Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
elbarto

Yamaha FJR 1300

Recommended Posts

Mfarjan

Res hvala za izčrpno informacijo. Očitno bo potrebno zapluti v druge vode.

Tudi približno ne dosegam tvojih  mer in kg.

Kaj, to je sedaj vprašanje?

Mogoče kakšen nasvet.

Kaj pa TDM 900, ali kaj podobnega.

Motor potrebujem za krajša potovanja z partnerko, recimo, okvirno Slovenija in mogoče Dalmacija največ.

Verjetno bo vprašanj še kar nekaj, zato v naprej hvala.

Nisem pa vezan na znamko motorja.

 

Lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danilo D

Motorist šele 4,5 let, ampak imam za sabo že 96kkm ..... ampak eni majo pa res take da človeka kr srat prtisne :D. Tud sam pogledujem za fjr, bom pa počakal do aprila ko bo na voljo testna, pa da vidim kako in kaj.

Mfarjan .... kupu novo tdm900 in naredu do zdele z njo 96kkm, vse bp. Spomladi pade verjetno menjava, za čem pogledujem pa verjetno že veš ..... če do takrat ne boš kaj nabavu, se mrbit lohk kj zmenima :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal
pred eno uro, Danilo D pravi:

Motorist šele 4,5 let, ampak imam za sabo že 96kkm ..... ampak eni majo pa res take da človeka kr srat prtisne :D. Tud sam pogledujem za fjr, bom pa počakal do aprila ko bo na voljo testna, pa da vidim kako in kaj.

Mfarjan .... kupu novo tdm900 in naredu do zdele z njo 96kkm, vse bp. Spomladi pade verjetno menjava, za čem pogledujem pa verjetno že veš ..... če do takrat ne boš kaj nabavu, se mrbit lohk kj zmenima :D.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500
pred 1 uro, Mfarjan pravi:

Res hvala za izčrpno informacijo. Očitno bo potrebno zapluti v druge vode.

Tudi približno ne dosegam tvojih  mer in kg.

Kaj, to je sedaj vprašanje?

Mogoče kakšen nasvet.

Kaj pa TDM 900, ali kaj podobnega.

Motor potrebujem za krajša potovanja z partnerko, recimo, okvirno Slovenija in mogoče Dalmacija največ.

Verjetno bo vprašanj še kar nekaj, zato v naprej hvala.

Nisem pa vezan na znamko motorja.

 

Lp

 

Prišel si na forum po nasvet. Na koncu boš odšel še bolj zmešan kot si prišel.

Vsak motor je težek in ga lahko položiš na mestu. Eni so bolj štorasti - motorji. Eni so za enega. Eni so prešvoh. Eni nimajo amortizacije. Eni imajo do k.... zavore. Eni so totalni šit...

Vsem je skupno, da se pelješ. Za vsak motor boš imel osebke za in proti. Če bi jaz spraševal po forumu, kaj bi mi priporočali, ne bi imel nobenega od dosedanjih motorjev. Na vseh, ki sem jih imel sem užival - ko sem se jih navadil in vsakega se je potrebno navaditi.

Če ti je všeč, nabavi - se ga boš že navadil, pa naj bo to katerikoli motor.

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal

Predlagam da greš probat zadevo, ker poslušat raznorazne nasvete in izkušnje, da kar padajo na mestu, da niso vodljive itd. ponavadi padajo največkrat tistim ki so jo videli samo parkirano.....(malo si preberi ameriške teste...oz kakšne tuje bo ti vse jasno). Sam jo vozim že nekaj časa model RP 13  prepotoval po dolgem in počez celo Evropo 98% v dvoje, nikdar me ni nikjer pustila na cedilu, samo redno servisiranje....deluje ko singericna :OK: da ne pozabim, nikdar mi ni padla. Če ti naj svetujem nakup ali ne ....to boš si mogel sam razčistit....kar se tehnike tiče je motor praktično neuničljiv, potrebuje minimalne stroške vzdrževanja.....(poznam nekaj lastnikov ,ki imajo preko 200tkm in še vedno odlično delujejo) 

dobro se odloči

Edited by royal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mfarjan

Zgoraj zapisano bo kar držalo. Očitno sem preveč spraševal, zato sem pa sedaj še v večjih dvomih, kakor na začetku.

Kljub temu je bila debata kar poučna in zanimiva. Vem, končna odločitev je moja, pa vendar ! Mogoče še vmes kaj lažjega, pa potem ?

Lp

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58
pred 14 urami, Scarabeo 500 pravi:

Prišel si na forum po nasvet. Na koncu boš odšel še bolj zmešan kot si prišel.

Vsak motor je težek in ga lahko položiš na mestu. Eni so bolj štorasti - motorji. Eni so za enega. Eni so prešvoh. Eni nimajo amortizacije. Eni imajo do k.... zavore. Eni so totalni šit...

Vsem je skupno, da se pelješ. Za vsak motor boš imel osebke za in proti. Če bi jaz spraševal po forumu, kaj bi mi priporočali, ne bi imel nobenega od dosedanjih motorjev. Na vseh, ki sem jih imel sem užival - ko sem se jih navadil in vsakega se je potrebno navaditi.

Če ti je všeč, nabavi - se ga boš že navadil, pa naj bo to katerikoli motor.

Scarabeo

Se popolnoma strinjam!

pred 12 urami, Mfarjan pravi:

Zgoraj zapisano bo kar držalo. Očitno sem preveč spraševal, zato sem pa sedaj še v večjih dvomih, kakor na začetku.

Kljub temu je bila debata kar poučna in zanimiva. Vem, končna odločitev je moja, pa vendar ! Mogoče še vmes kaj lažjega, pa potem ?

Lp

 

Nikar ne verjemi kaj blebetajo formaši!

Share this post


Link to post
Share on other sites
lovec

Preberi mal nazaj,ko sem napisal,moje osebno mnenje,da se moraš vskega motorja privadit.Še enkrat imel fjr 2007,lani sem kupil novo -električno nastavljivo vzmetenje.Stara ima,malo mehko vzmetenje pri polni obremenitvi in hitri vožnji skozi ovinke,nova-ima cel kup nastavitev vzmetenja,tako da se vozi zelo dobro in hitro,motor ni za popolne začetnike,saj je teža malo pod 300kg- s tekočinami-tako da se je te teže potrebno privadit.Lani prevozil skoraj 15000 b.p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Barth
pred 23 urami, Mfarjan pravi:

Zgoraj zapisano bo kar držalo. Očitno sem preveč spraševal, zato sem pa sedaj še v večjih dvomih, kakor na začetku.

Kljub temu je bila debata kar poučna in zanimiva. Vem, končna odločitev je moja, pa vendar ! Mogoče še vmes kaj lažjega, pa potem ?

Lp

 

Lej, brez panike, FJR je zelo dober motor, in če si to želiš, kupi. Če boš izbiral kompromise, potem ti bo kasneje vedno žal, ne glede na to, kako dober ali slab je motor. Tudi jaz sem FJR kupil na osnovi želje, ne da bi jo enkrat prej testiral. Moje začetno navdušenje je zapisano v tej temi, v postu iz leta 2007, lahko si pogledaš - toliko o blebetanju brez osnove. In vendar sem jo po 3 sezonah prodal.  

Napisal sem ti, kaj je bil razlog prodaje pri dveh lastnikih, ki jih poznam, pa sta možaka povsem povprečnih mer, s 30+ motorističnimi leti izkušenj. Da ne bi pristransko le o teži FJR; še en kolega lani menjal Kawo GTR za lažjo Kawo s 1000 ccm. Če je tebi teža motorja pomembna, to veš sam. Dal sem ti tudi svoje mnenje o FJR letnik 2007 glede vzmetenja in vodljivosti skozi ovinke, in še to le z 2 konkurenčnima motorjema. Nisem pametoval s primerjavami z drugimi kategorijami motorjev, ker potem bi ti rekel, da je R1200 GS pa še bistveno bolj vodljiv skozi ovinke (si upam trditi, ker sem z njim naredil 7000 km v času ko sem bil še lastnik FJR). Nikoli ne komentiram motorjev, ki jih nisem vozil. Kje boš vozil, kako dolge bodo fure, kakšno dinamiko imaš, veš sam zase. Jaz sem se vozil po okoliških državah, Korziki, jadranki, največ pa po Dolomitih, vendar s časoma ugotoviš, da je za takšne poti teža povsem odveč in ni več užitka.

    

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal
pred 17 urami, Barth pravi:

Lej, brez panike, FJR je zelo dober motor, in če si to želiš, kupi. Če boš izbiral kompromise, potem ti bo kasneje vedno žal, ne glede na to, kako dober ali slab je motor. Tudi jaz sem FJR kupil na osnovi želje, ne da bi jo enkrat prej testiral. Moje začetno navdušenje je zapisano v tej temi, v postu iz leta 2007, lahko si pogledaš - toliko o blebetanju brez osnove. In vendar sem jo po 3 sezonah prodal.  

Napisal sem ti, kaj je bil razlog prodaje pri dveh lastnikih, ki jih poznam, pa sta možaka povsem povprečnih mer, s 30+ motorističnimi leti izkušenj. Da ne bi pristransko le o teži FJR; še en kolega lani menjal Kawo GTR za lažjo Kawo s 1000 ccm. Če je tebi teža motorja pomembna, to veš sam. Dal sem ti tudi svoje mnenje o FJR letnik 2007 glede vzmetenja in vodljivosti skozi ovinke, in še to le z 2 konkurenčnima motorjema. Nisem pametoval s primerjavami z drugimi kategorijami motorjev, ker potem bi ti rekel, da je R1200 GS pa še bistveno bolj vodljiv skozi ovinke (si upam trditi, ker sem z njim naredil 7000 km v času ko sem bil še lastnik FJR). Nikoli ne komentiram motorjev, ki jih nisem vozil. Kje boš vozil, kako dolge bodo fure, kakšno dinamiko imaš, veš sam zase. Jaz sem se vozil po okoliških državah, Korziki, jadranki, največ pa po Dolomitih, vendar s časoma ugotoviš, da je za takšne poti teža povsem odveč in ni več užitka.

    

Dobil si namig rešitev je kot v vsaki temi R1200GS:ras: 

Edited by royal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mfarjan

Hvala za komentarje in mnenja.

Nad Gs-om nisem navdušen, predvsem cenovno, prej RT.

Še iščem.

Lp

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Boyam

Živjo. Jaz pa potrebujem rezervoar pa nekaj plastik za rp13. Če kdo ima kaj doma ali pa ima kakšno koristno  informacijo  se zahvaljujem . Tudi licarja bom potreboval.  Tnx 

Share this post


Link to post
Share on other sites
athlon
DAMI34
pred 13 minutami, tourer pravi:

Velikonočni zajec je pripeljal novo FJR 1300A .

IMG_9099.JPG

čestitam in srečno vožnjo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir
pred 18 minutami, tourer pravi:

Velikonočni zajec je pripeljal novo FJR 1300A .

IMG_9099.JPG

Uh,ah uživaj v svojem novem KAPITANSKEM mopiju,pa srečno vožnjo

Share this post


Link to post
Share on other sites
PERO58
pred 21 urami, tourer pravi:

Velikonočni zajec je pripeljal novo FJR 1300A .

IMG_9099.JPG

Dobrodošel mad nas in srečno vožnjo ti želim !

Zakaj nisi dal zajcu tudi mojega naslova????

Share this post


Link to post
Share on other sites
Draksler

Pozdravljeni,

moja FJR 03 je imela včeraj 16 let/ prvi lastnik, 110 tkm, brez okvar, do nadalnjega ostaja v garaži.... pa upam,, da se bom kaj več okrog podil, zadnja leta je bla suša z nabiranjem kilometrov!

Mašinca pa dela, k urca!

LP

Edited by Draksler

Share this post


Link to post
Share on other sites
zverina2

Pozdravljeni. V naslednjih mesecih nameravam kupiti FJR 1300, nisem je še vozil, zanimajo me izkušnje višjih voznikov, 185+ cm, položaj nog, morebitne posledice daljših voženj, 6 in več ur naenkrat, karkoli uporabnega za in proti. Za odgovore že vnaprej hvala, lp Aleš 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Stane 113

Pozdrav. Že dalj časa sem voznih Fjr letnik 2002. Danes se je pojavila težava in sicer motor se je poskušal zagnati potem pa tema. Izginile so vse lučke in napisi iz ekrana. In je izgledalo kot da je akumulator Vič. Preveril ali pa vse ok. Sedaj utripa lučka za neutral in sliši se nekak zvok oz. Klikanje motor pa niti ne obrne. Kot da se je zmešalo računalniku.  Med dodajanjem kontakta se občasno za trenutek prižge lučka za kontrolo motorja in olja to pa je tudi vse. Par krat se je za trenutek pokazal ekran kjer je med ostalim pisalo er-01. Da ne govorim o tem da kazalci skačejo sem ter tja. Skratka motor ne deluje. Mi lahko kdo pove kaj mu je preden se vržem v stroške.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 16 urami, Stane 113 pravi:

Pozdrav. Že dalj časa sem voznih Fjr letnik 2002. Danes se je pojavila težava in sicer motor se je poskušal zagnati potem pa tema. Izginile so vse lučke in napisi iz ekrana. In je izgledalo kot da je akumulator Vič. Preveril ali pa vse ok. Sedaj utripa lučka za neutral in sliši se nekak zvok oz. Klikanje motor pa niti ne obrne. Kot da se je zmešalo računalniku.  Med dodajanjem kontakta se občasno za trenutek prižge lučka za kontrolo motorja in olja to pa je tudi vse. Par krat se je za trenutek pokazal ekran kjer je med ostalim pisalo er-01. Da ne govorim o tem da kazalci skačejo sem ter tja. Skratka motor ne deluje. Mi lahko kdo pove kaj mu je preden se vržem v stroške.

 

 

 

tule je prava tema in tule se vpraša, ni potrebe po odpiranju nove teme.

Najprej accu preveri, magar odklopi pa ponovno priklopi, preveri vse spoje, potem pa dalje, če bo še napaka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ligenjček
      NI mi všeč, kam je ta pogovor zašEL
    • Drosa
      Te dve težavi po mojem mnenju sploh nista težavi, to se elegantno reši še z predelavo stranske tačke ( mala malica ), osebno pa centralno stojalo ne potrebujem. Bolj kaj mene zanima je ali s tem res pridobiš nekaj pri samem znižanju, ter ali se sama ciklistika kaj poruši oz. kako se motor obnaša v vožnji. Prosim za odgovor iz prve roke. Zanima me kateri letnik si tudi nižal, ker kolikor sem razumel za 2019 rabiš dog bones oz. pivot arm, za letnike od 2016 - 2018 pa tisti okrogli del spring-retainer. Hvala    
    • CAPI
      Ni take razlike, kot je razlika v ceni Mal bl potegne, tolk kt je razlike v dnarju pa spet ne  (sem ga mel na probi, je predrago to, tud rabljeni so precenjen) Za tak dnar bi si pol raj umislu Harleya Electra Glide, bi mi bl pasal k sm že v letih
    • maus
      ES es es je odmevalo po doliNI
    • Kajmipoje
      Kupujem tu. https://www.twintrail.com/
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!