Skoči na vsebino

vaš sanjski avtomobil


nixons

Priporočene objave

Po testni vožnji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo kočijo (Katrca).

Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ženo), cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.

Pa gremo:

Test naklona

Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sedež sovoznice položil v popolnoma vodoravni položaj. Medtem, ko sem v katrci uspel sedež hitreje podreti (jap, včasih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega položaja mi je bilo lažje dvigniti njen sedež (in njo) s pomočjo elektrike kot včasih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vožnjo.

Test kolen

BMW 7 je tukaj žal pogorel na testu. Katrca je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez letalonosilško konzolo. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka. In imam dolge roke!

Test desnega ovinka

Žal, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?

Test pogovarjanja

BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?

Test hitrosti

Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti BMW 7, da to doživiš?

Test pospeševanja

Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, četrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Kdo si tega želi?

Test udobnosti

Končno test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala.

Rezultat je torej 6:1

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po testni vožnji z BMW 7 si ne morem kaj, da ne bi primerjal te limuzine z mojo prvo kočijo (Katrca).

Obakrat sem za sovoznico imel bejbo (no, zdaj ženo), cilj primerjave je pa ocenjevanje občutka harmonije med potnikoma in je sestavljen iz sedmih testov.

Pa gremo:

Test naklona

Tako v BMW 7 kot v katrci sem lahko sedež sovoznice položil v popolnoma vodoravni položaj. Medtem, ko sem v katrci uspel sedež hitreje podreti (jap, včasih zelo iskana lastnost), je pri BMW 7 obratno. Pri iskanju pravega položaja mi je bilo lažje dvigniti njen sedež (in njo) s pomočjo elektrike kot včasih na roke. Sem pa bil zato pri katrci bolj pozoren, katero sem povabil zraven na vožnjo.

Test kolen

BMW 7 je tukaj žal pogorel na testu. Katrca je imela sedeža tako blizu, da sem lahko sovoznico zlahka prijel za koleno. Desno koleno. Pri BMW 7 to uspem samo tako, da se nagnem skrajno desno čez letalonosilško konzolo. Pri tem sem v nepravilnem šoferskem položaju, pa še v rebrih me seka. In imam dolge roke!

Test desnega ovinka

Žal, BMW 7 se tudi tukaj ni izkazal. Če sem se s katrco peljal hitro in ostro v desni ovinek, je sovoznico prisesalo name. Pri BMWju se bejba ne premakne. In čemu potem obstajajo desni ovinki?

Test pogovarjanja

BMW 7 je v tem testu spet pravi luzer. Tako tih v kabini, da si se prisiljen pogovarjati. Halo?

Test hitrosti

Katrca je tudi tukaj bila v prednosti. Pri veliki hitrosti si imel občutek, da se okrog tebe dogaja. Vrata so se tresla, veter je postal orkan in volan je kar obračalo. No, kako hitro moraš voziti BMW 7, da to doživiš?

Test pospeševanja

Sklopka, gas, prva, sklopka, gas, druga, sklopka, gas, tretja, sklopka, gas, četrta... v katrci si garal, da si spravil to korito do 100 km/h. In BMW 7? Edino, kar ti ponuja pri tem testu, so notranji organi na zadnjem sedežu. Kdo si tega želi?

Test udobnosti

Končno test, kjer je BMW 7 nesporni zmagovalec. Sedeži so tako udobni, da sopotnica s polnim želodčkom na popoldanski vožnji v trenutku zaspi. Tako imam svoj mir. V katrci mi je ponavadi bruhala.

Rezultat je torej 6:1

:worship:

Za desne ovinke se strinjam. PA pri Kartci ni bil nikoli salt hebl v napoto.

Pa da ne bom samo :topic:

post-5882-1227685946_thumb.jpg

post-5882-1227685964_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da mi bo do spomladi uspelo najt nekaj takšnega ...... :worship: V bistvu nič nedosegljivega, full opcija pa že mora bit...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jih je kar enih par ,recimo,porsche carera GT,pa Audi80 letnik okoli 95,karavan da bi lohk pesa pelal na trening! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Sanjski?

Ma, nič posebnega. Alfa Brera, bolj dostopni pa Fiat Bravo, Alfa 156, še bolj pa Fiat Brava, Hyundai Accent, pa Daewoo Lanos trenutno. :grim Pač drugače ne gre.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fičkota :worship: z nekimi dodatki, ki pa naj zaenkrat še ostanejo skrivnost :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4JTD-M 20V TI Q4 zgleda pa nekako takole: :yea2: :yea2:

cjeee toto ma pri nas v Mariboru Petrovcic v salonu. Sicer nevem ce je Q4, ampak taka Titanium izvedba pac - 32 al 33k€

Takoj bi jo mel, res :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cjeee toto ma pri nas v Mariboru Petrovcic v salonu. Sicer nevem ce je Q4, ampak taka Titanium izvedba pac - 32 al 33k€

Takoj bi jo mel, res :kva2:

Huda je ja :D preveč :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ganz novo imprezo wrx sti(vendar stari model), nova je grda ko hudič; sam pol nebi mogo motora met, pa resnično samo za avto bi delal(še dosti se vozit ne bi mogel)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
no, te opel mante se pa jaz nebi branil. :rolleyes:

hillmersson volvov motor s kopresorjem in turbino, mislm da okol 570 konjev :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hillmersson volvov motor s kopresorjem in turbino, mislm da okol 570 konjev :worship:

ja ja, motor je volvojov, za konje pa nisem vedel. bi pa res bilo fajn to imeti. :naughty: :naughty: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!