Skoči na vsebino

NAJBOLJ NEVAREN MOTOR


kocka

Priporočene objave

Sem jemu JAWO 350, nekaj sem se pa tud z MZ 250 vozu.

Jawa je bolj šla, bolj stabilna, MZ pa bolj okreten, lažji in prej ustavu.

Oba seveda nevarna ob primernih čeških (po možnosti vsaj 5 let starih) gumah in vožnjo neprimerno namembnosti vozila. Se pa je dal vsaj z Jawo tudi mal športn odpelat kak ovink. Sicer je ful zanašalo, sam držal se pa še je nekak. Živ sem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem jemu JAWO 350, nekaj sem se pa tud z MZ 250 vozu.  

Jawa je bolj šla, bolj stabilna, MZ pa bolj okreten, lažji in prej ustavu.  

Imel sem pet MZ-jev in sem se kar nekaj prevozil skupaj z Jawa-rji in ČZ-tarji, pa nisem nikoli opazil, da bi šla bolj, kar se pa stabilnosti tiče, je bil pa MZ za Jawo okno v svet, glede ostalega se pa kar strinjam :) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...
Imel sem pet MZ-jev in sem se kar nekaj prevozil skupaj z Jawa-rji in ČZ-tarji, pa nisem nikoli opazil, da bi šla bolj, kar se pa stabilnosti tiče, je bil pa MZ za Jawo okno v svet, glede ostalega se pa kar strinjam :) .

Jawa je imela boljše samo ketno in gume.

Vse drugo ma MZ boljše. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna nakladancija .. takrat ko so izdelovali te motorje

so pač bili med najboljšimi.

Kako morate sploh pisati o "zvijanju okvirja" pri Jawi

takrat so se pač VSI okvirji zvijali .. basta.

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevarno je tak al tak vse, brezveze na to gledat pri motorjih, sploh pa v tem je tudi čar motociklizma :naughty:

Popravljeno . Popravil Čamac
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem jemu JAWO 350, nekaj sem se pa tud z MZ 250 vozu.

Jawa je bolj šla, bolj stabilna, MZ pa bolj okreten, lažji in prej ustavu.

Oba seveda nevarna ob primernih čeških (po možnosti vsaj 5 let starih) gumah in vožnjo neprimerno namembnosti vozila. Se pa je dal vsaj z Jawo tudi mal športn odpelat kak ovink. Sicer je ful zanašalo, sam držal se pa še je nekak. Živ sem.

Jst mam tud Jawo 350 pa je prov uredu zadevščina za malo pobrenčat okol (je treba pa zlo previdno v ovinkih, pa pri hitrostih nad 100 je...)-ko jo vozim se pa itak počutim kot stric Janez Puh :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm mel jawo 350..pr 120 na polno zažlajfu pa je motor še mal pospešu :whistle:

najbrž je bla za tiste čase tko dobra kt je danes hyosung..

no ja..pač vsak motor narejen za svoje namene..

pamet v glavo pa ne bo pizdarij tolk..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar je jasna...danes so "vsi" motorji bistveno bolj varni, kot so bili včasih, ne glede na gume in kaj jast vem kaj še vse, razvoj gum je bil posledica razvoja motociklov, mar ne...vse do danes, ko človek skoraj lahko reče, da gume zmogljivosti strojev ne ujemajo več. Vsi motorji bolje pospešujejo (prehitevanje), bolje zavirajo (ustavljanje), so hitrjši v zavojih (pri isti hitriosti s starimi bolj varni)...seveda, "PRITISK" plina, neizkušenost, objestnost in še kaj bi se našlo je pa tisto, kar daje motorjem vtis BOLJ nevarnih motorjev, tu pa se začne in konča v naših glavah, žal...

In ajej MZ250ETZ, sem se precej prevozil z njim, pa če ga primerjam z NINJO...tu ni kaj dodat

Lp, A.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

NAJBOLJ NEVAREN MOTOR JE SLABO VZDRŽEVAN MOTOR!!

Kateri je najbolj nevaren motor?

Štejejo samo konstrukcijske napake (bremze,..)

Po moje bi treba tiste ljudi ki so naredili take motorje kar :2gunfire:

Med mopedi je to sigurno ATX, ki je čisto sfaljen (bremze, amortizerji,osi koles), kaj pa med večjimi motorji??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je nevaren toliko, kolikor je voznik. Daj kretena na sodoben motor, pa ga niti ABS, ASR,.... pa ne vem, kaj vse še, ne reši padca. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna nakladancija .. takrat ko so izdelovali te motorje

so pač bili med najboljšimi.

Kako morate sploh pisati o "zvijanju okvirja" pri Jawi

takrat so se pač VSI okvirji zvijali .. basta.

:slap:

Res so se vsi zvijali samo eni manj eni pa bolj.

Imel sem oba ampak MZ 250 je bil boljši in sigurnejši.kje so 80-ta leta

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojem mnenju je vsak motor nevaren, če ga ne znaš vozit oz. prav vozit :grim

Se strinjam, imam ravnokar na mizi Polini 911 s 50 ccm motorjem, približno 15 konj... Takole na suho za zapeljat se brez predhodnega treninga popolnoma neobvladljivo... :naughty: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam, imam ravnokar na mizi Polini 911 s 50 ccm motorjem, približno 15 konj... Takole na suho za zapeljat se brez predhodnega treninga popolnoma neobvladljivo... :naughty: :whistle:

res je, proti brutalnosti ki jo premore 50ccm mini s 15hp so cestni motorji pravi mucki :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni nevarnega motorja tko kot bi rekel, da je nož nevaren pa ga imamo vsi v kuhinjah :headbang:

dokler "osel" pusti stvar pri miru je vse OK :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar sem slisla okoli so bili tej motorni dokaj nevarni zaradi velikih zmogljivosti in svoh bremz,pa tudi tezko obvladljivi...

Kawasaki Mach IV (750cc 2t, tricilinder)

Suzuki Katana 750 TURBO (750cc turbo...na ozkih kulcah)

razne 500cc replike iz poznih '80 (prave zvernice za "majstorje",race replike namenjene za na progo...s katerimi so se nekateri frajeri furali po cesti...)

ta prva R1 od yamahe: folk je kupoval ta motor ker je bil "najkulejsi" na trziscu...potem pa so se zavedali da ni kar tako vozit 150cv masinco

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj vase zaverovanemu napihnjencu v roke navadno kolo, postavi ga nekam, kjer je težji teren in se še nikoli ni peljal, pa se bo spremenil v potencialnega poškodovanca ... daj mu v roke motor, pa bo le od sreče odvisno, ali bo pristal na urgenci ali pa v trugi.

:angry:

Pa le upaš lahko, da ne bo še koga zraven zvlekel, ... :huh: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mrbit en update... (po par letih in dobrih 30kkm)

Trenutno čičata dve yamahi XS1100 v garaži (1978 in 1979) in čaka vsaj ena, da se cesta malo posuši...

Zadeva se z novimi (sodobnimi, kakorkoli že) gumami pelje bp.

Edina pomankljivost so pa seveda zavore - precej hitreje se lahko pride do neke hitrosti, kot pa potem zbremza.

Motor je v originalnem stanju razen seveda modernejših gum in zavornih ploščic, ki pa ne pomagajo kaj dosti. Tudi kovinske pletene zavorne cevi dajo le boljši občutek pri zaviranju, sam pojemek je pa pod nivojem, ki bi ga želel.

Sicer sem vmes peljal nekaj drugih (novih) motorjev, ampak moram priznati, da razen zavor mi je stara XS še vseeno nekako bolj všeč za peljat. Ne rečem, da imajo novejši motorji boljšo ciklistiko pa nore bremze itd ampak nekako se mi zdijo... zelo dolgočasni.

Sicer pa nevarnih motorjev ni.. so pa nevarni vozniki (kakor jih je že par pred menoj napisalo).

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je nevaren toliko, kolikor je voznik. Daj kretena na sodoben motor, pa ga niti ABS, ASR,.... pa ne vem, kaj vse še, ne reši padca. :naughty:

in kaj ma tle motor veze :rolleyes: ? motor je varen tolk kolkor je, pa če gor sedi začetnik janez al pa rossi. seveda se rossi lahko iz določenih situaciji, v katerih bi janez potegnil kratko reši, vendar še vedno, voznik ne vpliva na varnost motorja. to je kot če bi reku da gre recimo Loeb vozit avte na crash testih pa bi zato le ti dobili več točk oz. zvezdic. druga pa je pri vzdrževanju, zato se strinjam z mobI-jem, da je najbolj nevaren motor slabo vzdrževan motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jahama diversion 900 S je izredno nevaren motor. Ob nepazljivem ravnanju žnjo, te brez opozorila rada izstreli pod cesto med smreke kapitalke na Pokljuki ... :rolleyes:

Popravljeno . Popravil RobiRoberto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Absolutno najnevarnejša pošast na dveh kolesih je ............................................ POŠTARSKA APN6 :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jahama diversion 900 S je izredno nevaren motor. Ob nepazljivem ravnanju žnjo, te brez opozorila rada izstreli pod cesto med smreke kapitalke na Pokljuki ... :rolleyes:

ja to se lohk sm tep nrdi :naughty: :winkiss::naughty:

Popravljeno . Popravil TONTO
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to se lohk sm tep nrdi :naughty: :winkiss::naughty:

itak, ker sm velik ljubitelj narave ... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!