Skoči na vsebino

NAJBOLJ NEVAREN MOTOR


kocka

Priporočene objave

OD NOVEJŠIH:

Saj ne da bi bil mašina za ubijat, toda pri GPZ 500 S do letnika 93 zaradi manjše sprednje gume dokaj nekontrolirano odnese sprednji del (tako že zapisano na netu, kakor tudi preizkušeno na cesti - nekdo).

Heh, to pa ni res. Lahko ti povem iz izkušenj, že 6 let vozim GPZ-ja 500S let.93, pa se mi do zdaj še to ni zgodilo!

Tudi na GPZ500 mailing listi še nisem od nikogar slišal da bi mu nekontrolirano odneslo spredni del.

Če imaš dobre gume in je asfalt cist (brez olja,peska..), ti na GPZ-ju ne bo nikoli tako odneslo sprednjega dela.

Nevem kaj si mislil z manjšo sprednjo gumo??? Obe sprednja in zadnja sta 16 colski.Dobre 16colske gume glih tak držijo kot 17colske.

Kje si pa sploh slišal to pravljico ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kateri je najbolj nevaren motor?

Štejejo samo konstrukcijske napake (bremze,..)

Kawa KLR 650 letnik ca 87. Imel dva, 87 in 88 letnik, spredje bremze slaaabe. Poizkusil tudi z originalnimi ploščicami(drugače brembo), pa nič boljše. S sopotnikom se na hitro ustavit je bla skor nočna mora.

Na Tengai-ju(prišel ven 89?) so bile bremze veliko boljše.

lp Gregor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

OD NOVEJŠIH:

Saj ne da bi bil mašina za ubijat, toda pri GPZ 500 S do letnika 93 zaradi manjše sprednje gume dokaj nekontrolirano odnese sprednji del (tako že zapisano na netu, kakor tudi preizkušeno na cesti - nekdo).

Heh, to pa ni res. Lahko ti povem iz izkušenj, že 6 let vozim GPZ-ja 500S let.93, pa se mi do zdaj še to ni zgodilo!

Tudi na GPZ500 mailing listi še nisem od nikogar slišal da bi mu nekontrolirano odneslo spredni del.

Če imaš dobre gume in je asfalt cist (brez olja,peska..), ti na GPZ-ju ne bo nikoli tako odneslo sprednjega dela.

Nevem kaj si mislil z manjšo sprednjo gumo??? Obe sprednja in zadnja sta 16 colski.Dobre 16colske gume glih tak držijo kot 17colske.

Kje si pa sploh slišal to pravljico ??

-----------------------------------------------------------------------------------

http://www.umgweb.com/

-----------------------------------------------------------------------------------

1.

http://www.umgweb.com/0usedguidk.html

KAWA GPZ500

1987 on, 499cc w/c DOHC twin,

60hp 125mph 55mpg 375lb

Excellent twin but pre ’94 bikes had 16” front wheel that could flip away on worn OE rubber (Avons or Michelins better). Neglect of oil changes can ruin cams by 20k but usually runs to 55k before camchain goes. Finish and suspension on early bikes go off after a couple of years.

-----------------------------------------------------------------------------------

2.

http://www.umgweb.com/0kGPZ500.htm

ctrl+f in v okence vpiši front in mislim da razložijo stvar.

KOT SEM NAPISAL NI NOBEN OD NOVEJŠIH MOTORJEV NEVAREN, TISTI KI PA MISLITE DA IMATE POPOLNE MOTORJE VAS PA NE RAZUMEM ZAKAJ JIH SPLOH KDAJ PRODAJATE.

ŠE ENKRAT GPZ 500 NI NEVAREN SPLOH ZA TOURING VOŽNJO. ZAKAJ SO PA PO LETU 93 ZAMENJALI KOLESA PA NAJBRŽ PRI KAWASAKIJU ŽE VEDO.

pa brez zamere, tko piše in nekoga pri nas je odneslo (ni pa šel počasi)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj 16 col? Čist vseen a figa kaj je gor... Če so pri kawi hotel napravit poceni motor, so morali ugradit tud najcenejše gume katere tovarne pač proizvajajo. 16 colska kolesa so šla takrat malce iz mode, je pa za teh 60 konj čist vseeno, v kaj je motor obut...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-----------------------------------------------------------------------------------

http://www.umgweb.com/0usedguidk.html

KAWA GPZ500

1987 on, 499cc w/c DOHC twin,

60hp 125mph 55mpg 375lb

Excellent twin but pre ’94 bikes had 16” front wheel that could flip away on worn OE rubber (Avons or Michelins better). Neglect of oil changes can ruin cams by 20k but usually runs to 55k before camchain goes. Finish and suspension on early bikes go off after a couple of years.

KOT SEM NAPISAL NI NOBEN OD NOVEJŠIH MOTORJEV NEVAREN, TISTI KI PA MISLITE DA IMATE POPOLNE MOTORJE VAS PA NE RAZUMEM ZAKAJ JIH SPLOH KDAJ PRODAJATE.

ŠE ENKRAT GPZ 500 NI NEVAREN SPLOH ZA TOURING VOŽNJO. ZAKAJ SO PA PO LETU 93 ZAMENJALI KOLESA PA NAJBRŽ PRI KAWASAKIJU ŽE VEDO.

pa brez zamere, tko piše in nekoga pri nas je odneslo (ni pa šel počasi)

1. Kolikor jaz razumem angleščino, na tej strani piše da ti lahko zdrsne sprednji del z OBRABLJENIMI OE gumami. Z obrabljenimi gumami ti pa lahko zdrsne tudi na R1, a ne ?!

2. Da so po letu 93 pri Kawi menjali kolesa pa je verjetno iz razloga da imajo kupci večjo izbiro gum. Proizvajalci gum vse bolj opuščajo 16" gume, vsaj za sport/touring program.

3. Ti verjamem, da je pri vas nekoga pač odneslo sam, kot že rečeno odvisno od gum in njihove obrabljenosti, cestišča...

BTW: na GPZ/EX500 mailing listi je kar nekaj dirkačev iz ZDA, ki dirkajo z GPZ-ji pa se tud noben ni tožil da bi mu 16" gume odnašalo!

Noja pa tudi mene včasih prime mal pretiravam na cesti in se ne vozim samo turistično! :)

4. Heh zakaj bi si pa zamerili, saj smo zato na forumu da diskutiramo o motorjih in izkušnjah, a ne?!! :D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm :?:

Pa saj s cevnim okvirjem samim po sebi ni nic narobe ... ravno tako je lahko (dovolj) tog kot pa deltabox in kaj vem kaj se :?: Ducatiji in vecina nakedov imajo cevne okvirje tudi dandanes - in kaj jim fali? :wink: :wink:

Enkrat si vzemi malo časa na 3M ali kakšnem motozboru (npr včeraj v Trbovljah je bila krasna prilika) in si oglej cevni okvir npr od Suzukijeve GS serije (ali Hondine CB ali Kawe Z), potem pa poglej še kakšnega Duceja in prepričan sem, da boš opazil razliko: štanga =/ štanga :P :shock: .

Kar se tiče togosti bi rekel da res ni problem, so pa cevni okvirji ponavadi težji od alu deltaboxov in najbrž tudi to pripomore da so dvovaljni Duceji 15 do 20 kg težji od štirivaljnih japonskih tekmecev (da Ducatisti ne boste užaljeni: to s težo velja tudi za Hondo SP-2, ki je 17 kg težja od RRke, kljub alu okvirju).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

k ze omenjenim HD-jem in podobnim predebelim kruzerjem z enim diskom,originalnim V-Max-om se npr. kawa Z 1 R turbo - spaghetti-okvir,ogormno "srce",baloncki na platiscih; pac del takratnega odrascanja.

npr. honda CX turbo,npr. kawa Z 650 turbo,npr. ducati apollo (pred kratkim tema),........zmanjkalo.sigurno se nekaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Starejši motoristi se bodo morda spomnili NSU MAX 175 (Pretis), ki je imel zelo neumno konstrukcijo sprednji vilic. Baje je bil nevaren pri zaviranju še posebej v ovinkih ko ti je motor namesto da bi spredaj počepnil DVIGNILO!

Sam imam slabe izkušnje (izlet v jarek) z Hondo CB 900F Bold'or, ki je imela glede na veliko teže slabe zavore. Z zadnjimi modeli so to delno odpravili z namestitvijo dvo-batnih čeljusti. Pa tudi originalna širina zadnje gume je bila premajhna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje z nevarnimi:

Pred časom sem vozu MZ 250 ETZ. Naredu z njim kr nekaj kilometrov in razen tega. da me je zaradi okvare občasno pustil na cesti z njim nisem imel nobenih težav (nikoli padel ali kaj podobnega). Moj prijatel je imel enakega in sva se velikokrat skupaj vozila. On je imel pa s svojim večne probleme. Kr naprej je padal, ni mogu ustavit pravočasno, ni mogu speljat ovinka, ga je spodneslo itd itd... Enkrat se je blizu zadra tako razletel, da smo hodli s kombijem po njegov motor, on pa je bil kr nekaj časa v bolnici.

Preidem na bistvo: Jaz sem vozil opazno počasneje skozi ovinke, prej zaviral včasih opustil prehitevanje .... zato nikoli težav. On pa vedno do konca in še čez (ker to mora it - varjante). Zdaj veste!

Je pa res da je MZ slabo zaviral imel majave sprednje vilice neudoben položaj sedenja itd, je pa stal samo 50.000 sit ko sem ga kupil in zato od njega tut nisem pričakoval nevem kaj, pač tolko da se malo pelješ, pa da malo šraufaš...

LP!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje z nevarnimi:

Pred časom sem vozu MZ 250 ETZ. Naredu z njim kr nekaj kilometrov in razen tega. da me je zaradi okvare občasno pustil na cesti z njim nisem imel nobenih težav (nikoli padel ali kaj podobnega). Moj prijatel je imel enakega in sva se velikokrat skupaj vozila. On je imel pa s svojim večne probleme. Kr naprej je padal, ni mogu ustavit pravočasno, ni mogu speljat ovinka, ga je spodneslo itd itd... Enkrat se je blizu zadra tako razletel, da smo hodli s kombijem po njegov motor, on pa je bil kr nekaj časa v bolnici.  

Preidem na bistvo: Jaz sem vozil opazno počasneje skozi ovinke, prej zaviral včasih opustil prehitevanje .... zato nikoli težav. On pa vedno do konca in še čez (ker to mora it - varjante). Zdaj veste!

Je pa res da je MZ slabo zaviral imel majave sprednje vilice neudoben položaj sedenja itd, je pa stal samo 50.000 sit ko sem ga kupil in zato od njega tut nisem pričakoval nevem kaj, pač tolko da se malo pelješ, pa da malo šraufaš...

LP!

Ah... Daj no... Včasih so se na Grobniku z MZ-ji vozil 2.15, ti boš pa reku da je to slab motor... Samo zamahnem z roko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj dedek ga je mel 17 let pa lahko potrdim njegove slabosti:

- nenehno puščanje olja

- slabe zavore

- nihanje v dolgih ovinkih

...no, pa vseeno je v dveh dneh prišo z njim iz Beograda v Stockholm...leta 69!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje z nevarnimi:

Pred časom sem vozu MZ 250 ETZ. Naredu z njim kr nekaj kilometrov in razen tega. da me je zaradi okvare občasno pustil na cesti z njim nisem imel nobenih težav (nikoli padel ali kaj podobnega). Moj prijatel je imel enakega in sva se velikokrat skupaj vozila. On je imel pa s svojim večne probleme. Kr naprej je padal, ni mogu ustavit pravočasno, ni mogu speljat ovinka, ga je spodneslo itd itd... Enkrat se je blizu zadra tako razletel, da smo hodli s kombijem po njegov motor, on pa je bil kr nekaj časa v bolnici.  

Preidem na bistvo: Jaz sem vozil opazno počasneje skozi ovinke, prej zaviral včasih opustil prehitevanje .... zato nikoli težav. On pa vedno do konca in še čez (ker to mora it - varjante). Zdaj veste!

Je pa res da je MZ slabo zaviral imel majave sprednje vilice neudoben položaj sedenja itd, je pa stal samo 50.000 sit ko sem ga kupil in zato od njega tut nisem pričakoval nevem kaj, pač tolko da se malo pelješ, pa da malo šraufaš...

LP!

Z MZ se da kar hitr čez ovinke pelat, če pa tvoj kolega ni znal, pa too bad. Na xs11.com forumu je lih nekdo opisal primer, kako je model z ninjo odletu na ovinku, ki bi ga sicer lahko komot zvozil, če bi vedel kako se sploh zavija. Dejte si no mal pogledat, kaj je countersteering.

Dva modela iz nemčije sta prevozila komplet ameriko z MZtam, pa še marskej druzga, pa nič škripnilo... se pač pogleda elektriko, važn da alternator dela pa regler, pol pa sam gasa...

BTW: MZ je bil eden bolj udobnih motorjev, ki sem jih kdaj peljal... vsaj v kolikor toliko original stanju.

Bremze ima res slabe, sploh če primerjam z raznimi športniki, ampak glede na zmogljivosti in položaj voznika zadoščajo. Super motor za naučit se vozit. Ko znaš tega dobr peljat, lahko pelješ karkoli...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz sem imel MZ 250 ETZ, letnik 1982, ki je imel spredaj še boben. Nekaj sem prevozil tudi s sosedovima "ta starim" MZ 250 TS (kromani pokrovi z rebrasto gumo na stranicah rezervoarja) in 250 ETZ z diskom spredaj, ki je bil v primerjavi z bobnom že kar precej spodoben. Sosed mi je na podlagi mojega neumornega utrujanja posojal svoj MZ od mojega 13. leta dalje.

MZ je bil poceni in robusten motor, udoben za vožnjo (recimo bolj za prevažanje), imel je pa tudi svoje muhe. Olje mi je puščalo le enkrat, ko sem moral zamenjati O-ring pokrova zobnika merilnika obratov (še na "zajlo"...), sicer pa puščanje olja ni bila znamenitost MZ-jev (razen skozi izpuh... :twisted: ).

Ena od nevarnosti pri MZ-ju ("ta stari" TS) so bile originalne "Pneumant" gume na aluminijastih platiščih. Če je bil tlak v zadnji gumi malo prenizek, se je ob pospeševanju rado zgodilo, da je zasukalo platišče v plašču. Ker je plašč "držal" zračnico, je odtrgalo "cucelj" ventila, ki je ostal v odprtini platišča. Guma je bila prazna v trenutku... To se je zgodilo večkrat in ne le enemu MZ-jašu. Ko sem bil še mulec, me je sosed peljal na TS-u pokazat, kako "sune". Pri cca. 100km/h je prestavil v peto in obrnil gas, takrat je pa zaškripalo. Pogledal sem dol in videl napol snet plašč, stlačen med platišče in zadnjo nihajko, pa seveda blokirano zadnje kolo. Na srečo je sosedu uspelo ujeti motor, tako da nisva padla (v majicah in kratkih hlačah ne bi bilo ugodno...), plašč je pa pregulilo. Na cesti sva namalala lepo "kačo", sreča pa je bila, da ni bilo nobenega nasproti, saj sva opletala po vsej Koprski (Vič). Odtrgani ventil s kosom gume zračnice sem imel doma spravljen še nekaj let...

Naslednja zoprnost MZ-ja - nožni zaganjač (kurbel) je rad usekal nazaj. Enkrat me je gleženj bolel cel teden. Dokler nisi dobil "grifa" za kurblanje, si jo kar nekajkrat fasal...

Pa še ena nevarnost: pogosto trganje (odpenjanje) verige pri MZ-ju. K sreči jo je ponavadi pustil "za sabo", zmeraj je pa razbilo bakelitni pokrov zadnjega zobnika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj dedek ga je mel 17 let pa lahko potrdim njegove slabosti:

- nenehno puščanje olja

- slabe zavore

- nihanje v dolgih ovinkih

...no, pa vseeno je v dveh dneh prišo z njim iz Beograda v Stockholm...leta 69!!!

Kje lahko pa MZ spusti olje??? :oops:

Praviš da ga je imel 17 let? Še enkrat pomisli!!! 17 LET?!!!

17 let mu je služil ti pa praviš da je bil motor slab?

Če pomislimo kakšne ceste so ble včsih?

Velik je zdržal!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SF če motor minimalno 1x mesečno razdreš in spet sestaviš pol 17 let res ni neka jaka stvar :roll: No ja, malo karikirano ampak kaj dosti boljše pa tud ni blo :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, kdo vse vijači, ni prav nič čudnega, da ga je blo treba tolikokrat razdret. Mi zaupaš ime mojstra k je skrbel zanj? Tja sigurno ne bom peljal na servis... :twisted:

Tolk let nategovanja... Vsak mesec razdrta mašina... To je blo pa res drago!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol: :lol: :lol: Ta mojster pa je moj dedek...aja pa naj ti zaupam, da je bil motor v osnovi MZ 175, original mašina vzeta dol in montirana 250ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem... Fantje so s temi motorji delal kot svinje z mehom... pa je vse delal. Nekateri so se vozil celo s Pnevmant gumami kot po tirnici... Ne razumem... Blo je pa dost bolj nevarnih motorjev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej saj je vedno tak, enim dela, enim ne dela. Se spomnim ko smo meli Samaro - crkovalo je vse po spisku a drugi so pravli da je to stroj ki nikol ne crkne. Pol je sosed kupo Puntota - delal brez problema, drugi so pravli da je totalno zanič. Vsak ma svoje izkušnje, teh se ne da spremenit :wink: Hm...zdaj mam Twingota. Vsi pravijo kak malo pije ampak resnica je daleč od tega... :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!