Skoči na vsebino

Yamaha V Max


Priporočene objave

Objavljeno
pa ti si ratal cela zvezda na forumu :whistle:

hehe, ampak s svojimi 0.6 objavami na dan se pač ne morem kosati s tvojimi 6.69 objavami dnevno...

@ferek

pojma nimam...

kaj več kot par dvodnevnih voženj na morje (pula) in nazaj si niti ne bom privoščil, predvsem zaradi strahu pred morebitnimi ženinimi izpadi zvoka ter grdo gledajočo sliko :)

pa še tam me v hišici čaka vsa garderoba, tako da razen dežjaka in denarja ne rabim praktično nič s seboj vozit.

za lokalnih 100-200km velja enako.

kar pa se ergonomije tiče moram povedati da mi ustreza, nikjer nobenih bolečin ali mravljincev...

je pa res da več kot dve uri v kosu nisem na njemu sedel...

l.p.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
...saj ima za kaj bit! Zadka pa NIKAR ne menjaj! Če ne drugega boš v kakem nalivu usran po hrbtu! Men osebno zelo zgleda tudi šipica, verjetno uporabna za kakšne daljše ture...

kako pa izgleda ta moped s "kakšno prtljago"? ...recimo za teden ali več dni "po svetu"? ...zdi se mi namreč da si nekje zapisal da "nočeš biti samo pozer"... :rolleyes:

koji k.... se bo z tem na potovanja podal

ferek vidim da se vedno ne ves z kaksnim razlogom se kupi takšen motocikel :headbang:

Objavljeno
koji k.... se bo z tem na potovanja podal

ferek vidim da se vedno ne ves z kaksnim razlogom se kupi takšen motocikel :headbang:

... no ti bi najbrž to "goro navora" uporabljal za poziranje pred barčki in lovljenje "mrh" :blush: ... Ti pa povem da ta sedež in položaj za krmilom "kar vabita" po daaaljših turah.. :kva1: . je pa res da bi en dober "komplet" prtljage nekako "onečastil" vmaxovo nastopaško podobo. :cry: ..

...odločitev "za kaj ga imet" bo pa vsekakor ELOVA... :worship:

Objavljeno

Povsod se da navesiti stranske kufre, v tem primeru tekstilne torbe, pa tank torbo. Če je sila, seveda. Stvar izbire posameznika.

Je pa ta V-max zelo lep, lepši kot predstavljena študija.

Objavljeno

u soboto sm vidu oba parkirana skupej. starga in novga. pač dva super strateška bombnika. morm rečt, da se mi je star zdel zelo kul, in da je nekako kljuboval letom. no, ko sm vidu tega novega je postalo jasno, da je tastar res star. ampak še zmer kul. ta nov pa dostojen naslednik kultnega stroja. ni blef kot je bil mt01. sam kaj kurc k so to čoperji

Objavljeno

v info...

10.3.2009 sem uspel, kot že veste, prevrniti motor in poškodovati pokrov izpušnega lonca.

11.3.2009 popoldan sem naročil nov pokrov.

17.3.2009 sem prejel naročeni rezervni del.

rezervni del sem prejel 4. delovni dan od oddaje naročila.

za pohvalit jih, yamahino mrežo in KMC d.o.o.

1709.gif

l.p.

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Pismo, ga bom res mogu pridit čim prej pogledat, dokler je še cel :D.

lp

T

Objavljeno

čisto iz firbca: Koliko pa pride okrasni pokrov?

Objavljeno
Pismo, ga bom res mogu pridit čim prej pogledat, dokler je še cel :D .

lp

T

zdaj ko je kasko zavarovan se boš lahko tudi kak krog peljal, če želiš!

@simonsi

ne vem še... tam okoli 120eur?

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
zdaj ko je kasko zavarovan se boš lahko tudi kak krog peljal, če želiš!

@simonsi

ne vem še... tam okoli 120eur?

mene bolj zanima koliko te je kasko prišel :whistle: ker ze ma mojo kolarnco je bil kr nekaj €€€

Objavljeno

polni kasko, brez kraje in dodatnih kombinacij, 809 eur. 1% odbitne franšize, 4.premijski razred...

obvezno zavarovanje me je prišlo malce več kot 500 eur.

vse skupaj torej dobrih 1300 eur. :unsure:

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Tole bo treba en dan podynat ! :krneki:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno
polni kasko, brez kraje in dodatnih kombinacij, 809 eur. 1% odbitne franšize, 4.premijski razred...

obvezno zavarovanje me je prišlo malce več kot 500 eur.

vse skupaj torej dobrih 1300 eur. :unsure:

Ja Elo, kaj pa zdaj to?!?!? Tako navdušenje nad V-Maxom, zdaj ga pa že prodajaš?? A si ugotovil, da ni to ravno zate, ali...? :whistle:

Objavljeno

Za 19k€ se bo pomoje težko prodal, ker glede na to, da kdor skupaj spravi 19k€ bo ziher dodal še 1k€ in bo potem imel brand-new-one...

Objavljeno

pa, prodajam bolj tko, neresno... slabo vreme je pa me depresija in melanholija mečeta, hehe.

če bi kdo kupil bi ga dejansko prodal in si kupil. če že zaradi drugega pa zaradi tega, da stojim za svojo besedo.

z motorjem sem res zadovoljen, ko sem na njemu se mi smeji okoli glave. tkole, moker do kože in prezebel pa malo o neumnostih razmišljam...

lowrenc, brand new se menda lahko dobavi šele leta 2010, s sezono 2009 je bojda konec z vmaxi...

moto čudak sem, ni kaj...

ampak, vmax je pa vseeno zakon!!! ugleden paradni konj, so zapisali. kar je vsekakor res!

lep pozdrav!

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

...no in če bi zadevo zdajle, takole, malo neresno in iz zajebancije res prodal recimo za tistih 19 K... :evilgrin: :evilgrin: ...če ni skrivnost in če si res motočudak kot praviš... :whistle: ... zgolj iz radovednosti KAJ BI kupil? Brez verjetno ne bi ostal?

Objavljeno

jah, novega vmaxa. takega, ki še ni bil paden s stojala, brez odtisa "gedore" ključa v izpuhu...

na povsem novem bi potem namesto katalizatorja zmontiral x-pipe, prav tako bi se odrekel alarmu in zmontiral le gps sledenje...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

...lahk bi nam pa vsaj malo več zaupal o izkušnjah z V-maxom... udobje na daljših turah, poraba goriva, upor vetra, obračanje, manevriranje... preden se posloviš od njega... o brutalnosti, pospeških in navoru je bilo že precej rečenega...

Objavljeno

kar se udobja tiče nimam pripomb. v višino merim 182cm, položaj na motorju mi ustreza. zapestja in ostali sklepi ne trpijo, sedež je tudi udoben, tako da ni nobenega tiščanja in bolečin. res si v povsem neprisiljeni drži...

še najbolj neergonomična je stopalka menjalnika, katere pa, roko na srce, še niti nisem prenastavljal. nekaj me zmoti, pa sam ne vem kaj...

upor vetra, hja, naked je, brez dokupljene šipe, katera se sicer lahko kupi v boulevard (mini bikini) in touring (smučarski kombinezon) velikosti.

na dolge razdalje gre tja do 140-150kmh, jasno, v pokončni drži. pri 160-170kmh postane hrup okoli čelade in tresenje glave moteče. pri 220kmh se je treba skloniti, moja skromna mišična masa ne zdrži vseh naporov upora, hehe.

porabo imam nekje med 8 in 9l/100km. tank je s svojimi 13l definitivno premajhen... to je še nejabolj moteča zadeva. sploh za to, ker brez da bi motor stal naravnost težko natočiš poln rezervoar. sicer se že dobi nek specialni nastavek za rešitev tega problema, ampak to ni to...

310kg se mu pri obračanju kar pozna, sploh ko ga držiš za roge in ga na klančini pred garažo vlečeš nazaj. ampak ko naštudiraš, razmisliš in se že ob prihodu postaviš za ustrezen štartni manever, potem ni problema.

če pade ga dvignem sam, ima nizko težišče in dovolj široko balanco. preverjeno, hehe. tudi za postavitev na zadnje stojalo ne rabim pomočnika in zmorem sam. zaenkrat brez prevračanja, heh

na poligonu so z osmico težave, vsaj jaz jih imam, medtem ko na cesti ni težav z okretnostjo pa naj si bo to zavijanje pod ostrim kotom nazaj na desno (majhen radij) ali menjavanje smeri pri vsopu in izstopu iz recimo krožišča.

tudi izogibanje oviri ni problematično, si pa pri tem jaz dosti pomagam s countersteeringom, mogoče sem celo malo prelahek za premetavnje mopeda s teleščkom :)

ne vem kaj bi še zapisal, če te še kaj zanima vprašaj, pa bom z veseljem odgovoril. čez pet dni, enter še stisnem in grem z družino na dopust...

lep pozdrav in srečno!

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno
niso gradske cipele za seljačko nogo

aja kak lahko eni z gold wingerco osmice vozijo :unsure:

torej:

napisal sem, da imam težave. to ne pomeni da osmice ne zmorem, pač pa da je izvedba tega občutno težja kot recimo s kawasakijevim er6, suzukijevim sv650, hondo hornet, ...

no, pa kak centimeter več prostora si tudi moram vzeti :blush: .

verjamem da je dosti takih kot jaz, ki jo s šolskim kawasakijevim er6 ali primerljivimi modeli odvozijo skorajda miže, s tistim kar vozijo pa malenkost ali precej težje.

pa še nekaj primerjav za glodanje tega, da "kak lahko eni z gold wingerco osmice vozijo"...

1. vmax ima 10mm večjo medosno razdaljo kot goldwing.

2. vmax ima v4 motor, kjer so valji postavljeno v V, gledano s strani, goldwing ima bokserski 6valjni motor, z valji v horizontalni legi.

3. višina sedeža pri v-maxu je 77 cm, pri goldwingu 73cm.

4. v-max ima caster 31°, goldwing 29°.

5. in kot poslastica moje replike, v-max ima predteka 148mm, goldwing 109mm

vseh zgornjih pet postavk govori o tem, da je narediti osmico z v-maxom (dosti) težje opravilo kot pa z goldwingom.

tvoja primerjava torej ni bila ravno na mestu, a ne?

pa tudi to, da ima hribov'c kot sem (nisem seljak, tudi tu si v zmoti) mestno obuvalce ni ravno najslabše kar se ti lahko zgodi...

pa brez zamere...

lep pozdrav in srečno!

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

pri akrapoviču so naredili izpuh za novega vmaxa.

3_ya_vmax_so_09.jpg

20090617204837_17.6.200919-21-20_0005_resize.JPG

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

sm šele zdele vidu..

prednji žmigovci so za :SS :SS

Objavljeno

hehe, žmigavci...

tudi jaz sem bil, ko je bil motor še v salonu, nad njimi dokaj razočaran.

kot da bi imel nameščene žmigavce, ki sicer pašejo na nekaj, kar je vmax imel za zajtrk...

iskal sem nadomestke, od prozornih stekel do nevemkakšnih led variant.

no ja, obupal sem... na koncu sem ugotovil da mi originalni koncekoncev ustrezajo, saj če se ne zaljubiš v nobeno od alternativ potem le-te pač (žal) niso boljše.

sicer pa imajo vsake oči svojega malarja, kajne?

pa da se vrnem še na izpuh...

včeraj sem vozil z noise damper inserti, brez njih,...

zvok brez nsertov je prav badassovski. hud bas, ves čas skorajda slišiš posamezne detonacije, kot V8 motor.

žal je zadeva malce moteča, saj je v mestu ni glave, ki se ne bi obrnila za motorjem... tu in tam vidiš kakšno omiko ki nejevoljno odkimuje in dela nekaj z roko čez čelo in prsa, kot bi nek križ risala po sebi ;)

ob off-throttle situaciji se okoli 3000rpm vedno pojavi zelo prijetno pokanje, ki kar nekako dotiče temu motorju.

američani bi rekli Vmax attitude!!! in kako prav imajo...

no ja, tudi v legalni različici, z vstavljenimi inserti je zvok napram originalu lepši, bolj basovski.

optično pa izdelek prav presenetljivo paše na motor, o čemer priča naslednji komentar na forumu:

"I was never going to touch stock cans for two reasons:

1. They were proven NOT to be so restrictive once Cat was removed

2. Nothing else on the market Looked decent on the bike UNITL NOW

I am absolutely sold on those slip ons. They actually look like they belong on the bike."

bo že držalo!!! original zpuhi so namreč zaznamovali ta motor, tudi jaz sem bil skeptičen o nadomestku. sedaj pa lahko rečem samo tisto oguljeno frazo: kapo dol akrapovičevm fantom!

respect-069.gif

kar se performans tiče: divje!!!

takoj od prostega teka naprej ima toliko več navora da bodo gumarji zagotovo imeli dosti dela. če se prav spomnim je pridobil nekaj malega pod 20Nm. če dodamo 167Nm osnove niti ni malo, knede?

toliko zaenkrat... se javim, ko namontiram nekaj malega dodatno kupljene elektronike, torej, ko bomo na cca 225 konjih...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!