Skoči na vsebino

Yamaha FJR 1300


elbarto

Priporočene objave

če sm tdm kupu na sljep, fjr nea bom ..... na xra pa ne mislim več tok k sm včasih :D

Popravljeno . Popravil Danilo D
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, Danilo D pravi:

Tud mene je to zdej glede nog začel skrbet malo, sem zadnč gledu en oglas, pa je tip napisu da ravn zarad njegove velikosti prodaja. Upam, da bojo drug let mel kje kako testno, da bom lohk šu probat :)

Težko boš dobil testno....vsedi se na eno, pa boš takoj ugotovil če te utesnjuje :dry:  

Popravljeno . Popravil royal
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sedet pa vozit sta zame dva pojma, sedu na njej sem že, vozu pa še ne. Lani so mel testno, letos ne .... upam, da bo drug let spet med testno floto, kar bo mnde nekje v marcu znano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, Danilo D pravi:

Tud mene je to zdej glede nog začel skrbet malo, sem zadnč gledu en oglas, pa je tip napisu da ravn zarad njegove velikosti prodaja. Upam, da bojo drug let mel kje kako testno, da bom lohk šu probat :)

ne da pravim da tako naredi, ampak meni se je obneslo. Ko sem imel še Xj6S, sva z ženo oba dovolj komot sedela. In edina zadeva, ki sem jo na novem SXu preveril (in pri vseh naslednjih), so bile mere:

*višina sedeža od tal (te večinoma pri vseh motorjih preverim, da mi ni previsok 83cm je max zame za mojo višino za normalna manevriranja na mestu)

*pa relacije/dolžina od tačke do sedeža, da sem videl, koliko bodo noge mene in sopotnika bolj pokrčene

Načeloma pa na FJR, ker je potovalnik z verjetno tudi nastavljivo višino sedeža, ne bi smel imeti problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob ‎7‎.‎12‎.‎2017 ob 9:09, athlon pravi:

Jaz vozim FJR l. 2017, ker pa prejšnih modelov nisem vozil ne morem opisati razlik. Najboljša stvar za mene na novi FJR je sprednji LED žaromet.

V navodilih za uporabo je v poglavju za nastavitev blažilnika navedeno, da za povečanje prednapetosti vzmeti uporabi ročico na levi "hard-soft", nič pa ni navedeno ali še lahko dodatno povečaš ali popustiš prednapetost vzmeti z kakim ključem kot je to na primer pri  FZ1. Si kaj pogledal blažilnik, ima kakšno matico za zategnit ali popustit vzmet? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, tourer pravi:

V navodilih za uporabo je v poglavju za nastavitev blažilnika navedeno, da za povečanje prednapetosti vzmeti uporabi ročico na levi "hard-soft", nič pa ni navedeno ali še lahko dodatno povečaš ali popustiš prednapetost vzmeti z kakim ključem kot je to na primer pri  FZ1. Si kaj pogledal blažilnik, ima kakšno matico za zategnit ali popustit vzmet? 

Če je regulacija prednapetosti na kolut, potem ni na ključ, saj kolut zamenjuje matranje s ključem (opravlja isto funkcijo). Edin kar lahko ponavadi še reguliraš je povrat, ki ga načeloma v kolikor sta dva na vozilu in povečana prednapetost vzmeti, zategneš v smeri urinega kazalca za cca 1/4. (običajno)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Če je regulacija prednapetosti na kolut, potem ni na ključ, saj kolut zamenjuje matranje s ključem (opravlja isto funkcijo). Edin kar lahko ponavadi še reguliraš je povrat, ki ga načeloma v kolikor sta dva na vozilu in povečana prednapetost vzmeti, zategneš v smeri urinega kazalca za cca 1/4. (običajno)

DAMI saj ravno to me zanima. Ali ima zraven tiste ročice, ki jo potisneš naprej ali nazaj(hard-soft) na levi strani pod sedežem še dodatno na blažilniku kakšno možnost reguliranja prednapetost? Tisti kolut, ki je spodaj je za nastavitev povrata- tako je navedeno v navodilih....  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, tourer pravi:

DAMI saj ravno to me zanima. Ali ima zraven tiste ročice, ki jo potisneš naprej ali nazaj(hard-soft) na levi strani pod sedežem še dodatno na blažilniku kakšno možnost reguliranja prednapetost? Tisti kolut, ki je spodaj je za nastavitev povrata- tako je navedeno v navodilih....  

potem ima prednapetost na ključ, ampak prej bi rekel, da je prednapetost na kolut, povrat pa na vijak (kliker spodaj na amrtizerju). Tako je običajno, lahko pa da ima električno komando, na gumbe. 

pa da ne bom preveč filozofiral, tule je nekaj debate:

http://www.fjrowners.com/forums/9-fjr-technical/21202-suspension-settings.html

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, tourer pravi:

V navodilih za uporabo je v poglavju za nastavitev blažilnika navedeno, da za povečanje prednapetosti vzmeti uporabi ročico na levi "hard-soft", nič pa ni navedeno ali še lahko dodatno povečaš ali popustiš prednapetost vzmeti z kakim ključem kot je to na primer pri  FZ1. Si kaj pogledal blažilnik, ima kakšno matico za zategnit ali popustit vzmet? 

Točno tako kot piše v navodilih: prednapetost vzmeti - ročica - soft-hard nič drugega, za rebound blažilnika pa prstan spodaj z 20 kliki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, athlon pravi:

Točno tako kot piše v navodilih: prednapetost vzmeti - ročica - soft-hard nič drugega, za rebound blažilnika pa prstan spodaj z 20 kliki.

In to je dovolj, da dobro nastviš prednapetost? Je pa ja razlika, če si sam ali dva in še trije polni kovčki... Si zadovoljen ali te kaj moti glede te nastavitve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je govora o nastavitvah pri A modelu ali je to potrebno tudi pri AE? Ker za slednjega berem pa piše elektronsko nastavljivo vzmetenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 urami, Danilo D pravi:

A to je govora o nastavitvah pri A modelu ali je to potrebno tudi pri AE? Ker za slednjega berem pa piše elektronsko nastavljivo vzmetenje

A model l. 2017..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imel Varadero,FJR2007,spomladi sem kupil novega FJR 2017 AE.Novi model ima bogato opremo,razlika od starega-po mojih občutkih-je da motor dosti laže pade v ovinek,zelo enostavno nastavitev elektronskega vzmetenja glede na obremenitev motorja,zato so zelo dobre vozne lastnosti ob polni obremenitvi.Motor pri dodajanju plina pri programu

ŠPORT vleče mirno do visokih obratov,manjša poraba goriva. Moje mnenje da bi ta motor lahko vozili tudi višji vozniki,saj ima sedež dva položaja,krmilo pa je mogoče prestaviti bolj naprej-mislim da ima štiri položaje.

Motor ima veliko opreme ,ki je predstavljena v katalogu.Pri menjavi motorja pa vsak rabi neko obdobje,da se ga navadiš,ne glede da si prej vozil enak starejši model.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Nova sezona z novo barvo. Se pa da letos dobiti tudi model AS, torej fjr z polavtomatskim menjalnikom YCC-S, menjavanje prestav brez kupljung. V primeru naročila danes, dobite motor nekje v aprilu. Cene bi pa naj ostale na nivoju lanskih, menda se ne predvideva kak dvig cen. Bo pa na mojo srečo, verjetno še na čigavo, letos na voljo tudi testna fjr, ampak model AE, nekje v aprilu pa se jo bo dalo testirat.

image.png.be5d6b4e3c095a20a2417c2efa4b078b.png

image.png.cb40b4b2800f4f43b1a41236f3fb85ea.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čak ti mal, prvi sm js na vrsti :D. Js sm iz firbca kr v delta team klicu, nisem papol posebej spraševal kje bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 1. 2018 ob 8:54, PERO58 pravi:

Kje pa se bo dalo testirat??

Mojga boš lahk pelu.:yea2:

Ob 14. 12. 2017 ob 15:53, lovec pravi:

Imel Varadero,FJR2007,spomladi sem kupil novega FJR 2017 AE.Novi model ima bogato opremo,razlika od starega-po mojih občutkih-je da motor dosti laže pade v ovinek,zelo enostavno nastavitev elektronskega vzmetenja glede na obremenitev motorja,zato so zelo dobre vozne lastnosti ob polni obremenitvi.Motor pri dodajanju plina pri programu

ŠPORT vleče mirno do visokih obratov,manjša poraba goriva. Moje mnenje da bi ta motor lahko vozili tudi višji vozniki,saj ima sedež dva položaja,krmilo pa je mogoče prestaviti bolj naprej-mislim da ima štiri položaje.

Motor ima veliko opreme ,ki je predstavljena v katalogu.Pri menjavi motorja pa vsak rabi neko obdobje,da se ga navadiš,ne glede da si prej vozil enak starejši model.

Dobrega motorja se ne rabiš navajat. No... vsaj moja izkušnja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, crasher pravi:

Mojga boš lahk pelu.:yea2:

Dobrega motorja se ne rabiš navajat. No... vsaj moja izkušnja...

Sprobal zelo mopedov a niti edenega,ko mi bi bilo vse perfekt...

Fjr je kapitanski moped v pozitivnem smislu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav vsem skupaj.

Ker sem frišn na forumu prosim za nekaj napotkov lastnikov omenjenega motorja.

Zanimam se za nakup rabljene FJR 1300, pa me zanima od katerega letnika naprej je smiselno kupovati omenjeni motor in zakaj.

Kako je z uvoženimi motorji?

V kolikor kdo ve za soliden motor prosim za sporočilo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 30. 1. 2018 ob 19:13, Mfarjan pravi:

Lep pozdrav vsem skupaj.

Ker sem frišn na forumu prosim za nekaj napotkov lastnikov omenjenega motorja.

Zanimam se za nakup rabljene FJR 1300, pa me zanima od katerega letnika naprej je smiselno kupovati omenjeni motor in zakaj.

Kako je z uvoženimi motorji?

V kolikor kdo ve za soliden motor prosim za sporočilo.

LP

Koliko € si pripravljen odštet? Drgač pa od gen 2 naprej, se pravi l. 2006 in naprej. Prebrskaj to temo, boš našel bolj kot ne vse odgovore.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 30. 1. 2018 at 7:13 PM, Mfarjan said:

Lep pozdrav vsem skupaj.

Ker sem frišn na forumu prosim za nekaj napotkov lastnikov omenjenega motorja.

Zanimam se za nakup rabljene FJR 1300, pa me zanima od katerega letnika naprej je smiselno kupovati omenjeni motor in zakaj.

Kako je z uvoženimi motorji?

V kolikor kdo ve za soliden motor prosim za sporočilo.

LP

Sam vozim 2003 letnik, RP08 verzijo  motorja. Naredil 90 000km  brez  okvar oziroma težav v treh  letih. Peljem se  dobro ......in  hitro. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Mfarjan pravi:

Zdravo.

Hvala za dodatne informacije.

Kupujem od letnika 2007 naprej, do cca 9 K.

Mogoče tole. Kakšno mnjenje bi bilo dobrodošlo.

Lp.

Yamaha FJR 1300 Avtonet.html

Dober, velik opreme, prvi lastnik. Glede na letnik malo drag sicer. 50tkm se še niti utekel ni čist ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!