Žarko G. Objavljeno November 19, 2008 Deli Objavljeno November 19, 2008 mogoče kej tazga sam načeloma mi je toel še lepš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest pmali Objavljeno November 24, 2008 Deli Objavljeno November 24, 2008 Enga dobr poštimanga fičota! :worship: Se vidi da sem star, me že sentimentalnost preganja!) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bna Objavljeno November 25, 2008 Deli Objavljeno November 25, 2008 Po testni vožnji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo kočijo (Katrca). Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ženo), cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov. Pa gremo: Test naklona Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sedež sovoznice položil v popolnoma vodoravni položaj. Medtem, ko sem v katrci uspel sedež hitreje podreti (jap, včasih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega položaja mi je bilo lažje dvigniti njen sedež (in njo) s pomočjo elektrike kot včasih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vožnjo. Test kolen BMW 7 je tukaj žal pogorel na testu. Katrca je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez letalonosilško konzolo. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka. In imam dolge roke! Test desnega ovinka Žal, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki? Test pogovarjanja BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo? Test hitrosti Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti BMW 7, da to doživiš? Test pospeševanja Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, četrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Kdo si tega želi? Test udobnosti Končno test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala. Rezultat je torej 6:1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vuk76 Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 Po testni vožnji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo kočijo (Katrca). Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ženo), cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov. Pa gremo: Test naklona Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sedež sovoznice položil v popolnoma vodoravni položaj. Medtem, ko sem v katrci uspel sedež hitreje podreti (jap, včasih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega položaja mi je bilo lažje dvigniti njen sedež (in njo) s pomočjo elektrike kot včasih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vožnjo. Test kolen BMW 7 je tukaj žal pogorel na testu. Katrca je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez letalonosilško konzolo. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka. In imam dolge roke! Test desnega ovinka Žal, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki? Test pogovarjanja BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo? Test hitrosti Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti BMW 7, da to doživiš? Test pospeševanja Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, četrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Kdo si tega želi? Test udobnosti Končno test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala. Rezultat je torej 6:1 :worship: Za desne ovinke se strinjam. PA pri Kartci ni bil nikoli salt hebl v napoto. Pa da ne bom samo :topic: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GRUNF Objavljeno November 26, 2008 Deli Objavljeno November 26, 2008 Upam, da mi bo do spomladi uspelo najt nekaj takšnega ...... :worship: V bistvu nič nedosegljivega, full opcija pa že mora bit... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KUK679 Objavljeno December 5, 2008 Deli Objavljeno December 5, 2008 Jih je kar enih par ,recimo,porsche carera GT,pa Audi80 letnik okoli 95,karavan da bi lohk pesa pelal na trening! B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lady Guzzi Objavljeno December 14, 2008 Deli Objavljeno December 14, 2008 Sanjski? Ma, nič posebnega. Alfa Brera, bolj dostopni pa Fiat Bravo, Alfa 156, še bolj pa Fiat Brava, Hyundai Accent, pa Daewoo Lanos trenutno. :grim Pač drugače ne gre. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tihii Objavljeno December 14, 2008 Deli Objavljeno December 14, 2008 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Irencko Objavljeno December 15, 2008 Deli Objavljeno December 15, 2008 fičkota :worship: z nekimi dodatki, ki pa naj zaenkrat še ostanejo skrivnost :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno December 15, 2008 Deli Objavljeno December 15, 2008 Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4JTD-M 20V TI Q4 zgleda pa nekako takole: :yea2: :yea2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gixxer Objavljeno December 15, 2008 Deli Objavljeno December 15, 2008 Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4JTD-M 20V TI Q4 zgleda pa nekako takole: :yea2: :yea2: cjeee toto ma pri nas v Mariboru Petrovcic v salonu. Sicer nevem ce je Q4, ampak taka Titanium izvedba pac - 32 al 33k€ Takoj bi jo mel, res :kva2: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
impulz Objavljeno December 15, 2008 Deli Objavljeno December 15, 2008 če bi biu tak strupen zadi kot je spredi bi bil pravi ja... :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Einherjar Objavljeno December 15, 2008 Deli Objavljeno December 15, 2008 Cisto enostavno - Saab 9-3 Aero Cabrio. Najbrz ga bom tudi imel cez par let. Aja, letnik pa max 2003. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Miha27 Objavljeno December 15, 2008 Deli Objavljeno December 15, 2008 cjeee toto ma pri nas v Mariboru Petrovcic v salonu. Sicer nevem ce je Q4, ampak taka Titanium izvedba pac - 32 al 33k€Takoj bi jo mel, res :kva2: Huda je ja :D preveč :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno December 18, 2008 Deli Objavljeno December 18, 2008 :kava: :kava: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
C4V4L13R Objavljeno December 21, 2008 Deli Objavljeno December 21, 2008 manta B "mal dodelana"? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
EAST Objavljeno December 21, 2008 Deli Objavljeno December 21, 2008 ganz novo imprezo wrx sti(vendar stari model), nova je grda ko hudič; sam pol nebi mogo motora met, pa resnično samo za avto bi delal(še dosti se vozit ne bi mogel) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krava Objavljeno December 22, 2008 Deli Objavljeno December 22, 2008 manta B "mal dodelana"? Napaka. Rekord ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aaalen Objavljeno Januar 4, 2009 Deli Objavljeno Januar 4, 2009 no, te opel mante se pa jaz nebi branil. :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
EAST Objavljeno Januar 4, 2009 Deli Objavljeno Januar 4, 2009 no, te opel mante se pa jaz nebi branil. :rolleyes: Še zame eno, prosim. (samo v črni barvi)!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dadi Objavljeno Januar 4, 2009 Deli Objavljeno Januar 4, 2009 njami ! 100_7155_pictures_from_car_shows_photos_on_webshots.htm 100_7159_pictures_from_car_shows_photos_on_webshots.htm 100_7192_pictures_from_car_shows_photos_on_webshots.htm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aaalen Objavljeno Januar 4, 2009 Deli Objavljeno Januar 4, 2009 Še zame eno, prosim. (samo v črni barvi)!!! bo treba eno manto za 2000eur kupit, pa predelavat :010 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ProdriveR Objavljeno Januar 4, 2009 Deli Objavljeno Januar 4, 2009 Subaru Impreza P1 B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
C4V4L13R Objavljeno Januar 5, 2009 Deli Objavljeno Januar 5, 2009 no, te opel mante se pa jaz nebi branil. :rolleyes: hillmersson volvov motor s kopresorjem in turbino, mislm da okol 570 konjev :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aaalen Objavljeno Januar 5, 2009 Deli Objavljeno Januar 5, 2009 hillmersson volvov motor s kopresorjem in turbino, mislm da okol 570 konjev :worship: ja ja, motor je volvojov, za konje pa nisem vedel. bi pa res bilo fajn to imeti. :naughty: :naughty: :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se