Skoči na vsebino

2T ali 4T


Cola400

Priporočene objave

zbudo se je :D ...čez tvoj motor ne smem kaj rečt ker je za mojo aprilio dele okolo vozo :winkiss:

Vseeno sma večkrat ponoči prišla iz velenja domo...počasi ampak sigurno :D Sicer pa se mi tudi ni zdelo da si me mogo kaj ekstra čakat kje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno sma večkrat ponoči prišla iz velenja domo...počasi ampak sigurno :D Sicer pa se mi tudi ni zdelo da si me mogo kaj ekstra čakat kje...

a se spomneš ko smo enkrat z MatkoR1 šli iz velenja čez hudo lukno pol sma pa vozla na koncu hude lukne čist počas pa sma te kr en čas čakala...

sam vseeno nesmem kaj rčt kr dov si pa ti prvi bil...vsak ovinek v škarje :OK: koma čakam da se začne sezona

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vseeno sma večkrat ponoči prišla iz velenja domo...počasi ampak sigurno :D Sicer pa se mi tudi ni zdelo da si me mogo kaj ekstra čakat kje...

4T je čist zadost :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od staršev???no odvisno , če bi meni mogla mama kaj za motor dat ga nebi mel :rolleyes: ker je nevaren :whistle: no saj je res samo vseeno :winkiss:

...zato pa obstaja študenski servis oz. počitniška dela itd.

:grim Pri meni je bila takrat ista pesem. Sem si ga moral kupit.Pol ko pa sem si ga kupil pa je bakica dala neki,mama.Jz sem mislil za bencin pa neki za gume pa tak že napraskaš od koga!Ko si starejši kot jaz tega ni!Pa ni fajn :( :)

Smo pa vedno :topic: pa ne glede v keri temi smo vsi tile..... :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4t ... sicer tiste 2 sezone počasnej pospešuješ in se vozš 30km/h počasnej.. ampak use lahko nadoknadš s tolk bolšimu motorjam, ki si ga potem privoščš tud na račun pršparanga denarja od generalnih, benza ... :) majo pa 2t svoj čar :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a se spomneš ko smo enkrat z MatkoR1 šli iz velenja čez hudo lukno pol sma pa vozla na koncu hude lukne čist počas pa sma te kr en čas čakala...

sam vseeno nesmem kaj rčt kr dov si pa ti prvi bil...vsak ovinek v škarje :OK: koma čakam da se začne sezona

Ja no js sm vaju dovta čako vidva pa nazaj mne :D Tk da je blo skor isto no :D Pa nazaj ko smo šli me en mercedez ni hoto spustit :headbang:....ko sm biv za njemo je vozo 50, ko sm pa šov prehitevat pa je stisno po gasu kejk je šlo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja no js sm vaju dovta čako vidva pa nazaj mne :D Tk da je blo skor isto no :D Pa nazaj ko smo šli me en mercedez ni hoto spustit :headbang: ....ko sm biv za njemo je vozo 50, ko sm pa šov prehitevat pa je stisno po gasu kejk je šlo...

no v tem je poanta 2T da maš dovolj moči da te nemore en kurac jebat...obrate dvigneš pa gas mimo :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no v tem je poanta 2T da maš dovolj moči da te nemore en kurac jebat...obrate dvigneš pa gas mimo :OK:

Sam ti si ko smo se skup vozli zaprajo več kot 50 evrov za benz medtem ko sm js zaprajo 12€ :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je govora tu o zasnovi motorja, je 2T motor zame pravi biser med izumi. Bolj preprost ne bi mogel biti, in v tem jst vidim njegov čar. Bat opravlja vse funkcije, ne potrebuje drugih gibljivih delov, nič dodatnega balasta...le osnova! In z le to osnovo deluje perfektno. Močno in zanesljivo. :worship:

(če pa govorimo o izkoristku, porabi, ekologiji...to je zame že druga tema)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,no tolk pa tud ni šravfanja.Meni je dvakrat zaribala vsakič na okol 12,000km.Pa sem jo vedno in skozi do blokad tiščal.Sicer pa šravfanje odtenta užitek 2T v 125ccm.

Enga keša?Pri 16 gre po večini od staršev....

tud jst nism meu večjih problemov...1x na mesec mal fergi porihtat, edin v 2 sezonah mi je enkrat zobnike notr potrgal, pa antivibracijsko gred zamaknl... tist sm dou na servis ker nism hotu drkat doma... drgač pa brez problemov delal use :) kaka malenkost je še bla ampak nič strašnga. :)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

2T je zelo vredu...4T pa tut...

Vsaka ima svoje čare, pa vsak bo tut svojga konja hvalu...

Npr. jz bi ti lahk reku da 2T tolk fejst bolši...pa v bistvu ni.

Pač denarja za bencin in olje, dele gre res mal več.

Ampak ko se vsedeš, obrneš ključ in se odpelješ kot se spodobi (za 125ccm, seveda) si srečen da imaš 2T .) .

Drgač pa vse je odvisno od debeline tvoje denarnice, pa tvoje delavnosti...

Npr. za motor si sam plačujem servise, sam sm ga kupu...

Vse je odvisno od tebe, ali pa (če imaš takšne, ki te bodo financirali) tvojih staršev, kar jih pa ni veliko...

Če imaš denarja dovolj kupi 2T, v primeru da ga imaš manj, kupi 4T.

Pa da nebi zdej kdo mislu da smo tisti, ki vozimo 2T bogataši... :doze:

Lp,

Be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tud jst nism meu večjih problemov...1x na mesec mal fergi porihtat, edin v 2 sezonah mi je enkrat zobnike notr potrgal, pa antivibracijsko gred zamaknl... tist sm dou na servis ker nism hotu drkat doma... drgač pa brez problemov delal use :) kaka malenkost je še bla ampak nič strašnga. :)

tudi meni je zdržala RSka 17k km konkretnega tiščanja v obrate, brez ribanja in z rednim vzdrževanjem. Da nebo kdo preveč o šraufanju.. :P

Sicer pa, do 250ccm definitivno 2T, ostalo pa 4T.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi meni je zdržala RSka 17k km konkretnega tiščanja v obrate, brez ribanja in z rednim vzdrževanjem. Da nebo kdo preveč o šraufanju.. :P

Sicer pa, do 250ccm definitivno 2T, ostalo pa 4T.

Nisn js po seb sklepo, men je moja služla kot se šika, 2 lete brez problemov tud večino nad 8000obratov, večji servis je biu 500€, to je pa tud vse, razn potrošn material (gume, ploščice).... Sem pa slišal velik, ko so pluvali po 2t.... sam to so tisti vaški mojstri ko kr tak sami mal štorajo pa pojma nimajo...... drgač pa tud js pravim do 250ccm 2t, naprej pa 4t :whistle:

Popravljeno . Popravil biker125
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm kupu motor de se mal po vas furam in de grem mal vn kdej na pir in mi je ql da mam majhno porabo in mejhne stroske. zame 4t zakon k nism ne vem kaksn dirkac.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm kupu motor de se mal po vas furam in de grem mal vn kdej na pir in mi je ql da mam majhno porabo in mejhne stroske. zame 4t zakon k nism ne vem kaksn dirkac.

a z motorjem na pit hodš? pametno ni kej :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a boš spet pameten...

Pa dobr, a zj si car ko ti gre motor 30km/h več? nj ti gre, večjiga tiča pa vseen nimaš. Preseravanje, ker se lahko le na 4T spravite, sedaj je aktualna R125...

In da s5 bom mel mal VEČ za napisat. Ne nism car ker mi gre 30več. Car sm ker se mi vrti na 12k+ :winkiss: . Ti maš velik navora... men se vrti na 12k+ :winkiss:

:rolleyes: Še usaka je bila vznemirjena ko je zagledala "korenjaka" :winkiss:

@anzer:

A si normaln? Če je zunaj sonce...sem jest doma spljoh ne :whistle: Bova še Finka zravn uzela :rolleyes:

Bled-Bohn-Zbile kawica... :rolleyes: OFF so pa že drugi klobasal, tko da se ne sekiram :krneki:

@sesir: 2T za dirkače? Normalno :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vozim rs-ko 125 tak da logično da bom svojga konja hvalo...

ampak če tu primerjamo 2T in 4T v razredu 125 je isto kot če bi primerjal pri avtih bencin in dizel... bencinar več požre ampak je boljši občutek vožnje nad 4000rpm mndem ko pa dizl zarad navora se prav grdo derejo pa ne spustijo v obrate...(pustmo zaj izjeme...)

torej razlika med 2T in 4T je očitna pospeševanje, filing vožnje ko se pri 7500rpm motorju dobesedno utrga (125) to je filing ki daje čar cvajtakterjem ,ki ga na 4T motorju nebo noben čuto ker je preveč enakomerno pospeševanje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti maš velik navora...

Brejker včasih me pa fajn nasmejiš :beer2:

Aprilia ma 25Nm pri 9000 klik

Yamaha pa 12,2nm pri 8000 klik

Sem šel pogledat,ker nisem mogu verjet,da bi lahko 4T mlinček mel več navora

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisti ki niso nikol vozil 2t, bodo rekl 4t. Že samo poslušanje o tem, o porabi, o kvarjenju, vrjamem, da vsacga odbije, da si reče da raj vidi da gre 30km/h manj, pa bo imel prihranjenih veliko težav, bencina, keša...

Pa ubistvu ni čar 2t v teh 30km/h več. Če najdeš čar v 2t, ga, čene, pa pač ne, pa je brezveze koga prepričevat, zakaj bi izbral 2t oz. zakaj ti je boljši.

Mel sem dve dvotaktne 125ke, eno 4t, pa, če bi šeenkrat kupoval 125, bi bil 100% 2t. Tudi, nebi se branil kot drug motor kakšno 500, 600cc 2t varianto, pač, karkol 2t. Samo, kot pravim, za drug motor. Ker treba si je priznati, da vzdržljivost ni ravno velik plus 2t.

Ampak, če se zavedaš tega, da je občasno treba kej pošraufat, pa si to vzameš kot v zabavo, veselje, potem to res ni noben problem, plus to, da se zraven še učiš.

Pač, subjektivno je to, lahko se skregate/mo do konca, amapk, skupnega jezika se pomoje ne da najdt.

Zame ni boljšega občutka kot pa zvok dvotaktnika, ko se navije na obrate, pa tist občutek ko začne na obratih vlečt. Tega pa ni pr nobenmu 4takniku....

Jest bi reku, da denar sploh ni tukej tok pomemben. Če nimaš velik € na razpolago, kupiš 2t, ker starejših modelov 4t ni, novejši majo pa višjo ceno, tako da velike izbire nimaš... Če se pogovarjamo o novih modelih, so pa za moje pojme tako ali tako vsi precenjeni, 2t in 4t.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!