Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

ne da se. zakaj pa ne kups sam lec pa si sam vgradis not brez ostalga sranja. pa bodo na luci se zmer orginal cifre. not si pa potem pr lecah ugradis al h1 halogenko oz xenon. in zelooooo cenej te pride.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne da se. zakaj pa ne kups sam lec pa si sam vgradis not brez ostalga sranja. pa bodo na luci se zmer orginal cifre. not si pa potem pr lecah ugradis al h1 halogenko oz xenon. in zelooooo cenej te pride.

 

Ko sestejes ure dela, te pride še dražje, pa slučajno kej zafrkneš, pa maš original luč za v kanto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prosti cas ne stejes pod stroske. sicer pa ni kej dost za zajebat. je pa res tle pr novmu z800 ni glih za dobit poceni novga zarometa. odlocitev je pa seveda njegova. jst ce bi seu u nakup bi vzel brez angel devil eyes ker tako je izgled bolj pri orginalu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prosti cas ne stejes pod stroske. sicer pa ni kej dost za zajebat. je pa res tle pr novmu z800 ni glih za dobit poceni novga zarometa. odlocitev je pa seveda njegova. jst ce bi seu u nakup bi vzel brez angel devil eyes ker tako je izgled bolj pri orginalu

 

ja točno, če ga imaš, potem se res ne šteje, moja napaka :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So far so good!

Gajba je doma, papirji pa tudi.

Da povem kako je blo to v mojem primeru, ker očitno se od primera do primera mal razlikuje.

S prodajalcem (fizična oseba) sva šla tja kjer delajo prepise v italiji, v tem primeru je to bil Agenzia pratiche auto futura s.n.c. Malo sem bil v skrbeh, ker ste me pošiljali na glavno izpostavo ACI-ja (automobile club d'italia) in naj bi se zaradi tega, ker nisva šla tja, čakalo na papirje kak dan. No, temu ni tako. Po opravljenem postopku ki stane 125,00€ sem dobil:

- italiansko prometno dovoljenje ( carta di circolazione) na katerega nalepijo nalepko na kateri piše da je preklicano zaradi izvoza v drugo EU državo

- Certificato di proprieta imenovan tudi ACI, ki je nekakšno potrdilo o lastništvu. Glasi se na prejšnjega lastnika, spodaj pa piše da je lastništvo preneha zaradi izvoza.

- Dichiarazzione di vendita verbale - kupoprodajna pogodba. Naprintal jo je kar na računalnik, ni obrazec ki ga kupiš v knjigarni kot je to pri nas. Na njeji so seveda podatki prodajalca in kupca, ter predmeta prodaje. To tudi overi, nalepi neko nalepko in seveda podpiše.

 

To je to kar se tiče italianske strani, jutri grem v napad nad naše uradnike, bom poročal.

 

 

Proces gre naprej.

 

Bil na homologaciji. Stric vse popisal in poslikal. Papirji naj bi bili pripravljeni jutri. Upam da res, ker bi rad čimprej sprožil postopek na davčni.

 

Nekaj pa me je zmotilo.

Na motorju so akrapoviči, in seveda, ni mogoče opraviti oba postopka hkrati, tako da sem plačal 98€ za homologacijo, in še 32€ za 'predelavo'.

 

 

Stroški do sedaj:

 

Moped: 4000

Prepis: 125

homolomo: 98€

homo predelava avspuh: 32€

-----------------

4255€

 

 

Upam da bojo res papirji jutri da grem u boj z davčno.

 

OK!!

 

V petek 16.5 dobil položnico za DMV, plačal sem jo takoj in danes po pošti dobil nazaj papirje (italiansko prometno, pogodbo, in ACI) ter potrdilo o plačanem DMVju.

 

Na davčno sem vložil 30.4. Se pravi so rabili 15 dni da so obračunali ta nesrečni dmv... :BUA:

 

Odšel na Avtokrka s potrdilom o DMVju.

Potrebovali bojo predvidoma dva dni da mi sprintajo kartoček!!

 

Stroški do sedaj:

 

Moped: 4000

Prepis: 125

homolomo: 98€

homo predelava avspuh: 32€

DMV: 145€

-----------------

Skupaj: 4400€

 

Upam da tist kartonček hitro napacajo, da končno pridem do tablice :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kr tuki uprašu. Na motorju bi menju klasično žarnico za xenonko 6000k al pa 8000k(prednji žaromet). Kaj use bi mogu zamenat, da bi to blo kompatibilno z elektriko motorja. Kkšni upori al pa kej? Kaj je pa z raznimi kiti, k se jih da kupt? Nimam pojma o elektriki, edina stvar k sm jo menu so ble ledice za pozicijske, druzga še ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom kr tuki uprašu. Na motorju bi menju klasično žarnico za xenonko 6000k al pa 8000k(prednji žaromet). Kaj use bi mogu zamenat, da bi to blo kompatibilno z elektriko motorja. Kkšni upori al pa kej? Kaj je pa z raznimi kiti, k se jih da kupt? Nimam pojma o elektriki, edina stvar k sm jo menu so ble ledice za pozicijske, druzga še ne. 

 

Priporočam max. 5000K barva dnevne svetlobe - day light, vse kar je več pridobiva na modrem ou. vijolčnem odtenku, pa tudi niti najmanj tisto ne izgleda lepo. Menjat ne rabiš nič, sedaj imaš original 55W, kupiš xenon 35W, 5000K s pripadajočo predstikalno napravo, ki pa je nikakor ne smeš montirati kje ob glavnem računalniku motorja ali pri kakršni koli drugi elektroniki. Najbolje nekje v maski neposredno ob sijalki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

 

eno vprašanje..

 

Koliko te pride zraven stroškov za uvoz Z 750 letnika 2007 ali pa 2008 iz Italije..Recimo da je motor 3500 koliko je še ostalih stroškov poleg, da ga spravim na cesto..Ter kaj vse rabim je še vedno odjavljena prometna, kupoprodajna in COC ali ACI nevem točno..

 

Lp,Stanko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas boš plačal dmv 5% od vrednosti motorja, ene 95 eur za homologacijo in pol ostalo, registracija, zavarovanje,...

Sicer pa je vse že večkrat opisano, poglej malo nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(fanfare)

 

TRARARARARAAAAAAAA

 

25 dni je minilo odkar sem pripeljal moped iz Trsta. Danes sem našraufal gor tablico!

 

Stroški uvoza:

 

Moped: 4000

Prepis: 125

homolomo: 98€

homo predelava avspuh: 32€

DMV: 145€

-----------------

Skupaj: 4400€

 

 

Stroški registracije:

zavarovanje (nezgodno+asistenca+zelena karta) 84,67 €

tehnični pregled: 17,65

registracija+tablica+prometno: 27,28

cestna taxa: 29,00

----------------------

Skupaj: 158,60€

 

Postopek niti ni tako boleč, če nebi blo čakanja davčne! Kako si lahko v teh časih vzamejo toliko časa za nek bogi izračun DMVja bo meni ostala uganka.

 

Se vidimo na cesti :OK:

 

tablica.jpg

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tebe se bo po mojem predvsem slišalo.

hm nevem nevem.

2 avspuha 2 cilindra. to sigurno bolje zaduši zvok kot 1 avspuh 3 cilindri. Matematika je tokrat na moji strani. Ha! :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Hm - jaz sem davčno čakal cca 40 :BUA: dni (še referent na homologaciji se je čudil, kako so lahko celo uradni 30 dnevni rok zamudili), ne glede na to, da sem jim po treh tednih čakanja malce moril po tel. in sem dobil odg. da naj počakam 30 dni, vmes so me iz davčne kontaktirali po tel. (se ne poznamo) in mi poslali podatke za plačilo po e-mailu, pa sem plačal naslednji dan in skeniral potrdilo, ter poslal nazaj...

 

No - na srečo je referent imel čas in mi na homologaciji v PO naredil kartonček takoj (v cca 20 minutah)... :OK:

 

Še dobro, da sem čakal na davkarijo cel marec in malo februarja, da se mi ni toliko mudilo in sem vmes pošraufal motor -  kar sem še moral... :ninja:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvič nasploh bom šel na homologacijo zaradi uvoza motorja pa me zanima, a je na pregledu-homolagaciji motor potrebno kaj prižigati, al ne? Sprašujem,ker čakam en del iz servisa,motor ne vžge pa bi med tem časom,ko čakam rezervni del opravil homologacijo,.. Še posebej zaradi davčne polžje hitrosti kot vidim kaj se vam dogaja koliko je teba čakati  :slap: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni ni trebalo prižigati pred štirimi leti ... samo si ga je ogledal na prikolici, določene stvari premeril, popisal cifre in je bilo to to ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako je bilo tudi v PO... Jaz sem imel žmigavce in luči samo provizoriš gor nataknjene... Šele za tehničnega sem ga zrihtal, da je vse delalo kot mora...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Zdravo:

zanima me, če je postopek uvoza okvirja motocikla enak kot celega motorja?? Ali se to tretira kot rezervni del? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo:

zanima me, če je postopek uvoza okvirja motocikla enak kot celega motorja?? Ali se to tretira kot rezervni del? 

Postopek je enak kot bi cel motor uvažal zato so ti okvirji vedno tako dragi npr. za BMW-eja K-aja iščejo za okvir do 2700 € 1/2 cene rabljenega motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Postopek je enak kot bi cel motor uvažal zato so ti okvirji vedno tako dragi npr. za BMW-eja K-aja iščejo za okvir do 2700 € 1/2 cene rabljenega motorja.

 Tnx :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je pri nakupu od privat ponudnika še vedno potrebno imeti overjeno kupoprodajno pogodbo ali so pri nas že kaj spremenili??

Ko enemu Nemcu začneš razlagat, da bo moral iti do notarja se vsak drugi pos*** in odloži telefon ... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O tem sem pisal nekaj strani nazaj.

Zaenkrat bi rekel, da je manj težav, če je kupoprodajna overjena. Če bi spet kupoval, bi jo raje overil.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

odvisno kako majo to nemci, taljani ti, če greš na agencijo, katera se ukvarja prav s temi prepisi, napišejo že tam kupoprodajno ter jo tudi z eno tako posebno nalepoko overijo. tako da ni potreba s prodajalcem nikamor še posebaj hodit. narediš vse tam v 15min.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!