_Nejkooo_ Objavljeno Junij 10, 2007 Opozori Objavljeno Junij 10, 2007 Glede izpita mam že en cajt neomejeno,izkušnje so pa s skuterja,ki ima tud že kar nekaj km.Pa kašnega Mz ja res ne bi ja. L.P hahahah, daj nea ti skutera primerjaj z motori, ker to ni m od motorja :slap:
trojan Objavljeno Junij 10, 2007 Opozori Objavljeno Junij 10, 2007 (popravljeno) Bi se strinjal z nejkotom, variomatarji so čist neki drutga kot manualci (sploh mal večji)-pol pa res kup najprej kakšnega 125-250ccm pa ga vozi kakšno leto al dve pol boš pa vidu kako naprej. iz skuterja na 500+ motorje je pa pomoje bol kot ne samomor :whistle: Popravljeno Junij 10, 2007. Popravil trojan
Žarko G. Objavljeno Junij 10, 2007 Opozori Objavljeno Junij 10, 2007 al pa začet motoristično karjero z cestnim 125 ccm
GREY WOLF Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 Pamet v roke.Lepo začni do 250, pa se vozi kako sezono.Moj Drag star vozim že tretjo sezono, pa mi je kar pri srcu.Pripelje me povsod skupaj s sopotnikom.
mitiž46 Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 hahaha, kaj ti bi rad bil mini policaj al kaj... to pa je res en nagraužn motor za moje pojme :D Ni mi čist jasno kako se to zavrti do 18000... Mislm da se Aprilia od Lorenza vrti tam nekje, mogoče do 20000 :worship:
Čamac Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 (popravljeno) Ni mi čist jasno kako se to zavrti do 18000... Mislm da se Aprilia od Lorenza vrti tam nekje, mogoče do 20000 :worship: ta motor se vrti nad 20 000 ne pa do 18 000 :D drugač pa saj ni tak čudno to... yamaha r6 se tudi vrti do 18 (novi model) - sem skoraj prepričan v to. je pa res da več ni to 250ccm hehe :D Popravljeno Junij 12, 2007. Popravil Brodar
Stroj Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 moja yamahca se tud kr solidno vrti :naughty: do 17k rpm po klancu :evilgrin:
C4V4L13R Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 cbr250 ima blokado obratov na 21.000
k0ci Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 ta motor se vrti nad 20 000 ne pa do 18 000 :D drugač pa saj ni tak čudno to... yamaha r6 se tudi vrti do 18 (novi model) - sem skoraj prepričan v to. je pa res da več ni to 250ccm hehe :D se vrti do 18k nova r6 ja, ampak sam po števcu, sej je že blo dost govora o tem, ampak ta števc laže, mislim da za 2k rpm in tudi yamaha je priznala da laže
Ven0m Objavljeno Junij 12, 2007 Opozori Objavljeno Junij 12, 2007 ta motor se vrti nad 20 000 ne pa do 18 000 :D drugač pa saj ni tak čudno to... yamaha r6 se tudi vrti do 18 (novi model) - sem skoraj prepričan v to. je pa res da več ni to 250ccm hehe :D se vrti do 18k nova r6 ja, ampak sam po števcu, sej je že blo dost govora o tem, ampak ta števc laže, mislim da za 2k rpm in tudi yamaha je priznala da laže To sm tut jz bral ja!! Kaj pa če maš za neomejen izpit, zkwa pa neb kupu 600 pa blokado na 25kw! Pomoje se bl splača...k pol ni sila menjat :hmm:
FreeBird Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 Jst mam 21 let, pa sm pr parimi dnevi dubu neomejeno izpit. vozm pa skuter leonardo 125 pa mi ji čist kul. Res je pa da mam apetit po močnejšemu motorju, sam mam omejene finance. :cry:
fossil Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 jaz sem se do 20 leta vozil z predelano 50ccm RS-ko. zdaj sem ga prodau in čakam na neomejen izpit
JaRaNe Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 jst sm star 18, in se mal vč kot 1 leto vozim z aprilio rs 125, tebi pa tega vsekakor ne priporočam, za skorajda isto ceno dobiš rabljenega kawasaki zzr 250, gre lih en tok kot 2T 125ccm, s tem da je zzr 4T 250ccm, vendar pa precej prišparaš potem na stroških, poraba aprilie rs 125 je tm nekje 7 pa tudi do 8 l/100km + olje (liter TTS-a za približno 400km če se ne motim, stane pa približno 18€, na petrolu pa mal čez 20€), ZZR ti pa kuri samo bencin približno 5l/100km + ni potrebno menjat bata, veliko manj crkuje kot 2t 125ccm itd....... na tvojem mestu bi kupu zzr 250 al pa er-5 če imaš rad bol naked motorje... tako zzr kot er-5 sta primerna za začetnike, cene pri rabljenih pa so precej podobne....
Žarko G. Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 Jst mam 21 let, pa sm pr parimi dnevi dubu neomejeno izpit. vozm pa skuter leonardo 125 pa mi ji čist kul. Res je pa da mam apetit po močnejšemu motorju, sam mam omejene finance. :cry: povej kaj ti je všeč če so ti čoperji všeč dej kakega viragota si kup če enduro KLE 500 če cestni dej kakega starga zzr-ja jst sam govorim kaj je dost pocen Jst mam 21 let, pa sm pr parimi dnevi dubu neomejeno izpit. vozm pa skuter leonardo 125 pa mi ji čist kul. Res je pa da mam apetit po močnejšemu motorju, sam mam omejene finance. :cry: povej kaj ti je všeč če so ti čoperji všeč dej kakega viragota si kup če enduro KLE 500 če cestni dej kakega starga zzr-ja jst sam govorim kaj je dost pocen
Noiser69 Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 Letos je blo 16 let, zdej delam izpit za 125, vozim tomosa, me pa že mika apetit po kawasakijo z 1000 :evilgrin:
Drejo Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 Star sm 17,5 let pa vozm yamaho DT125R. Kupu sm jo pred kakšnim mescem prej sm se pa z mopedi ukul gonu :D
JaRaNe Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 ja glede načrtov za naprej pa še nč kj nevem ,zjle delam izpit za avto pa bo treba avto kupt, motorčk pa pač prodat, za naslednega računam kupit cbr600rr, yamaha r6 al pa kawa z750, seveda zablokiran na 25kw, ko pač bo denar ..... mogoče že čez kšn let al pa še kasnej....
frk Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 ja glede načrtov za naprej pa še nč kj nevem ,zjle delam izpit za avto pa bo treba avto kupt, motorčk pa pač prodat, za naslednega računam kupit cbr600rr, yamaha r6 al pa kawa z750, seveda zablokiran na 25kw, ko pač bo denar ..... mogoče že čez kšn let al pa še kasnej.... SS varjante 600ccm in zablokirano na 25kw je pomoje polomija.. vsi ti motorji imajo območje uporabnega momenta precej visoko v obratih, blokada 25kw pa jim prepreči pot v te obrate.. pomoje je tukaj dosti boljša varjanta Z ki ima območje uporabnega momenta nižje v obratih in ga lahko koristiš.. moje lajično mnenje, da nebo pomote..
norc 16 Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 malo kdo se ima namen vozit z blokadami. samo da papiri štimajo
Čamac Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 Letos je blo 16 let, zdej delam izpit za 125, vozim tomosa, me pa že mika apetit po kawasakijo z 1000 :evilgrin: jaz bi še na tvojem mestu neke vmes kupiš... eno je tomos eno pa japonec litraš ;)
fossil Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 jaz bi še na tvojem mestu neke vmes kupiš... eno je tomos eno pa japonec litraš ;) razlike skoraj ni :slap:
JaRaNe Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 če se zaletiš je eno če imaš blokado not, eno pa če ne..... brez blokad se ne mislim vozt, ker če se zaletim in mi dajo zmerit moč, mi ne velja ne izpit in ne zavarovanje, torej plačam visoko kazen, popravilo sebi in še popravilo soudeleženca v nesreči, pa tudi če je biv soudeleženec kriv se krivda avtomatsko pripiše meni, sm se nekaj km prevozil tudi že s cbr600rr in vem kako motor potegne, preveč zame, v primerjavi s 125 2T je to prava aleluja :) ko šaltaš eno nižje in naviješ gas do konca to trga gate, torej blokade not pa bo, ko pa bo izpit za neomejeno (21 let) pa blokade vn in zrihtat papirje da bodo v prometni pravi kW napisani, iz istega razloga kot sem napisu zgoraj..... rajš se vozim s švohejšim motorjem pa se vozim brez skrbi kot pa tko.... čeprov se sedaj vozim z odblokirano rs 125 v prometni pa piše 11kW vem da se pri naslednjem motorju tega ne grem več, že zdaj sem lahko srečen da se je vedno končalo tako kot se je, če ne bi tolk obvladov motorja bi biu že vsaj 5x na tleh, in to vedno po zaslugi konzervarjev.... če še tako obvladaš motor, te pa drugi spravijo v nesrečo (soudeleženci v prometu).... glede vožnje brez izpita, ali z močnejšim motorjem kot imaš izpit pa je oje mnenje, raje počasneje pa da je vse tko kot mora bit, kot pa hitreje pa imaš potem lahko take zajebancije če se recimo ponesrečiš, da plačaš vsaj 2x vrednost svojega motorja.... denar se pretežko zasluži,da bi ga tko izgubil.... potem pa lahko sledijo še razne tožbe in te zadeve.... predstavljaj si da še koga ubiješ s svojo malomarnostjo in ti potem to celo življenje ne da miru.... če ste frajerji s tem ko se imate močnejše motorje in vam več potegne mi je prov, kdo pa bo pol frajer ko se bomo npr. zaletel nekam..... motor je preveč nevaren da bi tko delal s temi stvarmi....... pač moje mnenje, kaj si pa vi mislite o tem je pa stvar vsakega posameznika
cation Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 SS varjante 600ccm in zablokirano na 25kw je pomoje polomija.. vsi ti motorji imajo območje uporabnega momenta precej visoko v obratih, blokada 25kw pa jim prepreči pot v te obrate.. pomoje je tukaj dosti boljša varjanta Z ki ima območje uporabnega momenta nižje v obratih in ga lahko koristiš.. moje lajično mnenje, da nebo pomote.. ti si zamenjal moment z močjo, ki je res najvišja v visokih obratih. moment pa pri 600 SS motorjih nekje nad 11.000 rpm že začne upadat .) :yes: (takrat krivulja moči gre še veselo navzgooooooooooor...)
Prevtzer Objavljeno Julij 10, 2007 Opozori Objavljeno Julij 10, 2007 če se zaletiš je eno če imaš blokado not, eno pa če ne..... brez blokad se ne mislim vozt, ker če se zaletim in mi dajo zmerit moč, mi ne velja ne izpit in ne zavarovanje, torej plačam visoko kazen, popravilo sebi in še popravilo soudeleženca v nesreči, pa tudi če je biv soudeleženec kriv se krivda avtomatsko pripiše meni, sm se nekaj km prevozil tudi že s cbr600rr in vem kako motor potegne, preveč zame, v primerjavi s 125 2T je to prava aleluja :) ko šaltaš eno nižje in naviješ gas do konca to trga gate, torej blokade not pa bo, ko pa bo izpit za neomejeno (21 let) pa blokade vn in zrihtat papirje da bodo v prometni pravi kW napisani, iz istega razloga kot sem napisu zgoraj..... rajš se vozim s švohejšim motorjem pa se vozim brez skrbi kot pa tko.... čeprov se sedaj vozim z odblokirano rs 125 v prometni pa piše 11kW vem da se pri naslednjem motorju tega ne grem več, že zdaj sem lahko srečen da se je vedno končalo tako kot se je, če ne bi tolk obvladov motorja bi biu že vsaj 5x na tleh, in to vedno po zaslugi konzervarjev.... če še tako obvladaš motor, te pa drugi spravijo v nesrečo (soudeleženci v prometu).... glede vožnje brez izpita, ali z močnejšim motorjem kot imaš izpit pa je oje mnenje, raje počasneje pa da je vse tko kot mora bit, kot pa hitreje pa imaš potem lahko take zajebancije če se recimo ponesrečiš, da plačaš vsaj 2x vrednost svojega motorja.... denar se pretežko zasluži,da bi ga tko izgubil.... potem pa lahko sledijo še razne tožbe in te zadeve.... predstavljaj si da še koga ubiješ s svojo malomarnostjo in ti potem to celo življenje ne da miru.... če ste frajerji s tem ko se imate močnejše motorje in vam več potegne mi je prov, kdo pa bo pol frajer ko se bomo npr. zaletel nekam..... motor je preveč nevaren da bi tko delal s temi stvarmi....... pač moje mnenje, kaj si pa vi mislite o tem je pa stvar vsakega posameznika se čist strinjam! problem je v tem ko nekaterim dajo dnar za motor starci po pa sine veselo na cesto čisto brez občutka...
Priporočene objave