Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


Priporočene objave

Objavljeno
In zakaj bi rešil kogarkoli pred odgovornostjo?......če si zavestno kršil omejitve, potem bodi moški in sprejmi tudi kazen.....ne vidim razloga, zakaj bi nekdo odgovarjal namesto tebe...

in neprilagojena hitrost je zame vsaka hitrost, katera obvladuje tebe in ne ti njo , pa naj si bo to v avtu, na motorju, na konju,itd.....

Se popolnoma strinjam s to trditvijo.. Ampak še pa se neprilagojena hitrost uporablja tudi v raznih situacijah, ko je prišlo do nezgode zaradi nekega izrednega dogodka (olje, pesek na cesti) in to več kot toliko n isi mogel predvidet.. To se lahko z godi v zavoju, kjer pelješ po omejitvi, oziroma pod njo, v skladu s svojimi sposobnostmi in sposobnostmi vozila, ampak je npr. peska toliko, da enosatvno ne moreš rešit situacije, če si prišel več kot 40km/h.. V naših koncih je en tak ovinek, omejitev 90, če si res previden pa predvidevaš, greš npr 60, kar je pa še zmeraj preveč za občasen pesek, ki ga nansese dež.. Sem že 3x javil ko sem šel mimo z avtom in videl, da naj pridejo spucat, pa so rabili 2dni. K sreči je bilo to še prcej zgodaj spomladi in ni bilo še veliko motoristov. Sam bi enkrat že kmalu imel nesrečo, pa sem šel res počasi in s predvidecanjem, pa je enostavno bilo preveč šodra in sem se mogel rešit po nasprotnem pasu. Če bi prišel takrat avto, bi se pač zalimal vanj in pisalo bi neprilagojena hitrost motorista. Ampak a imajo pravico od mene zahtevat, da bom vedel da bo na enem ovinku kjer se načeloma vozi 90 pač pesek in da bom zato pripeljal 40km/h.. Ajde, jaz poznam cesto, ampak kašen motorist, ki gre tam prvič ima pa kljub vsej svoji rpevisnosti in predvidevanju tam veliko šanso da se bo sesul in ja, šel pod enojno ograjo.

Je pa zadnje čase stanje malo boljše, zgleda da so malo zrihtali odtok vode ob cesti, da ne nanaša več svinjarije na cesto, tako da stanje ni več tako kritično..

Skratka hotel sem samo poudarit, da je neprilagojena hitrost včasih tudi malo zlorabljen pojem, ker vsega pač človek ne more predvidevat. Enostavno ne gre. Če bi vsak predvideval, da bo za vsakim ovinkom olje pa pesek, lahko omejimo hitrost zunaj na selja kar na 40 pa bo najbolj ziher.

Objavljeno (popravljeno)
se v grobem strinjam

ampak

od a do b se pelješ z avtom :) ali busom.

redko s CBRo

in od a do b se ne pelješ po uhi :)

Je res to..

Ampak glede na to, koliko naj bi državo stala ena smrt, mislim, da bi lahko ob vseh pizdarijah za katere se denar porablja izplunili tudi za tisti dodaten pas ograje, ko jih postavljajo, povsod to. Nekateri se tudi z motorjem kdaj peljejo od A do B, ni nujno da je cbr in sploh ni nujno, da gre po ušesu, ali da gre za pretiravanje, nesreče se pač dogajo, tudi tourerjem, sem že kar nekaj padcev videl, pa niso bili prepotentni mulci, ki so se šli rossije.. In mislim, da pri tako "zanemarljivem" strošku za državo kot je tista dodatna plast pri ograji ne bi smel biti vzrok, da je ni, ker je pač manjšina folka ogroženega.

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno
Dvojne ograje bi morale biti povsod, ker pa verjetno v nobenem primeru ni možno, da se to kar naenkrat postavi po celi Sloveniji je pač smiselno, da se začne na odsekih, kjer je koncentracija motoristov pač večja oziroma je konfiguracija ceste bolj podvržena zdrsom, logično. Rossiji na cestah so in bodo, pri enojnih ali pa dvojnih ograjah, ampak glede na to, da je namen ograje, da varuje, pa naj bo bedake ali pa samo nesrečneže, naj ta namen tudi opravi!

Sicer pa jaz nekih makedamov, ki so po večini gozdne ceste in je velikokrat tudi tabla vožnja na lastno odgovornost ne bi enačil s prometnicami, ki so primarno namenjene vsakodnevni vožnji od točke A do točke B in je koncentracija vozil vseh vrst neprimerno večja.

In ja, jokcanje ne bo nič spremenilo, to je res, zato pa vsa čast fantom iz Motoristi pred parlament, ki so dejansko nekaj naredili v tej smeri in tudi zboljšali stanje.

Pa smo spet pri ridah, in podobnih odsekih. Tam je seveda koncentracija največja. Zakaj? Sam veš.

In ja, se strinjam s tem da je treba zagotoviti varnost. Vendar nam nobene ograje ne pomagajo. Pa veš zakaj ne? Ker se bo potem še bolj divjalo, ker bo na videz bolj varno. In smo v začaranem krogu.

In je edina možnost, ki pelje v izboljšanje prometne varnosti, izboljšanje prometne kulture.

Kje pa se to začne? Ko sem bil jaz v osnovni šoli so učitelji nekaj pomenili. In če mi je eno okol ušes prlepu se doma nisem upal povedat, ker sem vedel da me bo fotr še dvakrat bolj nalomu. Kaj pa je danes? Tako imenovana demokracija, ujčkanje otrok na vsakem koraku, otroci ki jim ni treba s prstom mignit pa dobi vse kar hoče. In prav ti starši, stari okoli 30 so obupni. Pretirano zaščitniški, z otrokom je treba v rokavicah delat sistem in podobne bedarije. Kaj bo čez 7 let ko bojo ti otroci, ki so sedaj 7 ali 8 razred prišli na cesto? Poglej si Celovško v Ljubljani. Brez čelad, brez registracij, večinoma ukradeni motocikli in skuterji. Kdo je kriv? Samo starši. Ki zagovarjajo svoje otroke tudi ko ti delajo napake. In se jim to pusti, brez kazni, in naslednjič bo še huje.

Kako lahko potem pričakujemo da bo na cesti kaj boljše? Pozabi. Samo še slabše bo. Pa močno upam da se motim.

Objavljeno
Je res to..

Ampak glede na to, koliko naj bi državo stala ena smrt, mislim, da bi lahko ob vseh pizdarijah za katere se denar porablja izplunili tudi za tisti dodaten pas ograje, ko jih postavljajo, povsod to. Nekateri se tudi z motorjem kdaj peljejo od A do B, ni nujno da je cbr in sploh ni nujno, da gre po ušesu, ali da gre za pretiravanje, nesreče se pač dogajo, tudi tourerjem, sem že kar nekaj padcev videl, pa niso bili prepotentni mulci, ki so se šli rossije.. In mislim, da pri tako "zanemarljivem" strošku za državo kot je tista dodatna plast pri ograji ne bi smel biti vzrok, da je ni, ker je pač manjšina folka ogroženega.

to sploh nikogar ne zanima :)

motorist ni povprečen uporabnik slovenskih cest in konec.

Objavljeno
Se popolnoma strinjam s to trditvijo.. Ampak še pa se neprilagojena hitrost uporablja tudi v raznih situacijah, ko je prišlo do nezgode zaradi nekega izrednega dogodka (olje, pesek na cesti) in to več kot toliko n isi mogel predvidet.. To se lahko z godi v zavoju, kjer pelješ po omejitvi, oziroma pod njo, v skladu s svojimi sposobnostmi in sposobnostmi vozila, ampak je npr. peska toliko, da enosatvno ne moreš rešit situacije, če si prišel več kot 40km/h.. V naših koncih je en tak ovinek, omejitev 90, če si res previden pa predvidevaš, greš npr 60, kar je pa še zmeraj preveč za občasen pesek, ki ga nansese dež.. Sem že 3x javil ko sem šel mimo z avtom in videl, da naj pridejo spucat, pa so rabili 2dni. K sreči je bilo to še prcej zgodaj spomladi in ni bilo še veliko motoristov. Sam bi enkrat že kmalu imel nesrečo, pa sem šel res počasi in s predvidecanjem, pa je enostavno bilo preveč šodra in sem se mogel rešit po nasprotnem pasu. Če bi prišel takrat avto, bi se pač zalimal vanj in pisalo bi neprilagojena hitrost motorista. Ampak a imajo pravico od mene zahtevat, da bom vedel da bo na enem ovinku kjer se načeloma vozi 90 pač pesek in da bom zato pripeljal 40km/h.. Ajde, jaz poznam cesto, ampak kašen motorist, ki gre tam prvič ima pa kljub vsej svoji rpevisnosti in predvidevanju tam veliko šanso da se bo sesul in ja, šel pod enojno ograjo.

Je pa zadnje čase stanje malo boljše, zgleda da so malo zrihtali odtok vode ob cesti, da ne nanaša več svinjarije na cesto, tako da stanje ni več tako kritično..

Skratka hotel sem samo poudarit, da je neprilagojena hitrost včasih tudi malo zlorabljen pojem, ker vsega pač človek ne more predvidevat. Enostavno ne gre. Če bi vsak predvideval, da bo za vsakim ovinkom olje pa pesek, lahko omejimo hitrost zunaj na selja kar na 40 pa bo najbolj ziher.

Dex....who said that life is fair?......so pač nepredvideni dogodki , kjer tista blond nepotešena pička ki sovraži motoriste (beri bog )enostavno zataji....v takšnih primerih, kot si ga opisal, odgovarja nekdo....in ne, nimajo pravice zahtevati od tebe, da veš, da je tam pesek......kot tudi pesek nima pravice biti tam.....pa vendar se stvari dogajajo

Vendar bojo tvoje poškodbe pri 40km/h bistveno manjše kot pri 90km/h, se strinjaš?.....tudi nasproti vozeči avto bo verjetno uspel zavreti, če boš proti njemu letel s 40km/h, kar pa za višjo hitrostno postavko ne bi upal trditi.....

Objavljeno

Sam sicer mislim, da bi dvojne ograje vseeno lahko rešile kakšno življenje, ker mislim, da folk, ki že zdaj divja in vozi na skrajni meji sposobnosti nekako ni ravno dovolj razumen, da bi se zavedal resnosti tega početja na cestah in morebitnih posledic, dokler se kaj ne zgodi..

Drugače pa ja, se strinjam z vsem kar si zapisal, rešitev je v vzgoji in zboljšanju prometne kulture.. Sicer sva že midva nekaj let narazen, ampak že jaz, ko se spomnim mojih časov v šoli in ko gledam današnju mularijo že na nižji razredni stopnji (jih par inštuiram angleščino) se lahko velikokrat samo križam, kakšna je ta današnja mularija in seveda starši. Tako, da žal se ti lahko tudi jaz pridružim k pesimistični napovedi za prihodnost, če ne bomo v pospešenem ritnu nekaj ukrenili, da se bodo stvari obrnile na bolje!

Objavljeno
Sam sicer mislim, da bi dvojne ograje vseeno lahko rešile kakšno življenje, ker mislim, da folk, ki že zdaj divja in vozi na skrajni meji sposobnosti nekako ni ravno dovolj razumen, da bi se zavedal resnosti tega početja na cestah in morebitnih posledic, dokler se kaj ne zgodi..

Nikoli nikoli nikoli nisem rekel, da se ne strinjam s postavitvijo dvojnih ograj. Ni pa to rešitev problema. In v tem vem da se strinjava.

Objavljeno
Nikoli nikoli nikoli nisem rekel, da se ne strinjam s postavitvijo dvojnih ograj. Ni pa to rešitev problema. In v tem vem da se strinjava.

Seveda ni rešitev, je pa omilitev. Torej zakaj ne?

Objavljeno
Nikoli nikoli nikoli nisem rekel, da se ne strinjam s postavitvijo dvojnih ograj. Ni pa to rešitev problema. In v tem vem da se strinjava.

Vem vem, da se strinjaš z ograjami in prav imaš, tudi jaz se s tabo. Dvojne ograje niso rešitev problema ampak olajševanje posledic, to pa nekako ni in ne more bit prava rešitev. Žal je rešitev veliko bolj zahtevna in kompleksna kot par ograj našraufat.. :(

Objavljeno
Seveda ni rešitev, je pa omilitev. Torej zakaj ne?

zakaj sprašuješ zakaj ne, če ni rekel da ne? :unsure:

Objavljeno
Ves čas berem samo jokanje o ograjah ki so nevarne, o nepravičnosti, o jebanju državljanov s strani države.

Seveda je tako, pa tudi naprej bo še vedno tako. So pač Patrie in podobne bedarije veliko bolj pomembne kot pediatrične klinike, ceste, da sploh ne zgubljam besed o kakem dirkališču in tem kako prelahko je danes priti do motocikla s prevelikimi zmogljivostmi.

Pa me vseeno tole jokanje en k... kej gane. To pa zato ker jokate o ograjah na točno določenih mestih. Ki jih ni, ali pa pač so. The ovinek, ta ovinek, toti ovinek. V glavnem hočete varnost in enakopravnost. Bulšit. Hočete relativno varnost na odsekih kjer se da kolenčkat, polagat, sproščat napetost, ego ali pač sam mal trenirat. Vendar pa so temu namenjena dirkališča.

In ne. Nič nimam proti "varnim" ograjam. Vendar pa me moti tale dvoličnost. Kaj pa avtoceste? Seveda, tam nas ne briga ker se tam ne vozimo. Kaj pa raven odsek ceste med Drenovim Gričom in Vrhniko kjer je res popolnoma brez potrebe postavljena enojna ograja v dolžini cca 5 km? Ah ne, tudi tam nas ne zanima, saj se pravo polaganje in s tem zahteva po pravičnosti in varnih ograjah začne 3 kilometre naprej.

Ali koga moti kak nevaren odsek v radiju 5 kilometrov od doma? Seveda ne, saj je treba najprej pnevmatike ogret, šele potem rabimo lepo cesto.

No, bi pa še o terminu NEPRILAGOJENA HITROST nekaj rekel. Ne, niti slučajno si niso to zmislili bedaki. To je zelo premišljena poteza, ki reši odgovornosti razne ljudi na toplih stolčkih. In ta izgovor za nesrečo bo ostal vedno.

Je pa še nekaj zanimivo. Nobenega jokcanja s strani voznikov endur, ki zavijejo na kak makadam. Kjer so luknje, ni ograj, so prepadi, drevesa in ostale nevarne reči. Ponavadi nekje bogu za hrbtom, kjer niti telefonirati ne moreš če se kaj naredi. Aja, oni ne kolenčkajo in vedo, da so v vsakem primeru sami krivi če se jim kaj zgodi. Dirkači pa rabijo idealne razmere za vožnjo.

Jokcejte še naprej..

Pa smo spet pri ridah, in podobnih odsekih. Tam je seveda koncentracija največja. Zakaj? Sam veš.

In ja, se strinjam s tem da je treba zagotoviti varnost. Vendar nam nobene ograje ne pomagajo. Pa veš zakaj ne? Ker se bo potem še bolj divjalo, ker bo na videz bolj varno. In smo v začaranem krogu.

In je edina možnost, ki pelje v izboljšanje prometne varnosti, izboljšanje prometne kulture.

Kje pa se to začne? Ko sem bil jaz v osnovni šoli so učitelji nekaj pomenili. In če mi je eno okol ušes prlepu se doma nisem upal povedat, ker sem vedel da me bo fotr še dvakrat bolj nalomu. Kaj pa je danes? Tako imenovana demokracija, ujčkanje otrok na vsakem koraku, otroci ki jim ni treba s prstom mignit pa dobi vse kar hoče. In prav ti starši, stari okoli 30 so obupni. Pretirano zaščitniški, z otrokom je treba v rokavicah delat sistem in podobne bedarije. Kaj bo čez 7 let ko bojo ti otroci, ki so sedaj 7 ali 8 razred prišli na cesto? Poglej si Celovško v Ljubljani. Brez čelad, brez registracij, večinoma ukradeni motocikli in skuterji. Kdo je kriv? Samo starši. Ki zagovarjajo svoje otroke tudi ko ti delajo napake. In se jim to pusti, brez kazni, in naslednjič bo še huje.

Kako lahko potem pričakujemo da bo na cesti kaj boljše? Pozabi. Samo še slabše bo. Pa močno upam da se motim.

Nikoli nikoli nikoli nisem rekel, da se ne strinjam s postavitvijo dvojnih ograj. Ni pa to rešitev problema. In v tem vem da se strinjava.

Ja - moj podpis, enostavno ograje niso krive AMPAK HITROST ! Tega se vsi zavedamo, ampak vlečemo izgovore z ograjami. Če smo že pametni dajmo še potem priznat, da je hitrost kriva in ne ograja. Če bi bila hitrost primerna do ograje sploh prišli ne bi. Omejitve je postavil nekdo ki ima malo več v glavi o cestah in predpisih, zato je tudi postavil omejitve. Če se jih mi ne držimo je pa potem naša odgovornost. Ne krivit ograj, ograje so SUPER vsaj dvosledna vozila varujejo.

Skorajda ni ceste v SLO, kjer če voziš malo pod omejitvijo ne spelješ varno !

Objavljeno (popravljeno)
Ja - moj podpis, enostavno ograje niso krive AMPAK HITROST ! Tega se vsi zavedamo, ampak vlečemo izgovore z ograjami. Če smo že pametni dajmo še potem priznat, da je hitrost kriva in ne ograja. Če bi bila hitrost primerna do ograje sploh prišli ne bi. Omejitve je postavil nekdo ki ima malo več v glavi o cestah in predpisih, zato je tudi postavil omejitve. Če se jih mi ne držimo je pa potem naša odgovornost. Ne krivit ograj, ograje so SUPER vsaj dvosledna vozila varujejo.

Hitrost je pogost tazlog, vsekakor pa ne edini.. In ja, če bi bilo vse idealno, do ograje sploh prišli ne bi, ampak ravno o tem se je pisalo 1 stran nazaj.. Ker pač ni vse idealno, pa neglede na razlog in krivdo pač ograje so. So pa zato da varujejo! Problem je pa samo v tem, ker nekatere res varujejo, druge pa še dodatno OGROŽAJO. In ker se da pač to na enostaven način rešit z ne drastično večjimi stoški, kolateralna škoda v obliki motoristov zame pač ni sprejemljiva :glare:

Drugače pa še enkrat.. Ograje niso rešitev splošnega problema, ki vlada na naših cestah, ampak zgolj omilitev posledic. Žal..

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

Dobro, dobro, dobro, ...

Pomirite se malo!!!

Najprej je potrebno pri sebi iskat VZROKE (in te poskušati tudi odpravljati) in ne kar blatiti in s prstom kazati vse naokoli! Res pa je, da je potrebno tudi merico sreče imeti, da se ti stvari v življenju lepše izzidejo.

Strinjam se z vsemi, ki mislijo, da ograje in podobno samo delajo posledice znosnejše, več je potrebno delati na vzrokih.

LP

Rafael

Objavljeno

In vzroke bi ti reševal kako??

Objavljeno (popravljeno)

Ko piješ se ne voziš in varnost je na vrhuncu - pa če so ograje dvojne al pa ne, pa tud če jih vidiš ti pol dvojne ko te domu mama pele je varno 100% bl kt prej :D

Popravljeno . Popravil suhi
Objavljeno
Baje je danes na jesenicah en motorist v avto prletu pa da je kr hudo zgledal.

Ve kdo mogoče kaj več? :(

Baje ( tko sem slišal ) da je krepko čez 100 pripeljal skoz Jesenice, en avto je pa takrat iz križišča zapeljal... Kaj je pa res pa nevem :hmm: Na kraju nesreče sem pa vidu obrise od krede.

Baje kr krepko čez 300

sem danes šele izvedela, kdo je bil in kako je bilo :glare:

Objavljeno
Pa smo spet pri ridah, in podobnih odsekih. Tam je seveda koncentracija največja. Zakaj? Sam veš.

In ja, se strinjam s tem da je treba zagotoviti varnost. Vendar nam nobene ograje ne pomagajo. Pa veš zakaj ne? Ker se bo potem še bolj divjalo, ker bo na videz bolj varno. In smo v začaranem krogu....

Če gledamo s tega zornega kota, potem bi bilo najbolje namestiti samo količke in jih obrniti proti smeri cestišču. Tako bi se počasneje vozilo, saj bi bilo na videz (pa tudi v resnici) bolj nevarno. In začaran krog bi se prekinil. :evilgrin:

to sploh nikogar ne zanima :)

motorist ni povprečen uporabnik slovenskih cest in konec.

Tako je!!!!! Država mora zagotoviti varnost VSEM udeležencem v prometu. Tudi vpregam, traktorjem ipd. redkim zadevam na naših cestah. :grim

Ja - moj podpis, enostavno ograje niso krive AMPAK HITROST ! ...

Potem pa naj kaznujejo hitrost in ne tistega, ki je hitro peljal, če je hitrost kriva.

Tudi ograje niso krive.

Vsi nekaj omenjamo kdo je kriv in kdo ne.... Vsak naj zase poskrbi, pa bo. Tudi s tem, da se pridruži kakšni akciji za postavitev dvojnih ograj ali pa akciji umirjanja prometa (aja... pri nas jih ni) ali pa čemu drugemu, kar bi izboljšalo splošno varnost v naši banana republiki.

Hitrost je pogost tazlog, vsekakor pa ne edini.. ...

Pogosto navajajo hitrost kot razlog, vendar hitrost NI razlog za prometne nesreče. Hitrost je le dejavnik od katerega je močno odvisna posledica prometne nesreče.

Razlog, da je nekdo s prehitro pripeljal v ovinek, ki je pravilno označen in brez nepredvidljivih situacij, pa je lahko v večini primerov iskati v glavi voznika. :yes:

In vzroke bi ti reševal kako??

Najprej jih je potrebno videti (do tu še nismo prišli v naši ljubi državici), potem jih je potrebno analizirati (to je pa že nekaj nedojemljivega za naše bistre može, ki grejejo dobro plačane stolčke), potem pa je potrebno določiti kako jih odpraviti in jih začeti strokovno odpravljati. Predvsem preventivno (ta beseda je prej omenjenim bedakom na stolčkih neznana) in le izjemoma kurativno oz. z represijo.

Kratek odgovor: Vsak naj jih reši pri sebi, pa bo že ogromno narejeno. :OK:

Objavljeno

GRUNFObjavljeno Danes, 01:08 PM In vzroke bi ti reševal kako??

Kot prvo s prebiranjem tem s tega foruma in to čim več, ... potem pa lahko sledijo debate tudi ob pivu.

Sam imam 20 let vozniškega staleža (B kategorija) in sem že marsikaj videl na cestah, od kar pa sem se resneje začel voziti z motorjem pa prebiram forum kadar le utegnem, pa naj bo to v službi ali doma.

Če to gledam forum kot celoto, težko najdeš kje tako celoviti "učbenik" za razna področja tega čudovitega športa, hobija in še kaj.

LP

Rafael

Objavljeno
GRUNFObjavljeno Danes, 01:08 PM In vzroke bi ti reševal kako??

Kot prvo s prebiranjem tem s tega foruma in to čim več, ... potem pa lahko sledijo debate tudi ob pivu.

Sam imam 20 let vozniškega staleža (B kategorija) in sem že marsikaj videl na cestah, od kar pa sem se resneje začel voziti z motorjem pa prebiram forum kadar le utegnem, pa naj bo to v službi ali doma.

Če to gledam forum kot celoto, težko najdeš kje tako celoviti "učbenik" za razna področja tega čudovitega športa, hobija in še kaj.

LP

Rafael

Čez leta se ti bodo obzorja razjasnila ob prebiranju foruma katerega omenjaš......Zagotovo. Ob piru se tovrstni problemi ne rešujejo, lahko se pa kaj frišnega zahakla. Daj prečekiraj še nekaj tem,ki se ukvarjajo s tovrstno problematiko. Verjetno boš tudi tam kaj našel za svoj "učbenik"......

Objavljeno

dvojne ograje ne bojo! tam k bi mogle bit še ene ni! k se en ubije ali dva pol jo pa mogoče postavjo ne šele dve :(

Objavljeno

Grunf,

Hvala lepa za nasvet. Sicer pa prav to tudi počnem in verjemi mi, da bom čez leta bolj znal ločiti "seme od plevela".

LP

Rafael

Objavljeno

pobunit se je treba malo pa naj država financira ene jurčeve dile, motoristi pa naj ih šraufajo :D itak je problem keš k ga država bolj težko da :D rabmo patrije da bodo stale u garažah :D

Objavljeno
ti pa najbolš da prodaš motor..ker je res vse tok nevarn..pa sploh nevereveragain ne stopiš iz bajte če ti je tko nevarn vse skupi..pa kaj če bi to in ono..

nehej no..

Motorja brez skrbi nebom prodal še lep čas. Sam vesel, bi pa bil, da tudi če se mi kaj zgodi ali pa bilokomu, da bi bile posledice čimmanjše....

Hotu sm sam to povedat, da tudi če ti za svojo varnost maximalno poskrbiš, da te še vedno lahko kej present, zdej mi pa reči, d tebe še nič ni? :unsure: :unsure:

Nevem usaj jst imam željo, da iz usake fure pridm domov!

Objavljeno

Varnost varnost varnost!!!Kur..pa varnost! € so pomembni in plačilo cestne takse :headbang:

Objavljeno

mal prej sm mel nesrečo, nič kriv !! stojim v križišču ko mi ženska se pikne v rit, mene je neslo na prometno cesto kjer sem padel po tleh, na srečo me ni nihče na voznem pasu povozil ker zdaj nebi pisal kar pišem sedaj, mam nasrečo samo zvit gleženj in materjalno škodo, bojim se da je menjalik fuč saj je sklopko obrnalo ... nevem kakorkoli motor gre jutr na cenitev napihal sem 0.00000 KDO JE DAŽ TEJ ŽENSKI IZPIT, da se je vame zabila ko sem stal v križišču !!! aja pa nekaj me zanima, motor je nevožen, ali lahko zahtevam kako nadomestno vozilo, ženska ma vse kasko. je možno al ni ?

post-15096-1213809344_thumb.jpg

post-15096-1213809376_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!