Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

@ MIKI MAUSS

A naj te jemljemo resno ali ne? To je poglavitno vprašanje!

Po moje si edini, ki ima takšne težave in tudi edini, ki vozi s tako nizkimi vrtljaji. Namesto, da tiščiš na Vršič(itak ne bom nikoli razumel kaj je tam lepega za motoriste), pojdi na Avstrijsko stran Jezerskega ali na Golico, tam se z nizkimi obrati ne da voziti, granita ni, asfalt je :worship: , ni problema do sliderjev, motor pa poje, zraven pa motoristovo srce.

Osebno mislim, da bi se moral motorja malo privaditi in ga malo bolj "prtisnt" , saj zmore več kot ti trenutno zahtevaš od njega!

Brez zamere in upam, da se kdaj vidimo na kaki skupinski vožnji.

LP Cvetoo.

Bi lepo prosil da me jemljete resno. Vršič sem omenil kot primer večje nadmorske, sicer jo velikokrat mahnem v Dolomite ali avstrijo. Tačk pa ne drgnem ker nisem tak tip.. Mislite da jeproblem v premalo vrtljajih? po mojem ni to... saj po ravnem in po drugih klancih vozim isto in ne cuka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bi lepo prosil da me jemljete resno. Vršič sem omenil kot primer večje nadmorske, sicer jo velikokrat mahnem v Dolomite ali avstrijo. Tačk pa ne drgnem ker nisem tak tip.. Mislite da jeproblem v premalo vrtljajih? po mojem ni to... saj po ravnem in po drugih klancih vozim isto in ne cuka...

Upoštevati moraš, da je moč motorja v višjih legah zaradi redkejšega zraka precej manjša ne glede na prilagoditev mešanice, ki jo naredi računalnik. Morda je to pri nižjih vrtljajih še bolj povdarjeno...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri eno oz. manj pri 2 valjnikih se pri nizkih obratih pojavi tresenje - cukanje pri 4 in več valjih pa je tek motorja miren praktično iz minimuma.

Pri nižjih obratih je samo moč manjša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri eno oz. manj pri 2 valjnikih se pri nizkih obratih pojavi tresenje - cukanje pri 4 in več valjih pa je tek motorja miren praktično iz minimuma.

Pri nižjih obratih je samo moč manjša.

Teorija...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW

Poraba bo kar okoli 6l(let. 2003)

Ker ga moj stanovski kolega malo bolj žge, kot jaz.............. :naughty:

Zadnjič sva šla s Šarcem v Avstrijo - uživat (napravil sem 200 km do črpalke na Jesenicah). Nalil sem 9,17 l! Pred odhodom sem v KR nalil do roba, tako, kot na Jesenicah! Letnik 2003 - poraba 4,58! Običajno ne merim porabe, zadnjič pa mi je padlo v oko, ker je bil števec ravno na 199,9 km! Če ga bolj stiskaš tudi več pije!

Poraba je odvisna od stila vožnje!

Drugače pa se motor vrti že čez 47 000 km, brez vsakih težav. puščanje olja na vilicah se je saniralo kar samo, pa ni odteklo vse olje! (pozimi bom dal popravit - za vsak slučaj)! A seveda - osvetlitev displeja! Skratka - sem zadovoljen!

VPRAŠANJE - Ali kdo ve, kako bi zamenjal žarnico za osvetlitev displeja. Očitno je pregorela (ali led dioda, ne vem, kaj je notri). Snel sem pokrov pod vetrobranskim steklom, pa mi ni bilo najbolj jasno, kje bi se prišlo do te žarnice. Morda kdo ve!

LP Mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VPRAŠANJE - Ali kdo ve, kako bi zamenjal žarnico za osvetlitev displeja. Očitno je pregorela (ali led dioda, ne vem, kaj je notri). Snel sem pokrov pod vetrobranskim steklom, pa mi ni bilo najbolj jasno, kje bi se prišlo do te žarnice. Morda kdo ve!

LP Mare

A bi ti kak service manual pomagal?

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ga moj stanovski kolega malo bolj žge, kot jaz.............. :naughty:

Poraba je odvisna od stila vožnje!

Mijaaaaauuuuu!

Če lahko malo špekuliram :naughty: , a mi hočeš povedati, da z enim tankom narediš po 450 km??????? Kapo dol. To mi ni uspelo še nikoli. Sem se zelo trudil, pa sem poskušal biti gorenjc, še nikoli nisem napravil več ko 410 km. Ampak to je brez veze. Potem bi se lahko vozil s skuterjem. Tudi konji v štali ne živijo od zraka in vode.

Res pa je, da se je poraba dvignila za 3/4l ob montaži remusov :whistle: . Kaj češ, nič na svetu ni zastonj.

In dragi Miki Mauss, vseeno mi je kako se voziš. Vprašal si za nestrokovno mnenje, pa sem ti povedal svojega. Iz iskušenj. Ko sem v ovinkih v klanec bil len, pa nisem prestavil dol in sem hotel potegniti s preveč plina. Pa je pocukala in me opozorila, da klub vsemu le ni vsemogočna.

Če rabiš strokoven nasvet( v kar očitno ne dvomiš saj si zelo prepričan, da je s tvojo vožnjo vse ok) ti toplo priporočam Šterna v Kranju. Očitno si gorenjec in ne boš imel daleč.

Lp Cvetoo.

Popravljeno . Popravil cvetoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A bi ti kak service manual pomagal?

D.

Imam, pa ga nisem gledal v detajle - objavljen je tudi v tej temi, mal pobrskaj! Sem mislil, da bi po bližnjici.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ga moj stanovski kolega malo bolj žge, kot jaz.............. :naughty:

Poraba je odvisna od stila vožnje!

In dragi Miki Mauss, vseeno mi je kako se voziš. Vprašal si za nestrokovno mnenje, pa sem ti povedal svojega. Iz iskušenj. Ko sem v ovinkih v klanec bil len, pa nisem prestavil dol in sem hotel potegniti s preveč plina. Pa je pocukala in me opozorila, da klub vsemu le ni vsemogočna.

Če rabiš strokoven nasvet( v kar očitno ne dvomiš saj si zelo prepričan, da je s tvojo vožnjo vse ok) ti toplo priporočam Šterna v Kranju. Očitno si gorenjec in ne boš imel daleč.

Lp Cvetoo.

Kako vozim, še vedno trdim, da je moja stvar, hvala. In ločim med cukanjem zaradi prenizkih obratov (takrat zaropotajo tudi ventili) in cukanjem zaradi drugih še nedefiniranih težav. Kot napisano v tunelu skoraj nisem prišel skozi, pa sem ga že pošteno na gas tiščal in prestavil iz 3 v 2..... Tko da - razlog ni v tem. In - če odgovorim v tvojem stilu - prosil sem za odgovore in ne nabijanja kako naj vozim. Noben mi ni dal nič zraven in je to zato moja stvar. Motor pa cukati ne sme. Saj ni dukati. In nekomu iz tega foruma FJR tega ne počne kot meni v istih pogojih, o tem sva podebatirala.

Štern je pa kolegu delal generalno na motorju in mu pozabil naliti olje- motor je seveda zaribal čez 200 metrov - ŠTern pa niti slišat ni hotel o povračilu - če bi to men naredu ga povozim s prvim bagrom in parkiram na njegovi frajerski buči. Meni je pa odsvetoval nakup rabljene 850 TDM ker je kao neki zje..na, v isti sapi pa mi prodajal XT jko novo. No, s TDM sem naredil srečnih 30.000 km brez vsake težave. ŠTERN SUCKS!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TEŽAVA S FJR PROSIM ZA POMOČ

Torej, kupil sem čisto novo FJR. Težava se pojavi, ko se z motociklom peljem na kak konkretnejši hrib

Prevoženih imam pa 5.500 km

Še to: vozim precej počasi, večinoma na 2 do 3 tisoč vrtljajih, porabo imam okoli 4.8 litra

Hvala za koristne informacije

Po mojih izkušnjah z avtomobilih,je kriv za to težavo senzor za očitavanje gostote zraka,ki se nahaja v usisni cevi ponavadi skupaj z čitalcem pretoka količine zraka.Treba je pogledati in prečekati z(delavniškim) računalnikom in moral boš na dober servis mogoče najbolje,kar v Delta tim Krško,po internetu ti te napake nebo nihče odklonil dal si samo kost,da jo spet malo glodamo OK. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojem mnenju je kriv TPS senzor! Meni je isto nemirno lavfal v prostem teku in spreminjal obrate dokler mi niso zamenjali tega senzorja! Spomladi sem imel vpoklic (menjali so jih tudi na drugih modelih) za menjavo TPS - a in sedaj dela brez nihanja obratov in zaganjanja motorja! Prva verzija TPS ov ni bila dobra zato so se pri Yamahi odločili za vpoklic in menjavo teh senzorjev.

PS: moja mnenja niso zveličavna!

LP Mare

Mare jaz sem menjal TPS senzor tudi že spomladi, pa je motor laufal bolj mirno kot pred menjavo le tega.

Zdaj se sploh ne obremenjujem s štand gasom, ker sem zamenjal kar komlet motor.

LP Stane

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po mojih izkušnjah z avtomobilih,je kriv za to težavo senzor za očitavanje gostote zraka,ki se nahaja v usisni cevi ponavadi skupaj z čitalcem pretoka količine zraka.Treba je pogledati in prečekati z(delavniškim) računalnikom in moral boš na dober servis mogoče najbolje,kar v Delta tim Krško,po internetu ti te napake nebo nihče odklonil dal si samo kost,da jo spet malo glodamo OK. :headbang:

Hmmmm verjetno imaš prav. Upal sem le, da je to že komu poznano...Delta, praviš.... Po mojem si še najbliže jedru težave.....

Hvala lepa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm verjetno imaš prav. Upal sem le, da je to že komu poznano...Delta, praviš.... Po mojem si še najbliže jedru težave.....

Hvala lepa.

Ko odpraviš napako napiš kaj je blo vzrok cukanja OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko odpraviš napako napiš kaj je blo vzrok cukanja OK.

Klical v Delto. Serviser mi je zelo prijazno razložil, da je verjetno težava v enem od senzorjev za zrak (ima jih več). Bom peljal pogledat in zamenjat in potem točno javim kaj mu je bilo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mam okol 175 pa 70kg

a je to kul??

Obvezno si sliderje nabavi, preden jo zacnes premetavat.

Sem jo pred dnevi ravnokar tretjic na tla spustil v manjsem klancku.

Pa je zunanji del ogledala malo podrsan, stranski kufer ima dve praskici pa slider je spet vecino zadrzal, da plastika ni sla.

Drugace pa je vse cool, da le ne zabremzas na sprednjo z balanco v skrajnem polozajo po moznosti na klancu navzdol pri 0km/h. V takme primeru gre masina po tleh pri teh dimenzijah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edin.........vsaj na prvo vgradnjo bi lahko dal kake boljše gume........tele BT020........grrrrrrrrrrrr

Nekak mi ne sedejo najbolj........al pa se sam men zdi, da se hudičevo dolgo ne segrejejo

A te hlode so dali sedaj gor ?

Na moji so bile Z6 od Metzelerja, se ja kar dalo peljati.

Ce rabis vec info o gumah na FJR me lahko po PMu kontaktiras, sem ze vse zivo sprobal, pa idealnih se nisem nasel.

Zaenkrat vodijo M3 (s par pomisleki) in Z6 za daljse ture.

Iz liste pa so izpadle Continental RoadAttack in Dunlop Qualifier.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa mislim, da moped za 3.200.000 SIT MORA DELAT. Pa če so vzponi moj fetiš, mora delat na vzponih, a ne?

Prevoženih imam pa 5.500 km

Še to: vozim precej počasi, večinoma na 2 do 3 tisoč vrtljajih, porabo imam okoli 4.8 litra

Hvala za koristne informacije

Hi,

pravkar pisel s potepanja po A, F, CH in I in praviloma se nisem spuscal pod 1500m nad morjem.

Tudi v 2800 je masinca delala kot je predvideno.

Je pa to kar si opisal recimo "normalno" ce v hrib rines v peti pri 2-2.5 tisoc vrtljajih.

Recimo na Vrsic se lepo pelje v 3 prestavi, s tem da na ravninah das v 4. Ce gres res zelo pocasi prestavi tudi v 2.

Drzi vrtljaje okoli 3-4 tisoc.

Pa pripravi par evrov vec, ker ce ti zre 4.8 potem si vec ali manj res samo na standgasu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pirellice gor, pa gassa. dragon corsa, of kors

Mogoce bom tudi to kdaj probal.

Problem vecine gum za FJR je v premehki karkasi, kar se kaze kot obcutek zvijanja pri bremzanju in obcutek, kot da je sprednja guma premalo napumpana.

Drugace pa kar se tice oprijema so M3 zelo cool.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi,

pravkar pisel s potepanja po A, F, CH in I

Pa pripravi par evrov vec, ker ce ti zre 4.8 potem si vec ali manj res samo na standgasu :)

Pozdravljen popotnik,

okoli porabe smo že izgubili nekaj besed in očitno je kar nekaj razlike. Povej no, koliko pa tebi pokuri.

Lp Cvetoo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!