Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


Priporočene objave

Objavljeno

ne vemo, zato je vse klobasanje odveč.

vem samo, da se je tam mogoče varno peljat nad omejitvijo.

Objavljeno
ne vemo, zato je vse klobasanje odveč.

vem samo, da se je tam mogoče varno peljat nad omejitvijo.

No sej sam to sm hotu povedat... da je bv govort, norc, divjak ipd...

nikol nebo noben vedu, kaj je blo, razn njega....

ustrašiš se lahko pa ovinka tut pod omejitvijo, in te ograja pojebe, da te ni več... tosm hotu povedat....

Objavljeno
Ja, mapak to pomeni precenjevanje svojih sposobnosti, a ne?

Večinoma, nujno pa niti pod razno.

Objavljeno
Ja, mapak to pomeni precenjevanje svojih sposobnosti, a ne?

Je precenjevanje svojih sposobnosti, če za ovinkom zagledaš neki, česar tut pod razno nebi pričakovala? (to je pol neprilagojena hitrost)

---> sam 10km/h se pa po vseh ovinkih pomoje nemisl noben vozt....

Objavljeno
Je precenjevanje svojih sposobnosti, če za ovinkom zagledaš neki, česar tut pod razno nebi pričakovala? (to je pol neprilagojena hitrost)

---> sam 10km/h se pa po vseh ovinkih pomoje nemisl noben vozt....

ti pa najbolš da prodaš motor..ker je res vse tok nevarn..pa sploh nevereveragain ne stopiš iz bajte če ti je tko nevarn vse skupi..pa kaj če bi to in ono..

nehej no..

Objavljeno
ti pa najbolš da prodaš motor..ker je res vse tok nevarn..pa sploh nevereveragain ne stopiš iz bajte če ti je tko nevarn vse skupi..pa kaj če bi to in ono..

Kaj pa če je vse res? :unsure: :alien1: :kva2:

Objavljeno

kar se tiče dvojnih ograj sem ZA da ih postavijo. Kakor sm bral tukaj so baje krivi motoristi k dirkajo, to je že res sam ne v vseh primerih. Naše ceste so tak obup da te lahko že pri 50 km/h strese dol z motorja, en tak lep primer so rebrnice proti vipavi. Luknje malo manj kot pol metra!! se pravi prpelem jaz zdaj na tako luknjo, me sname z motorja, letim v ograjo in tam obležim. Policaji bodo napisali ni prilagodil hitrosti razmeram na cesti !!! Plus to da so ceste še drsalnca. Tko da ni vedno hitrost tista. Kako bom jst zdej vedu da tam cesta drsi ? pa da je tam luknja ? a naj beležim u svoji glavi usako kurčevo luknjo in tiste zalivke in kaj jst vem še kaj. Pač delno so krivi motoristi k hitro vozijo u drugem primeru je pa kriva država k se ji jebe za ceste. Oni so se lepo zavarovali, so sprejeli zakon ki veleva da prilagodi hitrost razmeram na cesti, na ta zakon se pa sklicujejo v vecini primerov. Jst sm padu pr 70 km/h, biu sm prehiter za tisto cesto, ko sm se ustavu sm se lahko drsal po cesti kot po ledu. Tko da ni vedno sam prevelika hitrost razlog. Če bi ceste uredili pa duple ograje pršraufali bi dost več življenj pršparali kot pa s tem butastim zakonom. LP

Objavljeno (popravljeno)

:hmm: :unsure:

podcenjevanje sposobnosti?

pozabil polagati ovinek?

hitrost 125km/h, blagi ovinek, on pa??????

tudi to se zgodi -_-

yAMAHA.wmv

Popravljeno . Popravil fastgirl
Objavljeno
:hmm: :unsure:

podcenjevanje sposobnosti?

pozabil polagati ovinek?

hitrost 125km/h, blagi ovinek, on pa??????

tudi to se zgodi -_-

ups, hitrost nekaj čez 100km/h

Objavljeno
:hmm: :unsure:

podcenjevanje sposobnosti?

pozabil polagati ovinek?

hitrost 125km/h, blagi ovinek, on pa??????

tudi to se zgodi -_-

temu je lajf dopizdil :D sej si vidu kako je zavil proti kamjonu :D

Objavljeno
:hmm: :unsure:

podcenjevanje sposobnosti?

pozabil polagati ovinek?

hitrost 125km/h, blagi ovinek, on pa??????

tudi to se zgodi -_-

precenjevanje

zgodi se, da pozabiš denarnico doma ali marelo na vlaku.

Objavljeno
precenjevanje

zgodi se, da pozabiš denarnico doma ali marelo na vlaku.

vse se lahko zgodi, zato je treba predvidevati, predvidevati in šeenkrat predvidevati

Objavljeno

sej je dobro položu ovink :) zlagat ga je že znau :D sam zadn moment je šu u kamjon :D zdelo se mi je kot da bi zanalašč to naredu :D

Objavljeno (popravljeno)

Dejstvo je, da so ograje nevarne in dejstvo je, da je poleg previsoke hitrosti ali precenjevanja svojih sposobnosti na slovenskih cestah še en kup možnosti, da te nekaj pojebe in greš po tleh, od takoimenovanih Rossijev, ki ti lahko pripeljejo po tvojem pasu in padeš pri izogibanju, od velikorat videnega peska na cesti na mestih kjer lahko pelješ 100x previdno in premišljeno pa te še vedno sname, od politega olja, do polmetrskih lukenj, za katere ne moreš vedet, da so tam, ker ni nikjer nobenih tabel, ipd, ipd.. In pri teh situacijah lahko voziš po omejitvah, se ne precenjuješ, predvidevaš, ampak več kot toliko tudi to ne moreš, ker je pač nemogoče se peljat skozi 40km/h in vedno te lahko kaj zjebe. In če te ograja čaka ob cesti vemo posledice..

Seveda, ni tu ograja neposredni krivec, krivo je divjanje, precenjevanje, slabe razmere na cestah, cestne službe, ki ne sanirajo peska tudi po več dni in ne postavijo tabel na mestih kjer je cesta razbita, prekomerno gladka, ipd. Ampak rezultat je v končni fau enak, greš po tleh in ob cesti te čaka ograja. In dejstvo je, da če bi bila na teh mestih dvojna ograja in ne enojne, bi to velikorkat koga rešilo, neglede na to, ali se je znašel na tleh po lastni krivdi, ali pa samo zaradi spleta nesrečnih okoliščin, ki jih ni mogel predvidet.

Torej jaz ne krivim ograj zato, da ljudje umirajo, to so drugo vzroki ki privedejo do tega, so pa ograje tiste, ki lahko pomenijo razliko med življenjem in smrtjo in močno podpiram vsa prizadevanja, da bi se na čimveč mestih dalo dvojne ograje, ki bodo varne za vse udeležence v prometu, oziroma, da se enojne ograje na mestih kjer so nepotrebne in nimajo nobene varovalne funkcije (npr. notranja stran the ovinka na ridah) odstranijo.

Mišljenje češ, zakaj bi bile potrebne dvojne ograje, itak si sam kriv, če prideš iz ceste do nje je pa zgrešeno. Ker po taki logiki je potem bolje, da ograj sploh ni. Ker konec koncev je naloga ograje ravno to, da varuje (pač večinoma štirikolesa), ki se jim nekaj zgodi, da ne grejo več po cesti ampak zaplejejo iz ceste in ograjo "uprabijo".. Pa verjetno noben tega zanalašč ne naredi, ampak je tudi v teh primerih vzrok pretiravanje oziroma nesrečen splet okoliščin! Zato ograje so, da v teh primerih varjujejo, je pa žal tako, da je pri motoristih pri enojnih ograjah efekt ravno obraten, torej v teh primerih služijo kontra svojemu prvotnemu namenu in iz tega vidika je potrebno zagotovit ENAKOPRAVOST do vseh udeležencev v prometu.

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Težko je ugibati, kaj je krivo za posamezno nesrečo. Lahko se pelješ po dobro znani cesti in v znanem ovinku te kaj preseneti (pa ni nujno, da si pretiraval).

Meni osebno je ogromna razlika že med levim in desnim ovinkom na cesti. Še posebno, če je na desnem robu vzpetina, zaraščena s travo, ... kar ti zakriva pogled in ni me sram povedati, da v tem primeru desni ovinek speljem počasneje, kot levega.

V nobenem delu ceste pa ni za pretiravati in zato bi morala biti prioriteta prilagajanje sposobnostim motorja, voznika, ceste, ...

Če me bo kdaj razsodnost začela zapuščati, bo to resen znak, da moram začeti prodajati motor.

Vsem skupaj želim še mnogo kilometrov...

Rafael

Objavljeno

Še eno vprašanje kot primer..

Zakaj je en prepotenten mulac, ki tišči svojega civica v rdeče in ga vrže iz ovinka, ter se zabije v ograjo, ki ga obvaruje izleta iz ceste, ter s tem reši več vreden od prepotentnega mulca na cbrki, ki se mu zgodi isto, le da njega ta ista zaščitna ograja seseklja.

Glede na to, da je ograja v samem štartu in smislu delana da obvaruje prvi primerek se mi zdi fer, da tistemu iz drugega primera vsaj škodovala ne bi, če ga že ne more varovat

Objavljeno
Odlična ideja in avti naj letijo v prepade, drevesa itd..... super ideja, ker na cesti obstajamo samo motoristi ane :rolleyes:

Ne, tudi pešci smo tukaj. :unsure:

Ograje kot cestna infrastruktura, bi morale biti oblikovane in postavljene tako, da varujejo VSE udeležence v prometu. Tudi pešce in ne le avtomobile, tovornjake, avtobuse ipd. V stanju, kot so ograje sedaj, dodatno ogrožajo nekatere udeležence v prometu.

...Jst sm padu pr 70 km/h, biu sm prehiter za tisto cesto, ko sm se ustavu sm se lahko drsal po cesti kot po ledu. Tko da ni vedno sam prevelika hitrost razlog. Če bi ceste uredili pa duple ograje pršraufali bi dost več življenj pršparali kot pa s tem butastim zakonom. LP

Če mene vprašaš, po tvojem opisu zdrsa, ni kriva prevelika hitrost.

Če vpašaš policiste, ki imajo pomankljivo znanje o analizi prometnih nesreč in prometni infrastrukturi, pa je za vzrok za tvoj zdrs neprilagojena hitrost.

NEPRILAGOJENA HITROST je zelo dobra pogruntavščina bedakov, ki so postavljeni na mesta, kjer imajo preveč pooblastil glede na njihovo znanje. Neprilagojena hitrost je lahko vzrok za vsako prometno nesrečo. Razlaga: Če bi bila hitrost 0 km/h, do nesreče nebi prišlo. :slap:

Objavljeno
Še eno vprašanje kot primer..

Zakaj je en prepotenten mulac, ki tišči svojega civica v rdeče in ga vrže iz ovinka, ter se zabije v ograjo, ki ga obvaruje izleta iz ceste, ter s tem reši več vreden od prepotentnega mulca na cbrki, ki se mu zgodi isto, le da njega ta ista zaščitna ograja seseklja.

Zato, ker je na vsakega prepotentnega mulca na CBR-ki vsaj 20 prepotentnih mulcev s Civicom. Kar lahko pomeni, da je 20 prepotentnih mulcev s Civicom več vrednih od enega prepotentnega mulca na CBR-ki. Ki je itak motorist in si je sam kriv - ziher je vozu vsaj 300km/h. :slap:

D.

Objavljeno

nobenemu ki zagovarja da ograje niso potrebne ker padajo samo prehitri ne želim da se kdaj pripelje po predpisih in ima smolo da je pred njim kak šleper zaradi obremenitve pri lezenju čez ovinke v breg spustil olje. ker to se dogaja ravno na najlepših in najbolj zavitih cestah za motoriste.

brezveze, dex je lepo povedal, če ščitijo avtomobiliste potem VSAJ nebi smele biti za motoriste bolj nevarne kot če jih nebi bilo.

Objavljeno

Ves čas berem samo jokanje o ograjah ki so nevarne, o nepravičnosti, o jebanju državljanov s strani države.

Seveda je tako, pa tudi naprej bo še vedno tako. So pač Patrie in podobne bedarije veliko bolj pomembne kot pediatrične klinike, ceste, da sploh ne zgubljam besed o kakem dirkališču in tem kako prelahko je danes priti do motocikla s prevelikimi zmogljivostmi.

Pa me vseeno tole jokanje en k... kej gane. To pa zato ker jokate o ograjah na točno določenih mestih. Ki jih ni, ali pa pač so. The ovinek, ta ovinek, toti ovinek. V glavnem hočete varnost in enakopravnost. Bulšit. Hočete relativno varnost na odsekih kjer se da kolenčkat, polagat, sproščat napetost, ego ali pač sam mal trenirat. Vendar pa so temu namenjena dirkališča.

In ne. Nič nimam proti "varnim" ograjam. Vendar pa me moti tale dvoličnost. Kaj pa avtoceste? Seveda, tam nas ne briga ker se tam ne vozimo. Kaj pa raven odsek ceste med Drenovim Gričom in Vrhniko kjer je res popolnoma brez potrebe postavljena enojna ograja v dolžini cca 5 km? Ah ne, tudi tam nas ne zanima, saj se pravo polaganje in s tem zahteva po pravičnosti in varnih ograjah začne 3 kilometre naprej.

Ali koga moti kak nevaren odsek v radiju 5 kilometrov od doma? Seveda ne, saj je treba najprej pnevmatike ogret, šele potem rabimo lepo cesto.

No, bi pa še o terminu NEPRILAGOJENA HITROST nekaj rekel. Ne, niti slučajno si niso to zmislili bedaki. To je zelo premišljena poteza, ki reši odgovornosti razne ljudi na toplih stolčkih. In ta izgovor za nesrečo bo ostal vedno.

Je pa še nekaj zanimivo. Nobenega jokcanja s strani voznikov endur, ki zavijejo na kak makadam. Kjer so luknje, ni ograj, so prepadi, drevesa in ostale nevarne reči. Ponavadi nekje bogu za hrbtom, kjer niti telefonirati ne moreš če se kaj naredi. Aja, oni ne kolenčkajo in vedo, da so v vsakem primeru sami krivi če se jim kaj zgodi. Dirkači pa rabijo idealne razmere za vožnjo.

Jokcejte še naprej..

Objavljeno
Je pa še nekaj zanimivo. Nobenega jokcanja s strani voznikov endur, ki zavijejo na kak makadam. Kjer so luknje, ni ograj, so prepadi, drevesa in ostale nevarne reči. Ponavadi nekje bogu za hrbtom, kjer niti telefonirati ne moreš če se kaj naredi. Aja, oni ne kolenčkajo in vedo, da so v vsakem primeru sami krivi če se jim kaj zgodi. Dirkači pa rabijo idealne razmere za vožnjo.

Jokcejte še naprej..

oprosti, ker si drznem malo popraviti zgoraj omenjeno trditev.....nobenega jokcanja s strani voznikov motorjev, ki so prevozili kaj več kot jebeni mozolj na riti evrope imenovan Slovenija in ki dobro poznajo ceste v okolici, sploh na balkanu, pa nihče ne pizdi čez naše ceste (ki so v primerjavi z ostalimi skoraj kot avtoceste)

No, bi pa še o terminu NEPRILAGOJENA HITROST nekaj rekel. Ne, niti slučajno si niso to zmislili bedaki. To je zelo premišljena poteza, ki reši odgovornosti razne ljudi na toplih stolčkih. In ta izgovor za nesrečo bo ostal vedno.

In zakaj bi rešil kogarkoli pred odgovornostjo?......če si zavestno kršil omejitve, potem bodi moški in sprejmi tudi kazen.....ne vidim razloga, zakaj bi nekdo odgovarjal namesto tebe...

in neprilagojena hitrost je zame vsaka hitrost, katera obvladuje tebe in ne ti njo , pa naj si bo to v avtu, na motorju, na konju,itd.....

Objavljeno
Ves čas berem samo jokanje o ograjah ki so nevarne, o nepravičnosti, o jebanju državljanov s strani države.

Seveda je tako, pa tudi naprej bo še vedno tako. So pač Patrie in podobne bedarije veliko bolj pomembne kot pediatrične klinike, ceste, da sploh ne zgubljam besed o kakem dirkališču in tem kako prelahko je danes priti do motocikla s prevelikimi zmogljivostmi.

Pa me vseeno tole jokanje en k... kej gane. To pa zato ker jokate o ograjah na točno določenih mestih. Ki jih ni, ali pa pač so. The ovinek, ta ovinek, toti ovinek. V glavnem hočete varnost in enakopravnost. Bulšit. Hočete relativno varnost na odsekih kjer se da kolenčkat, polagat, sproščat napetost, ego ali pač sam mal trenirat. Vendar pa so temu namenjena dirkališča.

In ne. Nič nimam proti "varnim" ograjam. Vendar pa me moti tale dvoličnost. Kaj pa avtoceste? Seveda, tam nas ne briga ker se tam ne vozimo. Kaj pa raven odsek ceste med Drenovim Gričom in Vrhniko kjer je res popolnoma brez potrebe postavljena enojna ograja v dolžini cca 5 km? Ah ne, tudi tam nas ne zanima, saj se pravo polaganje in s tem zahteva po pravičnosti in varnih ograjah začne 3 kilometre naprej.

Ali koga moti kak nevaren odsek v radiju 5 kilometrov od doma? Seveda ne, saj je treba najprej pnevmatike ogret, šele potem rabimo lepo cesto.

No, bi pa še o terminu NEPRILAGOJENA HITROST nekaj rekel. Ne, niti slučajno si niso to zmislili bedaki. To je zelo premišljena poteza, ki reši odgovornosti razne ljudi na toplih stolčkih. In ta izgovor za nesrečo bo ostal vedno.

Je pa še nekaj zanimivo. Nobenega jokcanja s strani voznikov endur, ki zavijejo na kak makadam. Kjer so luknje, ni ograj, so prepadi, drevesa in ostale nevarne reči. Ponavadi nekje bogu za hrbtom, kjer niti telefonirati ne moreš če se kaj naredi. Aja, oni ne kolenčkajo in vedo, da so v vsakem primeru sami krivi če se jim kaj zgodi. Dirkači pa rabijo idealne razmere za vožnjo.

Jokcejte še naprej..

Dvojne ograje bi morale biti povsod, ker pa verjetno v nobenem primeru ni možno, da se to kar naenkrat postavi po celi Sloveniji je pač smiselno, da se začne na odsekih, kjer je koncentracija motoristov pač večja oziroma je konfiguracija ceste bolj podvržena zdrsom, logično. Rossiji na cestah so in bodo, pri enojnih ali pa dvojnih ograjah, ampak glede na to, da je namen ograje, da varuje, pa naj bo bedake ali pa samo nesrečneže, naj ta namen tudi opravi!

Sicer pa jaz nekih makedamov, ki so po večini gozdne ceste in je velikokrat tudi tabla vožnja na lastno odgovornost ne bi enačil s prometnicami, ki so primarno namenjene vsakodnevni vožnji od točke A do točke B in je koncentracija vozil vseh vrst neprimerno večja.

In ja, jokcanje ne bo nič spremenilo, to je res, zato pa vsa čast fantom iz Motoristi pred parlament, ki so dejansko nekaj naredili v tej smeri in tudi zboljšali stanje.

Objavljeno (popravljeno)

se v grobem strinjam

ampak

od a do b se pelješ z avtom :) ali busom.

redko s CBRo

in od a do b se ne pelješ po uhi :)

Popravljeno . Popravil Nagaya

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!