Mfarjan Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 Res hvala za izčrpno informacijo. Očitno bo potrebno zapluti v druge vode. Tudi približno ne dosegam tvojih mer in kg. Kaj, to je sedaj vprašanje? Mogoče kakšen nasvet. Kaj pa TDM 900, ali kaj podobnega. Motor potrebujem za krajša potovanja z partnerko, recimo, okvirno Slovenija in mogoče Dalmacija največ. Verjetno bo vprašanj še kar nekaj, zato v naprej hvala. Nisem pa vezan na znamko motorja. Lp
Danilo D Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 Motorist šele 4,5 let, ampak imam za sabo že 96kkm ..... ampak eni majo pa res take da človeka kr srat prtisne . Tud sam pogledujem za fjr, bom pa počakal do aprila ko bo na voljo testna, pa da vidim kako in kaj. Mfarjan .... kupu novo tdm900 in naredu do zdele z njo 96kkm, vse bp. Spomladi pade verjetno menjava, za čem pogledujem pa verjetno že veš ..... če do takrat ne boš kaj nabavu, se mrbit lohk kj zmenima .
royal Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 pred eno uro, Danilo D pravi: Motorist šele 4,5 let, ampak imam za sabo že 96kkm ..... ampak eni majo pa res take da človeka kr srat prtisne . Tud sam pogledujem za fjr, bom pa počakal do aprila ko bo na voljo testna, pa da vidim kako in kaj. Mfarjan .... kupu novo tdm900 in naredu do zdele z njo 96kkm, vse bp. Spomladi pade verjetno menjava, za čem pogledujem pa verjetno že veš ..... če do takrat ne boš kaj nabavu, se mrbit lohk kj zmenima .
Scarabeo 500 Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 pred 1 uro, Mfarjan pravi: Res hvala za izčrpno informacijo. Očitno bo potrebno zapluti v druge vode. Tudi približno ne dosegam tvojih mer in kg. Kaj, to je sedaj vprašanje? Mogoče kakšen nasvet. Kaj pa TDM 900, ali kaj podobnega. Motor potrebujem za krajša potovanja z partnerko, recimo, okvirno Slovenija in mogoče Dalmacija največ. Verjetno bo vprašanj še kar nekaj, zato v naprej hvala. Nisem pa vezan na znamko motorja. Lp Prišel si na forum po nasvet. Na koncu boš odšel še bolj zmešan kot si prišel. Vsak motor je težek in ga lahko položiš na mestu. Eni so bolj štorasti - motorji. Eni so za enega. Eni so prešvoh. Eni nimajo amortizacije. Eni imajo do k.... zavore. Eni so totalni šit... Vsem je skupno, da se pelješ. Za vsak motor boš imel osebke za in proti. Če bi jaz spraševal po forumu, kaj bi mi priporočali, ne bi imel nobenega od dosedanjih motorjev. Na vseh, ki sem jih imel sem užival - ko sem se jih navadil in vsakega se je potrebno navaditi. Če ti je všeč, nabavi - se ga boš že navadil, pa naj bo to katerikoli motor. Scarabeo RobiRoberto, izibajker, Dr.tomo in 3 others 6
royal Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 (popravljeno) Predlagam da greš probat zadevo, ker poslušat raznorazne nasvete in izkušnje, da kar padajo na mestu, da niso vodljive itd. ponavadi padajo največkrat tistim ki so jo videli samo parkirano.....(malo si preberi ameriške teste...oz kakšne tuje bo ti vse jasno). Sam jo vozim že nekaj časa model RP 13 prepotoval po dolgem in počez celo Evropo 98% v dvoje, nikdar me ni nikjer pustila na cedilu, samo redno servisiranje....deluje ko singericna da ne pozabim, nikdar mi ni padla. Če ti naj svetujem nakup ali ne ....to boš si mogel sam razčistit....kar se tehnike tiče je motor praktično neuničljiv, potrebuje minimalne stroške vzdrževanja.....(poznam nekaj lastnikov ,ki imajo preko 200tkm in še vedno odlično delujejo) dobro se odloči Popravljeno Marec 1, 2018. Popravil royal bosa, Mavti, RobiRoberto in 5 others 8
Mfarjan Objavljeno Marec 1, 2018 Opozori Objavljeno Marec 1, 2018 Zgoraj zapisano bo kar držalo. Očitno sem preveč spraševal, zato sem pa sedaj še v večjih dvomih, kakor na začetku. Kljub temu je bila debata kar poučna in zanimiva. Vem, končna odločitev je moja, pa vendar ! Mogoče še vmes kaj lažjega, pa potem ? Lp
PERO58 Objavljeno Marec 2, 2018 Opozori Objavljeno Marec 2, 2018 pred 14 urami, Scarabeo 500 pravi: Prišel si na forum po nasvet. Na koncu boš odšel še bolj zmešan kot si prišel. Vsak motor je težek in ga lahko položiš na mestu. Eni so bolj štorasti - motorji. Eni so za enega. Eni so prešvoh. Eni nimajo amortizacije. Eni imajo do k.... zavore. Eni so totalni šit... Vsem je skupno, da se pelješ. Za vsak motor boš imel osebke za in proti. Če bi jaz spraševal po forumu, kaj bi mi priporočali, ne bi imel nobenega od dosedanjih motorjev. Na vseh, ki sem jih imel sem užival - ko sem se jih navadil in vsakega se je potrebno navaditi. Če ti je všeč, nabavi - se ga boš že navadil, pa naj bo to katerikoli motor. Scarabeo Se popolnoma strinjam! pred 12 urami, Mfarjan pravi: Zgoraj zapisano bo kar držalo. Očitno sem preveč spraševal, zato sem pa sedaj še v večjih dvomih, kakor na začetku. Kljub temu je bila debata kar poučna in zanimiva. Vem, končna odločitev je moja, pa vendar ! Mogoče še vmes kaj lažjega, pa potem ? Lp Nikar ne verjemi kaj blebetajo formaši! bosa 1
lovec Objavljeno Marec 2, 2018 Opozori Objavljeno Marec 2, 2018 Preberi mal nazaj,ko sem napisal,moje osebno mnenje,da se moraš vskega motorja privadit.Še enkrat imel fjr 2007,lani sem kupil novo -električno nastavljivo vzmetenje.Stara ima,malo mehko vzmetenje pri polni obremenitvi in hitri vožnji skozi ovinke,nova-ima cel kup nastavitev vzmetenja,tako da se vozi zelo dobro in hitro,motor ni za popolne začetnike,saj je teža malo pod 300kg- s tekočinami-tako da se je te teže potrebno privadit.Lani prevozil skoraj 15000 b.p. DAMI34 in Quest 2
Barth Objavljeno Marec 2, 2018 Opozori Objavljeno Marec 2, 2018 pred 23 urami, Mfarjan pravi: Zgoraj zapisano bo kar držalo. Očitno sem preveč spraševal, zato sem pa sedaj še v večjih dvomih, kakor na začetku. Kljub temu je bila debata kar poučna in zanimiva. Vem, končna odločitev je moja, pa vendar ! Mogoče še vmes kaj lažjega, pa potem ? Lp Lej, brez panike, FJR je zelo dober motor, in če si to želiš, kupi. Če boš izbiral kompromise, potem ti bo kasneje vedno žal, ne glede na to, kako dober ali slab je motor. Tudi jaz sem FJR kupil na osnovi želje, ne da bi jo enkrat prej testiral. Moje začetno navdušenje je zapisano v tej temi, v postu iz leta 2007, lahko si pogledaš - toliko o blebetanju brez osnove. In vendar sem jo po 3 sezonah prodal. Napisal sem ti, kaj je bil razlog prodaje pri dveh lastnikih, ki jih poznam, pa sta možaka povsem povprečnih mer, s 30+ motorističnimi leti izkušenj. Da ne bi pristransko le o teži FJR; še en kolega lani menjal Kawo GTR za lažjo Kawo s 1000 ccm. Če je tebi teža motorja pomembna, to veš sam. Dal sem ti tudi svoje mnenje o FJR letnik 2007 glede vzmetenja in vodljivosti skozi ovinke, in še to le z 2 konkurenčnima motorjema. Nisem pametoval s primerjavami z drugimi kategorijami motorjev, ker potem bi ti rekel, da je R1200 GS pa še bistveno bolj vodljiv skozi ovinke (si upam trditi, ker sem z njim naredil 7000 km v času ko sem bil še lastnik FJR). Nikoli ne komentiram motorjev, ki jih nisem vozil. Kje boš vozil, kako dolge bodo fure, kakšno dinamiko imaš, veš sam zase. Jaz sem se vozil po okoliških državah, Korziki, jadranki, največ pa po Dolomitih, vendar s časoma ugotoviš, da je za takšne poti teža povsem odveč in ni več užitka. izibajker in Rey 2
royal Objavljeno Marec 3, 2018 Opozori Objavljeno Marec 3, 2018 (popravljeno) pred 17 urami, Barth pravi: Lej, brez panike, FJR je zelo dober motor, in če si to želiš, kupi. Če boš izbiral kompromise, potem ti bo kasneje vedno žal, ne glede na to, kako dober ali slab je motor. Tudi jaz sem FJR kupil na osnovi želje, ne da bi jo enkrat prej testiral. Moje začetno navdušenje je zapisano v tej temi, v postu iz leta 2007, lahko si pogledaš - toliko o blebetanju brez osnove. In vendar sem jo po 3 sezonah prodal. Napisal sem ti, kaj je bil razlog prodaje pri dveh lastnikih, ki jih poznam, pa sta možaka povsem povprečnih mer, s 30+ motorističnimi leti izkušenj. Da ne bi pristransko le o teži FJR; še en kolega lani menjal Kawo GTR za lažjo Kawo s 1000 ccm. Če je tebi teža motorja pomembna, to veš sam. Dal sem ti tudi svoje mnenje o FJR letnik 2007 glede vzmetenja in vodljivosti skozi ovinke, in še to le z 2 konkurenčnima motorjema. Nisem pametoval s primerjavami z drugimi kategorijami motorjev, ker potem bi ti rekel, da je R1200 GS pa še bistveno bolj vodljiv skozi ovinke (si upam trditi, ker sem z njim naredil 7000 km v času ko sem bil še lastnik FJR). Nikoli ne komentiram motorjev, ki jih nisem vozil. Kje boš vozil, kako dolge bodo fure, kakšno dinamiko imaš, veš sam zase. Jaz sem se vozil po okoliških državah, Korziki, jadranki, največ pa po Dolomitih, vendar s časoma ugotoviš, da je za takšne poti teža povsem odveč in ni več užitka. Dobil si namig rešitev je kot v vsaki temi R1200GS Popravljeno Marec 3, 2018. Popravil royal crasher, Mavti, Kugelschreiber in 3 others 5 1
Mfarjan Objavljeno Marec 5, 2018 Opozori Objavljeno Marec 5, 2018 Hvala za komentarje in mnenja. Nad Gs-om nisem navdušen, predvsem cenovno, prej RT. Še iščem. Lp
Boyam Objavljeno Marec 22, 2018 Opozori Objavljeno Marec 22, 2018 Živjo. Jaz pa potrebujem rezervoar pa nekaj plastik za rp13. Če kdo ima kaj doma ali pa ima kakšno koristno informacijo se zahvaljujem . Tudi licarja bom potreboval. Tnx
athlon Objavljeno Marec 22, 2018 Opozori Objavljeno Marec 22, 2018 (popravljeno) Malo pogooglaj za rezervoar npr.: https://www.ebay.de/itm/YAMAHA-FJR1300-FJR-1300-Kraftstofftank-Fuel-Tank-Serbatoio-2006-2013-NEU-NEW/183084457387?hash=item2aa0af1dab:g:NYcAAMXQ2dBSEh4s ali pa rabljen https://www.ebay.de/itm/Tank-Benzintank-Kraftstofftank-Kraftstoffbehalter-Yamaha-FJR-1300-A-RP13-06-12/292476097271?hash=item4418ef12f7:g:6oUAAOSwLs9aefzg Popravljeno Marec 22, 2018. Popravil athlon
Popularna objava tourer Objavljeno Marec 31, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 Velikonočni zajec je pripeljal novo FJR 1300A . Gonca, DAMI34, bosa in 10 others 13
DAMI34 Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 pred 13 minutami, tourer pravi: Velikonočni zajec je pripeljal novo FJR 1300A . čestitam in srečno vožnjo! tourer 1
sesir Objavljeno Marec 31, 2018 Opozori Objavljeno Marec 31, 2018 pred 18 minutami, tourer pravi: Velikonočni zajec je pripeljal novo FJR 1300A . Uh,ah uživaj v svojem novem KAPITANSKEM mopiju,pa srečno vožnjo tourer 1
PERO58 Objavljeno April 1, 2018 Opozori Objavljeno April 1, 2018 pred 21 urami, tourer pravi: Velikonočni zajec je pripeljal novo FJR 1300A . Dobrodošel mad nas in srečno vožnjo ti želim ! Zakaj nisi dal zajcu tudi mojega naslova???? maxxa, bosa, Kugelschreiber in 2 others 1 1 3
Popularna objava Dr.tomo Objavljeno April 9, 2018 Popularna objava Opozori Objavljeno April 9, 2018 Ena odšla druga prišla ......zamenjava generacij sesir, tazzy, Gonca in 7 others 9 1
taurus977 Objavljeno Maj 15, 2018 Opozori Objavljeno Maj 15, 2018 https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13129927&display=Yamaha FJR 1300 Lepo pozdravljeni. Sem nov na tem forumu. Vas poznavalce z dolgoletnimi izkušnjami bi vprašal za mnenje glede nakupa te FRJ-ke, če jo morda kdo pozna.
Kugelschreiber Objavljeno September 1, 2018 Opozori Objavljeno September 1, 2018 Oi. A mi kdo lahk pove mali o automatiki na FJR? https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13399989&display=Yamaha FJR 1300 FJR1300 AUTOMATIC oglas je simbolicn. sesir 1
Draksler Objavljeno Marec 15, 2019 Opozori Objavljeno Marec 15, 2019 (popravljeno) Pozdravljeni, moja FJR 03 je imela včeraj 16 let/ prvi lastnik, 110 tkm, brez okvar, do nadalnjega ostaja v garaži.... pa upam,, da se bom kaj več okrog podil, zadnja leta je bla suša z nabiranjem kilometrov! Mašinca pa dela, k urca! LP Popravljeno Marec 15, 2019. Popravil Draksler Zok, Gonca, MiNa in 5 others 8
zverina2 Objavljeno Oktober 15, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2019 Pozdravljeni. V naslednjih mesecih nameravam kupiti FJR 1300, nisem je še vozil, zanimajo me izkušnje višjih voznikov, 185+ cm, položaj nog, morebitne posledice daljših voženj, 6 in več ur naenkrat, karkoli uporabnega za in proti. Za odgovore že vnaprej hvala, lp Aleš
Stane 113 Objavljeno Oktober 19, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2019 Pozdrav. Že dalj časa sem voznih Fjr letnik 2002. Danes se je pojavila težava in sicer motor se je poskušal zagnati potem pa tema. Izginile so vse lučke in napisi iz ekrana. In je izgledalo kot da je akumulator Vič. Preveril ali pa vse ok. Sedaj utripa lučka za neutral in sliši se nekak zvok oz. Klikanje motor pa niti ne obrne. Kot da se je zmešalo računalniku. Med dodajanjem kontakta se občasno za trenutek prižge lučka za kontrolo motorja in olja to pa je tudi vse. Par krat se je za trenutek pokazal ekran kjer je med ostalim pisalo er-01. Da ne govorim o tem da kazalci skačejo sem ter tja. Skratka motor ne deluje. Mi lahko kdo pove kaj mu je preden se vržem v stroške.
markII Objavljeno Oktober 19, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 19, 2019 Dotrajan ali izpraznjen akumulator, mogoče slab spoj na priključkih tega? DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 20, 2019 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2019 pred 16 urami, Stane 113 pravi: Pozdrav. Že dalj časa sem voznih Fjr letnik 2002. Danes se je pojavila težava in sicer motor se je poskušal zagnati potem pa tema. Izginile so vse lučke in napisi iz ekrana. In je izgledalo kot da je akumulator Vič. Preveril ali pa vse ok. Sedaj utripa lučka za neutral in sliši se nekak zvok oz. Klikanje motor pa niti ne obrne. Kot da se je zmešalo računalniku. Med dodajanjem kontakta se občasno za trenutek prižge lučka za kontrolo motorja in olja to pa je tudi vse. Par krat se je za trenutek pokazal ekran kjer je med ostalim pisalo er-01. Da ne govorim o tem da kazalci skačejo sem ter tja. Skratka motor ne deluje. Mi lahko kdo pove kaj mu je preden se vržem v stroške. tule je prava tema in tule se vpraša, ni potrebe po odpiranju nove teme. Najprej accu preveri, magar odklopi pa ponovno priklopi, preveri vse spoje, potem pa dalje, če bo še napaka.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se