da se drobci masti pojavljajo tudi na plastičnem delu blatnik neposredno nad verigo, čeprav je vmes še zaščita verige - kar pomeni, da je drobec masti s pomočjo turbolentnih tokov zraka obletel zaščito in tako pristal na plastiki motorja, torej njegova pot letenja ni bila ravna ...

Na cesti sem že tudi videl primerek, ki si je doma dodelal ščitnik verige tako, da le ta na področju zadnjega verižnika le tega na koncu objame, saj ima sicer večina motorjev z verigo zaščiten dostop le od zgoraj in od strani. Zadeva se mu je po moje izboljšala, čeprav na račun manjše dostopnosti verige za mazanje in precej grdega izgleda :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saiko, tvoja teorija je popolnoma pravilna, VENDAR, če se sprej zadost dobro prime ketne, pol nima kaj letet okrog. Razlika med Bardahlom Mafro Castrol in Wuerth na istem motorju je več kot očitna. Bardahl in Mafra sta Pomoje kar skočila s ketne na motor. od garaže do črpalke je 1km, in je blo že vse svinjsko :eek: Castrol in Arexons precej precej manj, Wuertha pa ne razmetava sploh! Baje je takozvani dry lube na osnovi nekega voska, ki v stiku z zrakom postane zelo pocast in se zalepi. tako je reku potnik. Res je, da wuertha nism še vozil v kakih ekstremnih pogojih, 200km/h celo uro, al pa po pisti, da bi verigi resno jebal mater in ji dvigoval temperaturo in bi zato lubrikant pregrevalo. Na cesti pa je problem razmetavanja ketnspreja rešen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!