Žarko G. Objavljeno November 19, 2008 Objavljeno November 19, 2008 mogoče kej tazga sam načeloma mi je toel še lepš
Guest pmali Objavljeno November 24, 2008 Objavljeno November 24, 2008 Enga dobr poštimanga fičota! :worship: Se vidi da sem star, me že sentimentalnost preganja!)
bna Objavljeno November 25, 2008 Objavljeno November 25, 2008 Po testni vožnji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo kočijo (Katrca). Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ženo), cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov. Pa gremo: Test naklona Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sedež sovoznice položil v popolnoma vodoravni položaj. Medtem, ko sem v katrci uspel sedež hitreje podreti (jap, včasih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega položaja mi je bilo lažje dvigniti njen sedež (in njo) s pomočjo elektrike kot včasih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vožnjo. Test kolen BMW 7 je tukaj žal pogorel na testu. Katrca je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez letalonosilško konzolo. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka. In imam dolge roke! Test desnega ovinka Žal, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki? Test pogovarjanja BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo? Test hitrosti Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti BMW 7, da to doživiš? Test pospeševanja Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, četrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Kdo si tega želi? Test udobnosti Končno test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala. Rezultat je torej 6:1
vuk76 Objavljeno November 26, 2008 Objavljeno November 26, 2008 Po testni vožnji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo kočijo (Katrca). Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ženo), cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov. Pa gremo: Test naklona Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sedež sovoznice položil v popolnoma vodoravni položaj. Medtem, ko sem v katrci uspel sedež hitreje podreti (jap, včasih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega položaja mi je bilo lažje dvigniti njen sedež (in njo) s pomočjo elektrike kot včasih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vožnjo. Test kolen BMW 7 je tukaj žal pogorel na testu. Katrca je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez letalonosilško konzolo. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka. In imam dolge roke! Test desnega ovinka Žal, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki? Test pogovarjanja BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo? Test hitrosti Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti BMW 7, da to doživiš? Test pospeševanja Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, četrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Kdo si tega želi? Test udobnosti Končno test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala. Rezultat je torej 6:1 :worship: Za desne ovinke se strinjam. PA pri Kartci ni bil nikoli salt hebl v napoto. Pa da ne bom samo :topic:
GRUNF Objavljeno November 26, 2008 Objavljeno November 26, 2008 Upam, da mi bo do spomladi uspelo najt nekaj takšnega ...... :worship: V bistvu nič nedosegljivega, full opcija pa že mora bit...
KUK679 Objavljeno December 5, 2008 Objavljeno December 5, 2008 Jih je kar enih par ,recimo,porsche carera GT,pa Audi80 letnik okoli 95,karavan da bi lohk pesa pelal na trening! B)
Lady Guzzi Objavljeno December 14, 2008 Objavljeno December 14, 2008 Sanjski? Ma, nič posebnega. Alfa Brera, bolj dostopni pa Fiat Bravo, Alfa 156, še bolj pa Fiat Brava, Hyundai Accent, pa Daewoo Lanos trenutno. :grim Pač drugače ne gre.
Irencko Objavljeno December 15, 2008 Objavljeno December 15, 2008 fičkota :worship: z nekimi dodatki, ki pa naj zaenkrat še ostanejo skrivnost :whistle:
Miha27 Objavljeno December 15, 2008 Objavljeno December 15, 2008 Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4JTD-M 20V TI Q4 zgleda pa nekako takole: :yea2: :yea2:
Gixxer Objavljeno December 15, 2008 Objavljeno December 15, 2008 Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4JTD-M 20V TI Q4 zgleda pa nekako takole: :yea2: :yea2: cjeee toto ma pri nas v Mariboru Petrovcic v salonu. Sicer nevem ce je Q4, ampak taka Titanium izvedba pac - 32 al 33k€ Takoj bi jo mel, res :kva2:
impulz Objavljeno December 15, 2008 Objavljeno December 15, 2008 če bi biu tak strupen zadi kot je spredi bi bil pravi ja... :rolleyes:
Einherjar Objavljeno December 15, 2008 Objavljeno December 15, 2008 Cisto enostavno - Saab 9-3 Aero Cabrio. Najbrz ga bom tudi imel cez par let. Aja, letnik pa max 2003.
Miha27 Objavljeno December 15, 2008 Objavljeno December 15, 2008 cjeee toto ma pri nas v Mariboru Petrovcic v salonu. Sicer nevem ce je Q4, ampak taka Titanium izvedba pac - 32 al 33k€Takoj bi jo mel, res :kva2: Huda je ja :D preveč :D
EAST Objavljeno December 21, 2008 Objavljeno December 21, 2008 ganz novo imprezo wrx sti(vendar stari model), nova je grda ko hudič; sam pol nebi mogo motora met, pa resnično samo za avto bi delal(še dosti se vozit ne bi mogel)
krava Objavljeno December 22, 2008 Objavljeno December 22, 2008 manta B "mal dodelana"? Napaka. Rekord ;)
aaalen Objavljeno Januar 4, 2009 Objavljeno Januar 4, 2009 no, te opel mante se pa jaz nebi branil. :rolleyes:
EAST Objavljeno Januar 4, 2009 Objavljeno Januar 4, 2009 no, te opel mante se pa jaz nebi branil. :rolleyes: Še zame eno, prosim. (samo v črni barvi)!!!
Dadi Objavljeno Januar 4, 2009 Objavljeno Januar 4, 2009 njami ! 100_7155_pictures_from_car_shows_photos_on_webshots.htm 100_7159_pictures_from_car_shows_photos_on_webshots.htm 100_7192_pictures_from_car_shows_photos_on_webshots.htm
aaalen Objavljeno Januar 4, 2009 Objavljeno Januar 4, 2009 Še zame eno, prosim. (samo v črni barvi)!!! bo treba eno manto za 2000eur kupit, pa predelavat :010
C4V4L13R Objavljeno Januar 5, 2009 Objavljeno Januar 5, 2009 no, te opel mante se pa jaz nebi branil. :rolleyes: hillmersson volvov motor s kopresorjem in turbino, mislm da okol 570 konjev :worship:
aaalen Objavljeno Januar 5, 2009 Objavljeno Januar 5, 2009 hillmersson volvov motor s kopresorjem in turbino, mislm da okol 570 konjev :worship: ja ja, motor je volvojov, za konje pa nisem vedel. bi pa res bilo fajn to imeti. :naughty: :naughty: :evilgrin:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se