Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
antares

Suzuki GSX 650 F

Recommended Posts

gody01
Tam pa nevem koliko je ABS primeren, če sodim po dirkalnih motorjih, ki ga ne uprabljajo. Za na cesto pa kot sem že prej napisal, pomoje je super zadeva.

ABS na pistah (OK, če je obisk občasen) nič ne škodi, pravzaprav se nikoli ne aktivira. Ker na pistah ne prihajaš do situacij, ko bi se ABS naj vklopil (panično bremzanje). OK na kakšnem Marofu, če vozi vsak svoj krog se lahko to zgodi, ampak takrat se je tako ali tako boljše umaknit s piste.

Na dirkalnih motorjih ni ABSa, ker ni razloga motor dodatno obteževat, tehnično komplicirat, če praktično ni možnosti, da bi prišlo do situacije, ko bi kaj takega rabil. Pa še toliko alternativ imaš v primeru sile, ko se lahko brez problema na izletno cono zapelješ, razširiš ovinek, ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
Če se je vklopu ABS pomeni, da bi imel globoko v ovinku blokirano sprednje kolo ?!?

Kako bi se pa iz tega izvlekel ?

Z ABSom imaš vsaj kanček upanja.

ce se ti abs vklopi ti bo blokiral, popustil, blokiral... vmes pa ti ne bos imel casa spustit rocice in bos po vsej vrjetnosti telebnu.. zarad tistega 2. blokiranja in ti dokocno "zagrabi" gumo

Share this post


Link to post
Share on other sites
gody01
ce se ti abs vklopi ti bo blokiral, popustil, blokiral... vmes pa ti ne bos imel casa spustit rocice in bos po vsej vrjetnosti telebnu.. zarad tistega 2. blokiranja in ti dokocno "zagrabi" gumo

Zanimivo, a ti to iz kakšnih izkušenj ?

Ker po mojih izkušnjah gre takole:

Ko se ABS vklopi začutiš rahlo brnenje in "tresenje" na sprednjem kolesu, kolo se bolj ali manj vrti in z ročico lahko upralvjaš enako, kot če ABSa nimaš. Če si v ovinku (pri meni je bil sorazmerno blag ovinek) motor gre v tendenco dvigovanja in širjenja ovinka kot pri bremzanju brez ABSa. Razlika je bila samo v temu, da bi brez ABSa ležal ob cesti, ker bi v danem trenutku zanesljivo zblokiral sprednjo kolo.

Vožnja brez ABSa in recimo mu divje zaviranje, ko se je pred mano znašel motocikel (na pisti) se je končala z blokiranim sprednjim kolesom in posledično popuščanjem ročice. Ampak na pisti sem za to imel čas in koncentracijo na veliko višjem nivoju kot na cesti, pa še tisti ovinek v katerem se je to dogajalo sem isti dan že vsaj 20x prevozil in vedel da v njem ni motečih elementov (olje, pesek, ... ). Na cesti tega ni bilo in mi je ABS kar krepko pomagal pri tem, da se danes lahko tule šopirim ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Langus
Zanimivo, a ti to iz kakšnih izkušenj ?

Ker po mojih izkušnjah gre takole:

Ko se ABS vklopi začutiš rahlo brnenje in "tresenje" na sprednjem kolesu, kolo se bolj ali manj vrti in z ročico lahko upralvjaš enako, kot če ABSa nimaš. Če si v ovinku (pri meni je bil sorazmerno blag ovinek) motor gre v tendenco dvigovanja in širjenja ovinka kot pri bremzanju brez ABSa. Razlika je bila samo v temu, da bi brez ABSa ležal ob cesti, ker bi v danem trenutku zanesljivo zblokiral sprednjo kolo.

Vožnja brez ABSa in recimo mu divje zaviranje, ko se je pred mano znašel motocikel (na pisti) se je končala z blokiranim sprednjim kolesom in posledično popuščanjem ročice. Ampak na pisti sem za to imel čas in koncentracijo na veliko višjem nivoju kot na cesti, pa še tisti ovinek v katerem se je to dogajalo sem isti dan že vsaj 20x prevozil in vedel da v njem ni motečih elementov (olje, pesek, ... ). Na cesti tega ni bilo in mi je ABS kar krepko pomagal pri tem, da se danes lahko tule šopirim ...

Mislim da sva midva malo prevec zasla iz teme, ja.. vozil sem motocikel z ABS-om in se strinjam s tabo da je super za vsakdanjo uporabo, vendar za ostro voznjo odpade (zakaj sem ze zgoraj napisal) in ne razumi narobe - hocem ti samo povedati da abs ni primeren za uporabo na pisti in globoko zaviranje v ovinek in nasprotno me ne bos preprical.

Ce bi se res tako dobro obnesel na pisti bi ga uporabljali na dirkah (ce bi prinasal res tako obcutno razliko, kljub vecji koncni masi motocikla), vendar je to smiselno samo za nas - navadne motoriste ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
danci1973
Mislim da sva midva malo prevec zasla iz teme, ja.. vozil sem motocikel z ABS-om in se strinjam s tabo da je super za vsakdanjo uporabo, vendar za ostro voznjo odpade (zakaj sem ze zgoraj napisal) in ne razumi narobe - hocem ti samo povedati da abs ni primeren za uporabo na pisti in globoko zaviranje v ovinek in nasprotno me ne bos preprical.

Nihče ne trdi, da je ABS nekaj, kar rabiš na pisti. To si nekaj narobe prebral... Je pa res, da (razen par kg 'odvečne' mase) tudi ne škodi.

Ce bi se res tako dobro obnesel na pisti bi ga uporabljali na dirkah (ce bi prinasal res tako obcutno razliko, kljub vecji koncni masi motocikla), vendar je to smiselno samo za nas - navadne motoriste ;)

ABS se na pisti ne obnese, ker se nima za kaj obnest! Na pisti ti nihče ne vzame prednosti, nihče ti ne nastavi skale, srne tudi ne prečkajo dirkališč tako zelo pogosto... Na pisti ni kritičnih situacij, v katerih voznik ponavadi 'zmrzne' in prevzame tehnika. Če pa se že kaj zgodi, pa imaš izletne cone - luksuz, ki ga na cesti v glavnem ni.

Velika večina SS mopedov gre na pisto parkrat na leto (če sploh), ostalih par tisoč km pa nabere na cesti, zato bi bil ABS zelo smiselna investicija tudi pri teh. Tistih 6kg dodatne mase se tovrstnim amaterskim 'dirkačem' ne bo poznalo. Ostali, ki pa mislijo dirkat malo resneje, pa si itak omislijo moped samo za na pisto - ta pa je mirne duše brez ABS.

Sploh pa je govora o GSX650F ali ER6F - od kod ti ideja o ostri vožnji, zaviranju globoko v ovinek ipd... :P

Mater zdaj pa ima podatkov za ali brez, eno morje :headbang:

Kupi z !

Itak - ABS ti ne bo naredil nič žalega, v kritični situaciji ti pa lahko reši življenje.

D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

... krasen bike. :rolleyes: .. lani ko sem kupoval me je pri Banditu poleg teže motil poloklep... če bi se letos odločal za nov motocikel bi bil ta model pravgotovo 1 po izbiri... :worship:

Share this post


Link to post
Share on other sites
partyzan

Zaenkrat se odločam med tem in FZ6 Fazer. Po ceni sta kar primerljiva. Suzuki mi je zaradi celotnega oklepa bolj všeč. Zdi se mi tudi večji od fazerce, ker sem visok 192cm se 5 cm v dolžino kar pozna :)

Škoda le da nima možnosti ABS-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mtic

mene kot začetnika (ko to bom:)) Tudi moto tale zadeva z abs...

pa ne vem a je neogovorno oz nespametno začet s takom motorjem

brez abs...? motor je pa prou hud:) mi bi lahko kdo priporočil podoben motor

(cena izgled...) z abs :rolleyes:

lp matic

Share this post


Link to post
Share on other sites
mtic

MOTI tale zadeva z abs...

narobe napisal...

bo sedaj slučajno kdo lahko kaj svetoval če ima kakono idejo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Igorr

Po moje tale GSX F 650 niti do kolen ne seže stari Katani. Sicer zelo lepa oblika, ampak so ga malo polomili z nenamestitvijo šus balance.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mtic

Kakšen komentar... zakaj recimo pri nas stane ta motor 6900

ko sem pa gledal na mobile.de pa je 5900? A to pomeni da motor

nima grancije na vsakem pooblaščenem servisu? Oz kje dobijo not 1000 eur?

lp m :doze:

Edited by mtic

Share this post


Link to post
Share on other sites
bernardek

kakšen naj bi bil popoln test

post-17817-1215644784_thumb.jpg

post-17817-1215644798_thumb.jpg

post-17817-1215644816_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ladjar28
ABS na pistah (OK, če je obisk občasen) nič ne škodi, pravzaprav se nikoli ne aktivira. Ker na pistah ne prihajaš do situacij, ko bi se ABS naj vklopil (panično bremzanje). OK na kakšnem Marofu, če vozi vsak svoj krog se lahko to zgodi, ampak takrat se je tako ali tako boljše umaknit s piste.

Na dirkalnih motorjih ni ABSa, ker ni razloga motor dodatno obteževat, tehnično komplicirat, če praktično ni možnosti, da bi prišlo do situacije, ko bi kaj takega rabil. Pa še toliko alternativ imaš v primeru sile, ko se lahko brez problema na izletno cono zapelješ, razširiš ovinek, ...

Se podpišem pod to!

Share this post


Link to post
Share on other sites
biker77
Škoda, ker niso dali gsx-r agregata na ta motor. Mogoče mu manjka nekaj konjev.

upam da si ga dodobra sprobal, peljal in še kaj da lahko trdiš da mu manjka konjev :slap:

Share this post


Link to post
Share on other sites
bernardek

več kot preveč bom prilimal test iz ameriške revije samo da ga najdem :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites
-pero-

....pa sej a ni to navadn bandit 650 s polnim oklepom ...ne vidm razlike ...drgač pa luštna zadevca za dva lahka in tri kufre in daljše fure ...sam res abs bi lahk gor namontiral - vrjetn mal čakajo na naslednjo sezono da nebi vse naenkrat ponudil

GSX650F_holidayexplorer.jpg

Edited by -pero-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!