Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

mare dobro si se odločil, tudi sam jo imam in moram o njej povedati samo dobre stvari,, moja je letnik 2008..

Ceprav gledam tut GTR 1400,gre bolj za uvoz iz nemcije, sam pa kawasakija se zau nisem pelu tk da zaenkrat .... bolj FJR,mi je pa vizuelno vsec tudi GTR 1400

Popravljeno . Popravil mare80
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Berem da vozniki ki so preizskusili FJR in GTR , da GTR dopusca malo vecje nagibe kot Yamaha, kar mi je zelo vsec, ker ko se na CB1300 nalozim s punco in opremo in je voznja bolj dinamicna precej coham po asfaltu. glede na vase izkusnje pa je FJR dokaj hitro na tackah. :unsure: :rolleyes:

Popravljeno . Popravil mare80
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:slap: :slap: :slap:

Da ti prevedem v Slovenščino......in malček poenostavim njegovo "poznavalsko" izjavo, ki že naravnost meji na "genialnost".........vse kar ni BMW.......so jajca!

...večina, ki smo malo dlje na forumu že pozna "Brumenova dejstva" ... po njegovem pač drugega kot BauerWagen ne obstaja...

...če pa se malo poglobiš v tehniko (moderno) pa boš pobrskal po NETU in hitro našel dejstva, da je GTR trenutno tehnološko v špici in daleč pred BMW-jevo klasiko. Tu ne mislim na vzdržljivost, ki pri novem GTR še res ni preizkušena, pač pa na druge tehnološke zadeve:

- BAJE trenutno najboljši (najbolj napreden - tudi zapleten) kardan, ki popolnoma izniči "kardansko" trdoto, nihanje IN DA vozniku občutek mehkobe verige.

- in NAJBOLJ dodelan stroj (krmiljenje ventilov itd.) ki ima pri razmeroma veliki prostornini in moči daleč najugodnejšo porabo goriva (jeseni TESTNI! v DKS-ju 6,4 l - zadnjih nekaj 1000 km) ter zaradi krmiljenja izredno linearno razdeljen navor...

- da ne govorimo o ceni, ki je nižja celo od Bokserja 1200 RT...

FJR bo pa v kratkem baje nov (morda že 2010)... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko sem kupoval motor lansko leto sem vozil poskusno tudi bmw 1200 ,pa mi ni bil všeč--vozne lastnosti--nisem gledal cene--pa sem si kupil fjr s katero sem zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

super sport touring faceoff

in

2008 super sport touring comparo

mare80, predlagam, da si pogledaš zgornje linke (teste) in si sam ustvariš mnenje.

aja, pa še to - ko gledaš npr. krivulje navora, je videti, kot da nekaterim skače navor skozi obrate kot na trampolinu. Dejansko tega ni čutit, saj pri takih kubaturah vleče vsaka mašina kot elektromotor. Čuti pa se (baje, pravijo novinarji) manjko navora pri kavasakiju čisto na začetku (menda čuden filing pri speljevanju), čeprav je nato krivulja speglana v nulo. Slab navor (glede na konkurenco) ima BMW, ker ima tudi nekaj kubikov manj, vendar višje vrtljaje (kar ni neki pogoj pri turerju - ravno nasprotno).

vse gadgete plačaš (tako vso pokvarljivo elektroniko pri bmwju, kot avtomatski menjalnik pri fjr).

kardani so vsi dobri, seveda pa je možno, da je komu pred 20 leti kak crknil na yamahi, ali pa se je zgodilo (npr. 4 leta nazaj :devil: ), da je na kakem bmwju prav svinjsko opletala zadnja guma.

tačke do tleh pri fjr menda gredo rade (meni ni uspelo v prvi sezoni tega narediti, v drugi pa za malenkost - polno otovorjen). motor ni namenjen polaganju, vendar če znaš, si hudičevo hiter brez drsanja tačk, samo s blagim naklonom telesa.

še kaj bi lahko na pisal, pa ni časa - za bolj konkretno glede fjr sem na voljo, ostale pa imam naštudirane, ampak ne bom oznanjal evangelijev po bmvju, kavasakiju, yamahi ali čemerkoli

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ocitno tuki js se ne poznam zadev, se pa zahvaljujem vsem ki mi ponudite kakrsnekoli koristne izkusnje in informacije.! :rolleyes: mi pa res ne pomaga ce nekdo navija za svojega favorita,se mi zdi da je forum bolj za pridobivanje koristnih izkusenj kot pa hvale znamk ki jih trenutno nekdo uporablja. Drugac pa upam na cimprejsnjo pomlad in eno fajn turo z starim al pa ze z novim konjicem...mal bol pozitivno mi tole deluje. :rolleyes: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- in NAJBOLJ dodelan stroj (krmiljenje ventilov itd.) ki ima pri razmeroma veliki prostornini in moči daleč najugodnejšo porabo goriva (jeseni TESTNI! v DKS-ju 6,4 l - zadnjih nekaj 1000 km) ter zaradi krmiljenja izredno linearno razdeljen navor...

Tole ni neka posebna poraba :)

Meni na FJRju žre med 5 in 7 litrov/100km, povsem odvisno od načina vožnje.

Najnižje povprečje je bilo celo 4.8/100km, ko sem vozil z zanič zadnjo gumo.

V glavnem pa pri solo hitri vožnji redko pridem preko 6.7l/100km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni na potovanjih striktno žre cca 5 litrov (po Korziki je še manj), in to polno otovorjen in s sopotnico.

ko ga sam forsiram po znanih cestih in avtocestnih odsekih, se dvigne poraba na 6,5 maksimalno.

izjemno znan avtocestni odsek LJ-NM ob prazni avtocesti in obratom gasa večji del poti na full, gre poraba tudi na 9 litrov. Ampak tega ne prakticiram, sem zgolj sprobal 2x držat hitrost na 200 km nekaj časa.

do cca 140 kmh je poraba nizka, do 160 zmerna in sprejemljiva, nad 160 pa začne kazat žejo. to je to glede porabe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni na potovanjih striktno žre cca 5 litrov (po Korziki je še manj), in to polno otovorjen in s sopotnico.

...

do cca 140 kmh je poraba nizka, do 160 zmerna in sprejemljiva, nad 160 pa začne kazat žejo. to je to glede porabe

A maš original šipco ?

Se mi zdi, da je precej odvisno od zračnega upora, ki pri FJR ni prav majhen :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse original.

ampak zračni upor je ziher manjši zaradi prednje maske (ki zapre vse izpostavljene dele, tudi celotne noge), kot pa na kakem nakedu, kjer je pretok zraka precej pokvarjen (večje vrtinčenje okoli rok, nog, čelade...). Res zgleda masivno od spredaj, ampak to ni pravi pogled na upor zraka.

Skratka, z gasom ne šparam, vendar ga tudi ne ožemam v ekstreme. Turing.

Če primerjam s FZ6, ki je žrl med 5,6 in 6 litrov brez izjeme (ožemanje ali pa šparanje), je pri fjr večji razpon. Motor ima nizke obrate in veliko navora, zato pri odkrivanju novih cest po italiji, avstriji ne žre veliko, ko ga je treba pa po avtocesti malo bolj poditi, pa se pozna kubatura (in pomanjkanje overdrive prestave).

sploh pa, če bi me skrbelo za porabo, potem ne bi kupil nove fjr, ampak marsikaj drugega za pol tega denarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo vprašanje:

lani sem na morju v Izoli opazil eno FJR, ki je imela znižano šipco, "superbike" balanco, športne nastavljive tačke za noge, športna izpuha, zaprt zadek od spodaj, zadaj povišan. Je res dobr izgledala...

Ali je lastnik mogoče kdo od tu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole ni neka posebna poraba :)

Meni na FJRju žre med 5 in 7 litrov/100km, povsem odvisno od načina vožnje.

Najnižje povprečje je bilo celo 4.8/100km, ko sem vozil z zanič zadnjo gumo.

V glavnem pa pri solo hitri vožnji redko pridem preko 6.7l/100km

mislim da je to cist normalna poraba za potovalnik, tipa FJR, lahko pa zagotovim da je je to proti CB1300 majhna poraba,sploh ko pridem na odprte ceste pa gremo cez 150 km na h. Seveda upostevam da ni vetrne zascite pa je se vseeno dosti vec,bolj na pamet receno okoli 9l. Hocem rect da mate na teh mrcinah ki premorejo 1300 ccm+,majhno porabo. :trance_33_sleep: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

pozdravljeni Fjr-aši! Skozi forum sem prebral veliko debate o tem odličnem motorčku in nemalo sline mi je steklo po računalniku... Ker pa moje finance s težavo sežejo tja nekam na model letnika 2001-02, bi vas povprašal na morebitne napake, pomankljivosti ali na kaj je treba bit pazljiv pri tako starem stroju, da se prav grdo ne opečeš. odgovorov bom zelo vesel in vsem zelo hvaležen!

lp

Yoldi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni Fjr-aši! Skozi forum sem prebral veliko debate o tem odličnem motorčku in nemalo sline mi je steklo po računalniku... Ker pa moje finance s težavo sežejo tja nekam na model letnika 2001-02, bi vas povprašal na morebitne napake, pomankljivosti ali na kaj je treba bit pazljiv pri tako starem stroju, da se prav grdo ne opečeš. odgovorov bom zelo vesel in vsem zelo hvaležen!

lp

Yoldi

Jaz bi na tvojem mestu dvakrat premislu, predem bi kupil FJR pred letnikom 2006 (integralne zavore, ABS, ogrevane ročke, pa še kaj bi se našlo, kar starejši tega niso imeli. Ker pričakujem od lastnikov FJR pred 2006 letnikom plaz kritik na moj račun, ker vsak svojega konja hvali, se jim že v naprej opravičujem. Na starem modelu se je zelo grel rezervoar ravno pred jajci tako da sem imel stalno na trdo kuhana, na 2006 in novejših pa so to pomankljivost že odpravili. Na splošno pa je bil stari model zelo podoben novejšemu, razen design, ogr. ročke in pa najbolj važno zavore, ki so na novem nepopisno boljše. Motor nikoli ne zaniha pa če ga še tako priganjaš pri pospeških in pri zaviranju.

Kaj boš kupil je pa čisto tvoja stvar,

pa veliko sreče pri nakupu

lp Stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bi na tvojem mestu dvakrat premislu, predem bi kupil FJR pred letnikom 2006 (integralne zavore, ABS, ogrevane ročke, pa še kaj bi se našlo, kar starejši tega niso imeli. Ker pričakujem od lastnikov FJR pred 2006 letnikom plaz kritik na moj račun, ker vsak svojega konja hvali, se jim že v naprej opravičujem. Na starem modelu se je zelo grel rezervoar ravno pred jajci tako da sem imel stalno na trdo kuhana, na 2006 in novejših pa so to pomankljivost že odpravili. Na splošno pa je bil stari model zelo podoben novejšemu, razen design, ogr. ročke in pa najbolj važno zavore, ki so na novem nepopisno boljše. Motor nikoli ne zaniha pa če ga še tako priganjaš pri pospeških in pri zaviranju.

Kaj boš kupil je pa čisto tvoja stvar,

pa veliko sreče pri nakupu

lp Stane

Jap hvala za (edini??)komentar... Vkolikor bi kupoval, mi itaq ne znese prpeljat u štalco več kot 2001 letnik... ni soldov jebi ga ... In je fino malo vnaprej poznat motorček če bi me slučajno zvilo po nakupu he he. Itaq pa moram še malo počakat da se mi kosti pocelijo in da vidim, če se sploh lahko vsedem gor-težave s kolkom... Sanjat je pa treba he he

Hvala še enkrat in lp

Yoldi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap hvala za (edini??)komentar... Vkolikor bi kupoval, mi itaq ne znese prpeljat u štalco več kot 2001 letnik... ni soldov jebi ga ... In je fino malo vnaprej poznat motorček če bi me slučajno zvilo po nakupu he he. Itaq pa moram še malo počakat da se mi kosti pocelijo in da vidim, če se sploh lahko vsedem gor-težave s kolkom... Sanjat je pa treba he he

Hvala še enkrat in lp

Yoldi

Bistvene razlike med modeli FJR:

2001 - 2002:

nižj prednji vetrobran

manjši diski spredaj 298 mm

komplicirano nastavljanje višine luči spredaj

drugačni prvi smerniki

2003 - 2005:

dodan predal za drobne stvari

sprednji zavorni koluti 320 mm

višji vetrobran

Verjetno je še nekaj razlik....

Načeloma pa velja, da je osnova motorja ista, okvir motorja je praktično isti - spremenjen je le design na motorju. Od 2006 naprej ti je napisal Stane. Spremenjen je še vbrizg goriva in zadnja nihajka (daljša)

Z motorjem načeloma ni težav, zdržal ti bo krepko čez 100 TKM! Olja ne pije (vsaj pri mojem je tako)! Stroški vzdrževanja so dokaj nizki (če sam kaj narediš pa še bolj). Servis na 10 000 km (olje motor, filtra, olje kardan).

Sem lastnik O3 letnika, prevozil sem 60 000km, motor dela brez napak! 2001 - 2005 bi moral kupiti za ceno od 4 - 5000€! Več ga jaz nebi plačal!

Pa dober nakup!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

imam yamaho fjr 1300a , letnik 2008----- pred letošnjimi potovanji-julij--moram menjati obe gumi , pa me zanima , kateri gumi sta najbolj primerni in kakovostni. cena ni pomembna. do sedaj sem --vozil z gumami---metzeler, prednja 120/70 zr 17 m/c (58w) , zadnja 180/55 zr 17 m/c (73w) radial--- lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam yamaho fjr 1300a , letnik 2008----- pred letošnjimi potovanji-julij--moram menjati obe gumi , pa me zanima , kateri gumi sta najbolj primerni in kakovostni. cena ni pomembna. do sedaj sem --vozil z gumami---metzeler, prednja 120/70 zr 17 m/c (58w) , zadnja 180/55 zr 17 m/c (73w) radial--- lep pozdrav

Zdravo,

Jaz sem šel iz Z6 na Michelin pilot road 2 - prezadovoljen!

PS - s temi nastavitvami vzmetenja pa je motor (03 letnik) postal - nimam besed, lahko rečem fantazija! Pa še link - za novejši model so nastavitve nekoliko drugačne - VZMETENJE

Now I consider those settings to be a bit "harsh". I especially don't like running the rear rebound that stiff. My personal experience is that anytime you adjust suspension clickers to near their limit, performance becomes questionable and the suspension behaves erratically. So I devised compromised settings as follows:

Rider weight: 183 lbs.

Typical Bike Payload: Yamaha side bags and top bag, 25 lbs. added cargo

Riding style: Moderately aggressive, frequent 3-digit speeds, rapid braking and acceleration common.

FRONT

* Preload, Line-2 (this means one line exposed above the cap, one line flush with the cap/adjuster). Stock setting is Line-3.

* Rebound, 6 clicks out. Stock setting is 12-clicks out. (this is the top adjustment)

* Compression, 8 clicks out. Stock setting is 12-clicks out. (this is the bottom adjustment that protrudes off the side of the fork)

REAR

* Preload - Hard (find the lever!)

* Rebound - 6 clicks out. Stock is 10-clicks out. (think of the rear rebound clicker as a right-hand thread)

OBSERVATIONS FROM TEST RIDE

Wow! The very first thing I noticed yet never expected, was that the bar vibration is reduced. Apparently a lot of the bar vibration comes from the suspension being so soft and allowing small, rapid movements in the fork tubes. The stiffer suspension settings seems to force the tire to soak up a bit more.

No more weebles! I've always hated that "weeble" feel when driving hard into corners, especially high-speed sweepers with elevation transitions. The front tended to "wobble and weave" with a washy feeling that I called "weebling". You know... Weebles wobble but they don't fall down. That somewhat freaky thing seems to be drastically reduced if not gone!

Dive Dive Dive no more! I can now roll hard to a stop and get a smooth return to the top. No more diving of the front end when tapping the brakes for a high-speed corner setup. Just tap the front and the forks settle into slightly lower position with no rebound. You can definitely feel the added wheelbase in the turns. This must be what the 06 guys feel all the time.

Perhaps less tire pressure? I normally run 40 rear, 38 front. I could easily see running 38 rear and 36 front, providing the tires don't do something stupid with mileage. This would give me a slightly better footprint and improved traction.

Overall the new settings have a much crisper, yet not uncomfortable feel. I don't have a lot of twisties to test around here. But this weekend I plan the NorthGA run and we'll see for certain how the new settings play. Yamaha has a well-earned reputation for flexibility in their suspension packages. I would encourage anyone interested in doing some careful experimentation. CHECK AND RECORD YOUR EXISTING SETTINGS, KNOW WHAT YOUR STOCK SETTINGS SHOULD BE, WRITE DOWN YOUR CHANGES. All it takes is two minutes and a screwdriver to set everything back if you don't like it.

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz grem v ponedeljek na Avon!

Javim, ko bo za mano vsaj 500km!!!

Na prejšnih.....sicer malenkost lažjih pelah......sem bil z njimi nadvse zadovoljen.

Nočem pa......nikoli več......slišati za Bridgestone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozitivno me preseneča ta Yamaha z 3,0 sekundami do 100 km/h. :whistle: Zakon! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz grem v ponedeljek na Avon!

Nočem pa......nikoli več......slišati za Bridgestone!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Enako....

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

MONTIRAL SEM SI PRIKAZOVALNIK PA MI NE DELA DOBRO .KO JE MOTOR V LERU MI NE SVETI NA PRIKAZOVALNIKU (O)MISLIM OZIROMA NE VEM KAM NAJ PRIKLOPIM ŽICO ZA NEUTRAL .

MORDA IMA ŽE KDO MONTIRAN IN BI MI POMAGAL DA BI NA SVOJI YAMAHI POGLEDAL KAKO JE PRIKLOPLJEN MORA BITI YAMAHA LETNIK 2003-2005 HVALA ZA MOREBITNE INFORMACIJE!!!

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

MONTIRAL SEM SI PRIKAZOVALNIK PA MI NE DELA DOBRO .KO JE MOTOR V LERU MI NE SVETI NA PRIKAZOVALNIKU (O)MISLIM OZIROMA NE VEM KAM NAJ PRIKLOPIM ŽICO ZA NEUTRAL .

MORDA IMA ŽE KDO MONTIRAN IN BI MI POMAGAL DA BI NA SVOJI YAMAHI POGLEDAL KAKO JE PRIKLOPLJEN MORA BITI YAMAHA LETNIK 2003-2005 HVALA ZA MOREBITNE INFORMACIJE!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MONTIRAL SEM SI PRIKAZOVALNIK PA MI NE DELA DOBRO .KO JE MOTOR V LERU MI NE SVETI NA PRIKAZOVALNIKU (O)MISLIM OZIROMA NE VEM KAM NAJ PRIKLOPIM ŽICO ZA NEUTRAL .

MORDA IMA ŽE KDO MONTIRAN IN BI MI POMAGAL DA BI NA SVOJI YAMAHI POGLEDAL KAKO JE PRIKLOPLJEN MORA BITI YAMAHA LETNIK 2003-2005 HVALA ZA MOREBITNE INFORMACIJE!!!

Kot vsi motorji, ima tudi FJR kontakt, kjer gre žica do kontakta od "ler" lučke, ki je običajno zelena. Tam zveži pa si zmagal. Javi, ko ti bo uspelo. Enostavno pomeri s probno lučko kje sveti nevtral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!