Skoči na vsebino

Yamaha V Max


Priporočene objave

Objavljeno

S totim pa bi se z veseljem malo peljal. :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

Cool! Cool! ...všeč mi je prav njegov čoperski look... v kateri rang ta zverina sploh spada? Čoper? Naked? Touring? :? najbrž v rang V max! :yes: :yes:

Objavljeno
B)

Mam sam 2 vprasanji:

1. Kolk zadeva stane?

2. Kolk bi dobil za eno svojih ledvic? Mam eno extra...

Objavljeno

noise - kolko je končna verzija drugačna od tiste ki smo jo vidli v milanu??? če se prav spomnim je na tisti bilo vse v mat črni, tu pa je dosti kroma? :hmm:

no ja, mene ne gane preveč, vem pa da bo marsikomu krepko motila spanje :evilgrin:

Objavljeno
Mam sam 2 vprasanji:

1. Kolk zadeva stane?

2. Kolk bi dobil za eno svojih ledvic? Mam eno extra...

3.A ta zadeva gre sploh v ovinke? :trance_33_sleep:

Objavljeno
3.A ta zadeva gre sploh v ovinke? :trance_33_sleep:

tko kot tvoj ktm najbrž ne..je tudi namenjen popolnoma drugi vrsti motoristov..

kr nej ga majo uni..men je tut bolš da gre v ovinek..

Objavljeno
tko kot tvoj ktm najbrž ne..je tudi namenjen popolnoma drugi vrsti motoristov..

kr nej ga majo uni..men je tut bolš da gre v ovinek..

:D

Ne ne, saj je hud, nič ne rečem, samo na posnetku ne kaže nič ovinkanja... Bi ga pa imel za zraven, za na sladoleda :trance_33_sleep:

Objavljeno

Ahhh koncept je biu lepši :> luč so zajebali tam je bla perfektna pa preveč kroma kakor je že en omenu.

Objavljeno

moti me končna 220? pri 200km moči

Objavljeno
moti me končna 220? pri 200km moči

daj ne seri otrok :headbang:

pa ti si videl starega v maxa v zivo?? očitno samo z slik :evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)
moti me končna 220? pri 200km moči

Si se že kdaj peljal z nakedom 200/uro? Pri tem bajku šteje kaj drugega, ne končna.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

Mene osebno ta motor pošteno mika. Bi pa res zgledal mnogo bolje z malo predelave in manj kromiranih delov, kot je nekdo že omenil. :evilgrin:

Objavljeno

Kolega , ki furga starga, komentiral: saj bo nov tudi enkrat 10 let star :naughty:

Objavljeno

huda je! :evilgrin: ampak to je tko kt pr Ducati Monstru 696, nikol ne bo dosegu slave starega modela, ki je legenda, isto je pr V-Max , tastara je zakon! :worship:

Objavljeno
Kolega , ki furga starga, komentiral: saj bo nov tudi enkrat 10 let star :naughty:

:naughty: :yes:

Objavljeno
huda je! :evilgrin: ampak to je tko kt pr Ducati Monstru 696, nikol ne bo dosegu slave starega modela, ki je legenda, isto je pr V-Max , tastara je zakon! :worship:

Odvisno, kaj definira legendo. Če jo to, da ima v k%$" vozne lastnosti in da je hudo nevaren za vožnjo če ni ustrezno predelan, potem upam, da "stare slave" res ne bo dosegel... Mislim, da so sedaj tehnologija in pa Yamahine izkušnje toliko naprej, da raznih brutalnih zvijanj ni za pričakovati.

Sorry, off topic sem.. .tukaj debatirajmo samo o novem......

...

Tukaj so fotke koncepta... 1300--- saj luči sploh ni bilo na konceptu... če misliš tega uradnega njihovega in ne kake predelave...

Pervy, a smo tole videli v Milanu???

post-1-1212836431_thumb.jpg post-1-1212836497_thumb.jpg

post-1-1212836883_thumb.jpg post-1-1212836954_thumb.jpg

Objavljeno
Odvisno, kaj definira legendo. Če jo to, da ima v k%$" vozne lastnosti in da je hudo nevaren za vožnjo če ni ustrezno predelan, potem upam, da "stare slave" res ne bo dosegel... Mislim, da so sedaj tehnologija in pa Yamahine izkušnje toliko naprej, da raznih brutalnih zvijanj ni za pričakovati.

Sorry, off topic sem.. .tukaj debatirajmo samo o novem......

...

Tukaj so fotke koncepta... 1300--- saj luči sploh ni bilo na konceptu... če misliš tega uradnega njihovega in ne kake predelave...

Pervy, a smo tole videli v Milanu???

post-1-1212836431_thumb.jpg post-1-1212836497_thumb.jpg

post-1-1212836883_thumb.jpg post-1-1212836954_thumb.jpg

Če bi približno tako zgledal model za prodajo potem pa res no coment! :evilgrin:

Objavljeno

1300--- saj luči sploh ni bilo na konceptu... če misliš tega uradnega njihovega in ne kake predelave...

Pervy, a smo tole videli v Milanu???

post-1-1212836431_thumb.jpg post-1-1212836497_thumb.jpg

post-1-1212836883_thumb.jpg post-1-1212836954_thumb.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Hola!

iz svežega Motorrada, (št. 19, 29.8.2008, str. 18), prvo poročilo "Vozili smo" tegale, khm, motorčka :unsure:

Tehnični podatki:

Motor: V4 (65 stopinj), 90 x 66 mm, 1680 ccm, 200 KM pri 9000/min, 176 Nm/6500, vodno hlajen, menjalnik 5 prestav

Podvozje: spredaj polno nastavljive vilice 52 mm, zadaj dvojna alu-nihajka, polno nastavljiv blažilnik, spredaj dva diska 320 mm s 6-bati, zadaj 298 mm z 1 batkom, kardan, ABS, gume 120/70 R 18, 200/50 R 18

Mere in teže: medosna razdalja 170 cm, kot vilic 59 stopinj, predtek 148 mm, višina sedeža 775 mm, teža 310 kilogramov, tank 15 litrov

Pohvalili so - razen tega da nima TCja, ki kao ne paše na tak motor :rolleyes: - tole:

- power brez konca

- zelo dober ABS

- motor prijazno razvija moč, se da kontrolirat

grajali so:

- zahteva veliko samokontrole

- nihanje v dolgih ovinkih (a menda ni tako hudo kot pri starem modelu)

- malce krampast/neroden za vozit (mal težav s prevajanjem: etwas traege Handling)

Objavljeno

a cene pa ni v cajtngah ? za EU recimo !

ker to kar se govori okrog o nekih 20 tisočakih je meni malo tumač šoldov ! :rolleyes:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!