Rocky Objavljeno November 16, 2014 Opozori Objavljeno November 16, 2014 Živjo. Še kar se ubadam z bencinsko črpalko svojega motorčka. In namesto da bi poslušal nasvet Tomaža in nabavil originalno pumpo in imel mir sem šel menjat samo motorček pumpe. Ampak bi bilo prelepo da bi bilo res predvsem pa poceni. Problem nastane po kakšnih 10 km vožnje ko se po mojem pumpa segreje. Do takrat vleče kot mora potem pa naenkrat konec in zopet cukanje kot zmešano. Črpalko sem razstavil že kakšnih petkrat pa zanimivo vedno je isto. Ko jo dam nazaj zopet 10 km super potem pa veselja konec.. .motorček črpalke naj bi bil za moj tip motorja je nov ni pa original ker se je ne dobi. Na koncu bom najbrž vseeno šel po kompletno novo pumpo da bo mir ampak vseeno me zanima če ima kdo kakšno zanimivo idejo zakaj mi to dela? Svečke in filtri so vsi novi...je pa gsx 650 f..lep pozdrav vsem skupaj Zapelji motor do servisa, ki mu resnično lahko zaupaš. Moja izkušnja je bila podobna kot tvoja. Ko se je motor segrel je začel po 10 km cukat. Izkazalo se je, da je crknila ena izmed elektronskih vžigalnih tuljav. bajkr88 1
avro Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 a ta model še delajo?? Zgleda, da ne. Kater letnik je pa zadnji??? lp
mopek Objavljeno Januar 28, 2019 Opozori Objavljeno Januar 28, 2019 Imam prevoženih 40kkm,kaj potrebno naredit na servisu pri teh km.olje,filter itak....svečke,ventili?????,morda še kaj
Zivnorc Objavljeno Januar 28, 2019 Opozori Objavljeno Januar 28, 2019 @mopek ...najbolje, da tisto, kar piše b servisni knjižici za interval 40.000km, oz. tisto, kar bodo rekli na pooblaščenem servisu.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se