Skoči na vsebino

Yamaha Virago XV 250 S


Priporočene objave

Objavljeno

Če še koga zanima, imam navodila ( knjižico ) v PDF formatu. Printanje je sicer onemogočeno, z ustreznim programom pa je tudi to rešljivo (preverjeno). Je v angleščini. Velika je cca 5Mb. Če kdo želi, pošljem na mail. Dobi se tudi na Yamahini strani.

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zdravo! jaz sem pa lastnica viragota 250. zdej me pa zanima, ali naj ga prodam letos ali ne, ker oče namerava kupiti novega močnejšega.

ali se ti viragoti dobro prodajajo, kot žemljice ali naj ga kolikorhito morem prodam?

ali se ga splača obdržati še ena leto?ker me malo skrbi da drugo leto nebom našla kupca zanj, ker letos ga namreč imam?

hvala za vse nasvete!

Objavljeno

Če jo boš prodala boš brez "svojega" motorja in se boš morala voziti z očetovim.

Jaz sem naredil tako in mi je kar malo žal..

Kupci bodo pa verjetno tudi drugo leto, če ne zaradi drugega bodo motor kupovali zaradi ommejitev v A kategoriji.

PS:

Samo če pa ne bo drugo leto kupca pa ne tega posta iskat in rečt, da sem te jaz zaj*

Objavljeno

hvala za odgovor......sar ravno to me skrbi, ker bi bil potem samo še 1 motor pri hiši. Ali ni z omejitvijo v A takole: pri 16-ih letih narediš do 125 oz 11kw, ko pa dopolniš 18 let, pa se ti to avtomatko spermeni v neomejeno....pomojem ni več srednje kategorijo do 350 kot do sedaj.

no če je še kakšno mnenje na spletu naj se tu spodaj napiše

Objavljeno

Ja samo če narediš z 18.leti je malo drugače.

Objavljeno
hvala za odgovor......sar ravno to me skrbi, ker bi bil potem samo še 1 motor pri hiši. Ali ni z omejitvijo v A takole: pri 16-ih letih narediš do 125 oz 11kw, ko pa dopolniš 18 let, pa se ti to avtomatko spermeni v neomejeno....pomojem ni več srednje kategorijo do 350 kot do sedaj.

A ne obstaja še ena kategorija do 34KM (A2)?!

Če maš možnost presedlat na močnejši motor nikar ne študiraj preveč. Jz sm 3 leta mel doma ta motor, pa nebi šel več nazaj na ta motor (zaradi enga V-stroma).

Objavljeno (popravljeno)
Kere gume nj dam gor?

Definitivno Metzeler! Se bolje obnesejo od Dunlop, da o unih originalnih, ki so gor , ko ga kupiš niti ne govorim. Od zadaj montiraj raje 140 kot 130. Se bolje obnese! Zadaj imam ME880, za sprednjo bi pa moral pogledat.

Pozdrav od Roberta

Popravljeno . Popravil Robert
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav vsem!

Novembra lani sem kupil virago 250 (do avgusta 05 ne morm vozit kaj težjega). To je moj prvi "resni" motor (prej sem se prevažal z apeenom :)). Prejšnji lastnik je prevozil 17.500 km. Moral sem menjati akumolator in gume (vse prvo) pa še redni servis na 18.000 me je čakal...

Odločil sem se za gume heidenau (finančni razlogi in zagotovilo trgovca, da so gume zelo dobre) pa me zanima, če ima kdo iskušnje z omenjenimi pnevmatikami. Zanima me koliko kilometrov se da prevoziti z njimi, to pa zato, ker imam občutek, da se zelo hitro obrabljajo (zdi se mi, da so zelo mehke in gre hitro po njih).

V poletnih mesecih načrtujem tudi daljše potovanje s sopotnico in nekaj prtljage. Strah me je, da bi se motor pregrel, saj ga moraš s takšno obremenitvijo voziti skoraj z vsem plinom, da varno pariraš prometu. Ima kdo iskušnje s tem? Je strah upravičen?

V bodoče razmišljam tudi o nakupu težjega motocikla. Bi bila Kawasaki KLE500 ali Honda CBF500 pametno nadaljevanje moje motoristične kariere?

Hvala vsem, ki si boste vzeli čas in odgovorili!

Objavljeno

Sej ne da bi te kritiziral, vendar je bilo o tvojih dilemah ze marsikaj napisano.

O tvoji yamahi si lahko marsikaj preberes v temi o njej.

O gumah lahko preberes veliko koristnega v temi o gumah.

Kar pa se tice nadaljevanja tvoje kariere pa lahko preberes dobesedno desetine tem na tem forumu. Marsikdo je razmisljal podobno kot ti, bil v istih dilemah.

Pa dobrodosel.

Objavljeno

o viragotu je dosti napisanega, heidenau gume pa niso ravno vrhunski dosežek tehnologije in se prej malo obrabljajo kot dosti v primerjavi z resnimi gumami. za dolgo turo v dvoje pa bo treba malo pazit, z polnim gasom boš fental zadevo, če pa te skbi pregrevanje se kupijo termometri olja (hein-gericke npr.) ki jih našraufaš namesto pokrova za olje in lahko kontroliraš (pre)grevanje.

za naslednji korak je 500 ccm Ok ampak boš hitro ugotovil da je tudi to švoh, sploh za ture z dvema, poglej vsaj 600 ali 750 ccm. .)

Objavljeno

Dave hvala za dobrodošlico!

Sem vesel, da sm lahk član foruma, sam kot si vido še ne obvladujem zadeve.

Ker si moderator, te prosim, da skenclaš mojo temo, ker sm našo kar me je zanimalo...

Hvala!

Objavljeno

Hej lederman.....sem prodala ljubega viragota 250 in smo nabavli Shadow. in mi ni žal, tako da kdor okleva naj hitro zamenja. lep pozdrav vsem :OK:

Objavljeno
Hej lederman.....sem prodala ljubega viragota 250 in smo nabavli Shadow. in mi ni žal, tako da kdor okleva naj hitro zamenja. lep pozdrav vsem :OK:

:yea2: Želim ti srečno vožnjo s to novo zadevo. A je bla kakšna čustvena navezanost na viragota?

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

[lep pozdra forumovci...

Ima kdo kakšno rešitev za viragota 250 - namreč tudi pri meni je napočil čas (je že precej spokana.., da zamenjam gumo ki gre od uplinjača mna cilindra... slišal sem da to ni ravno poceni...TOREJ???

Kje se torej da 'poceni' dobit to gumo, kaj je lahko narobe če je ne zamenjam in 'ali se da mogoče popravit..'?!

HVALA vam!

Lp,

Miran

Objavljeno

Mogoče bi lahko probal z doma narejeno kovinsko.

Objavljeno

Mogoče bi lahko probal z doma narejeno kovinsko.

seveda kdo drug ko grilzz :lol1: kovinska guma :kva2:

jst bi doma vzeu en mantl (prazn šlauf od gume za picikl) pa bi ga razrezu in bi okol te gume še eno plast nalepu da bi bla dvojna

Objavljeno

Glede na to, da smo na tomose, tlačili take krivine, da bi se še bog za glavo drzu, ne vem zakaj bi bil tu problem.

Objavljeno

[lep pozdra forumovci...

Ima kdo kakšno rešitev za viragota 250 - namreč tudi pri meni je napočil čas (je že precej spokana.., da zamenjam gumo ki gre od uplinjača mna cilindra... slišal sem da to ni ravno poceni...TOREJ???

Kje se torej da 'poceni' dobit to gumo, kaj je lahko narobe če je ne zamenjam in 'ali se da mogoče popravit..'?!

HVALA vam!

Lp,

Miran

Nevem, kako ima to virago narejeno, ampak če imata vplinjač in sesalna krivina isti premer, pol lahko kupiš visokotlačno gumijasto cev, primernega fi-ja. Uporablja se za kopresorje ali delovne stroje. Jaz se to že večkrat uporabil in se super obnese. Pol metra stane ene 2 jurja in potem samo odrežeš ustrezno dolžino.

V Kamniku ima te cevi Gumiz, če ti kej pomaga.

Objavljeno

Nevem, kako ima to virago narejeno, ampak če imata vplinjač in sesalna krivina isti premer, pol lahko kupiš visokotlačno gumijasto cev, primernega fi-ja. Uporablja se za kopresorje ali delovne stroje. Jaz se to že večkrat uporabil in se super obnese. Pol metra stane ene 2 jurja in potem samo odrežeš ustrezno dolžino.

V Kamniku ima te cevi Gumiz, če ti kej pomaga.

KAJ PA ČE SE OBSTOJEČA GUMA PREMAŽE S TEMPERATURNO OBSTOJNIM KITOM - SAM SEM RAZMIŠLJAL V TEJ SMERI...nova guma, oz. ta del pride cca 16,17 kSItz...se mi zdi malo preveč...! :BUA:

še kak predlog, razmisleka vredn :eek:

Virago 250: Soliden motorček: naredil 30000km b.p. Edino ona guma med cilindroma in fergazerjem je šla - 12.000 SIT. Drugače samo redni servisi... Je pa res da je bolj motor za začetnike... Ker mašina ni navita ima manj moči, ampak navor pa je za 250 soliden.

kje si menjal ono gumo med fergazerjem in cilindroma?!

Objavljeno

Nevem, kako ima to virago narejeno, ampak če imata vplinjač in sesalna krivina isti premer, pol lahko kupiš visokotlačno gumijasto cev, primernega fi-ja. Uporablja se za kopresorje ali delovne stroje. Jaz se to že večkrat uporabil in se super obnese. Pol metra stane ene 2 jurja in potem samo odrežeš ustrezno dolžino.

V Kamniku ima te cevi Gumiz, če ti kej pomaga.

dvomim, da je to možno zimprovizirat na omenjen način - to je 'delilna' guma, ki gre od zgoraj od uplinjača, potem na vsak cilinder....dejansko zgleda...po moje, ko bo spokala dokončno, bo zadeva konkretno trokirala, vprašanje pa je tudi če bo motor pol vžgal....

dejansko gre za ta del:

gallery_8583_204_13150.jpg

Objavljeno

Pa ni ves y del iz gume? Konca, ki se prišraufta na cilindra sta iz alu, ki se združita v eno cev iz alu, pol je pa guma na fergazer, a ne? Ne vidim, zakaj ne bi tako zamenjal gumo, kot sem predlagal.

Lahko s kitom namažeš, ampak bo grdo zgledal, pa ni ziher.

Objavljeno

mislim da je celi del iz (bolj) trde gume - ker je cela spokana....

najbrž je prava rešitev dejasnko v novi, oz. v zamenjavi le-te --> ker 'flikanje' in kitanje obstoječe - kot sam praviš - ni ziher.........

?!?! :slap:

Objavljeno

hm .... kokr sm zasledil ta guma pride med cilindrom in kolenom od auspuha je tko ?

se prav tista gumica se rabi samo da tesni ... jst bi na tvojem mestu kupil uni silikon k se ga v bistvu uporablja za tesnila .... zdrzi pa ful stopinj .... jst ga mam doma k zdrzi 300 stopinj in je cist kul lahko ga pa dobis da zdrzi tud 800stopinj .... tko da jst bi to notr dal :)

Objavljeno

hm .... kokr sm zasledil ta guma pride med cilindrom in kolenom od auspuha je tko ?

se prav tista gumica se rabi samo da tesni ... jst bi na tvojem mestu kupil uni silikon k se ga v bistvu uporablja za tesnila .... zdrzi pa ful stopinj .... jst ga mam doma k zdrzi 300 stopinj in je cist kul lahko ga pa dobis da zdrzi tud 800stopinj .... tko da jst bi to notr dal :)

ne ni to to... to je gumica med cilindrom in vplinjačom, tko ko maš tut ti na apriliji med cilindom in fergazrom tisto gumo.

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!