Barth Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 jaz imam sicer 2007 letnik, ampak par odgovorov bo vseeno aktualnih: - 32.000 km ni nič za ta motor - to so dolgoprogaši. Ko bo imel 250.000 km in več, pa se lahko kaj pohvališ glede kilometrov. - redni servis za zamenjavo olja v mašini in oljnega filtra = cca 90 do 100 eur (na 10.000 km). Na 20.000 km sem jaz pred kratkim dal za menjavo olja v mašini, oljnega filtra, zračnega filtra, svečk (ne vem ali je bila še kaka malenkost) cca 170 ali 180 eur, če se prav spomnim. - kardan = menjava olja vsakih 20.000 km - rezervni deli in plastike so poceni - zelo dober navor v območju 2 - 4.000 v primerjavi s spodaj navajano konkurenco, kjer poteka itak 90% vožnje (4.000 obratov je cca 130 km/h, če se prav spomnim). V tanovem motosiju je en članek primerjave velikih turerjev (FJR, GTS kavacaki, BMW GT). Ampak je FJR model po letu 2006 (ko je bil prenovljen). Žal je članek skopiran od Italijanov in ni nevem kaj. Boljši test dobiš na www.motorcycle-usa.com 2003 letnik je še stari model, ki ima 2 konja več, enak navor (mašine niso skoraj nič spreminjal), ampak je občutno lažji od novejšega modela (novi 264 kg, stari 234 kg). Mislim da zaradi ABS in ostale elektronike. Novi ima tudi povezane bremze (pritisneš zadnjo, grabi tudi prva, vendar samo z enim batkom, in obratno). Še v najnovejših testih turerjev je FJR vedno med najbolje uvršenimi, kljub temu, da je med starejšimi koncepti (GTS1400 kavacaki prišel v prodajo praktično letos, BMW GT leta 2006, Triumph Sprint pred cca 2, FJR pa leta 2001). Zame še vedno vrhunska oblika, kljub 7-im letom na trgu.
gody01 Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 Pozdravljeni ! Sem dokaj nov na tem forumu, spremljam vas kar nekaj časa a do sedaj še nisem aktivno sodeloval. Ker sem se zagledal v Yamhao FJR 1300, bil sem na testni vožnji, sedaj menjam motor. Sem lastnik Yamahe MT-03. Pri Moto HITU sem našel Yamaho FJR 1300 letnik 2003 in ima 32000 km JE zelo lepo ohranjena, ali kdo kaj ve o tem motorju? Na kaj naj bom pozoren? Ali je 32000 km veliko za tak motor? Koliko približno stanejo redni servisi? Koliko menjava sklopke ? Kakšno je kaj vzdrževanje kardana? Za vsa mnenja in odgovore se vam zahvaljujem. Marko Blažič O tem konkretnem motorju ne bi vedel nič. Pozoren bodi na "klikanje", starejši letniki so imeli probleme z ventili ali nečem podobnem (več na fjrforum.com) 32000 je sumljivo malo za ta motor za tak letnik. Glede na ostala vprašanja o menjavi sklopke sumim, da to niso ravno realni kilometri. Cena servisov je okoli 150-200€ Kardansko olje/maža se menjava na servisu, drugače ni nobenega vzdrževanja kot pri verigi na primer.
TignesYMH Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 (popravljeno) pa še alternativa mogoče VFR 800 kaj pravite? Popravljeno Avgust 20, 2008. Popravil TignesYMH
Barth Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 FJR-VFR: čisto drugi položaj na motorju (udobje vs. športnost), velika razlika v navoru, zaradi športnejšega položaja na VFR pa mogoče tudi malo boljši občutek prvega kolesa s cesto (v zavojih natančnejši feeling) fjrforum.com vzemi z rezervo, ker je ameriški forum in obdelujejo ameriške FJR, ki imajo drugačne nastavitve elektronike (bolj revna mešanica goriva zaradi strožjih kalifornijskih okoljevarstvenih pogojev). Iz tega sledi cela znanost glede nastavljanja motorja pri FJR - skoraj vsi kupujejo Powercommander, da spremenijo vžig. Osnovne nastavitve vplivajo na cukanje motorja pri nizkem gasu in podobne zadeve. glede ventilov ne vem ničesar, tudi slišal ne, čeprav sem prebiral fjrforum in podobne fjr linke ne vem zakaj bi menjal sklopko, to narediš po service manualu, ne vem na pamet, ampak do 100.000 km mora prva zdržat brez problema, razen če jo sam zajebeš Dobro poglej ohranjenost detajlov na zunanjosti in pokukaj pod plastike, kolikor se da. Za 5 sezon je 30.000 km res nekoliko malo, ampak ni nemogoče. poznam kar nekaj folka ki komajda naredijo 5k km na sezono
gody01 Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 fjrforum.com vzemi z rezervo, ker je ameriški forum in obdelujejo ameriške FJR, ki imajo drugačne nastavitve elektronike (bolj revna mešanica goriva zaradi strožjih kalifornijskih okoljevarstvenih pogojev). Iz tega sledi cela znanost glede nastavljanja motorja pri FJR - skoraj vsi kupujejo Powercommander, da spremenijo vžig. Osnovne nastavitve vplivajo na cukanje motorja pri nizkem gasu in podobne zadeve. Kalifornijske zahteve so približno take kot naši Euro 3 ali 4. Cukanje je problematično tudi na naših 06 letnikih, je pa res, da so Ameri bolj občutljivi in se pri nas ob to tolko ne spotikamo (je pa zaznavno pri malo ostrejši vožnji po serpentinah). glede ventilov ne vem ničesar, tudi slišal ne, čeprav sem prebiral fjrforum in podobne fjr linkene vem zakaj bi menjal sklopko, to narediš po service manualu, ne vem na pamet, ampak do 100.000 km mora prva zdržat brez problema, razen če jo sam zajebeš Dobro poglej ohranjenost detajlov na zunanjosti in pokukaj pod plastike, kolikor se da. Za 5 sezon je 30.000 km res nekoliko malo, ampak ni nemogoče. poznam kar nekaj folka ki komajda naredijo 5k km na sezono
Barth Objavljeno Avgust 20, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 20, 2008 probaj dvignit malo štantgas, če ti cuka, meni je serviser na prvem servisu na 1000 km to naredil, in odzivanje gasa iz nule je čisto drugo. Prej sem imel iz trgovine prenizko naštelano. sem vozil par bmwejev na testnih vožnjah, pa 3 turing honde, pa sem ugotavljal, da je mogoče moja preobčutljivost na cukanje in glasne menjalnike (ne toliko pri FJR, bolj pri fz6) mogoče le v moji glavi, ker je konkurenca popolnoma primerljiva tudi na tem področju nastavitev mešanice goriva je pri ameriških mašinah FJR drugačno glede na Evropo (bolj revno zaradi kalifornijskih omejitev izpušnih emisij, koliko bolj revno pa ne morem reči, ker se na tehniko ne spoznam tako v detajle) - to so ugotavljali na fjrforumu sami američani, pa tudi jaz sem preveril na 3 koncih pri (vsaj meni) dovolj zanesljivih virih (3 različnih mehanikih, pooblaščenih za yamahe v slo - in po mojem mnenju 3 top distributerjev/serviserjev za Yamahe v slo). Stvar sem dobro preštudiral, saj sem tudi sam imel namen kupit powercommander za FJR (še preden sem FJR kupil), ampak se je izkazalo, da so opisi cukanj v realnosti precej pretirani. za dolomitske serpentine in agresivnejšo vožnjo čez njih sem jaz spremenil taktiko in se naučil delat z gasom. Je trajalo par vzponov, sedaj imam pa že skoraj v podzavesti. Sem se ravno v nedeljo na jadranski magistrali zalotil, da spuščam gas le malo nad štantgas, da je motor ravno prav pripravljen za izstrelitev iz ovinka. Pa še šalta se še bolj gladko.
gody01 Objavljeno Avgust 21, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 21, 2008 probaj dvignit malo štantgas, če ti cuka, meni je serviser na prvem servisu na 1000 km to naredil, in odzivanje gasa iz nule je čisto drugo. Prej sem imel iz trgovine prenizko naštelano. sem vozil par bmwejev na testnih vožnjah, pa 3 turing honde, pa sem ugotavljal, da je mogoče moja preobčutljivost na cukanje in glasne menjalnike (ne toliko pri FJR, bolj pri fz6) mogoče le v moji glavi, ker je konkurenca popolnoma primerljiva tudi na tem področju nastavitev mešanice goriva je pri ameriških mašinah FJR drugačno glede na Evropo (bolj revno zaradi kalifornijskih omejitev izpušnih emisij, koliko bolj revno pa ne morem reči, ker se na tehniko ne spoznam tako v detajle) - to so ugotavljali na fjrforumu sami američani, pa tudi jaz sem preveril na 3 koncih pri (vsaj meni) dovolj zanesljivih virih (3 različnih mehanikih, pooblaščenih za yamahe v slo - in po mojem mnenju 3 top distributerjev/serviserjev za Yamahe v slo). Stvar sem dobro preštudiral, saj sem tudi sam imel namen kupit powercommander za FJR (še preden sem FJR kupil), ampak se je izkazalo, da so opisi cukanj v realnosti precej pretirani. za dolomitske serpentine in agresivnejšo vožnjo čez njih sem jaz spremenil taktiko in se naučil delat z gasom. Je trajalo par vzponov, sedaj imam pa že skoraj v podzavesti. Sem se ravno v nedeljo na jadranski magistrali zalotil, da spuščam gas le malo nad štantgas, da je motor ravno prav pripravljen za izstrelitev iz ovinka. Pa še šalta se še bolj gladko. Sicer mene to cukanje ni tako zelo motilo, sem pa kljub temu powercommander zdaj naročil. Bom povedal, če bom občutil kakšno razliko. Do sedaj največja razlika je bila po prvi sinhronizaciji (TBS), katero pa sem moral tak orekoč izsiliti.
Draksler Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 (popravljeno) Pozdravljeni ! JE zelo lepo ohranjena, ali kdo kaj ve o tem motorju? Na kaj naj bom pozoren? Ali je 32000 km veliko za tak motor? Koliko približno stanejo redni servisi? Koliko menjava sklopke ? Kakšno je kaj vzdrževanje kardana? Za vsa mnenja in odgovore se vam zahvaljujem. Marko Blažič O konkretnem ne vem nič, je pa pomislek o kilometrh brezpredmeten. Poznam kar nekaj ljudi, ki imajo motor in so le garažni motoristi na cesti so pa bolj redko! Če si v dvomih se nakupa loti s kolegom, ki obvlada (mislim, da boš našel koga, ki ti lahko pomaga)! Načeloma 32TKM ni nič za ta motor. Pozoren bodi na tačke če so odrgnjene (pa ne spodaj ampak s strani torej, če počepneš poleg motorja in glej površino ki je vertikalno ( na koncu stopalke). Če je poškodovana je možno, da je bil motor na tleh! Pri mojem bi to opazil....Stestiraš ga lahko tako, da pri 80 spustiš krmilo - le to ne sme tresti ali vibrirati! Včasih se to dogaja zaradi iztrošenih gum tako, da ni nujno, da je kaj narobe z motorjem! Servis je zelo nezahteven in jaz ga delam kar sam: Olje motor in filter na 10 000KM! Porabe olja NI! Vsaj pri mojem ... Zračni filter ˛K&N se samo pere stal me je pa 15 jurjev (sit) Olje kardan - 2 dcl na 10 000km - liter stane v Gericke 16€ (za 5 menjav), jaz ga menjam na 5000, ker pač olje postane staro! Svečke - jaz sem jih menjal na 40 000! To mi je svetoval kolega, ki jih je menjal na 30 000 in ugotovil da so praktično nove (je nejkaj obrabe ampak zanemarljivo)! Jaz sem jih menjal kasneje zaradi boljšega občutka.....odvisno pa je od načina vožnje. Recimo, da bi motor stalno tiščal potem pa je to nekoliko drugače. Zavorno olje, olje sklopke - menjam na 2 leti! Hladilno tekočino na 2 leti - postopek zelo enostaven! Zavorne ploščice - menjall sem samo zadnje, prve so na 2/3 obrabljene - menjal bom pozimi! Pregled - opravljam vizualne preglede, malo se pasem po vijakih - nazadnje se mi je odvila matica na vijaku levega izpuha! Kar ne znam je nastavljanje ventilov in sinhronizacija vplinjačev (injektorjev) ali nekaj podobnega! Nekaj pa morajo tudi PRAVI mehaniki zaslužiti a ne! OKVARE - v armaturi mi ne gori ena lučka(na pol osvetljena), kolega, ki ima že 100 000km je imel strošek z menjavo sedeža ventila! Ostalo brez problema! A seveda - zamenjal 2 x H4 žarnico zanimivo ena je še original! 1 x zadnjo pozicijsko! To je pa vse! Menjava TPS senzorja - vpoklic Yamahe, po posegu motor teče bolj mirno in ne prihaja do nihanja obratov v prostem teku! Menjava sklopke - čemu le! Pri tej kilometrini še ne! Moji vtisi o tem motorju so dokaj pozitivni še zdaleč pa ni popolen. Veterna zaščita, vrtinčenje zraka okrog voznika niso najbolj na nivoju! Glede voznih lastnosti, porabe in zmogljivosti - čista desetka! Optično zelo lep motor - ki ga ne prekaša nihče (Moj okus pač). V tem segmentu imaš razne BMW je, GTR Kavla (meni ne sede desigen), Suzuki nima nič primerljivega, Honda pa dražjo Pan Europo, ki je preveč turistična! Prepričal me je s svojo zanesljivostjo, zmogljivostmi in designom..... Ali bi ta trenutek menjal - ne vem zakaj bi ga. Za model od 2006 naprej sigurno ne, ker mi ni všeč! Pa še podtki: FJR 1300 - letnik 2003 Kilometrina - 57 000KM Prvi lastnik Servisiran doma v garaži (razen v garanciji - kjer takoj vidiš natege, ki so moteči) Brez večjih okvar ali napak! Na kratko je to vse! LP Marko (sva pač soimenjaka) Popravljeno Avgust 24, 2008. Popravil Draksler
DESIM Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 (popravljeno) L.P. Po vseh 49 prebranih straneh na tem forumu nisem zasledil(mogoče sem pa tudi spregledal)podatka o nosilnosti fjr-ke!!Ker mojga bulldoga prodajam in mislim kupit nekaj drugega in ostati zvest Yamahi je fjr v ožjem izboru seveda :unsure: !!Torej ,če mi kdo lahko napiše polno tovarniško možno obtežitev, pa mogoče še kakšno mnenje o motorju ob polni obtežitvi !!?? L.P.MAX Popravljeno Avgust 24, 2008. Popravil DESIM
Draksler Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 L.P.Po vseh 49 prebranih straneh na tem forumu nisem zasledil(mogoče sem pa tudi spregledal)podatka o nosilnosti fjr-ke!!Ker mojga bulldoga prodajam in mislim kupit nekaj drugega in ostati zvest Yamahi je fjr v ožjem izboru seveda :unsure: !!Torej ,če mi kdo lahko napiše polno tovarniško možno obtežitev, pa mogoče še kakšno mnenje o motorju ob polni obtežitvi !!?? L.P.MAX 208KG - za letnik 2003 - 2006! Mislim, da ima tudi novi model podobno nosilnost - je sicer težji za okroglih 30 kg tako, da nisem prepričan! ! LP Marko
TONTO Objavljeno Avgust 24, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 24, 2008 :whistle: Ali kdo pozna koga da prodaja kakšne druge in ne originalne izpuhe za FJR. Hvala JUNIOR leo vince imam jaz gor če te zanima kako in kaj na PM
klimbra Objavljeno Avgust 26, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2008 Največja masa vozila......503kg Masa vozila....................291kg Vsi podatki za modelno leto 2008 Na hitro izračunano.......ga lahko obremeniš 212kg BTW.....na mojih potepanjih je ta obremenitev......močno presežena......vožnja pa zaradi tega nič slabša.......ne pa asfaltu....in ne po makadamu. Pravzaprav sem opazil.....da se močno naložen peleje celo za odtenek bolje......predvsem v močnejšem vetru. Edina napaka v 10kkm.......crknil računalnik (po Jutretovo, ga je zdelala višinska bolezen ), zamenjan v garanciji. Vse ostalo......BP
DESIM Objavljeno Avgust 26, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2008 Največja masa vozila......503kgMasa vozila....................291kg Vsi podatki za modelno leto 2008 Na hitro izračunano.......ga lahko obremeniš 212kg BTW.....na mojih potepanjih je ta obremenitev......močno presežena......vožnja pa zaradi tega nič slabša.......ne pa asfaltu....in ne po makadamu. Pravzaprav sem opazil.....da se močno naložen peleje celo za odtenek bolje......predvsem v močnejšem vetru. Edina napaka v 10kkm.......crknil računalnik (po Jutretovo, ga je zdelala višinska bolezen ), zamenjan v garanciji. Vse ostalo......BP OK-OK :worship: ...majstr hvala za info...upam da bo kmalu tudi FJR v garaž (nekaj takega kot je na sliki-jo prebarvam v yamahine bojne barve takoj)i---pa na :beer2: ko se snidemo!! L.P.MAX
Barth Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 http://www.premiercycleaccessories.com/category_s/622.htm en dober link na kup dodatne opreme - tu konkretno za novejšo verzijo FJR
Barth Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 Sicer mene to cukanje ni tako zelo motilo, sem pa kljub temu powercommander zdaj naročil. Bom povedal, če bom občutil kakšno razliko. Do sedaj največja razlika je bila po prvi sinhronizaciji (TBS), katero pa sem moral tak orekoč izsiliti. No, kakšne so bile izkušnje s PC???
Barth Objavljeno Januar 15, 2009 Opozori Objavljeno Januar 15, 2009 LINK - NASTAVITEV VZMETENJA ful dobra tema na fjrforumu - nastavitev vzmetenja in izkušnje. Po dveh sezonah se bom končno še jaz poigral s tem fine-tunningom
klimbra Objavljeno Januar 16, 2009 Opozori Objavljeno Januar 16, 2009 http://www.premiercycleaccessories.com/category_s/622.htm en dober link na kup dodatne opreme - tu konkretno za novejšo verzijo FJR Vse lepo in prav......sam naročit se pa ne da ničesar. Slovenija za njih ne obstaja. Škoda :cry:
gody01 Objavljeno Januar 16, 2009 Opozori Objavljeno Januar 16, 2009 No, kakšne so bile izkušnje s PC??? Ga nisem uspel dobiti, nekaj s carino etc ... Tako da bo letos še po starem ...
Ice Objavljeno Januar 16, 2009 Opozori Objavljeno Januar 16, 2009 Vse lepo in prav......sam naročit se pa ne da ničesar. Slovenija za njih ne obstaja. Škoda :cry: avstrija obstaja ?
gody01 Objavljeno Januar 16, 2009 Opozori Objavljeno Januar 16, 2009 avstrija obstaja ? Če se bo kdo za kak nakup odločil naj javi. Jaz bi one odsevne nalepke vzel, ampak se ne splača samo za te nalepke poštnine plačevat.
Barth Objavljeno Januar 16, 2009 Opozori Objavljeno Januar 16, 2009 jaz bi bil verjetno za Sidebag Stripe Decals. Pa še nekaj sem našel pod kategorijo Techmount: NOSILEC ZA ZUMOTA Ne vem kako je z naročilom, moram preveriti. Verjetno bi se res splačalo naročiti večjo količino, mislim da je tu gor dosti kandidatov za te nosilce.
mare80 Objavljeno Januar 29, 2009 Opozori Objavljeno Januar 29, 2009 Lep pozdrav vsem skupaj sem na novo registriran ravno zaradi FJRja, kupujem jo in sicer l.06,07,če kdo ve za kakšno ki se prodaja pa ni na avto netu mi naj prosim pove. ob enem pa prodajam CB 1300 l.03. prebrau sem praktično ceu forum okoli te Yamahe zato vem da ima sigurno kdo kakšno info. hvala Upam da ni preveč mali oglas tole.
štromar Objavljeno Januar 30, 2009 Opozori Objavljeno Januar 30, 2009 Lep pozdrav vsem skupaj sem na novo registriran ravno zaradi FJRja, kupujem jo in sicer l.06,07,če kdo ve za kakšno ki se prodaja pa ni na avto netu mi naj prosim pove. ob enem pa prodajam CB 1300 l.03. prebrau sem praktično ceu forum okoli te Yamahe zato vem da ima sigurno kdo kakšno info. hvala Upam da ni preveč mali oglas tole. In kaj je narobe s tistimi na Avto. net?? :naughty:
mare80 Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 In kaj je narobe s tistimi na Avto. net?? :naughty: nč ni narobe ,sem bol mislu če kdo ve še za kakšno ki je na netu ni,bol v tem smislu :naughty:
cipot Objavljeno Februar 1, 2009 Opozori Objavljeno Februar 1, 2009 mare dobro si se odločil, tudi sam jo imam in moram o njej povedati samo dobre stvari,, moja je letnik 2008..
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se