Skoči na vsebino

NAJBOLJ NEVAREN MOTOR


kocka

Priporočene objave

Kateri je najbolj nevaren motor?

Štejejo samo konstrukcijske napake (bremze,..)

Po moje bi treba tiste ljudi ki so naredili take motorje kar :2gunfire:

Med mopedi je to sigurno ATX, ki je čisto sfaljen (bremze, amortizerji,osi koles), kaj pa med večjimi motorji??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj nevaren motor je tisti motor, ki ga vozi neizkušen, nepreviden in prenapet motorist. Skratka tisti motor, ki ga vozis izven okvirov svojih sposobnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne po ATXu pljuvat, mi je dobro sluzil tisti 2 leti mojega mopedisticnega zivljenja, na njem sem se naucil prestavljat in drzat motor v "power bandu" :mrgreen:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri je najbolj nevaren motor?

Štejejo samo konstrukcijske napake (bremze,..)

Po moje bi treba tiste ljudi ki so naredili take motorje kar :2gunfire:

Med mopedi je to sigurno ATX, ki je čisto sfaljen (bremze, amortizerji,osi koles), kaj pa med večjimi motorji??

Normalno sem na tem forumu zelo prijazen in vljuden, samo.. na tole kopico dreka pa morma odgovoriti, še posebej zato, ker sem kot mulc bil 3 leta ponosen lastnik ATX in z njim nisem imel NOBENIH težav za razliko od mojih kasnejših 10x dražjih gar (beri Aprilia) in torej tole pišem hudo argumentirano in brez nalaganj.

Motor je kot prvo izredno udoben, še posebej pozicija in sedež, ima super luč in je nasploh za tisto vožnjo, kateri je namenjen najboljši možen nakup. Moj ATX sicer ni bil tovarniški (lipnikov avspuh in l-bat), ampak sve v svemu BP do konca, pa še po 3 letih sem ga prodal skor za isti denar kot sem ga kupil, kar tudi ni od muh, pa sam z malenkostnimi izboljšavami mi je takoj števc do konca pognalo...

Če si ga pa pač hotu navijat (se pravi elektronikova mašina pa podobno), pol si pa najbrž tud tok pameti mel, da si spredne vilce in kolo od kazga polomlenga BT-ja vzel (disk zavore), ostalo si pa sigurno raj od atx-a pustu, ker je BT-jev zic in nasploh pozicija za sedet nekak vseen slabša od ATX ove.

Bi pa za slabe motorje gotovo razglasil MotoGuzzija Nevado ampak sam v delu, ko se govori o geštelu, drugač motorček ni slab samo, če si 190 ccm prekolneš vsazga italjančka, ke je tak superoren bike po izgledu tko majhen naredu... zgleda sicer carsko sam kaj ko ti kolena tko čudno gledajo ven.

Aja pa še neki, tist, ke je na Viragotu 250 dizajniral sedeže bi moral takoj kantico bencina vzet pa mal po sebi polit, nadaljevanje veste, kao bi izgledalo. Sva ga z mojo drago po Grčiji rentala (no pa tud jaz na njemu izpit naredil) pa po 50 km sploh ni blo več možno sedet, ker je material tko mehek, da se ti vse skupi vdere in da takoj do pleha prideš, pol maš pa občutek da kr direkt na geštelu sediš. Drugače je pa ta motorček zakon, še posebej mašina, ke je čist pozabla da mora bencin žret :D . Ne vem, lahko da ma kdo kej trše zice, sam tista dva katera sem vozil, jih sigurno nista mela.

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japonski motocikli iz 70. in 80. prejšnjega stoletja (Kawa Z1, Z900/1000/1000r..., Suzuki gs 850/1000, gsx 1100, Yamaha xs1100, Honda cb 900 Bol d'or...) Veliko motorje, malo zavor in okvirja (moč blizu 100 KM in več, slabe bremze, cevni okvirji, slabe pneumatike...) Takšna zadeva v rokah divjaka je smrtna kombinacija.

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej mam tudi js ATXa,dobro služi med tistim čsasom ki ga preživi med menjavo kosov (povprečno 1krat do 2krat mesečno), in ga ne bom prodal ko bom nov motor kupu ker je zame kljub napakam še vedno super, pa še moj prvi motor je :)

Pa brez zamere :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ah pomojem pa je to Tomos avtomatik..

Samo še sreča, da te stvari ne grejo nad 70-80km/h ker drgač bi lohk blo že bolj nevarno, ker so zavore čist v k...u .. Vsi pa jih kopujejo sinčkom lih za začetek, da si pridobijo izkušnje. Že prav, vendar ne na takšnem motorju...pol se pa jokajo k majo roko alpa nogo zlamano...c c c..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem se usu 75km/h z frčotom v oviku v kanal ob cesti(je bil 60ccm), čez 2 dni je zaribal :oops:

ATX po model 1996 naprej je slabše delan kot starejši letniki, informativno za rubida :shocked!: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Japonski motocikli iz 70. in 80. prejšnjega stoletja (Kawa Z1, Z900/1000/1000r..., Suzuki gs 850/1000, gsx 1100, Yamaha xs1100, Honda cb 900 Bol d'or...) Veliko motorje, malo zavor in okvirja (moč blizu 100 KM in več, slabe bremze, cevni okvirji, slabe pneumatike...) Takšna zadeva v rokah divjaka je smrtna kombinacija.

Lp, Onim

Hola!

Če smem, skromno, kot bivši lastnik Suzukija GS 1000 E pripomniti, da so moje izkušnje čisto drugačne, pravzaprav nasprotne napisanemu. Seveda zadeva ni primerljiva z današnjimi nakedi, saj je bila že zaradi same geometrije podvozja (19" kolo spredaj, 17" zadaj, teža 254 kg) bistveno bolj nerodna in težka v kratkih ovinkih kot današnji nakedi, zato pa so bile zavore (za to težo in civilnih 90 KM, pa lita platišča in trije diski) dobre, pa tudi lega v dolgih ovinkih in tudi večjih hitrostih skoraj tako dobra kot dandanašnji. So pa od tistih časov (IMHO) najbolj napredovale gume.

Upal bi celo reči, da en GS 1000 E predelan s 17" kolesi in primernimi radialnimi gumami tudi danes lastniku ne bi delal sramote, pa cevni okvir gor ali dol... :wink:

Bi pa še dodal, da so (nekoč in danes) vozniki tisti, ki so nevarni, ne pa motorji... :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fanta, a ni tu tema najbolj nevaren motor in ne moped? Je pomoje malo razlike a letiš s ceste pri 70 al pa pri 170 km/h, al se motim? Pa tudi pospeški so malce različni.... :twisted:

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Če smem, skromno, kot bivši lastnik Suzukija GS 1000 E pripomniti, da so moje izkušnje čisto drugačne, pravzaprav nasprotne napisanemu. Seveda zadeva ni primerljiva z današnjimi nakedi, saj je bila že zaradi same geometrije podvozja (19" kolo spredaj, 17" zadaj, teža 254 kg) bistveno bolj nerodna in težka v kratkih ovinkih kot današnji nakedi, zato pa so bile zavore (za to težo in civilnih 90 KM, pa lita platišča in trije diski) dobre, pa tudi lega v dolgih ovinkih in tudi večjih hitrostih skoraj tako dobra kot dandanašnji. So pa od tistih časov (IMHO) najbolj napredovale gume.

Upal bi celo reči, da en GS 1000 E predelan s 17" kolesi in primernimi radialnimi gumami tudi danes lastniku ne bi delal sramote, pa cevni okvir gor ali dol...

Se strinjam, imel sem gsx 1100 e (podobna zadeva, samo še mal močnejša - 100PS). Ampak samo pri lagani vožnji, tudi hitri (npr. 120/140 kmh, pri 180 ga je pa začelo pigat) brez brutalnega pospeševanja. Sedaj imam bandita 1200, ki bi lahko rekel, da je nekakšen naslednik gsx 1100 serije in lahko povem, da je razlika občutna (res samo pri agresivni vožnji). Verjetno gre res največji problem pripisati slabim gumam (19"/17"), pa tudi doziranje bremzanja ni bilo veliko (stisni na polno, samo ahtaj, da te ne odnese), da o geštelu ne zgubljam besed.

Treba pa je povdariti, da sem bolj turing voznik in da mi je gsx1100e dobro služil namenu (enako kot bandit), samo je vožnja danes bolj varna (več tolerance, če ga že kje usirjem). Za divjo vožnjo je pa bandit neprimerno boljši (kaj šele kakšen pravi športnik, ALU okvir...)

lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, s tem se pa lahko strinjam.

Še enkrat pa bi poudaril moj občutek, da je bil IMHO daleč največji korak narejen pri gumah. Prepričan sem, da bi z današnjimi gumami tudi "stari japončki" precej bolje zavirali.

Ampak še vedno je glavni faktor pri varni (ali NEvarni) vožnji VOZNIK!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se nemotm je bil najnevarnejši (konstrukcijsko) ko je prikukal v izložbe SUZUKI TL 1000 R. Potem ko sta se dva novinarja smrtno ponesrečla so vsem dodali stabilizatorje krmila in potem je nekek šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fanta, a ni tu tema najbolj nevaren motor in ne moped? Je pomoje malo razlike a letiš s ceste pri 70 al pa pri 170 km/h, al se motim? Pa tudi pospeški so malce različni.... :twisted:

Lp, Onim

Saj mislim,da si tudi sam želel povedati isto, ampak bistvo je v tem, da je težje zvoziti (odreagirati) s 170 km/h, kot s 70 km/h (za ubit se je eno ali drugo dovolj).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, ko spedenam zadevo (glej levo avatar), bom z veseljem napisal kaj pa kako... dimenzije gum so pa itak 19 pa 17 col... :D

Sicer pa enako kot GS 1000E trije diski, 95 končkov, 270kg... mogoče malo manj... nek sumljivo kratek (seveda neoriginalen) avspuh press.

LP

Primus.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upal bi celo reči, da en GS 1000 E predelan s 17" kolesi in primernimi radialnimi gumami tudi danes lastniku ne bi delal sramote, pa cevni okvir gor ali dol... :wink:

Hmm :?:

Pa saj s cevnim okvirjem samim po sebi ni nic narobe ... ravno tako je lahko (dovolj) tog kot pa deltabox in kaj vem kaj se :?: Ducatiji in vecina nakedov imajo cevne okvirje tudi dandanes - in kaj jim fali? :wink: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje glede starih japoncev je stvar takšna, da se dajo brez problema predelat v modern stroj. Vzemimo za primer Kawa Z 900, spredaj upside-down vilice, zadaj širša vilica (AL izvedba) npr. Deget, felge od kakšnega GSXRja 120/17", 180,190/17" in malo dynojet vatiant, dober auspuh in voila! Spodoben konjiček. Tudi geštel se da ojačat, pa turbo lader, itd... Ampak to stane, precej stane, vendar obstajajo freaki, ki to počnejo. Pa kako takšen motor lepo izgleda....

Hotel sem prej reči, da za cca 100PS podvozje ni bilo primerno, če ga pa voziš na 50/60% pa je zadeva zadovoljiva. Torej je res odvisno od voznika. Ampak tu je bilo vprašanje o nevarnosti motorja, zato menim, da so "stari japonci" nedorasli svoji (potencialni) moči.

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe moje mnenje je taksno, da nevanost ni ravno na strani motorja, ampak na strani voznika. Bolj ko voznik nevarno vozi, bolj je motor nevaren. Po tehnicni strani pa verjetno tak z zlizanimi gumami, slabimi bremzami, slabo stabilnostjo ... neservisiran.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da je Kocka zelel cisto enostaven odgovor na vprasanje (kot sem jest razumel) "Kateri motor je po nekih normativih najbolj nevaren?". Se pravi po testih, ki jih izvajajo strokovnjaki, ne pa ce se peles XX km/h, pa cesta dva gor, pa ce je kratka zaviralna pot, pa v primeru, ce je dez, pa ce ga predelas pa ni vec nevaren.... ; pa pri kaksni hitrosti se lahko ubijes,...

Poba bo cist zmeden. :wink: :wink: 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OD NOVEJŠIH:

Saj ne da bi bil mašina za ubijat, toda pri GPZ 500 S do letnika 93 zaradi manjše sprednje gume dokaj nekontrolirano odnese sprednji del (tako že zapisano na netu, kakor tudi preizkušeno na cesti - nekdo).

Suzuki TL 1000 S je imel tudi podvozje nekoliko nedoraslo moči dvovaljnika.

Motoguzzi V11 Sport zaradi kratke medosne razdalje ni ravno najbolj stabiln pri večjih hitrostih (vsaj pred 3 leti ko je prišel ven)

Yamaha XJ 600 do letnika 98 ni ravno zadovoljivo ustavljala, ciklistika pa tudi ne ravno najstabilnejša - sprednje vilice.

Yamaha V-MAX o podvozju in premzah nič kaj dobrega glede na moč motorja.

Vendar pa nima noben od teh motorjev takšne napake, da bi se lepo v mejah normale vozil in se razlimal.

Pred osemdesetimi so bili pa zelo nevarni Kawasakijevi in Suzukijeve 2-taktni motocikli, saj so zaradi nedoraslega podvozja in brutalnega razvijanja moči motorja svojo pot končali številni motoristi - ne le divjaki.

p.s.: nekateri ste napisali da je na motorju najbolj nevaren voznik. To je pa res nekaj novega. Dajte no to že vsi vemo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.s.: nekateri ste napisali da je na motorju najbolj nevaren voznik. To je pa res nekaj novega. Dajte no to že vsi vemo.

Če to že vsi vemo :?: ... :idea: ... zgleda da se tega malogdo zaveda :!: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!