Skoči na vsebino

Honda CBR 600 RR


Vojč

Priporočene objave

Za moje pojme NE. Zakaj? Ker 2004 letnik dobiš komot za 4000€ Moja povezava, kvečjem manj. Jaz sem šel 05 in 06 modele gledat in se zmeri prišel do cene 4000€ +- 100€. Če daš še zraven blokado pa te pride 200€. Torej za moje pojme jo preveč ceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moje pojme NE. Zakaj? Ker 2004 letnik dobiš komot za 4000€ Moja povezava, kvečjem manj. Jaz sem šel 05 in 06 modele gledat in se zmeri prišel do cene 4000€ +- 100€. Če daš še zraven blokado pa te pride 200€. Torej za moje pojme jo preveč ceni.

sej za moje pojme je tut preveč sej je reku da ob ugledu ceno eš spusti ku na slikah je motor u piko za videt sm treba pogledat jt pa da se vit pomoje tut na ene 4400- 4300 bi dau sm bo treba videt

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej za moje pojme je tut preveč sej je reku da ob ugledu ceno eš spusti ku na slikah je motor u piko za videt sm treba pogledat jt pa da se vit pomoje tut na ene 4400- 4300 bi dau sm bo treba videt

Da bi spustil za 400€? Huh mal velik, mogoče pa, ne vem. Dej magar če ga boš šu gledat napiš, če je kej sumljivga na motorju, ali kaj podobnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom sporoču kak je ku bom šu gledat;)

polej se bo možak še mogu potrudet kr se je tut men zdela mau draga za tak letnik pa ševilu kirometru

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom sporoču kak je ku bom šu gledat;)

polej se bo možak še mogu potrudet kr se je tut men zdela mau draga za tak letnik pa ševilu kirometru

3500 maksimalno in to s polnim tankom bencina.Ponudbe je dosti samo iskat moraš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3500 maksimalno in to s polnim tankom bencina.Ponudbe je dosti samo iskat moraš.

ponudb je res veliko sm težava je u tem da jih ni dost tistih ki so blokirani na 25kw :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ponudb je res veliko sm težava je u tem da jih ni dost tistih ki so blokirani na 25kw :D

S tem je pa 1 mesec dela pa cca 300E stroškov :) Tako da, še zmeri boljše kupit dobro in ceneje, pa potem se mal s to blokado zaje*avat, kot pa neki na silo kupovat, samo zaradi blokade.

LP

p.s. čez mejo se najde kaj zelo dobrega in poceni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa je šla moja honda......... :notworthy: hvala ti za vse lepe trenutke, ki si jih delila z mano...nikol pozabo :whistle: upam, da drugo sezono pade nova hondica...do takrat pa bom več cajta nameno moji novi sreči-hčerkici :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...

zgodilo se mi je nekaj kar se lahko zgodi vsakemu motoristu :(............to mi je prvi motor imam ga komaj mesec dni, nisem mogeu cakati na toplejse dneve, tak da sem vceraj doziveu padec pri cca. 30km/h v jarek, dan pred tem pa kmet poscricau gnojsnico, blo je mal blatno............motor je ceu, razen levega ogledala (zlomljen) to je kar se tice zunanjega videza, mam pa problem pri vzigu motorja, seveda noce vzgati, uprasau sem kolega kaj bi lahko bilo, pa je reko, da ga je verjetno zalilo, pa naj pocakam en dan, danes sem spet probau a zaman (pri vzigu se slisi samo ''ajnlaser'' motor se ne zavrti)...........je pa se en problem pri prestavljanju, v prvo prestavo gre in v ler, v drugo pa sploh ne (pozabiu sem povedati, da sem se peljau u drugi pri padcu, a ko sem ga zvleko ven je biu v leru :?)

gre se za hondo cbr 600rr 2007 novejsi model

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej kaj se je zgodilo s starterjem ali z kakim kablom.glede manjalnika pa lahko da nagaja prestavna ročica, pač zvita recimo al pa kej podobnega.če padec ni bil prehud nebi smelo bit večjih težav čaprav se lahko primeri marsikaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgodilo se mi je nekaj kar se lahko zgodi vsakemu motoristu :(............to mi je prvi motor imam ga komaj mesec dni, nisem mogeu cakati na toplejse dneve, tak da sem vceraj doziveu padec pri cca. 30km/h v jarek, dan pred tem pa kmet poscricau gnojsnico, blo je mal blatno............motor je ceu, razen levega ogledala (zlomljen) to je kar se tice zunanjega videza, mam pa problem pri vzigu motorja, seveda noce vzgati, uprasau sem kolega kaj bi lahko bilo, pa je reko, da ga je verjetno zalilo, pa naj pocakam en dan, danes sem spet probau a zaman (pri vzigu se slisi samo ''ajnlaser'' motor se ne zavrti)...........je pa se en problem pri prestavljanju, v prvo prestavo gre in v ler, v drugo pa sploh ne (pozabiu sem povedati, da sem se peljau u drugi pri padcu, a ko sem ga zvleko ven je biu v leru :?)

gre se za hondo cbr 600rr 2007 novejsi model

Kaj je pa z masko? Pri sprednji maski ima Honda senzor nagiba, ki mora biti v vodoravnem položaju. Zadeva je v čni škatli, velikosti cca 5x3x3 cm in je privijačena z dvemi vijaki pod števcem. Pa preveri "kill switch" (to je tisti rdeči gumb na krmilu). Ne boš verjel, kolikokrat sem jaz že klical serviserja ker motor ni hotel vžati, pa je bil razlog le omenjeno stikalo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgodilo se mi je nekaj kar se lahko zgodi vsakemu motoristu :(............to mi je prvi motor imam ga komaj mesec dni, nisem mogeu cakati na toplejse dneve, tak da sem vceraj doziveu padec pri cca. 30km/h v jarek, dan pred tem pa kmet poscricau gnojsnico, blo je mal blatno............motor je ceu, razen levega ogledala (zlomljen) to je kar se tice zunanjega videza, mam pa problem pri vzigu motorja, seveda noce vzgati, uprasau sem kolega kaj bi lahko bilo, pa je reko, da ga je verjetno zalilo, pa naj pocakam en dan, danes sem spet probau a zaman (pri vzigu se slisi samo ''ajnlaser'' motor se ne zavrti)...........je pa se en problem pri prestavljanju, v prvo prestavo gre in v ler, v drugo pa sploh ne (pozabiu sem povedati, da sem se peljau u drugi pri padcu, a ko sem ga zvleko ven je biu v leru :?)

gre se za hondo cbr 600rr 2007 novejsi model

Draga ampak poučna izkušnja ! :headbang: Zato jaz vedno pravim motor se vozi od sredine aprila in do konca oktobra - mene je že zdavnaj izučilo a kaj ko nihče dobrih nasvetov nevpošteva !!!

Kar se tiče motorja je najpametneje da ga zapelješ na servis,da točno preverijo kaj se je sploh pri padcu poškodovalo !

Ps: Neučakani navalite na MINUSE !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A maja in junija pa ne moreš v jarek past?

Drugače pa ja, najbrž bo najbolje, da motor odpelješ na servis, še prej pa preveri stikalo na krmilu (tudi jaz sem enkrat porabil pet minut, da sem poštekal, da je nekdo šlatal stikalo...).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej kaj se je zgodilo s starterjem ali z kakim kablom.glede manjalnika pa lahko da nagaja prestavna ročica, pač zvita recimo al pa kej podobnega.če padec ni bil prehud nebi smelo bit večjih težav čaprav se lahko primeri marsikaj.

bom pogledau ju3, hvala za nasvet :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je pa z masko? Pri sprednji maski ima Honda senzor nagiba, ki mora biti v vodoravnem položaju. Zadeva je v čni škatli, velikosti cca 5x3x3 cm in je privijačena z dvemi vijaki pod števcem. Pa preveri "kill switch" (to je tisti rdeči gumb na krmilu). Ne boš verjel, kolikokrat sem jaz že klical serviserja ker motor ni hotel vžati, pa je bil razlog le omenjeno stikalo.

tak podrobno nism gledo, ker sem laik glede motorjev, ju3 pa definitivno pogledam, ko zrihtam zadevo vam povem, kaj je biu vzrok, da bo drugim u pomoc ce se znajdejo u taki situaciji

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tak podrobno nism gledo, ker sem laik glede motorjev, ju3 pa definitivno pogledam, ko zrihtam zadevo vam povem, kaj je biu vzrok, da bo drugim u pomoc ce se znajdejo u taki situaciji

Če je na levo padel, je mogoče tudi stikalo kaj fasalo, ki je na stranski tački. No, ne vem kako ima ta Honda, a vseeno morebiti če se pogleda še to...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Draga ampak poučna izkušnja ! :headbang: Zato jaz vedno pravim motor se vozi od sredine aprila in do konca oktobra - mene je že zdavnaj izučilo a kaj ko nihče dobrih nasvetov nevpošteva !!!

Kar se tiče motorja je najpametneje da ga zapelješ na servis,da točno preverijo kaj se je sploh pri padcu poškodovalo !

Ps: Neučakani navalite na MINUSE !!!

se strinjam, verjetno me razumete, zakaj sem biu tako neucakan, drugic bom raje pocakau pravi datum ter ugodno vreme........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A maja in junija pa ne moreš v jarek past?

Drugače pa ja, najbrž bo najbolje, da motor odpelješ na servis, še prej pa preveri stikalo na krmilu (tudi jaz sem enkrat porabil pet minut, da sem poštekal, da je nekdo šlatal stikalo...).

itak da lahk pades tud takrat......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam, verjetno me razumete, zakaj sem biu tako neucakan, drugic bom raje pocakau pravi datum ter ugodno vreme........

No ja, najbrž si slabo predvideval, če si po selu vozil in spregledal gnojno cesto. Ni problem samo zemlja in gnoj, traktor marsikaj z njive privleče na cesto...

Tu vreme nima kaj dosti, ker orje se tudi v drugih mesecih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je na levo padel, je mogoče tudi stikalo kaj fasalo, ki je na stranski tački. No, ne vem kako ima ta Honda, a vseeno morebiti če se pogleda še to...?

bom tud to pogledau...........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa preveri "kill switch" (to je tisti rdeči gumb na krmilu). Ne boš verjel, kolikokrat sem jaz že klical serviserja ker motor ni hotel vžati, pa je bil razlog le omenjeno stikalo.

to stikalo je božja šiba ..sploh če skačeš potem po kurblu tolk časa da se spomniš sam od sebe.... naslednji moj motor bo imel tudi štarter...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede prestave je najverjetneje zvita prestavna ročica in ima fizično blokirano "pot" navzgor.. Lahko je pa prišlo tudi do kakšne okvare prestavnega mehanizma, če ti je tisto osovino na katero je pritrjena prestavna ročica zabilo v mašino.. Ponavadi ni nič tragičnega, ker se včasih mehanizem samo sname in se da hitro popravit, je pa treba v tem primeru odšraufat pokrov motorja in po možnosti tudi sklopko..

Glede problemov z vžigom je pa potrebno pogledat stikala (na tački, kill switch) in sencor nagiba oz crash senzor..

Ker pa omenjaš, da si glede motociklov še bolj laik, ti tudi jaz v vsakem primeru priporočam, da motocikel zapelješ do servisa, oziroma do nekoga, ki se na motocikle in popravila le teh spozna. Tam ti bodo hitro zrihtali kar je za zrihtat in tudi preverili, če ni do padcu prišlo še do kakšnih drugih poškodb.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, najbrž si slabo predvideval, če si po selu vozil in spregledal gnojno cesto. Ni problem samo zemlja in gnoj, traktor marsikaj z njive privleče na cesto...

Tu vreme nima kaj dosti, ker orje se tudi v drugih mesecih.

res sem slabo predvideu, ni bla tak gnojna cesta.........drugace pa res nism hitro peljau, ampak dovolj hitro, da se mi ni uspelo ustaviti, na zalost.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!