Skoči na vsebino

Yamaha V Max


Priporočene objave

Objavljeno

Ker tvoj kuža ni čisto nedolžna zadeva glede zahrbtnosti in ker menim, da je popolno zadovoljstvo le takrat, ko dosežeš moto gol, NE VEM KAJ SPLOH ŠE ČAKAŠ!

Lastna izkušnja: tudi sam nisem bil rojen za Valkyrie, ampak zdaj ... Ne vprašaj.

(če ne bi bila Valkyrie, bi bil V Max - ne lažem in ne nakladam).

Na Dolenjskem rojeni

Čečo

Objavljeno

Sam sem bil z njim 6 let in navdušuje me samo mašina in nič druga na tem motorju.

LP Bajsi

Objavljeno
Sam sem bil z njim 6 let in navdušuje me samo mašina in nič druga na tem motorju.

LP Bajsi

Sicer dve leti, se pa strinjam - samo masina - pa celoten izgled... ostalo je pa kot harley, najprej moras vse zamenjat, da je priblizno vozno.

Objavljeno

Pa saj tukaj je šarm tovrstnih motorjev. Če ne, je (vozna) konfekcija, a nedede?

Objavljeno

Probaj pa sodi .)

LP Bajsi

Objavljeno

Šarma ne "probavaš", drugače pa probal, probal ...

in nehal probavati. :P

Objavljeno

A je kdo videl na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) rdečo V-Max l.92 za 780.000 sit

Men zgleda še ful lepa za ta letnik pa za tako nizko ceno.

A je ta letnik kej drugač kot pa novejše?

Objavljeno

'92 je samo rdeče barve, drugače je prebarvan, kilometrov je izjemno malo, če je bil števec kaj šlatan bo mehanik slišal po primarnih verigah, jih je treba okoli 50k zamenjat (lepo ružijo), novejši imajo vilco 43mm, prednji diski niso več prisilno hlajeni ampak so enojni z luknjicami - od FZR1000, verjetno bo treba po dihtungah pogledat, meni so pri 50k začele puščat, drugače sem pa jaz lani prodal '92 56kkm za 700k SIT - motor je vseeno star, drag za šraufat, "težek" za vozit - drugače pa AC probaj kak je z zdravjem, vsaj 235 mora iti, jaz sem malo odprl zadevo pa je šlo 255 po števcu

LP Bajsi

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

megablower : v-max%20megablo3.jpg

megablower2 : V-max%20brianthaib.jpg

furax : furax.jpg

evil evil evil : MA-fullf500.jpg

fancy : PH-fullr500.jpg

zelenčica : Egli%20img_0026.jpg

V-max od Mikija Mausa : Egli%20img_0008.jpg

clean & strong : 0010.jpg

beefy & powerfull : 1224.jpg

ritka : acttail2.jpg

pure & classy : AW-fullrear.gif

totalna klasika : egli6-.jpg

Objavljeno (popravljeno)

tale je pa z letošnje fajterame... :SS

post-368-1100782984.jpg

Popravljeno . Popravil tejka
Objavljeno

no tele slikce po moje še ni blo .)

zadnja guma 240 širine na v-maxi :OK:

post-1406-1100789520_thumb.jpg

Objavljeno

pa tale je tud precej divja :yea2: :yea2:

post-1406-1100789614_thumb.jpg

Objavljeno

:OK:

post-1406-1100789686_thumb.jpg

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

20th Anniversary V-max

Introducing the 20th Anniversary Limited Edition V Max

And he's dressed up for the occasion in unique attire -

Special Shift Red paint with flames

Blacked out rims

Red pinstripes

Yellow turn signal bulbs behind clear lenses

Serial-numbered plate

Yet, some things haven't changed. He's still the original liquid-cooled, 1198cc, DOHC, 16-valve, V-4 beast that's won more Best Musclebike awards than it knows what to do with.

For over 20 years now, Mad Max has been wiping the boulevard with pretty much every musclebike-come-lately in terms of pure, unadulterated acceleration. What else would you expect from a machine with high-lift cams and a quartet of massive downdraft carbs stoking its ravenous V-4 powerplant.

Things really get fun once the tachometer sweeps past 6000 rpm and V-Boost induction kicks in, force-feeding the engine, via a servo-controlled butterfly valve, huge mouthfuls of unleaded.

There is a civilized side to the brute, however, including these features -

Vibration-quelling counterbalancer

Smooth, hydraulically activated clutch

Adjustable front and rear suspension

Triple disc brakes

As Motorcyclist magazine so kindly pointed out, "nothing before or since turns straight pavement into a party quite like it."

Manufacturer's Suggested Retail Price ... $11,099*

post-467-1105271675_thumb.jpg

post-467-1105271792_thumb.jpg

post-467-1105271850_thumb.jpg

post-467-1105271948_thumb.jpg

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Še ena lepotica :yea2:

post-1406-1107729727_thumb.jpg

post-1406-1107729757_thumb.jpg

Objavljeno

pa še mal bližje :eek: :D :D

post-1406-1107729832_thumb.jpg

post-1406-1107729847_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Evo tole pa vmaxi najbolj manjka, ketna namreč :OK:

No sam za info, tale yamaha ma 224HP z N.O.S. in 180HP brez N.O.S. :yea1:

lp cagiva

post-1406-1107729946_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil cagiva
Objavljeno (popravljeno)

Tale Big Bore je pa :yea2:

Popravljeno . Popravil gebre
Objavljeno
Tanel Big Bore je pa :yea2:

Big Bore --- Veliki dolgcas? ni najbolj posreceno ime...

BTW: roke gor vsi, ki ste na v-maxu naredili vec kot 5.000 km... Fantje, lepo je fantazirat, ampak ce bi bil tako dober kot je lep, bi ga jaz se vedno vozil...

Objavljeno
Big Bore --- Veliki dolgcas? ni najbolj posreceno ime...

BTW: roke gor vsi, ki ste na v-maxu naredili vec kot 5.000 km... Fantje, lepo je fantazirat, ampak ce bi bil tako dober kot je lep, bi ga jaz se vedno vozil...

Sej to vem Einherjar, sam za pogledat je pa še zmer carska .) :OK:

Na še neki sem jih najdu :worship:

post-1406-1107786042_thumb.jpg

post-1406-1107786302_thumb.jpg

Objavljeno

:OK:

post-1406-1107786708_thumb.jpg

Objavljeno

tudi: to bore.....vrtati.

ergo big bore -> velika vrtina. big bore kit ali velikokubni kit. povecanje delovne prostornine agregata.

Objavljeno

grdoooo :SS ......

daleč najbolj prebavljiv je v svoji izvirni različici.....

se mi zdi da ga lahko s predelavo narediš samo še bolj ogabnega......ali pa lastnike vmaxov krona nek bizarno-kičast okus za "lepo" :BUA:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!