Skoči na vsebino

Verige, prenosi in spreji za verige


Gregs

Priporočene objave

pozdravljeni....kje najceneje dobim zobnike za suzuki gsxr 600 k5....spredaj 14 zob zadaj pa 47 :D

Google -> zobčeniki, nekje okoli celja, firma samo 2 črki, ne vem ali JG ali JK, to pa sam pobrskaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S100 WEISSES KETTEN SPRAY

V nemški reviji MOTORRAD je mazivo za verigo motorjev S100 dobil največ skupnih točk!

Več v priponki.

Dobi pa se ga v Eurotonu.

Pa stric Lojz ga ma tud kolkr hočeš, tko da se ga tud v TRGu dobi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem S 100 sprej kupil samo enkrat. Ko sem ga hotel doma uporabit v piksni sploh ni bilo plina pod tlakom in nisem iz "polne" piksne dobil nič maziva ven.

Morda manj kot 1% možnosti da sem naletel na točno tak izdelek, vendar od te znamke ne kupim več nobenega produkta.

Sicer pa so nasploh vsi produkti ki so kao namenski za motorje takoj dražji od klasičnih.

Sprej za mazanje verig strojev se dobi za tretjino cene v kaki kmetijski trgovini, je teflonski, dobro maže in vse ok, le cena je precej nižja.

Mal poglejte po lokalnih trgovinah z mehanizacijo in opremo.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, sam kmetijski stroj se vrti s 1.500 obrati (recimo), motor pa s 15.000 obrati. IMO slaba izbira, ker bo vso tisto mast dol pobralo v nekaj kilometrih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, za R6:

Gear Ratio - 6th Gear 23/20 (1.150)

Kar pomeni, da se v 6. prestavi pri 16.200 obratih motorja (max glede na wiki), vrti sprednji zobnik s 14.000 obrati.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo, za R6:

Gear Ratio - 6th Gear 23/20 (1.150)

Kar pomeni, da se v 6. prestavi pri 16.200 obratih motorja (max glede na wiki), vrti sprednji zobnik s 14.000 obrati.

In pri končnem prestavnem razmerju 45/16 se zadnje kolo vrti s cca. 5000 obrati/min, kar pri obsegu kolesa 1,9m pomeni cca. 560 km/h? Prava raketa... :P

Po moje si nekaj pozabil - recimo primarno prestavno razmerje (85/41). ;)

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U, pa res. sploh nisem vedel, da to obstaja.

Primary Reduction Ratio 85/41 (2.073)

Secondary Reduction Ratio 45/16 (2.813)

to pomeni, je primary reduction ratio glede na prvi zobnik in nato secondary na zadnjega.

Torej če zdej prav razumem:

16.200 obratov (blokada) / 1,15 (6. prestava) = 14.000 obratov

14.000 / primary reduction = 6800 obratov in to je hitrost prednjega zobnika

6800 / secondary reduction = 2430 obratov = hitrost zadnjega zobnika

2430 obr/min = 145800 obr/h * 2m (obseg kolesa) = 291600 m/h = 291,6 km/h

carsko :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa da ne boš preveč računal... riskiraj 4€ namesto 10 in več, pa se prepričaj.

Jaz še nisem srečal spreja ki bi dejansko ostal dolgo na ketni... ja na boku ketne ostane in na feltni tut in gumi kar mimo špricne se tut še dolgo bela lisa pozna, na valjčkih od verige, kjer je mazanje ključno in kjer je trenje, se pa vsak sprej hitro "znuca", le da malokdo tako natančno pogleda tja na svetleče valjčke na zglobih.

Tile strojni spreji so narejeni za resne obremenitve, obstajajo tut teflonski in je ravnotako lepljiv kot najdražji TFE od Motula.

Jaz imam dobro izkušnjo, pa če komu prav pride toliko bolje.

Nasplošno pa ne preveč vedno verjet, da če je specifično za motor, da je kaj bolje, včasih je le moto etiketa in višja cena.

Npr: klasičen regler za avto dobiš za 20-30€, regler za motor je večinoma vsak nad 100€, pa če kdo misli da je tehnično kaj dražje za proizvedet, se moti.

Naš hobi je nadstandarden (pa čeprav ima že vsak bumbar motor) in temu so primerno velikokrat tut cene navite. Tako bo tut ostalo, ker bo vedno nek velik procent folka, ki bo to tut prpravljen plačat.

Prejšnji teden sem kupoval 1L antifriza, avtomobilski je bil 4€, za motor od Motula pa 12! Ko sem prodajalca vprašal v čem je razlika, pa ni vedel povedat.

Jaz sem ziher, da je tisti avtomobilski popolnoma enako dober. Pomembno je le da je primern tut za aluminijaste litine blokov.

Temperature in obremenitve so enake ali pa še nižje včasih, vsaj za mojo kleparco to drži.

Pa veselo mazanje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa tega par mesecev uporabljal in ni slaba zadeva, zelo podobno kot S100, katerega sem tudi uporabljal.

nigrin.jpg

http://cgi.ebay.at/Nigrin-Bikeline-Kettenspray-Kettenreiniger-Set-/160482687113

Praktično zadeva nič ne packa, se res močno primer, vendar je potem veselica ko moraš občasno sneti zaščito pri sprednjem zobniku in je polno sprijete masti.

Zdaj sem šel nazaj na "olje", ki se malo manj hudo prime.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni....kje najceneje dobim zobnike za suzuki gsxr 600 k5....spredaj 14 zob zadaj pa 47 :D

Google -> zobčeniki, nekje okoli celja, firma samo 2 črki, ne vem ali JG ali JK, to pa sam pobrskaj.

Zakaj bi sploh hotel na k5 600 dat 14/47? A nima ta motor serijsko 13/45? Če boš, dal +1 spredaj in +2 zadaj boš skoraj na istem, samo 3 člene daljšo ketno boš moral dat gor. Da ne govorimo, da je take zobnike in tako verigo bistveno težje najt kot "stock" set. Razumem, če bi šel -1, +2, ne pa +1, +2 ker tu z drugim zobnikom izničiš, kar si na prvem pridobil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj bi sploh hotel na k5 600 dat 14/47? A nima ta motor serijsko 13/45?

Serijsko je 45/16 (2,8125), tako da je 47/14 ogromna razlika.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh my bad, sem imel v mislih da je serijsko 45/13 kar sem tudi napisal. V tem primeru omenjeno res ne bi imelo smisla.

Ker je pa menda res 45/16 serijsko, potem je pa omenjena zamenjava vsekakor ZELO občtuna :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni

Eno vprašanje jst bi zamenju zobniško razmerje pa me zanima če bi moru podaljšat ketno. Zdej mam 16/43 naj bi blo original jst bi pa dal 15/43 al pa 16/45.

Kolk je kej zezanja okol dodajanja dodatni členov pa če pride kak dodaten člen v škatli ko kupiš verigo al morš se to posebi kaj kupovat.

Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš dal spredaj en zob manj bo kvečjemu predolga, ne prekratka.

Če boš dal zadaj 2 več pa glej, da bo imela veriga dovolj členov. Ko kupuješ novo pač povej, da ti dajo daljšo. Lažje člene ven pobrat kot pa nove rihtat in doštukavat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh my bad, sem imel v mislih da je serijsko 45/13 kar sem tudi napisal. V tem primeru omenjeno res ne bi imelo smisla.

Ker je pa menda res 45/16 serijsko, potem je pa omenjena zamenjava vsekakor ZELO občtuna :)

sej ne da bi bil brihtn...sam pac jst tud nism vedu kolk mam zobnike...pa sm su gledat kolk mam serisko...v service manual in pise da je pac tko....tko da ce bom dobil po pametni ceni pol super....ampak bom zobnike zamenjal sam za pisto....za po cesti je original cist dost...pa se zajebat ne mores pri hitrosti :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš dal spredaj en zob manj bo kvečjemu predolga, ne prekratka.

Če boš dal zadaj 2 več pa glej, da bo imela veriga dovolj členov. Ko kupuješ novo pač povej, da ti dajo daljšo. Lažje člene ven pobrat kot pa nove rihtat in doštukavat.

Pol bom rajš zadi dal 2 več velka hitrost itak brezveze boljš met boljše pospeške. Hvala za info.

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pol bom rajš zadi dal 2 več velka hitrost itak brezveze boljš met boljše pospeške. Hvala za info.

Ehm, kontra. 2+ zadaj so boljši pospeški (-1 spredaj = cca + 2.8 zadaj). Lahk sicer da sem jest čudna, ampak zakaj bi hotu met slabše pospeške na motorju, sploh k mamo take super poligone za vozit se 299+ v sloveniji :slap: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ehm, kontra. 2+ zadaj so boljši pospeški (-1 spredaj = cca + 2.8 zadaj). Lahk sicer da sem jest čudna, ampak zakaj bi hotu met slabše pospeške na motorju, sploh k mamo take super poligone za vozit se 299+ v sloveniji :slap: ?

sej mislm dat 2 zoba več zadi zarad pospeškov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej mislm dat 2 zoba več zadi zarad pospeškov.

Ups, oprosti, sem razumela tko kot da brezveze met boljše pospeške. Da se pa prebrat tud kontra, ker nisi nikamor postavil vejice. Potem pa kar veselo na delo, pa poročaj če se bo kj zmanjšala obraba prve gume .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ups, oprosti, sem razumela tko kot da brezveze met boljše pospeške. Da se pa prebrat tud kontra, ker nisi nikamor postavil vejice. Potem pa kar veselo na delo, pa poročaj če se bo kj zmanjšala obraba prve gume .)

Bom zamenju 2 zoba več, pol pa upam da bo kej bol vleku. Takoj ko bo prvi test opravljen, napišem moje občutke na prejšne pospeške pa na zamenjane zobnike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom zamenju 2 zoba več, pol pa upam da bo kej bol vleku. Takoj ko bo prvi test opravljen, napišem moje občutke na prejšne pospeške pa na zamenjane zobnike.

pa ne pozabit da ti stevec ne bo kazal tocn...da ne bos na kaksen radar naletel....:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne pozabit da ti stevec ne bo kazal tocn...da ne bos na kaksen radar naletel....:D

Hmm, števc mu bo kazal več, kot je realno, tko da če se bo po števcu vozu, bodo plavčki čist zadovoljni :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!