Lucky Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 Zbogom Vmax Tudi najboljši enkrat ugasnejo. Julija, po 18 letih navduševanja množic, se legendarna yamaha 1200 V-max poslavlja iz Yamahinega kataloga. V večji meri so za to krive strožje ekološke norme. Od leta 1985 je V-max okoli sebe ustvaril tolikšno auro, da je ne bo nihče mogel pozabiti. Yamaha V-max je in bo ostal edinstven motocikel. Njegov videz, ki ga čas ni skoraj nič načel, ne more nikogar pustiti hladnega. Kako se je sploh rodil ta mit? V ameriški podružnici Yamahe leta 1981 sprožijo projekt motocikla v duhu muscle cars, ameriških avtomobilov iz 60. in 70. let, ki so bili znani po ogromnih pogonskih agregatih, večinoma V8 zasnove. Ed Burke, oblikovalec in vodja projekta, nariše prve skice. Zahteva uporabo agregata V4, ki, po njegovih besedah, najbolj ustreza motociklistični različici Hot Roda. Agregat Yamaha že ima, saj 1200-kubičen motor vgrajuje v model Venture, bolj turistično usmerjen. Da pa bi ustrezal zahtevam V-maxa po skoraj 150 konjskih močeh, doživi precejšnjo nadgradnjo. Oktobra 1984 v okviru konvencije Yamahinih dealerjev v Las Vegasu predstavijo yamaho V-max. Ko se dvigne zavesa, je presenečenje nepopisno. V-max ni podoben nobenemu drugemu motorju in se precej razlikuje od drugih izdelkov. V Ameriki V-max ni nikoli doživel tolikšne prodaje kot na stari celini, v veliki meri sta za to kriva ameriška filozofija in njihove stroge omejitve hitrosti, ki jih tudi precej bolj spoštujejo. V-max je torej doživela svoja leta slave v Evropi, kjer je cela generacija motoristov podlegla njegovemu videzu, brutalnosti in moškosti. Po L'integral - junij 2003
SiR Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 SLAVA JI! Žalujoči sorodniki, prijatelji, svojci in ostali...
hotschko Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 SLAVA JI! Žalujoči sorodniki, prijatelji, svojci in ostali... a si mislil Slava MU verjetno?
SiR Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 a si mislil Slava MU verjetno? Ona je ,zagotovo :) Sicer pa - pa kaj, če je podobna švedski plavalki na 100 metrov? :D
Rude Boy Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 Ja odvisno al Yamahi al V-Maxu ! Jaz mislim da mu je Slava pofa.... V. Maxu ??!! ;) Motorčič ta pravi ! Mimogrede, Intruderje so tudi ustavili na tekočih trakih ! Mamo samo še raritete !!!! SKA BIKE
Einherjar Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 Zalostno, na sreco me veseli to, da imam en tak kos legende v garazi... :(
Pervy Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 no pa se poslavlja še ena legenda :( . res žalostno, da v vseh letih yamaha ni sposobna narediti ene dostojne zamenjave :angry: :blink:
Nagaya Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 velik, težak, štorast, požrešen, za sovoznice bolj neudoben kot karkoli drugega...ampak celo meni se je milo storilo. :unsure: :( :unsure: in ja se pridružujem pervyevi misli :angry: :angry: :angry: ..čez neki let ko bi malo zrastla bi si tud jest kupla svojega..tko pa na bo nič ;)
Thundercat Objavljeno Junij 27, 2003 Opozori Objavljeno Junij 27, 2003 Ma vsega lepega je enkrat konec....nisem imel šanse vozit mašino mi pa je bila estetsko nekaj posebnega....lekaj ima yamaha za bregom.. <_<
marem Objavljeno Junij 28, 2003 Opozori Objavljeno Junij 28, 2003 vse enkat odide, nekatari postanejo legende, V max je legenda že od rojstva,....
Pravokotar Objavljeno Junij 28, 2003 Opozori Objavljeno Junij 28, 2003 V max je legenda že od rojstva,.... Lahko me kličete V max :)
strom Objavljeno Junij 28, 2003 Opozori Objavljeno Junij 28, 2003 velik, težak, štorast, požrešen, za sovoznice bolj neudoben kot karkoli drugega...ampak celo meni se je milo storilo. :unsure: :( :unsure: in ja se pridružujem pervyevi misli :angry: :angry: :angry: ..čez neki let ko bi malo zrastla bi si tud jest kupla svojega..tko pa na bo nič ;) Se strinjam... pa bi dodal še premalo trden okvir, pre... sej so bli itak sami ekstremi. Nič ni bilo "normalnega" na tem motorju. No ja... škoda... šmrc... LP
bobek Objavljeno Junij 28, 2003 Opozori Objavljeno Junij 28, 2003 pospeški so pa le ubi tačni :ph34r: :ph34r: :ph34r:
bajsi Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 Tudi v moji garaži se skriva en tak ekološki pacek ;) . Kaj čete Max je moral v vojsko :D , mogoče se vrne čez 12 mesecev B) , še bolj hud kot je bil :angry: . Verjetno so to samo moje pobožne želje :unsure: . LP Bajsi P.S.: Bajsi vidi Vmaxa.............. :wub: , ljubezen na prvi pogled! (pa da mi nebi keri sral da sem ped..)
Blade Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 Baje ( nepreverjan info ) a so res delal za Kanado V-Max 1600 ccm. Mi je brat pravu da je z enmu švabam govoru ( na enmu zboru v A ) da ga je uvozu iz tam ker so močnejšo verzijo imeli za njihovo tržišče. Sm že sam mal po netu brsku pa nism dobu nobenih konkretnih podatkov razen ogromno slik predelav ( nekateri zelo čedni-nori )
SiR Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 Baje ( nepreverjan info ) a so res delal za Kanado V-Max 1600 ccm. Mi je brat pravu da je z enmu švabam govoru ( na enmu zboru v A ) da ga je uvozu iz tam ker so močnejšo verzijo imeli za njihovo tržišče. Preverjeno: V-max je imel vedno 1200 ccm. Bil pa je opremljen z dodatnim mašinčkom za dvojno polnjenje fergazerjev. Sprva samo v ZDA in Kanadi (moč 145 PS), za Evropo so imeli 100 PS, potem pa so tudi v Evropo začel uvažat unga z 145 PS. Lahko pa V-maxa tudi navrtaš na 1500 ali 1680 ccm. Ampak tisto je zlo drago.
kađiva Objavljeno Junij 29, 2003 Opozori Objavljeno Junij 29, 2003 a ste že slišal Vmax brez rorov?,jest sem jo lan v udinah,to pa tko grmi ampak ne grdo prov fajn jo je blo poslušat :D a nima "royal star" v osnovi enak motor(V4,okol 100 konj???) po moje :ph34r:
Einherjar Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 Tudi v moji garaži se skriva en tak ekološki pacek ;) . Kaj čete Max je moral v vojsko :D , mogoče se vrne čez 12 mesecev B) , še bolj hud kot je bil :angry: . Verjetno so to samo moje pobožne želje :unsure: . LP Bajsi P.S.: Bajsi vidi Vmaxa.............. :wub: , ljubezen na prvi pogled! (pa da mi nebi keri sral da sem ped..) Bajsi, pred casom sem te z Bobom zamesal, zdej pa mislim, da se ze poznava... Saj si bil ti zadnjic pri nas v klubhouse-u predno sta z Romcem picila v Dalmacijo?
Gallus Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 Legende postanjejo legende z vstopom v zgodovino! Živela legenda! (sedajjibozačelarasticenapress)
bajsi Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 (popravljeno) Žal ne!!! Lahko se pa kaj zmenimo. LP Bajsi Popravljeno Junij 30, 2003. Popravil bajsi
Nagaya Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 :lol: fantje dejte se enkrat skup dobit da vam bo jasno kdo je kdo :lol: :lol: zdej pa že mene mal medete :rolleyes:
Einherjar Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 Žal ne!!! Lahko se pa kaj zmenimo. LP Bajsi Ni se kaj menit, uleti jutri na oznaceno lokacijo (tema: vabilo v klub firestarter), pa da primerjava najine maxije :)
SiR Objavljeno Junij 30, 2003 Opozori Objavljeno Junij 30, 2003 No< mogoče pa bodo yamahovci tole stvarco (1800 ccm, V4) vgradili v naslednika od V-maxe... Stvar naj bi morda zmogla okoli 160 PS serijsko... mogoče še več. bomo vidl. če sploh kaj bo :lol: B)
king4ever Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 V-max, njah, od zacetka vsaj meni nekdaj eden izmed najgrsih motorjev, ne vem no, zdel se mi je ko neki cuden mix, ko da pri yamahi nebi vedeli kam z masino in so jo pac fuknili na en gestel ki jim je lezal tam nekje v kotu delavnice. Ampak s casom clovek odrasca in s tem pride sprememba okusa. Tako se mi je scasoma v-max vedno bolj dopadel in danes je to eden imed redkih motorckov za katerim se obrnem. Ma ga tudi moj sovascan, s katerim sem dozivel eno izmed najbolj noro divjih vozenj z tem motorjem,na v-maxu sva brusila auspuhe,se nikoli v zivljenju me ni bilo tak straaaah. Od takrat me vec ne dobijo na motor kot sopotnika, pa ce se cel svet na glavo postavi. Res skoda ker yama ne najde oz. ne naredi dostojne zamenjave.
fifty Objavljeno Julij 1, 2003 Opozori Objavljeno Julij 1, 2003 V-MAX, najlepši motor kar so jih doslej naredili. MOTOR! Res, da je tehnično zaostajal za konkurenco (okvir), so pa fantje znali odpraviti tudi to pomanjkljivost. Najlepšo dodelavo sem videl v Umagu (Staaari rokeri) in sicer na V - maxu njihovega predsednika. Upam, da bodo pri Yamahi kmalu poslali ustrezno zamenjavo na trg. :( Slava mu! B)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se