Skoči na vsebino

NAJBOLJ NEVAREN MOTOR


kocka

Priporočene objave

in kaj ma tle motor veze :rolleyes: ? motor je varen tolk kolkor je, pa če gor sedi začetnik janez al pa rossi. seveda se rossi lahko iz določenih situaciji, v katerih bi janez potegnil kratko reši, vendar še vedno, voznik ne vpliva na varnost motorja. to je kot če bi reku da gre recimo Loeb vozit avte na crash testih pa bi zato le ti dobili več točk oz. zvezdic. druga pa je pri vzdrževanju, zato se strinjam z mobI-jem, da je najbolj nevaren motor slabo vzdrževan motor.

Žorž, žorž... Ni nevarnega motorja, so le nevarni vozniki, ali pa ne. Če motorja ne obvladaš, ti bo še MZ nevaren... Vsak motor ima svoje hibe, ki jih moraš upoštevati, pa je. Kaj so že govorili o Hondi 1100 XX, ko je prišla ven? Pa je za zdajšnje pojmovanje čisto povprečen motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žorž, žorž... Ni nevarnega motorja, so le nevarni vozniki, ali pa ne. Če motorja ne obvladaš, ti bo še MZ nevaren... Vsak motor ima svoje hibe, ki jih moraš upoštevati, pa je. Kaj so že govorili o Hondi 1100 XX, ko je prišla ven? Pa je za zdajšnje pojmovanje čisto povprečen motor.

Mislim da je tema malo zalutala. Jasno je, da če daš v roke začetniku, neznalcu, objestnežu, napihovalcu.... konjsko vprego, bicikl, moped, motor, avto,... obstaja velika verjetnost, da bo naredil sranje. Vprašanje je nekaj drugega. Kako kakšen motor zavira, ali ima tovarniško preslabe bremze, okvir,... Recimo, Kawasaki KLE 500 je super motorček, bremze pa podhranjene. S tem postane zavorna pot nezdravo dolga (dva + prtljaga). Res pa je, da moraš s tem računat, pričakovat in znat pravočasno predvidevat..... Bi pa raje imel boljše bremze, kjer se nebi rabil nanje obešat s polno močjo. Recimo v tej kategoriji, BMW F 650 GS te napake nima tudi Yamaha XT,... varčevanje na napačnih mestih je slabo.

Nekoč je bila velika razlika med ČZ 350, ki je imela enocevni okvir in JAWO 350, ki je imela dvojni okvir. Razlika je bila v ovinku, ko se je ČZ-tka pod ritjo zvijala, JAWA pa je šla kot po tirnicah.

MZ 250 pa je bil tako in tako sinonim za neuničljiv motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno najnevarnejša pošast na dveh kolesih je ............................................ POŠTARSKA APN6 :lol1:

:lol1: :lol1: :lol1:

ups, pardon, ... :topic:

Popravljeno . Popravil Mutika
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jawa 125 dandy ima slabše bremze kot najbolj predpotopni rog bicikl...se prej vstavim če z nogo po tleh drsam hehe...je pa tudi to svojevrsten užitek :D

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žorž, žorž... Ni nevarnega motorja, so le nevarni vozniki, ali pa ne. Če motorja ne obvladaš, ti bo še MZ nevaren... Vsak motor ima svoje hibe, ki jih moraš upoštevati, pa je. Kaj so že govorili o Hondi 1100 XX, ko je prišla ven? Pa je za zdajšnje pojmovanje čisto povprečen motor.

seveda je to res, ampak spet moram poudariti da vzrok te nevarnosti ni motor, pač pa manjko vozniškega znanja in izkušenj tistega ki je v sedlu. mi pa govorimo o nevarnih motorjih. torej takih, pri katerih te v težave spravijo slabe zavore, ciklistika, okvir, tudi gume (čeprav te niso direktno odvisne od znamke in modela motorja) ne pa konjenica pod ritjo .) . saj vem kaj hočeš reči (daj psihopatu navidez nenevaren svinčnik v roke pa bo postal morilsko orožje), vendar še vedno svinčnik absolutno gledano ni nevaren :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, pa se razumeva. Mislim, da je dokaj nevaren bil Mach, pa Suzukijev GT.

Enkrat sem peljal, samo peljal, Mach (je bil to 750?)... Pospeški brutalni (pa sem vozil s še pol gasa ne), bremze v primerjavi z MZ-jevimi super, drugače pa verjetno ne kaj preveč v špici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje skormno mnenje je, da je motor toliko nevaren, kolikor je nevaren tisti, ki ga vozi.

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi post teme:

Kateri je najbolj nevaren motor?

Štejejo samo konstrukcijske napake (bremze,..)

zdaj, ce je voznik/ca konstrukcijska napaka....... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sesul sm dva kawasakija in uničil eno hondo, edini k je sesul mene je bil pa tomos automatic A3ML, in upam da bo tako ostalo. zame je torej automatik najnevarnejši.

drgač pa se z mausom 100odstotno strinjam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...so tudi taki primerki motoristov, ki jih mirne duše lahko štejemo med konstrukcijske napake. Po obnašanju na cesti sodeč... :whistle:

Sicer pa je maus razumel, kaj sem napisal kakšen post nazaj. Mach III bo v rokah nekoga s trezno glavo veliko bolj varen kot npr. BMW z vso elektronsko kramo vred v rokah nerazsodneža..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:rolleyes: vem da se je tezko drzati teme......

vprasanje ni bilo kateri/a dibidus je najvecji unicevalni faktor, temvec kateri motor (a.k.a. stvar iz kovine, plastike, gume in se par dodatkov) je najbolj nevaren in zakaj.

je zdaj bolj jasno ali bo potrebno se simultanko za gluho-neme ?!

ce pa koga tako zelo tisci na urinu, naj odpre novo temo in tam navede kdo in zakaj (po moznosti z slikovnim gradivom) je ............ karkoli ze je.

end :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.K., po nalogu Ice mana, dvigam roke.

Meni je zgrešen motor Mach (kompletna serija). Sledi Yamaha turbo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevaren moped: predelava katerega koli TOMOSA A serije z motorjem od Elektronike

(zavore ne ustavijo pravočasno/okvirji se zvijajo) :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jes se kar nekako strinjam s tistimi ki pravjo da je nevaren voznik, ne pa motor sam, ker naj bi bil vsak motor nekako skonstruiran po določenih kriterijih. Ampak se dogaja v prometu da se nekateri vozniki obnašajo na cestah kod da so samo avtomobili na cestah in nič motorjev :headbang: . In je to mogoče še en razlog več, da se motor uvršča med "nevarna vozil".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz pa mislim da je vsaj polovica sodelujočih začela na tomosu ali skuterju in presedlala na fz6 zato nimajo kaj pametnega za dodat ali celo ne razumejo kak bi naj bil nevaren motor.

priznam, če odštejemo domače predelave v času moje moto kariere ni bilo pretirano nevarnih motorjev (po tehnično-konstruktorskih felerjih) razen v-maxa in vseh na bremzah podhranjenih čoperjev.

no pravzapreav se meni vsi skuterji zdijo nevarni :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih izkušnjah je lahko nevaren vsak motor s katerim pretiravaš. Sam sem padel s tremi različnimi motorji in vsak je bil po svoje nevaren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jes se kar nekako strinjam s tistimi ki pravjo da je nevaren voznik, ne pa motor sam, ker naj bi bil vsak motor nekako skonstruiran po določenih kriterijih. Ampak se dogaja v prometu da se nekateri vozniki obnašajo na cestah kod da so samo avtomobili na cestah in nič motorjev :headbang: . In je to mogoče še en razlog več, da se motor uvršča med "nevarna vozil".

Strinjaj se, ampak ne v tej temi. Tu se pogovarjamo kateri motor je najbolj nevaren. Če je to tako težko razumet, lahko tisti, ki ne dojamete predpostavite, da je na vseh motorjih ista oseba, ki vozi v mejah normale. Torej kateri motor je najbolj nevaren, zaradi svojih specifikacij, pomankljivosti, napak??

Pomoje so precej nevarne tiste turbo izvedbe izpred let..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih izkušnjah je lahko nevaren vsak motor s katerim pretiravaš. Sam sem padel s tremi različnimi motorji in vsak je bil po svoje nevaren.

:headbang: a eni res ne kapirate namen te teme? NEVARNI V SMISLU KONSTRUKCIJE, TEHNIKE, ITD.!?!?!?!?!?

joj :blink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsi exc ktmi tisti PDS ki ga terajo je res bolj poceni kot klasične vage, ampak neglede na vse novitete, exc ji znajo zadaj butnit zelo nepričakovano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM SuperDuke 990 letnik 2005 (leto proizvodnje samega modela) jih je bilo leta 2005 v Slo. v prvih parih mesecih

kupljenih oz. prodanih 10 kom. in od tega sta konec sezone videla samo 2 kom.,

se pravi statistično gledano, če ravno nisem šel v detajle prodaje KTM in tega modela do konca leta 05,

lahko trdim, da sodi med nevarne motorje. (pa ne me zdaj napadat, ker se res vseh podrobnosti ne spomnim,

podal sem mnenje na osnovi luknjastega spomina) :closedeyes:

(vozil sem L.06, zame prehiter motor, pa če ravno nima nikakršnih napak oz. tiste, ki jih je

imel so v L.07 poštimali, dodali 3l v tank, stabilizator,...itd.)

:whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.K., po nalogu Ice mana, dvigam roke.

Meni je zgrešen motor Mach (kompletna serija). Sledi Yamaha turbo.

Machi legende... še vseeno se ga nebi branil.

Sedaj si lahko celo nekako predstavljam, kako bi se vozil z suzo GT750 (ki sem imel namen kupit predno so se mi uničili finančni načrti kot prvi motor hehe).

Katera yamaha turbo?

XJ? XS? R1?

Pa kako to, da še nihče ni kakšne katane omenil?

Par let nazaj je nenormalno veliko mororistov/motoristk konec storilo na/pod/poleg/z uporabo aprilie pegaso?

Ali je harleyev premalo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jz sm slišala za v maxa da je kr nevarna zadeva, on off gas varjanta baje da ga ni celga tega motorja več, da so bli že usi več al manj na tleh, pa še kupt sm ga hotla pa ga nism dobila, bl mau jih je bemtiš

aja pa to je sam mnenje, ne me zj napast ko da sm enmu najmanj nogo odtrgala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!