macak333 Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 Za moje pojme NE. Zakaj? Ker 2004 letnik dobiš komot za 4000€ Moja povezava, kvečjem manj. Jaz sem šel 05 in 06 modele gledat in se zmeri prišel do cene 4000€ +- 100€. Če daš še zraven blokado pa te pride 200€. Torej za moje pojme jo preveč ceni.
domi46 Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 Za moje pojme NE. Zakaj? Ker 2004 letnik dobiš komot za 4000€ Moja povezava, kvečjem manj. Jaz sem šel 05 in 06 modele gledat in se zmeri prišel do cene 4000€ +- 100€. Če daš še zraven blokado pa te pride 200€. Torej za moje pojme jo preveč ceni. sej za moje pojme je tut preveč sej je reku da ob ugledu ceno eš spusti ku na slikah je motor u piko za videt sm treba pogledat jt pa da se vit pomoje tut na ene 4400- 4300 bi dau sm bo treba videt
macak333 Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 sej za moje pojme je tut preveč sej je reku da ob ugledu ceno eš spusti ku na slikah je motor u piko za videt sm treba pogledat jt pa da se vit pomoje tut na ene 4400- 4300 bi dau sm bo treba videt Da bi spustil za 400€? Huh mal velik, mogoče pa, ne vem. Dej magar če ga boš šu gledat napiš, če je kej sumljivga na motorju, ali kaj podobnega.
Gizmo_ Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 Čist za primerjavo, jst sm mojo lani, 2003 29k km, odlično z bloakdo prodal za 3800 pa LP
domi46 Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 bom sporoču kak je ku bom šu gledat;) polej se bo možak še mogu potrudet kr se je tut men zdela mau draga za tak letnik pa ševilu kirometru
iom Objavljeno Februar 15, 2011 Opozori Objavljeno Februar 15, 2011 bom sporoču kak je ku bom šu gledat;) polej se bo možak še mogu potrudet kr se je tut men zdela mau draga za tak letnik pa ševilu kirometru 3500 maksimalno in to s polnim tankom bencina.Ponudbe je dosti samo iskat moraš. macak333 1
domi46 Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 3500 maksimalno in to s polnim tankom bencina.Ponudbe je dosti samo iskat moraš. ponudb je res veliko sm težava je u tem da jih ni dost tistih ki so blokirani na 25kw
Gizmo_ Objavljeno Februar 16, 2011 Opozori Objavljeno Februar 16, 2011 ponudb je res veliko sm težava je u tem da jih ni dost tistih ki so blokirani na 25kw S tem je pa 1 mesec dela pa cca 300E stroškov Tako da, še zmeri boljše kupit dobro in ceneje, pa potem se mal s to blokado zaje*avat, kot pa neki na silo kupovat, samo zaradi blokade. LP p.s. čez mejo se najde kaj zelo dobrega in poceni DXR16 1
dejansmb Objavljeno Februar 17, 2011 Opozori Objavljeno Februar 17, 2011 pa je šla moja honda......... :notworthy: hvala ti za vse lepe trenutke, ki si jih delila z mano...nikol pozabo upam, da drugo sezono pade nova hondica...do takrat pa bom več cajta nameno moji novi sreči-hčerkici tilingerossi, ZdenkoK, AJ in 4 others 7
Hornet Objavljeno Februar 26, 2011 Opozori Objavljeno Februar 26, 2011 Tud jst sm za eno klicov v tist konc pa je ni blo več, belo črna...
gis12 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 zgodilo se mi je nekaj kar se lahko zgodi vsakemu motoristu ............to mi je prvi motor imam ga komaj mesec dni, nisem mogeu cakati na toplejse dneve, tak da sem vceraj doziveu padec pri cca. 30km/h v jarek, dan pred tem pa kmet poscricau gnojsnico, blo je mal blatno............motor je ceu, razen levega ogledala (zlomljen) to je kar se tice zunanjega videza, mam pa problem pri vzigu motorja, seveda noce vzgati, uprasau sem kolega kaj bi lahko bilo, pa je reko, da ga je verjetno zalilo, pa naj pocakam en dan, danes sem spet probau a zaman (pri vzigu se slisi samo ''ajnlaser'' motor se ne zavrti)...........je pa se en problem pri prestavljanju, v prvo prestavo gre in v ler, v drugo pa sploh ne (pozabiu sem povedati, da sem se peljau u drugi pri padcu, a ko sem ga zvleko ven je biu v leru ) gre se za hondo cbr 600rr 2007 novejsi model
bobiboss Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 poglej kaj se je zgodilo s starterjem ali z kakim kablom.glede manjalnika pa lahko da nagaja prestavna ročica, pač zvita recimo al pa kej podobnega.če padec ni bil prehud nebi smelo bit večjih težav čaprav se lahko primeri marsikaj.
marko55 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 zgodilo se mi je nekaj kar se lahko zgodi vsakemu motoristu ............to mi je prvi motor imam ga komaj mesec dni, nisem mogeu cakati na toplejse dneve, tak da sem vceraj doziveu padec pri cca. 30km/h v jarek, dan pred tem pa kmet poscricau gnojsnico, blo je mal blatno............motor je ceu, razen levega ogledala (zlomljen) to je kar se tice zunanjega videza, mam pa problem pri vzigu motorja, seveda noce vzgati, uprasau sem kolega kaj bi lahko bilo, pa je reko, da ga je verjetno zalilo, pa naj pocakam en dan, danes sem spet probau a zaman (pri vzigu se slisi samo ''ajnlaser'' motor se ne zavrti)...........je pa se en problem pri prestavljanju, v prvo prestavo gre in v ler, v drugo pa sploh ne (pozabiu sem povedati, da sem se peljau u drugi pri padcu, a ko sem ga zvleko ven je biu v leru ) gre se za hondo cbr 600rr 2007 novejsi model Kaj je pa z masko? Pri sprednji maski ima Honda senzor nagiba, ki mora biti v vodoravnem položaju. Zadeva je v čni škatli, velikosti cca 5x3x3 cm in je privijačena z dvemi vijaki pod števcem. Pa preveri "kill switch" (to je tisti rdeči gumb na krmilu). Ne boš verjel, kolikokrat sem jaz že klical serviserja ker motor ni hotel vžati, pa je bil razlog le omenjeno stikalo. thumper in Pips 2
Bremzer Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 zgodilo se mi je nekaj kar se lahko zgodi vsakemu motoristu ............to mi je prvi motor imam ga komaj mesec dni, nisem mogeu cakati na toplejse dneve, tak da sem vceraj doziveu padec pri cca. 30km/h v jarek, dan pred tem pa kmet poscricau gnojsnico, blo je mal blatno............motor je ceu, razen levega ogledala (zlomljen) to je kar se tice zunanjega videza, mam pa problem pri vzigu motorja, seveda noce vzgati, uprasau sem kolega kaj bi lahko bilo, pa je reko, da ga je verjetno zalilo, pa naj pocakam en dan, danes sem spet probau a zaman (pri vzigu se slisi samo ''ajnlaser'' motor se ne zavrti)...........je pa se en problem pri prestavljanju, v prvo prestavo gre in v ler, v drugo pa sploh ne (pozabiu sem povedati, da sem se peljau u drugi pri padcu, a ko sem ga zvleko ven je biu v leru ) gre se za hondo cbr 600rr 2007 novejsi model Draga ampak poučna izkušnja ! Zato jaz vedno pravim motor se vozi od sredine aprila in do konca oktobra - mene je že zdavnaj izučilo a kaj ko nihče dobrih nasvetov nevpošteva !!! Kar se tiče motorja je najpametneje da ga zapelješ na servis,da točno preverijo kaj se je sploh pri padcu poškodovalo ! Ps: Neučakani navalite na MINUSE !!! logarr, Snečer, roko in 19 others 12 10
dlicen Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 A maja in junija pa ne moreš v jarek past? Drugače pa ja, najbrž bo najbolje, da motor odpelješ na servis, še prej pa preveri stikalo na krmilu (tudi jaz sem enkrat porabil pet minut, da sem poštekal, da je nekdo šlatal stikalo...).
gis12 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 poglej kaj se je zgodilo s starterjem ali z kakim kablom.glede manjalnika pa lahko da nagaja prestavna ročica, pač zvita recimo al pa kej podobnega.če padec ni bil prehud nebi smelo bit večjih težav čaprav se lahko primeri marsikaj. bom pogledau ju3, hvala za nasvet
gis12 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Kaj je pa z masko? Pri sprednji maski ima Honda senzor nagiba, ki mora biti v vodoravnem položaju. Zadeva je v čni škatli, velikosti cca 5x3x3 cm in je privijačena z dvemi vijaki pod števcem. Pa preveri "kill switch" (to je tisti rdeči gumb na krmilu). Ne boš verjel, kolikokrat sem jaz že klical serviserja ker motor ni hotel vžati, pa je bil razlog le omenjeno stikalo. tak podrobno nism gledo, ker sem laik glede motorjev, ju3 pa definitivno pogledam, ko zrihtam zadevo vam povem, kaj je biu vzrok, da bo drugim u pomoc ce se znajdejo u taki situaciji
Snečer Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 tak podrobno nism gledo, ker sem laik glede motorjev, ju3 pa definitivno pogledam, ko zrihtam zadevo vam povem, kaj je biu vzrok, da bo drugim u pomoc ce se znajdejo u taki situaciji Če je na levo padel, je mogoče tudi stikalo kaj fasalo, ki je na stranski tački. No, ne vem kako ima ta Honda, a vseeno morebiti če se pogleda še to...?
gis12 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Draga ampak poučna izkušnja ! Zato jaz vedno pravim motor se vozi od sredine aprila in do konca oktobra - mene je že zdavnaj izučilo a kaj ko nihče dobrih nasvetov nevpošteva !!! Kar se tiče motorja je najpametneje da ga zapelješ na servis,da točno preverijo kaj se je sploh pri padcu poškodovalo ! Ps: Neučakani navalite na MINUSE !!! se strinjam, verjetno me razumete, zakaj sem biu tako neucakan, drugic bom raje pocakau pravi datum ter ugodno vreme........
gis12 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 A maja in junija pa ne moreš v jarek past? Drugače pa ja, najbrž bo najbolje, da motor odpelješ na servis, še prej pa preveri stikalo na krmilu (tudi jaz sem enkrat porabil pet minut, da sem poštekal, da je nekdo šlatal stikalo...). itak da lahk pades tud takrat......
Snečer Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 se strinjam, verjetno me razumete, zakaj sem biu tako neucakan, drugic bom raje pocakau pravi datum ter ugodno vreme........ No ja, najbrž si slabo predvideval, če si po selu vozil in spregledal gnojno cesto. Ni problem samo zemlja in gnoj, traktor marsikaj z njive privleče na cesto... Tu vreme nima kaj dosti, ker orje se tudi v drugih mesecih.
gis12 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Če je na levo padel, je mogoče tudi stikalo kaj fasalo, ki je na stranski tački. No, ne vem kako ima ta Honda, a vseeno morebiti če se pogleda še to...? bom tud to pogledau...........
thumper Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Pa preveri "kill switch" (to je tisti rdeči gumb na krmilu). Ne boš verjel, kolikokrat sem jaz že klical serviserja ker motor ni hotel vžati, pa je bil razlog le omenjeno stikalo. to stikalo je božja šiba ..sploh če skačeš potem po kurblu tolk časa da se spomniš sam od sebe.... naslednji moj motor bo imel tudi štarter... shark90 1
Jure Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 Glede prestave je najverjetneje zvita prestavna ročica in ima fizično blokirano "pot" navzgor.. Lahko je pa prišlo tudi do kakšne okvare prestavnega mehanizma, če ti je tisto osovino na katero je pritrjena prestavna ročica zabilo v mašino.. Ponavadi ni nič tragičnega, ker se včasih mehanizem samo sname in se da hitro popravit, je pa treba v tem primeru odšraufat pokrov motorja in po možnosti tudi sklopko.. Glede problemov z vžigom je pa potrebno pogledat stikala (na tački, kill switch) in sencor nagiba oz crash senzor.. Ker pa omenjaš, da si glede motociklov še bolj laik, ti tudi jaz v vsakem primeru priporočam, da motocikel zapelješ do servisa, oziroma do nekoga, ki se na motocikle in popravila le teh spozna. Tam ti bodo hitro zrihtali kar je za zrihtat in tudi preverili, če ni do padcu prišlo še do kakšnih drugih poškodb. MiniMedo in sergini 2
gis12 Objavljeno Marec 13, 2011 Opozori Objavljeno Marec 13, 2011 No ja, najbrž si slabo predvideval, če si po selu vozil in spregledal gnojno cesto. Ni problem samo zemlja in gnoj, traktor marsikaj z njive privleče na cesto... Tu vreme nima kaj dosti, ker orje se tudi v drugih mesecih. res sem slabo predvideu, ni bla tak gnojna cesta.........drugace pa res nism hitro peljau, ampak dovolj hitro, da se mi ni uspelo ustaviti, na zalost.......
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se