Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

Oprosti, jaz bi to delo zaupal mehaniku, pa naj dela kakor hoče.

No, karkoli tudi ne. Z leti sem se naučil, da najbolj zaupam sam sebi ali pa gledam majstra pod roke kak dela. Se mi je že dostikrat zgodil, da je blo šalabajzersko narejeno vse skupaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem kupil R1-ko, ki je imela -2 spredaj.

z -2 je dobesedno trgalo. noro! pospeški taki da je groza. bilokeri obrati.

jaz sem pa za mojo dušo še zadaj dal +2,torej 14/45! :evilgrin: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, karkoli tudi ne. Z leti sem se naučil, da najbolj zaupam sam sebi ali pa gledam majstra pod roke kak dela. Se mi je že dostikrat zgodil, da je blo šalabajzersko narejeno vse skupaj.

Izbrat moraš pač mojstra,ki mu zaupaš,jaz tazga šalabajzerja(kot si ti),ki mi hoče podroke gledat in nekaj sugerirat (špijunirat) naženem ven iz delavnice in mu povem kdaj bo delo končano in kdaj naj pride po izdelek.Sicer pa dam na vse moje"strokovno"opravljeno delo in ves vgrajen materijal 1 leto garancije "tudi šalabajzerjem" ! ! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izbrat moraš pač mojstra,ki mu zaupaš,jaz tazga šalabajzerja(kot si ti),ki mi hoče podroke gledat in nekaj sugerirat (špijunirat) naženem ven iz delavnice in mu povem kdaj bo delo končano in kdaj naj pride po izdelek.Sicer pa dam na vse moje"strokovno"opravljeno delo in ves vgrajen materijal 1 leto garancije "tudi šalabajzerjem" ! ! :hmm:

To je pravi ded :naughty: pa tud šalabajzerji imajo kaj od tega :boobies:

No lahko pa pridemo k njemu domov pa pogledam kak se to on doma loti, pa da vidimo če ga slučajno kaj moti :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izbrat moraš pač mojstra,ki mu zaupaš,jaz tazga šalabajzerja(kot si ti),ki mi hoče podroke gledat in nekaj sugerirat (špijunirat) naženem ven iz delavnice in mu povem kdaj bo delo končano in kdaj naj pride po izdelek.Sicer pa dam na vse moje"strokovno"opravljeno delo in ves vgrajen materijal 1 leto garancije "tudi šalabajzerjem" ! ! :hmm:

No, mene bi nagnal samo enkrat, pa še takrat bi lahko gedore dal prec v kaseto, ker mojga pleha ne bi šravfal. Sem videl kaj počenjajo z avti, ko ni lastnikov zraven, ne rečem da vsi, ampak nek slab občutek pa je vseeno ostane in ker avto čuvam, ker ni poceni in ker ga ne kupim kot štruco kruha vsak dan in ker nočem, da šalabajzerji delajo z njim kot svinja z mehom, sem pač zraven. Ne rečem, da nisi pošten, samo zakaj bi hodil tebi, če imaš nek kompleks. Pač grem tistemu, ki ga nima, delo je opravljeno tako kot treba in temu človeku potem verjamem in pošteno plačam, pa še na pjačo gremo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je pravi ded :naughty: pa tud šalabajzerji imajo kaj od tega :boobies:

No lahko pa pridemo k njemu domov pa pogledam kak se to on doma loti, pa da vidimo če ga slučajno kaj moti :whistle:

Lahko prideš, vendar dvomim, da se boš kaj iz HEX sistema znašel. Akamot lahko zalavfaš asember al pa kako skripto popraviš, pa mogoče kako RAID polje na novo nardiš, ga mogoče extendaš, kak firmware zamenjaš na kakem serverju kjer dela 1000 ljudi, pa na omrežju postoriš kak ostvar, pa da vidim kak boš švical. Povem ti vse, le odnesel boš vrjetno zelo malo ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, mene bi nagnal samo enkrat, pa še takrat bi lahko gedore dal prec v kaseto, ker mojga pleha ne bi šravfal. Sem videl kaj počenjajo z avti, ko ni lastnikov zraven, ne rečem da vsi, ampak nek slab občutek pa je vseeno ostane in ker avto čuvam, ker ni poceni in ker ga ne kupim kot štruco kruha vsak dan in ker nočem, da šalabajzerji delajo z njim kot svinja z mehom, sem pač zraven. Ne rečem, da nisi pošten, samo zakaj bi hodil tebi, če imaš nek kompleks. Pač grem tistemu, ki ga nima, delo je opravljeno tako kot treba in temu človeku potem verjamem in pošteno plačam, pa še na pjačo gremo!

se strinjam... tudi sam rad vržem uč, da vidim kaj počne na mojem motorju - avtu ... ipak je to moja lastnina :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem videl kaj počenjajo z avti

ko bi le videl kaj (nekateri pooblaščeni serviserji) počnejo s traktorji ki so vsaj 1x dražji od povprečnih avtov.Fant se je spravil kar s 'pajsarjem' nad glavo motorja??! Tastar ga je prec užgal,ker je na srečo videl! :devil::yea1:

sicer pa :topic::OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaupanje se ustvarja drugače ne z gledanjem pod prste. Dejstvo je da človek pod pritiskom veliko prej naredi napako, nekaj spregleda.......... in če ti nekdo stoji za ritjo ter spremlja vsak tvoj gib to definitivno je neke vrste pritisk.

Stranke pa so tudi razne vrste tiči... od takih ki samo gledajo do takih ki mislijo da vejo več kot mehanik.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaupanje se ustvarja drugače ne z gledanjem pod prste. Dejstvo je da človek pod pritiskom veliko prej naredi napako, nekaj spregleda.......... in če ti nekdo stoji za ritjo ter spremlja vsak tvoj gib to definitivno je neke vrste pritisk.

Stranke pa so tudi razne vrste tiči... od takih ki samo gledajo do takih ki mislijo da vejo več kot mehanik.

Se popolnoma strinjam. Pusti naj mehankar dela..vozim ga pa tudi samo k tistemu, ki je zaupanja vreden

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaupanje se ustvarja drugače ne z gledanjem pod prste. Dejstvo je da človek pod pritiskom veliko prej naredi napako, nekaj spregleda.......... in če ti nekdo stoji za ritjo ter spremlja vsak tvoj gib to definitivno je neke vrste pritisk.

Stranke pa so tudi razne vrste tiči... od takih ki samo gledajo do takih ki mislijo da vejo več kot mehanik.

Enakega mnenja  pusti mojstru da dela kot mojster  :notworthy:  sicer se pa hitro izve  kateri je zaupanja vreden .  :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče prisotnosti stranke, je čisto odvisno za kakšen tip človeka gre..

Jaz sem tudi že kar ene par ljudem popravljal, oziroma servisiral motorje, tudi takim, ki jih nisem poznal in so me našli preko kakšnih znancev, foruma, itd.. Mene osebno nikoli ni motilo, če je želela oseba bit zraven medtem ko sem delal servis, oziroma karkoli že, dokler je držala neko distanco. To pomeni, da ti ni pod nogami, da se niti obrnit ne moreš v delavnici in da te ne dekoncentrira, ko počneš kaj delikatnega. Kdor ni sposoben tega sprejet, oziroma misli, da sam ve več, ni nobene potrebe, da je prišel k meni in mu vljudno povem, da me lahko pustim, da naredim kar imam za naredit, oziroma naj odpelje motor in naredi sam.

Jaz osebno sicer nimam navade gledat pod prste, kadar zase peljem kakšno stvar k drugemu majstru. Probam pa izbrat majstra na podlagi priporočil, oziroma dobrega mnenja in ne grem kar k prvemu, ker na žalost je kar nekaj šalabajzerjev v vsaki panogi.. Sprobal žal tudi na lastni koži in sem zato sedaj bolj previden.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz lastnih izkušenj(no ni jih glih dosti) lahko povem da rataš zelo živčen če ti stranka diha za vratom pa "use" ve pa ti govori kako naj delaš :headbang:

tudi mene ne moti da stoji pred vrati delavnice oz. v delavnici dokler je tiho in se ti ne mota okoli avta/motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo prebral sem vseh 132 strani! :yea2::book:

Prišel do kupa informacij in naslednjih ugotovitev.

- vesel sem , da nisem tele teme prebral pred nakupom motorja z verigo, :cry: ker bi se še danes vozil z 25 let starim BMW, (po možnosti več na prikolici kot na cesti). Sam sem bil vedno zagovornik kardana, žal pa se ta pri novih motorjih nahaja na meni nezanimivih ali cenovno nedostopnih modelih. Tako sem kupil motor z verigo in ni mi žal. :OK:

- ugotovil sem da se pri mazanju verige (sprej, mast, olje,avomatsko mazanje) forumovci strinjamo samo okoli ene stvari in to je, da se z ničemer vsi ne strinjamo. :bum: Sam sem preizkusil različne spreje in ugotovil da je rezultat zelo podoben, če ga je premalo gre ketna k hudiču, če ga je preveč je podmazano še vse kaj drugega. Najhuje je pa to, ko se že spraviš na daljšo furo in te po možnosti dobi še dež, spreja nimaš s sabo ali ti ga je zmanjkalo. Potem pa mažeš z vsem možnim, po izjavah nekaterih bi uporabili vse mogoče, morda bi bil celo drek dober, če bi prej kaj fajn mastnega jedel. :hmm:

- Tako sem kar nekaj časa razmišljal o avtomatskem mazanju verige, vendar pa nikakor nisem hotel na slepo obremeniti moje denarnice. Kljub zelo pozitivnim izkušnjam ostalih je mene prepričala šele zadeva v živo, ko sem ugotovil da bi menda kljub mojima dvema levima rokama tudi jaz to sam zmontiral in nastavil. Me pa še vedno preseneča odpor cestakov. :hmm: Ali je kdo sploh zmontiral to zadevo na cestni motor in preizkusil ali je vse skupaj baba vidla baba rekla? :? :?

- Jaz sem se odločil za nakup in spet ugotavljal, da na sončni strani Alp klub zelo dobrim izkušnjam predhodnikov mnogi raje, nosijo denar čez mejo, kot pa da bi dali zaslužiti domačemu človeku, pa čeprav je njegov izdelek enake ali celo boljše kvalitete, na dolgi rok pa sigurno dosti cenejši.

No mene je prepričal. :worship: :worship: Kupil sem RLS- oiler (http://www.rls-oiler.com/domov_1.html) ga zmontiral in sedaj že veselo testiram. :yea1: Žal mi je samo da se za zadevo nisem odločil prej.

Evo malo sem se razpisal, pa saj sem rekel da, sem prebral vseh 132 strani.

Še vedno pa pojma nimam zakaj ketna leti levo in desno, kdaj bo za zamenjavo itd.. :? To bo povedal serviser. Sej morjo tud oni živet al ne? O:-) O:-)

Lp Boris

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iščem ketno za CBR600F letnik 2002, pri HG sem našu tole

http://www.hein-gericke.de/katalog/blaettern.php?startpage=405

mal mi je čudn, zakaj je ta ketna "samo" 78€, ker je cena večine ostalih za podobne motorje, recimo za 600RR, pa tudi od Regine in DIDa pri Lojzu za moj motoe cca 130€?

a mogoče ve kdo, a ta RK520 SMO/XSO paše na moj motor in ali se obnese al je boljš dat kaj drucga gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iščem ketno za CBR600F letnik 2002, pri HG sem našu tole

http://www.hein-gericke.de/katalog/blaettern.php?startpage=405

mal mi je čudn, zakaj je ta ketna "samo" 78€, ker je cena večine ostalih za podobne motorje, recimo za 600RR, pa tudi od Regine in DIDa pri Lojzu za moj motoe cca 130€?

Kolikor vem pri Louis-u prodajajo samo set (veriga + zobniki + vezni člen) in DID-ov set za ta motor je 159€.

Pri HG kupiš vsako posebej in 78€ je cena samo za verigo.

a mogoče ve kdo, a ta RK520 SMO/XSO paše na moj motor in ali se obnese al je boljš dat kaj drucga gor

Tovarniško ima model 2002 model verigo 525, ki je nekoliko močnejša in težja od 520.

Seveda pa lahko z ustreznimi zobniki uporabiš tudi 520, jo boš pa verjetno moral prej menjat.

So pa RK verige IMHO povsem 'na nivoju'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ako sem kar nekaj časa razmišljal o avtomatskem mazanju verige, vendar pa nikakor nisem hotel na slepo obremeniti moje denarnice. Kljub zelo pozitivnim izkušnjam ostalih je mene prepričala šele zadeva v živo, ko sem ugotovil da bi menda kljub mojima dvema levima rokama tudi jaz to sam zmontiral in nastavil. Me pa še vedno preseneča odpor cestakov. :hmm: Ali je kdo sploh zmontiral to zadevo na cestni motor in preizkusil ali je vse skupaj baba vidla baba rekla? :? :?

Ne vem, kaj točno si predstavljaš pod 'cestni motor' - razen kros, speedway, trial in podobnih specialk so zame praktično vsi 'cestni'.

Če pa misliš na super-sport motorje (GSX-R, CBR-RR, Ninja), ki vsaj tu-pa-tam vidijo kakšno 'dirkalno' stezo, pa obstaja vsaj en dober razlog proti raznoraznim oilerjem - možnost razlitja olja in s tem povezane nevšečnosti (od padcev do čiščenja proge).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj to pomeni ustreznimi zobniki? a moji obstoječi niso v redu (ne mislim glede dotrajanosti, ampak glede tega a sploh pašejo)?

pride pa cel RK set 117€, kar je še vedno kreko ceneje. a torej je razlog v tem, da je ta 520 bolj švoh?

Kolikor vem pri Louis-u prodajajo samo set (veriga + zobniki + vezni člen) in DID-ov set za ta motor je 159€.

Pri HG kupiš vsako posebej in 78€ je cena samo za verigo.

Tovarniško ima model 2002 model verigo 525, ki je nekoliko močnejša in težja od 520.

Seveda pa lahko z ustreznimi zobniki uporabiš tudi 520, jo boš pa verjetno moral prej menjat.

So pa RK verige IMHO povsem 'na nivoju'.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj to pomeni ustreznimi zobniki? a moji obstoječi niso v redu (ne mislim glede dotrajanosti, ampak glede tega a sploh pašejo)?

520 veriga ne paše na zobnike za 525. Če imaš še original verigo, potem so zobniki verjetno 525.

pride pa cel RK set 117€, kar je še vedno kreko ceneje. a torej je razlog v tem, da je ta 520 bolj švoh?

Največja razlika v ceni je na račun tehnologije tesnil - če pogledaš RK GXW verige, ki imajo drugačna (boljša?) tesnila, so že precej dražje (109€ samo veriga)...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, kaj točno si predstavljaš pod 'cestni motor' - razen kros, speedway, trial in podobnih specialk so zame praktično vsi 'cestni'.

Če pa misliš na super-sport motorje (GSX-R, CBR-RR, Ninja), ki vsaj tu-pa-tam vidijo kakšno 'dirkalno' stezo, pa obstaja vsaj en dober razlog proti raznoraznim oilerjem - možnost razlitja olja in s tem povezane nevšečnosti (od padcev do čiščenja proge).

D.

Žal sam nimam izkušenj z dirkalnimi stezami in njihovimi zahtevami. :surrender: Poznam pa nekaj fantov, ki gredo na stezo in takrat zamenjajo ne samo gume, ampak komplet oklep. Torej demontaža ojlera, ki je v celoti narejen na hitre spojke ni noben problem. B) Mislim, da tele zadeve http://www.rls-oiler.com/domov_1.html nisi dobro pogledal, ima namreč kovinski rezervoar za olje. Moj občutek je da bo v primeru padca priteklo olje prej iz drugega dela motorja kot iz ojlerja. O:-)

Me je pa boj zanimalo, če je kak drug problem. Da ni ustreznega mazanja ali kaj podobnega. :? :?

Lp Boris

Popravljeno . Popravil savinshek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal sam nimam izkušenj z dirkalnimi stezami in njihovimi zahtevami. :) Poznam pa nekaj fantov, ki gredo na stezo in takrat zamenjajo ne samo gume, ampak komplet oklep. Torej demontaža ojlera, ki je v celoti narejen na hitre spojke ni noben problem. :P Mislim, da tele zadeve http://www.rls-oiler.com/domov_1.html nisi dobro pogledal, ima namreč kovinski rezervoar za olje. Moj občutek je da bo v primeru padca priteklo olje prej iz drugega dela motorja kot iz ojlerja. :D

Me je pa boj zanimalo, če je kak drug problem. Da ni ustreznega mazanja ali kaj podobnega. :D:?

Ne, večina nas tudi na dirkališču uporablja '*-ring' verige, ki sprotnega mazanja itak ne potrebujejo...

Glede na to, da je na dirkališčih tudi za hlajenje motorja treba uporabljati vodo brez antifriza (ker je le-ta masten in ob morebitnem izlitju nevaren), je vsak rezervoar(ček) olja, ki ni nujno potreben, odvečno tveganje.

D.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, večina nas tudi na dirkališču uporablja '*-ring' verige, ki sprotnega mazanja itak ne potrebujejo...

Glede na to, da je na dirkališčih tudi za hlajenje motorja treba uporabljati vodo brez antifriza (ker je le-ta masten in ob morebitnem izlitju nevaren), je vsak rezervoar(ček) olja, ki ni nujno potreben, odvečno tveganje.

D.

:):P:D:D:?

Lp Boris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!