Skoči na vsebino

NAJBOLJ NEVAREN MOTOR


kocka

Priporočene objave

jz sm slišala za v maxa da je kr nevarna zadeva, on off gas varjanta baje da ga ni celga tega motorja več, da so bli že usi več al manj na tleh, pa še kupt sm ga hotla pa ga nism dobila, bl mau jih je bemtiš

aja pa to je sam mnenje, ne me zj napast ko da sm enmu najmanj nogo odtrgala

čisti nerazrečeni nonsence....

edino kar mu lahko očitajo je kilav okvir in zanič serijske bremze..kot celi gori drugih motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čisti nerazrečeni nonsence....

edino kar mu lahko očitajo je kilav okvir in zanič serijske bremze..kot celi gori drugih motorjev.

a si ga kdaj že vozila? sori jz sm ga, pa še marsiker drug motor tud, tko da..... sicer res da sm ga samo probala pelat nism ga lih navijala do daske tko kt sm tadruge, pa lohk rečm, da zadevšna ni švoh

ampak to je samo mnenje itak se pa teb zdi use nonsence, k maš že sigurno miljon km za sabo in itak obvladaš usak motor :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a si ga kdaj že vozila? sori jz sm ga, pa še marsiker drug motor tud, tko da..... sicer res da sm ga samo probala pelat nism ga lih navijala do daske tko kt sm tadruge, pa lohk rečm, da zadevšna ni švoh

ampak to je samo mnenje itak se pa teb zdi use nonsence, k maš že sigurno miljon km za sabo in itak obvladaš usak motor :winkiss:

tudi tuona in mile ne bi navijala do konca kot druge.

Zadveščina ima 1200 ccm in vau :rolleyes: ..res ni švoh, ker je bil zasnovan kot semi-drag bike po preblisku nekega japončka, ki takrat slučajnio delal pri Yamahi.

ne obvladam vsakega motorja, marsikaterega pa že..če ne drugega zato, ker je to moja služba.

zdaj se pa v rit kavsni, če ti ni prav, da ti nekdo odgovori na tvoj post.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi tuona in mile ne bi navijala do konca kot druge.

Zadveščina ima 1200 ccm in vau :rolleyes: ..res ni švoh, ker je bil zasnovan kot semi-drag bike po preblisku nekega japončka, ki takrat slučajnio delal pri Yamahi.

ne obvladam vsakega motorja, marsikaterega pa že..če ne drugega zato, ker je to moja služba.

zdaj se pa v rit kavsni, če ti ni prav, da ti nekdo odgovori na tvoj post.

bla bla bla bla :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V letu 1986 kupul Vespo px 200e, prav tako tudi nekaj mojih kolegov. Omenjeni motor oz. skuter je bil za danjašnje čase kar se tiče zavor in stabilnosti poden. Sam motor pa je razvijal kar "velike" hitrosti. Padci so bili takrat kar pogosti in ne prav nedolžni, ker dobre zaščitne opreme takrat tudi nismo mogeli kupiti. Kljub vsemu temu je vsaj danes moja Vespa balzam po vsaki vožnji z večjim motorjem.

L.p

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

strom, Yamaha je v '80 imela en 650ccm turbo model. So pač malo eksperimentirali v turbo obdobju (Honda CX500turbo, Kawasaki GPZ750 turbo,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic:

tema naj kar odprta ostane; ce dolocena/e oseba/e ni/so v stanju prebrati naslova teme plus opozorila moderatorja in te tudi smiselno upostevati.......... :doze:

kako sladko se lahko nasmehnem ob pokazanem. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V letu 1986 kupul Vespo px 200e, prav tako tudi nekaj mojih kolegov. Omenjeni motor oz. skuter je bil za danjašnje čase kar se tiče zavor in stabilnosti poden. Sam motor pa je razvijal kar "velike" hitrosti. Padci so bili takrat kar pogosti in ne prav nedolžni, ker dobre zaščitne opreme takrat tudi nismo mogeli kupiti. Kljub vsemu temu je vsaj danes moja Vespa balzam po vsaki vožnji z večjim motorjem.

L.p

Ja tole bi se pa strinjal. Naprimer moj znanc je bil zaradi nesreče z PX 200 kar lep cajt na vozičku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V avtošoli sem vozil MZ etz 125. Z originalno Barum gumo, je bil za začetnika hudo neprijeten, najbrž tudi nevaren. ko si stisnil prednjo zavoro je najprej zavil sam od sebe, in če si stisnu mal preveč, je še zablokirala. Grwaza

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Pred leti vozil na dirkah starodobnikov Gilero 500,letnik 1936.Šla super,okrog 100 km/h,potem pa zaviranje:pozabi!Starodobniki so dejansko brez zavor-smrtno nevarno.

-Enak problem je imel BMW R45 z enim diskom spredaj.Z dvema navzdol hitro se nisi mogel ustaviti,uspel mi je pobeg na travnik,hvala bogu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iz mojih dolgoletnih izkušenj bi navedel par stvari,ki naredijo motor nevaren.

!.)Častljivi oltajmerji in mlajši oltajmerji (ozke pnevmatike,slabe zavore itd.)

2.)Teški motorji,ponavadi slabše zavore-daljša zavorna pot,težko ga je obdržat že pri najmanjšem nagibu na mestu

3.)Motorji z izrazito ozkimi pnevmatikami

4.)Motorji z visokim težiščem

5.)Motorji z slabimi zavorami

6.)Motorji z slabim okvirjem

7.)Motorji z ;veliko kubaturo,velikim navorom in veliko KW

8.)Motorji z veliko prevoženimi kilometri(blažilci,selenbloki,puše,zglobi,vzmeti,ležaji itd.)

Verjetno sem še kaj izpustil,mi motoristi moramo vse to upoštevat,prilagodit vožnjo svojim sposobnostim,stanju na cesti in CPP,potem ni noben motor več nevaren.Mislim pa,da ni tema namenjena naštevat nevarne motorje kajti kaj hitro bi prišlo spet do zamer!!!! :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tema brez svetle prihodnosti.........admin please lock........

Tudi meni je ta tema rahlo mimo. Baje imajo čoperji slabe zavore. Koliko takih razbitih motorjev se prodaja na a.net? Odgovor 2 od 43ih, 21 od njih ima super duper zavore (cestaki)

Ozke gume so baje slabe? Kdo pozna koga, ki pozna koga, ki je slišal od nekoga, da se je letos nekdo fental zaradi ozkih gum :?

Gišteli, ki se zvijajo? Včasih so se vsi okvirji zvijal, pa se je folk lahko dokaj normalno fural okol (eni so celo dirkal). Ne poznam primera, da bi se nekdo, ki se je peljal v mejah normale fental zaradi premalo togega okvirja.

Motorji z kvazi nepravilnim/visokim težiščem ? Res, da si prislužijo kakšno buško, ker včasih padejo na mestu, oziroma pri ekstremno nizkih brzinah, pa zato še ne pomeni, da so nevarni. Na a.netu sta 2 razbiti enduri

Nevarni Oldiji? Običajno so tehnično neoporečni, ker jih lastniki prekomerno glancajo in popravljajo. Kljub tehnični zastarelosti je z temi motorji zanemarljivo malo nesreč.

Stroj ni kriv, če ga človek priganja preko njegovih in svojih zmožnosti. Tudi zakoni fizike veljajo za vse znamke in tipe motorjev enako, zato sem mnenja, da nevarni motorji sploh ne obstajajo.

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V letu 1986 kupul Vespo px 200e, prav tako tudi nekaj mojih kolegov. Omenjeni motor oz. skuter je bil za danjašnje čase kar se tiče zavor in stabilnosti poden. Sam motor pa je razvijal kar "velike" hitrosti. Padci so bili takrat kar pogosti in ne prav nedolžni, ker dobre zaščitne opreme takrat tudi nismo mogeli kupiti. Kljub vsemu temu je vsaj danes moja Vespa balzam po vsaki vožnji z večjim motorjem.

L.p

Ja tole bi se pa strinjal. Naprimer moj znanc je bil zaradi nesreče z PX 200 kar lep cajt na vozičku.

sem imel lani nesrečo z vespo PX200E, in morm rečt da ma slabe bremze :) pač je stara, nimaš kj(v svojih cajtih so ble vrjetn ene bolših). nism se taprau cajt ustavu, glede na to da me je avtomobilist izsilu in čakal panično sredi ceste.. in bum.. nekaj kosti polomljenih itd. ampak na srečo se dons lohk veselo še zmer vozm z ostalimi motorji..

(še mal oftopik (ker vidm da vs ma ene par tukej vesp), me zanima, če kdo od vas ve, kje bi lohk dobu gištel za vespo PX200? ker bi jo rad obnovil (mašina je ok, vse ostalo fuč, se prau potrebujem vespo brez mašine :) če ma kdo kšno pametno info. glede tega nj mi prosm posreduje na PM, tenkju) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm meni se pa ne zdi lih tko. Oldtimerjev je pač manj razbitih, zato ker jih je manj po cestah pa tudi manj se jih vozi-mogoče na kakšne nedeljske sprehode. Kar se ozkih gum tiče se pač slabše držijo ceste, če ima motor še visoko postavljeno težišče, zvijajoč se geštel je pa tudi manevriranje v kritičnih situacijah močno oteženo.

Konkreten primer ki se mi je zgodil danes, ko sem se kot vsak dan vračal iz faksa z mojo Jawo 350-vozim po neki ulici blag levi ovinek, me iz stranske uličiče krepko izsili avtomobil. Sem se moral hudičevo potrudit da sem moped prevagal na desno, ter se izognil trku. Če bi vozil er5, ki sem ga vozil tudi v avtošoli bi se omenjeni situaciji brez težav izognil. Poleg tega pa, čeprav sem vozil ne več kot 40-50 km/h, se z Jawinimi zavorami nebi nikakor ustavil. Pri er5 to ne bi bil problem-čeprav tudi ne slovi po najboljših zavorah.

Tako so pač eni mopedi bolj nevarni-kar pa ne predstavlja posebnega problema če je voznik previden.

LP Trojan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 9 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!