BaHa Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 hm ... ups my mistake ... :blush: hm .... ja ma kje pride ta guma pol .... med kolenom in cilindrom al med kolenom in fergijem ??? v vsakemu primeru ti se zmeri priporocam tist silikon .... kr uporablja se ga za tesnitev pa se kul je k zdrzi visoke temparature ....
BaHa Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 se opravicujem glede tega mi je zej grcar poslal sliko kako pride ... sm mislu da pride kovinsko koleno pa da pride tista guma med sticiscem med kolenom pa cilindrom ..... zato sm tud napisu glede tesnitve :) se opravicujem :)
Stric Burek Objavljeno Februar 11, 2006 Opozori Objavljeno Februar 11, 2006 Ta guma JE koleno in povezuje fergazer s cilindrom, po tej gumi gre mešanca zraka in benzina v cilindre .)
mirando Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Helou vsem, Ali se komu "sanja" v čem bi lahko bil problem luči; namreč občasno mi ne delujejo parkirne luči (ne sprednja, niti zadnja...ob preklopu na normlalne luči pa deluje samo prednja?! Po mojem je problem nekje spredaj, v kakšni masi, kontaktu?!?!?!? - vsi kabli so spredaj - "v luči", vendar ko preverjam vse kable so dobro izolirani, zdijo se ok...?! je mel že kdo kake take/podobne probleme?! HVALA vam! lp
reesko Objavljeno Marec 14, 2006 Opozori Objavljeno Marec 14, 2006 Helou vsem, Ali se komu "sanja" v čem bi lahko bil problem luči; namreč občasno mi ne delujejo parkirne luči (ne sprednja, niti zadnja...ob preklopu na normlalne luči pa deluje samo prednja?! Po mojem je problem nekje spredaj, v kakšni masi, kontaktu?!?!?!? - vsi kabli so spredaj - "v luči", vendar ko preverjam vse kable so dobro izolirani, zdijo se ok...?! je mel že kdo kake take/podobne probleme?! HVALA vam! lp ti lepo to čist razstav...pa spucej pa mal rjo odstran pa pol še 1x izoleri .)
urban+ Objavljeno April 13, 2006 Opozori Objavljeno April 13, 2006 Helou vsem, Ali se komu "sanja" v čem bi lahko bil problem luči; namreč občasno mi ne delujejo parkirne luči (ne sprednja, niti zadnja...ob preklopu na normlalne luči pa deluje samo prednja?! Po mojem je problem nekje spredaj, v kakšni masi, kontaktu?!?!?!? - vsi kabli so spredaj - "v luči", vendar ko preverjam vse kable so dobro izolirani, zdijo se ok...?! je mel že kdo kake take/podobne probleme?! HVALA vam! lp Tisti "občasno" kaže na slab kontakt, po navadi mase. Je pa tako, da se takšne napake hitro najdeš na podlagi izločevanja... torej enega za drugim izločiš možni vzrok.
mirando Objavljeno April 18, 2006 Opozori Objavljeno April 18, 2006 Tisti "občasno" kaže na slab kontakt, po navadi mase. Je pa tako, da se takšne napake hitro najdeš na podlagi izločevanja... torej enega za drugim izločiš možni vzrok. ZANIMIVO - ZADEVA JE ZDAJ KAR OK?! me pa nekaj zanima - a je kdo vozil viragota 500?! razmišljam namreč o menjavi.... Kakšna je razlika napram 250-ki?! HVALA
mirando Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 A ve kdo kolko stane zajla za števec za Viragota (250-ko) ?! Mislim da bom moral menjat...!*? :?
vk21 Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 A ve kdo kolko stane zajla za števec za Viragota (250-ko) ?! Mislim da bom moral menjat...!*? :? odvisno od letnika motorja. Sporoči letnik in ti lahko povem točno ceno, drugače pa so cene nekje od 2000 sit naprej. lp, Vito
mirando Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 odvisno od letnika motorja. Sporoči letnik in ti lahko povem točno ceno, drugače pa so cene nekje od 2000 sit naprej. lp, Vito letnik je 99, Virago XV 250 S?! Kaj to se menja samo "vložek" ali celotna zajla (kolikor sem gledal je malo zakomplicirano odšraufat pod števcem - najbrž je potrebno le-tag demontirat, al kako?!) ?? :? ???
mi Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 (popravljeno) A ve kdo kolko stane zajla za števec za Viragota (250-ko) ?! Mislim da bom moral menjat...!*? :? mogoče je šel polžek na feltni....odšraufej pri feltni in tam probaj zavrteti zajlo in poglej če se števc kaj premika .) Popravljeno Maj 15, 2006. Popravil mi
mirando Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 mogoče je šel polžek na feltni....odšraufej pri feltni in tam probaj zavrteti zajlo in poglej če se števc kaj premika .) Hvala Mi, mislim, da je zajla fuč.... dela pa števec, v kolikor jo zavrtim ročno?! Mogoče nasvet za marsikoga - zajla se mi "je snela", ker je bila na kolesu (očitno!?) premalo zategnjena... Hvala,lp Miran
sršenar Objavljeno Julij 26, 2006 Opozori Objavljeno Julij 26, 2006 živ! dejte mi mal povedat kok kilometru kj nardite z enmu tankam jst sm porajtu d mi tm nek od 210 km do 220 km crkne in morm na rezervo preklopt? sj vrjetn je to normaln sam men je blo na začetk dost čudn k sm navajen prejšnga motorja k sm tanku na 420 km :OK: !! aja pa še to kok kilometru se da z rezervo nardit k tega lih ne moslem probavat!! :BUA:
METAL4EVER Objavljeno Avgust 6, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2006 živ! dejte mi mal povedat kok kilometru kj nardite z enmu tankam jst sm porajtu d mi tm nek od 210 km do 220 km crkne in morm na rezervo preklopt? sj vrjetn je to normaln sam men je blo na začetk dost čudn k sm navajen prejšnga motorja k sm tanku na 420 km :OK: !! aja pa še to kok kilometru se da z rezervo nardit k tega lih ne moslem probavat!! :BUA: poraba je kr taprava okrog 220 km,potlej pa rezerva,ki jo je približno za 60 do 70 km,odvisno kok zgodaj se ti rezerva uklop.ko boš na rezervi pojdi na prvo pumpo,nalij in mislim,da mora it not okoli 7 litrov.tank popolnoma prazen drži 10 litrov(preverjeno,k sem ostal brez,ker sem pozabil iz rezerve preklopit na normal.drugače pa najcenejše gume za viragota 250 sava kranj.zadnja 12000 prednja 9000 tisoč. :yea1:
sršenar Objavljeno Avgust 7, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 7, 2006 hvala hvala! kar se pa gum tiče mam pa rd gor ornh dobro pa mehko gumo :OK: na čoperju jo itak ne znucaš tok hit d bi mogu šparat z gumam!
METAL4EVER Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 hvala hvala! kar se pa gum tiče mam pa rd gor ornh dobro pa mehko gumo :OK: na čoperju jo itak ne znucaš tok hit d bi mogu šparat z gumam! iz lastnih izkušen ti lahko povem da se svvska guma obnese bolše kot kaka guma z znanim napisom.sem jih mel gor 3 leta naredil 20000 z njimi pa me tud enkrat niso razočarale. :yea1:
urban+ Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 iz lastnih izkušen ti lahko povem da se svvska guma obnese bolše kot kaka guma z znanim napisom.sem jih mel gor 3 leta naredil 20000 z njimi pa me tud enkrat niso razočarale. :yea1: Tudi na mokri podalgi? Z avtomobilskimi imam slabe izkušnje.
sršenar Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 ja sj nism reku d so zanč! ubistvu sm imeu na prejšnmu motorčku zadno gumo savsko pa sm biu kar zadovoln z no!! sj bomo vidl kakšna bo situacija en družinsk član se dost na gume spozna pa mi tud tkole mal svetuje kuga se mi splača uzet pa mu kar zaupam :OK: !
sršenar Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 a se je kdo od vas k mate zdj viragota al pa ste ga mel ubadov z avspuhi d jih je menov sam za cevke alpa kj podobnga?? :? a vm je mašino kj zamoril al je ostal isto? jst sm meu namen d bi sam cevke gor dau pa me je že use minil za teh par let k bo viragec menda se hit nardi d mašino kj zamori če ni prov narjen :BUA: !? sj jst ne vem sam tko so mi pravl!
Guest Brumer Objavljeno Avgust 8, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2006 a se je kdo od vas k mate zdj viragota al pa ste ga mel ubadov z avspuhi d jih je menov sam za cevke alpa kj podobnga?? :? a vm je mašino kj zamoril al je ostal isto? jst sm meu namen d bi sam cevke gor dau pa me je že use minil za teh par let k bo viragec menda se hit nardi d mašino kj zamori če ni prov narjen :BUA: !? sj jst ne vem sam tko so mi pravl! Pri štiritaktnem motorju .če auspuh odpreš ne moreš mašine zamorit ,zamori jo dušilec pa tudi katalizator zmanjša ti za par konjev,pri avtonobilih je to ca 15 Ks.Bo pa problem(če ga odpreš) na teh.pregledu ,sosedje,policaji pa kakšne štopelce za ušesa bo treba!!! Kar se tiče gum ,jaz sem vozil čoperja par let Virago 750 in šele ko sem dal gor metzeler (spredaj Lasser in zadaj Maraton) sem se dobro peljal in naredil vedno več ko 12K Kilometrov.Od tedaj vedno vozim Metzeler -tudi mene so težko PREPRIČALI, prej sem vozil veliko različnih fabrikatov vendar ene niso dosti zdržale ,druge so bile slabe za dež itd. :OK:
sršenar Objavljeno Avgust 9, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 9, 2006 sj originalnih tk al tk nism mislu odperat (avspuhu) sam kkšne druge cevke gor dt! je pa tk d ne vrjamem d bi za 250ccm rabu štoflce u ušesih če bi meu odprte auspuhe :lol1: ! al se motm :blink:
METAL4EVER Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 sj originalnih tk al tk nism mislu odperat (avspuhu) sam kkšne druge cevke gor dt! je pa tk d ne vrjamem d bi za 250ccm rabu štoflce u ušesih če bi meu odprte auspuhe :lol1: ! al se motm :blink: poglej jest sm samo lepo povrtov originale fi 8 mm in je imel zelo lep zvok in še na tehničnem mi niso nikoli težil. :yea1:
sršenar Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 ta ideja je tud lepa ja!! sam jst že kar vidm kk me bojo usi skurcal če bi selotu kj tazga delat :P
METAL4EVER Objavljeno Avgust 10, 2006 Opozori Objavljeno Avgust 10, 2006 ta ideja je tud lepa ja!! sam jst že kar vidm kk me bojo usi skurcal če bi selotu kj tazga delat :P to ma tok lep zvok,da te bodo sam hvalil.se mogoče kje porajtava,pa ti bom lahko marsikaj svetoval in upam pomagal. :yea1: :yea1:
Priporočene objave