Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

MONTIRAL SEM SI PRIKAZOVALNIK PA MI NE DELA DOBRO .KO JE MOTOR V LERU MI NE SVETI NA PRIKAZOVALNIKU (O)MISLIM OZIROMA NE VEM KAM NAJ PRIKLOPIM ŽICO ZA NEUTRAL .

MORDA IMA ŽE KDO MONTIRAN IN BI MI POMAGAL DA BI NA SVOJI YAMAHI POGLEDAL KAKO JE PRIKLOPLJEN MORA BITI YAMAHA LETNIK 2003-2005 HVALA ZA MOREBITNE INFORMACIJE!!!

sm bil pr šternu v kranju,šef je kar gajstn poklič pa da vidmo če bo probu rašt zadevo??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kot vsi motorji, ima tudi FJR kontakt, kjer gre žica do kontakta od "ler" lučke, ki je običajno zelena. Tam zveži pa si zmagal. Javi, ko ti bo uspelo. Enostavno pomeri s probno lučko kje sveti nevtral.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Pozdravljeni vsi. Tudi sam sem danes zamenjal TDM za FJR. Motor je fantazija.

Zanima pa me, kako je z zadnjim kovčkom? Kovček imam ( GIVI), nimam pa plošče, kje se jo kupi, kako pritrdi...

Poste sem bral, pa me neke inprovizacije ne navdušujejo.

Pa še to kam se lahko pritrdi Garmin.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

imam yamaho fjr 1300a , letnik 2008----- pred letošnjimi potovanji-julij--moram menjati obe gumi , pa me zanima , kateri gumi sta najbolj primerni in kakovostni. cena ni pomembna. do sedaj sem --vozil z gumami---metzeler, prednja 120/70 zr 17 m/c (58w) , zadnja 180/55 zr 17 m/c (73w) radial--- lep pozdrav

Sam že kar nekaj časa uporabljam Met. Z6 in sem zadovoljen,bom pa še ta mesec menjal in preizskusil Michelin pilot road 2 ker jo veliko uporabnikov priporoča, pa sporočim izkušnje.,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Zdravo fjr-raši ali mi lahko poveste ali je potrebno pri 40.000 km nastaviti ventile ali je zgol to samo formalno Cveto ti imaš že veliko izkušen s temi zadevami in kam naj jo peljem če je potrebno meni se vrti števec že čez 50.000km pa me zanima .Ali je to Primec - Šteren ali Delta tim Krško ?Cena je pa verjetno samo za nastavitev okoli 120evrov tako mi je rekel Šteren.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo fjr-raši ali mi lahko poveste ali je potrebno pri 40.000 km nastaviti ventile ali je zgol to samo formalno Cveto ti imaš že veliko izkušen s temi zadevami in kam naj jo peljem če je potrebno meni se vrti števec že čez 50.000km pa me zanima .Ali je to Primec - Šteren ali Delta tim Krško ?Cena je pa verjetno samo za nastavitev okoli 120evrov tako mi je rekel Šteren.

Na 40K kil. moraš dat nastavit ventile,jaz sem na moji prejšnji Yamahi V-maxu dal na 40K kil. nastavit in je bilo kar potrebno.Pri Šternu sem bil parkrat in ti lahko povem ZELO zadovoljen.Ostala dva nemorem komentirat, ker z njimi nimam izkušenj, Delta tim je kasneje odprl delavnico najprej so imeli samo prodajo za Delta tim je sevisirai Češek v Krškem in z njim sem imel NAJSLABŠE izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj oče je bil letos na servisu na 40.000. Hodi pa že od vsega začetka na servis v Moto Center Ptuj. Fantje se potrudijo, so prijazni in zmeraj pripravljeni pomagat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo fjr-aši zanima me če je morda že kdo imel problem z tipko za zagon motorja .Ko jo pritisnem bi motor moral vžgati ampak jo moram kar nekaj časa držati da vžge .Včasih jo moram pa spustiti in ponovno pritisniti pa spet držati nekaj časa pritisnjeno šele potem motor zaštarta. Ko držim tipko za zagon se ne dogaja nič tišina potem pa kar naenkrat zagon.Je morda problem v tipki ali kje drugje lastniki fjr ste že imeli morda ta problem in kako naj ga rešim na svoji fjr...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo fjr-aši zanima me če je morda že kdo imel problem z tipko za zagon motorja .Ko jo pritisnem bi motor moral vžgati ampak jo moram kar nekaj časa držati da vžge .Včasih jo moram pa spustiti in ponovno pritisniti pa spet držati nekaj časa pritisnjeno šele potem motor zaštarta. Ko držim tipko za zagon se ne dogaja nič tišina potem pa kar naenkrat zagon.Je morda problem v tipki ali kje drugje lastniki fjr ste že imeli morda ta problem in kako naj ga rešim na svoji fjr...

Moja ima kilometrinoooooo pa nimam teh izkušen oziroma težav! Kakšena avtoelektričar, kakšna meritev pa se bo našel vzrok....ali pa serviser!

LP

Popravljeno . Popravil Draksler
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo fjr-aši zanima me če je morda že kdo imel problem z tipko za zagon motorja .Ko jo pritisnem bi motor moral vžgati ampak jo moram kar nekaj časa držati da vžge .Včasih jo moram pa spustiti in ponovno pritisniti pa spet držati nekaj časa pritisnjeno šele potem motor zaštarta. Ko držim tipko za zagon se ne dogaja nič tišina potem pa kar naenkrat zagon.Je morda problem v tipki ali kje drugje lastniki fjr ste že imeli morda ta problem in kako naj ga rešim na svoji fjr...

Če se popolnoma nič nesliši,bi moral izmeriti izhod na tipki ali vhod na vmesnem releju, če pride tok do releya na št.85 ali 86 (eden je masa) potem ti reley nevključi,če pa tok na 85 ali 86 nepride je slabo stikalo na balanci lahko pa te zajebava tudi mikro stikalo na štenderju ali na ročici sklopke.Po moje je bolje da daš to pogledat avtoelektrikarju,če ti ni predaleč v Nm se lahko(če bo še kaj vremena?)oglasiš pri meni in pogledava!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se popolnoma nič nesliši,bi moral izmeriti izhod na tipki ali vhod na vmesnem releju, če pride tok do releya na št.85 ali 86 (eden je masa) potem ti reley nevključi,če pa tok na 85 ali 86 nepride je slabo stikalo na balanci lahko pa te zajebava tudi mikro stikalo na štenderju ali na ročici sklopke.Po moje je bolje da daš to pogledat avtoelektrikarju,če ti ni predaleč v Nm se lahko(če bo še kaj vremena?)oglasiš pri meni in pogledava!

Mi lahko daš tvojo tel.pa se slišiva!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene ga občasno tkole znervira.

Mam pa občutek, da je kriv stikalo za stanski nosilec.......ko ga malo prerukam, spet dela normalno,

Me prav zanima, kaj je pravi vzrok......javita......pa upam, da vama uspe popravit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko daš tvojo tel.pa se slišiva!

Lahko me pokličeš med delovnim časom (8.00-12.00 in od 13.00-17.00), kar v delavnico na 07/3323024

LP Peter!

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi mene ga občasno tkole znervira.

Mam pa občutek, da je kriv stikalo za stanski nosilec.......ko ga malo prerukam, spet dela normalno,

Me prav zanima, kaj je pravi vzrok......javita......pa upam, da vama uspe popravit.

Pri meni je bilo oksidirano (vovk) na stikalu za zagon trenutno deluje na vsak pritisk probaj razdreti stikalo za stojalo pa boš videl kaj je narobe z njim mogoče isto kot pri meni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je bilo oksidirano (vovk) na stikalu za zagon trenutno deluje na vsak pritisk probaj razdreti stikalo za stojalo pa boš videl kaj je narobe z njim mogoče isto kot pri meni.

Mikro stikalo na tački se lahko samo nastavi, nemoreš ga razdirati in čistiti.Sicer pa kot sem ti že javil po e-mailu, ko si očistil vovka v stikalu za vžiganje, bi kontakte obvezno moral namazat sicer se ti bo enak problem spet pojavil. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni vsi. Tudi sam sem danes zamenjal TDM za FJR. Motor je fantazija.

Jaz tudi. Ne sicer danes, amprak pred časom. :) In sem reševal identični zadevi.

Zanima pa me, kako je z zadnjim kovčkom? Kovček imam ( GIVI), nimam pa plošče, kje se jo kupi, kako pritrdi...

Poste sem bral, pa me neke inprovizacije ne navdušujejo.

lp

Na original ploščo privijačiš Givijevo univerzalno osnovno ploščo.

Pomeni, na tole:

post-9351-064528100 1288468131_thumb.jpg

še tole:

post-9351-049893500 1288468109_thumb.jpg

Res, da je po svoje improvizacija, ampak z originali in x-krat preizkušena. Tudi na pogled deluje kompaktno, kot da gre za en kos. Zdejle se mi ne da u garažo, ampak če ti je ta improvizacija še znosa, prilepim sliko, da vidiš da zgleda ok.

Pa še to kam se lahko pritrdi Garmin.

lp

Če gre za Zumota , poglej tukaj v tale moj post.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam željo, da bi spomladi kupil FJR samo ne vem, če se da znižat motor saj sem visok le 168 cm, če ima kdo informacijo ali nasvet bom zadovoljen

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam željo, da bi spomladi kupil FJR samo ne vem, če se da znižat motor saj sem visok le 168 cm, če ima kdo informacijo ali nasvet bom zadovoljen

Hvala

Sedež je po višini nastavljiv, ima dva položaja. Moj brat je tudi med malce krajšimi, pa ima sedež menda kar na višji poziciji...

D.

PS: Boš kupil novo ali rabljeno? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam željo, da bi spomladi kupil FJR samo ne vem, če se da znižat motor saj sem visok le 168 cm, če ima kdo informacijo ali nasvet bom zadovoljen

Hvala

eno sezono na varaderotu, pa bo fjr kot bicikel :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če bojo finance dopuščale, bom kupil do dve leti starega

po moje ti ne bo previsoka, sploh pa je najbolje, da se vsedeš na eno v salonu ali pač nekje, pa bo.

toplo priporočam :OK: lp

tale je pa moja :004

post-25908-0-59865100-1289313274_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

DRY hvala za odgovore.

Zadnji kovček sem rešil z nakupom Givi plošče v Avstriji ( ceneje kot SLO) Garmin je pa na oroginalnem nosilcu.

Kar nekaj km po Bosni. Super motor

lp vsem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!