Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

Torej odločitev je padla. Motor bom kupil v Italiji! Sedaj kot sem prebral potrebuješ račun in pa prometno motorja ( kot sem razumel vsega skupaj 3-je listi ). Motor pripeljem v Slovenijo in potem naprej kako? Peljem na tehnični v domačem kraju? Kako je s homologacijo? Ti jo naredijo na tehničnem? Koliko časa traja od trenutka ko pripelješ motor domov do trenutka ko se usedeš gor in se legalno pelješ?

 

Za vse odgovore se že vnaprej najlepše zahvaljujem.

 

Lep pozdrav.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni.

 

Mene pa zanima ali bi bilo mogoce naredeti prepis v sloveniji ce bi imel s seboj motor, ter lastnika motorja (nemski motor ter nemskega drzavljana). 

prevoz je placan ker bi motor bil pripeljan z ostalo kramo na prikolici. Gre se pa za Chooperya 650 ccm letnik 1997.

Ali bi to mogoce prisparalo kaksen cekin in kaksno uro psihicnega pritiska. Ze v naprej se zahvaljujem za odgovor.

 

Lep pozdrav!

 

cuhapuha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ludiluka vidim, da imaš kar precej izkušenj z uvažanje motorjev z Italije pa tudi Italjansko znaš.

 

Torej zanima me če si pripravljen ( v kolikor se za to odločim ) iti z mano v Italijo pogledt par motorjev.

 

Sam znam osnovno Italjansko, pojma nimam o strokovnih izrazih, kaj šele, da bi zbival ceno. Seveda, bi ti plačal pivo in kosilo :)

 

Gre se pa za dotične motorje:

 

http://www.subito.it/moto-e-scooter/honda-hornet-600-udine-65961829.htm

 

http://www.subito.it/moto-e-scooter/honda-hornet-gorizia-65808040.htm

 

Sploh ni problema ce mu je v interesu prodati bo govoril tudi anglesko ce mu pa ni....verjemi da se potrudijo, ko jim je v interesu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en poseben primer...bom šel vprašat na AMZS, a mogoče je imel že kdo od vas kaj podobnega.

 

Gre se za motocikel ameriške izdelave, ki je bil proizveden v prototipni fazi in nima vgravirane številke šasije. Prav tako nobenih dokumentov.

 

Obstaja sploh kakšna možnost da se v bistvu celoten motocikel homologira kot samogradnjo oziroma kaj podobnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdrav vsem,

Mi lahko kdo pomaga in pove aktualne podatke, ki so v veljavi sedaj in sicer bi uvozil štirikolesnika iz nemčije:

can-am, 650 xtp,

EZ 07/2010

10.500 km

Benzin

43 kW (58 PS)

Automatik,

Cena: 8000€, prodajalec je privat oz. fizična oseba,

Sedaj me zanima, kaj vse moram v SLO plačati, da ga registriram:

- dmv - da, koliko?

- homoligacija - da, 100€

- ddv?????

- še kaj?

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Razmišljam da bi si kupil motor - starodobnik v Nemčiji ali na Nizozemskem, saj so cenovno kar ugodni. Namreč, včeraj sem bil pri človeku, ki ima avtoprevozniško firmo. Preko neta je kupil in plačal dva motorja ( old-timerja ) na Nizozemskem in ko je imel vožnjo v tisti konec, jih je naložil ( čez dva meseca ). Motorja sta ga čakala odjavljena, s papirji itd... Vse to je lepo in prav, ko kupuješ stvari od podjetja ( dealer-ja ). Ker pa so ti motorji v glavnem na prodaj PRIVAT, je potem plačilo v naprej, lahko precej riskantno. Seveda bi bilo najbolje, da bi si motor ogledal in kupil sam osebno, vendar je predaleč za takšne izlete.
Zanima me, ali obstaja kakšen način plačila, ki bi bil bolj varen in bi imel nekakšno garancijo, da si zadevo plačal in da te prodajalec ne sprehodi za plačan denar? Kot recimo Pay Pal ali kaj podobnega?
Zanima me tudi glede prevoza. Baje da je najcenejše, da bi zadevo uredil preko kakšne špedicije. Veliko tovornjakov je vsak dan po Evropi in bi lahko na kakšen pol prazen, ki bi bil kje v bližini, naložil še motor. Ima kdo izkušnje s tem načino prevoza. Je to preko zbirnika ali...?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni naj dodam par vrstic kupoprodajne pogodbe ni treba več overjat od julija lansko leto od letos tam nekje marca pa tudi ni več važno emisijska ustreznost ne pri baykih in isto pri avtomobilih Vozilo mora imeti več kot 6000 km drgače je še davek na luksuz pa pol leto starost Homologacija košta 96€ plus dmv za starodobnike je pa homologacija 72€ dmv-ja so pa starodobniki oproščeni  s 1.1 2014 gredo pa starodobniki na 30 let starosti zaenkrat do 1.1 2014 je še 25 let starost avtomobila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne berem vsega, me zanimajo zadnje informacije. Kaj potrebujem, če želim uvoziti iz Nemčije starodobnika ( cca. 30 let )? Kaj mi mora prodajalec pripraviti, ko pridem po motor osebno, ali pa prevoznik, ki sem ga najel...? Motor bi kupil od fizične osebe in ne od podjetja.

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da ne berem vsega, me zanimajo zadnje informacije. Kaj potrebujem, če želim uvoziti iz Nemčije starodobnika ( cca. 30 let )? Kaj mi mora prodajalec pripraviti, ko pridem po motor osebno, ali pa prevoznik, ki sem ga najel...? Motor bi kupil od fizične osebe in ne od podjetja.

 

Lep pozdra

Bom sam sebi odgovoril. Torej, odločil sem se da v Nemčiji kupim starodobnika in ga uvozim. Po prebranem sklepam da od prodajalca v Nemčiji potrebujem:

- odjavljeno prometno

- kupo-prodajno pogodbo

Pri nas potem plačam homologacijo v višini 72€ in motor lahko registriram. SEM MOGOČE KARKOLI POZABIL?  :unsure:

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla potem še potrebuješ poročilo pa zapisnik zveze starodobnikov pri nas to te pride tam okol 80€ evo ti še kontakt Miloš Ješe društvo Codelli  Kavadarska 21 1000 Lj.   gsm 031/684-065 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še opozorilo nemška prometna je dvodelna in obvezno moraš imeti oba dela in pa na kupoprodajno pogodbo ne pozabi pa ni treba da je overjena lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hojla potem še potrebuješ poročilo pa zapisnik zveze starodobnikov pri nas to te pride tam okol 80€ evo ti še kontakt Miloš Ješe društvo Codelli  Kavadarska 21 1000 Lj.   gsm 031/684-065 

To poročilo in zapisnik je kao certifikat starodobnika? Ko imaš ta certifikat, je registracija precej nižja!?

 

Hvala za pomoč! Vesel sem vsake informacije.

 

Lp

Popravljeno . Popravil Saladin
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To poročilo in zapisnik je kao certifikat starodobnika? Ko imaš ta certifikat, je registracija precej nižja!?

 

Hvala za pomoč! Vesel sem vsake informacije.

 

Lp

 Tako je vendar tega ne rabiš nujno ker stvari niti ni tako poceni ;) moraš se včlaniti v nek klub plačati članarino, certifikat starodobnika te pride 120€,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene društva in razna članstva ne zanimajo. Vsekakor bi pa želel pridobiti certiifikat starodobnika, zaradi cenejše registracije. Certifikat stane 120€!? Kje ga pa pridobiš?

 

 

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej če hočeš pridobiti certifikat starodobnika moraš biti v nekem klubu starodobnikov (mene tudi ne zanima zato sem se včlanil samo za eno leto) problem tega je da so članarine v klubih precej drage mislim da je foter takrat plačal nekje med 100 in 200€  ko si včlanjen v klubu pa lahko daš prošnjo za izdelavo certifikata. Vse podatke pa dobiš na strani od SVAZM-a http://www.svamz.com/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene društva in razna članstva ne zanimajo. Vsekakor bi pa želel pridobiti certiifikat starodobnika, zaradi cenejše registracije. Certifikat stane 120€!? Kje ga pa pridobiš?

 

 

Lp

oj pokliči pa se pozanimaj glede cene naj ti pa povem da je SVAMZ veliko dražji glede certifikata strodobnika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej moram starodobnika kupiti, saj po sedanjih izkušnjah na nemškem Ebayu, Mobile.de itd... prodajalci niso preveč zainteresirani za prodajo. Vsaj kar se tiče pošiljanja kakšnih dodatnih fotografij. Ne vem, mogoče je problem zaradi dopustov, ali pa ne prodajajo radi tujcem!? Zaenkrat nimam najboljših izkušenj. Iščem pa manjši chopper, kot naprimer, Honda CM400, Honda CX500 ali recimo Kawasaki KZ 440 Ltd

 

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni naj dodam par vrstic kupoprodajne pogodbe ni treba več overjat od julija lansko leto od letos tam nekje marca pa tudi ni več važno emisijska ustreznost ne pri baykih in isto pri avtomobilih Vozilo mora imeti več kot 6000 km drgače je še davek na luksuz pa pol leto starost Homologacija košta 96€ plus dmv za starodobnike je pa homologacija 72€ dmv-ja so pa starodobniki oproščeni  s 1.1 2014 gredo pa starodobniki na 30 let starosti zaenkrat do 1.1 2014 je še 25 let starost avtomobila

 

jaz sem uvažal letos aprila motor it italije in sem vseeno potreboval papir o emisijski ustreznosti ki sem ga dobil na avtoplusu v kopru, katerega sem moral dostavit davčni.po plačanem dmv-ju pa sem šel na registracijo motorja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz sem uvažal letos aprila motor it italije in sem vseeno potreboval papir o emisijski ustreznosti ki sem ga dobil na avtoplusu v kopru, katerega sem moral dostavit davčni.po plačanem dmv-ju pa sem šel na registracijo motorja

bambus narobe si me razumel oz za uvoz ni več pogoj za bayke  Euro 1 emisijska ustreznost  Dmv je pa  še vedno potrebno plačilo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bambus narobe si me razumel oz za uvoz ni več pogoj za bayke  Euro 1 emisijska ustreznost  Dmv je pa  še vedno potrebno plačilo

Darko, malo sem ostal "zadaj". Ali lahko zatrdiš, da tisti 24/97 vpis v dokumentih ni več obvezen in da lahko pri nas normalno dobim posamično odobritev in registriram motor iz EU npr. letnik 1991 ali 1995 ????

Ker še vedno vidim kar nekaj motorjev z "italijanskimi dokumenti", katerih očitno ni mogoče pri nas spraviti na cesto.

Za pojasnila se zahvaljujem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Darko, malo sem ostal "zadaj". Ali lahko zatrdiš, da tisti 24/97 vpis v dokumentih ni več obvezen in da lahko pri nas normalno dobim posamično odobritev in registriram motor iz EU npr. letnik 1991 ali 1995 ????

Ker še vedno vidim kar nekaj motorjev z "italijanskimi dokumenti", katerih očitno ni mogoče pri nas spraviti na cesto.

Za pojasnila se zahvaljujem.

sedaj lahko vse registriraš ni več omejitve EURO 1  italijanska prometna original aci da je vozilo odjavljeno v italiji in pa račun oz kupoprodajna pogodba DMV pa še moraš plačat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

živjo,

 

imam eno vprašanje v zvezi z registracijo starodobnika, če mi zna kdo pomagat.

 

Od zveze SVS sem dobil poročilo o uvrstitvi vozila v posamezen razred po določilih FIVA. S tem papirjem sem šel na homologacijo, kjer je bilo vse OK in so mi dali papir o emisijski ustreznosti in sem potem vse skupaj nesel na davčno. Zdaj mi pa gospa z davčne teži, da rabim certifikat za oldtimerja. Zanima me, če je res nujno imet certifikat za davčno, ali je dovolj to poročilo?

 

Hvala in LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!