ceco Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Ker tvoj kuža ni čisto nedolžna zadeva glede zahrbtnosti in ker menim, da je popolno zadovoljstvo le takrat, ko dosežeš moto gol, NE VEM KAJ SPLOH ŠE ČAKAŠ! Lastna izkušnja: tudi sam nisem bil rojen za Valkyrie, ampak zdaj ... Ne vprašaj. (če ne bi bila Valkyrie, bi bil V Max - ne lažem in ne nakladam). Na Dolenjskem rojeni Čečo
bajsi Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Sam sem bil z njim 6 let in navdušuje me samo mašina in nič druga na tem motorju. LP Bajsi
Einherjar Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Sam sem bil z njim 6 let in navdušuje me samo mašina in nič druga na tem motorju. LP Bajsi Sicer dve leti, se pa strinjam - samo masina - pa celoten izgled... ostalo je pa kot harley, najprej moras vse zamenjat, da je priblizno vozno.
ceco Objavljeno Avgust 31, 2004 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2004 Pa saj tukaj je šarm tovrstnih motorjev. Če ne, je (vozna) konfekcija, a nedede?
ceco Objavljeno September 2, 2004 Opozori Objavljeno September 2, 2004 Šarma ne "probavaš", drugače pa probal, probal ... in nehal probavati. :P
kađiva Objavljeno September 2, 2004 Opozori Objavljeno September 2, 2004 A je kdo videl na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) rdečo V-Max l.92 za 780.000 sit Men zgleda še ful lepa za ta letnik pa za tako nizko ceno. A je ta letnik kej drugač kot pa novejše?
bajsi Objavljeno September 2, 2004 Opozori Objavljeno September 2, 2004 '92 je samo rdeče barve, drugače je prebarvan, kilometrov je izjemno malo, če je bil števec kaj šlatan bo mehanik slišal po primarnih verigah, jih je treba okoli 50k zamenjat (lepo ružijo), novejši imajo vilco 43mm, prednji diski niso več prisilno hlajeni ampak so enojni z luknjicami - od FZR1000, verjetno bo treba po dihtungah pogledat, meni so pri 50k začele puščat, drugače sem pa jaz lani prodal '92 56kkm za 700k SIT - motor je vseeno star, drag za šraufat, "težek" za vozit - drugače pa AC probaj kak je z zdravjem, vsaj 235 mora iti, jaz sem malo odprl zadevo pa je šlo 255 po števcu LP Bajsi
SiR Objavljeno November 16, 2004 Opozori Objavljeno November 16, 2004 megablower : megablower2 : furax : evil evil evil : fancy : zelenčica : V-max od Mikija Mausa : clean & strong : beefy & powerfull : ritka : pure & classy : totalna klasika :
Nagaya Objavljeno November 18, 2004 Opozori Objavljeno November 18, 2004 (popravljeno) tale je pa z letošnje fajterame... :SS Popravljeno November 18, 2004. Popravil tejka
kađiva Objavljeno November 18, 2004 Opozori Objavljeno November 18, 2004 no tele slikce po moje še ni blo .) zadnja guma 240 širine na v-maxi :OK:
kađiva Objavljeno November 18, 2004 Opozori Objavljeno November 18, 2004 pa tale je tud precej divja :yea2: :yea2:
SiR Objavljeno Januar 9, 2005 Opozori Objavljeno Januar 9, 2005 20th Anniversary V-max Introducing the 20th Anniversary Limited Edition V Max And he's dressed up for the occasion in unique attire - Special Shift Red paint with flames Blacked out rims Red pinstripes Yellow turn signal bulbs behind clear lenses Serial-numbered plate Yet, some things haven't changed. He's still the original liquid-cooled, 1198cc, DOHC, 16-valve, V-4 beast that's won more Best Musclebike awards than it knows what to do with. For over 20 years now, Mad Max has been wiping the boulevard with pretty much every musclebike-come-lately in terms of pure, unadulterated acceleration. What else would you expect from a machine with high-lift cams and a quartet of massive downdraft carbs stoking its ravenous V-4 powerplant. Things really get fun once the tachometer sweeps past 6000 rpm and V-Boost induction kicks in, force-feeding the engine, via a servo-controlled butterfly valve, huge mouthfuls of unleaded. There is a civilized side to the brute, however, including these features - Vibration-quelling counterbalancer Smooth, hydraulically activated clutch Adjustable front and rear suspension Triple disc brakes As Motorcyclist magazine so kindly pointed out, "nothing before or since turns straight pavement into a party quite like it." Manufacturer's Suggested Retail Price ... $11,099*
kađiva Objavljeno Februar 6, 2005 Opozori Objavljeno Februar 6, 2005 (popravljeno) Evo tole pa vmaxi najbolj manjka, ketna namreč :OK: No sam za info, tale yamaha ma 224HP z N.O.S. in 180HP brez N.O.S. :yea1: lp cagiva Popravljeno Februar 6, 2005. Popravil cagiva
gebre Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 (popravljeno) Tale Big Bore je pa :yea2: Popravljeno Februar 7, 2005. Popravil gebre
Einherjar Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 Tanel Big Bore je pa :yea2: ← Big Bore --- Veliki dolgcas? ni najbolj posreceno ime... BTW: roke gor vsi, ki ste na v-maxu naredili vec kot 5.000 km... Fantje, lepo je fantazirat, ampak ce bi bil tako dober kot je lep, bi ga jaz se vedno vozil...
kađiva Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 Big Bore --- Veliki dolgcas? ni najbolj posreceno ime... BTW: roke gor vsi, ki ste na v-maxu naredili vec kot 5.000 km... Fantje, lepo je fantazirat, ampak ce bi bil tako dober kot je lep, bi ga jaz se vedno vozil... ← Sej to vem Einherjar, sam za pogledat je pa še zmer carska .) :OK: Na še neki sem jih najdu :worship:
Ice Objavljeno Februar 7, 2005 Opozori Objavljeno Februar 7, 2005 tudi: to bore.....vrtati. ergo big bore -> velika vrtina. big bore kit ali velikokubni kit. povecanje delovne prostornine agregata.
Nagaya Objavljeno Februar 9, 2005 Opozori Objavljeno Februar 9, 2005 grdoooo :SS ...... daleč najbolj prebavljiv je v svoji izvirni različici..... se mi zdi da ga lahko s predelavo narediš samo še bolj ogabnega......ali pa lastnike vmaxov krona nek bizarno-kičast okus za "lepo" :BUA:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se