Skoči na vsebino

Uvoz, homologacija in registracija rabljenega motorja iz tujine


NikolaTesla

Priporočene objave

Moj motor je bil v Sloveniji 13.500e v Italiji pa sem novega dobil za 10000 plus prvi brezplačen servis in dodatna oprema za 40% skonto. Brez pomisleka sem ga kupil v Italiji in ga uvozil na Balkan  :scut:

 

Glede tvojega nakupa ti ne bi rad kvaril veselja, pa vseeno imam nekaj vprašanj:

Za kateri model gre?

S temi 13.500 v Sloveniji najbrž misliš na MPC?

Si se pred nakupom v Italiji pozanimal pri nas za koliko ga dobiš? 

Koliko te je prišel z vsem skupaj k nam? 

Si preveril cene opreme in vprašal naše prodajalce za koliko bi dobil pri nas? 

Prvi servis je navadno brezplačen, plača se le olje, ki pa serviserja stane cca 5€ na liter, odvisno od kvalitete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Takole je. Zelo resno se zanimam za tole:http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/honda-xbr-500-extertal/203630073.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelDescription=xbr&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

Lastnik mi je v mailu navedel nekaj stvari, tudi pomanjkljivosti, najbolj pa me je zmotilo to, da naj bi bil agregat pri prejšnjem lastniku zamenjan, vendar naj ne bi bilo to nikjer napisano, oz. zavedeno?!

 

Saj cenim odkritost, ampak bi bile možne komplikacije pri registraciji pri nas, če niso številke enake? Drugje mogoče ne komplicirajo, ampak pri nas se ve, kako je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima deklaracijsko tablico kar more imeti bi moglo it skozi brez problema če je pa nima oz manjka je pa ni vatiante da narediš homologacijo drugače pa pokliči na tehnične preglede kje delajo homologacije in ti povejo iz prve roke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Za to sezono imej registriranega pri nas. Če prav vem, do 6. mesecev ne komplicirajo. Kar je več, moraš pa uvoziti. 

Za Nemčijo je strošek cca 500€ za homologacijo in ureditev papirjev. 

V Avstriji je pa še Nova davek, ki je podoben našemu DMV.

Tam pojdi v prvo trgovino z motorji in jih vprašaj kako in kaj je z uvozom. Lahko vprašaš tudi na 1000PS forumu:

http://www.1000ps.at/forum/1000ps_forum

ko se preseliš v Avstrijo imaš največ 1 mesec časa, da uvoziš vozilo v avstrijo, plačaš novo, zavarovanje, ... in glede tega avstrijski policaji FUL komplicirajo! tudi kazen ni majhna če te dobijo.

na ideje "bom prepisal vozilo na brata/starše ipd. ter se vozil s "sposojenim vozilom" niti ne razmišljajte, saj so na takšne finte še posebej alergični. pišem iz izkušenj prijateljev, ki so se poizkusili na tak način "švercat" ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo ve kako je s to garancijo (12mesecev),ki jo pišejo v oglasih v italiji prodajalci-firme, a to velja za nakup tudi če gre motor k nam? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni

 

Kaj me čaka, če v Italiji kupim okvir motorja (rabljen) katerega bi uporabil za popravilo poškodovanega Slo motorja?

 

- v Italiji bi verjetno moral okvir motorja prepisati  kot cel motor,

- uvoz.. davek v slo... homologacija... atest????

 

vse od tega al še kaj več...stroški????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Živjo, jaz bi uvozil Harleya iz Nemčije

 

Je nov, kajti pri nas jih ni za dobit. 

 

Cena je  14000 bruto , neto 12000

 

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/harley-davidson-dyna-street-bob-street-bob-fxdb-modell-2015-mettmann/199032936.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=10300&makeModelVariant1.modelDescription=street+bob&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

Torej kako je s tem

 

plačam 12000 plus 20 % davka?

A še DMV?  

 

Šel bi kar z vlakom ponj in se pol pripeljal z njim dol

 

Kaka ideja, pliz naj mi kdo pove kaj točno narediti, da ne zajebem stvari

 

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

A kdo ve kako je s to garancijo (12mesecev),ki jo pišejo v oglasih v italiji prodajalci-firme, a to velja za nakup tudi če gre motor k nam? 

 

Ne vem če ti je že kdo odgovoril; no jaz sem letos spraševal za motor, ki se je prodajal pri enem prodajalcu v Benetkah in ko sem vprašal za garancijo (ki so jo ponujali za eno leto) mi je napisal tole:

 

Ciao la garanzia non è valida in Slovenia, o meglio se ci fosse un problema dovresti portarmela qui nella mia concessionaria a Venezia.

 

Prevod po domače: garancija ne velja v SLO, če bi imel probleme pa ga lahko pripeljem k njemu.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo, jaz bi uvozil Harleya iz Nemčije

 

Je nov, kajti pri nas jih ni za dobit. 

 

Cena je  14000 bruto , neto 12000

 

http://suchen.mobile.de/motorrad-inserat/harley-davidson-dyna-street-bob-street-bob-fxdb-modell-2015-mettmann/199032936.html?lang=de&pageNumber=1&__lp=1&scopeId=MB&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=10300&makeModelVariant1.modelDescription=street+bob&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Motorbike&segment=Motorbike&minFirstRegistrationDate=2015-01-01&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

Torej kako je s tem

 

plačam 12000 plus 20 % davka?

A še DMV?  

 

Šel bi kar z vlakom ponj in se pol pripeljal z njim dol

 

Kaka ideja, pliz naj mi kdo pove kaj točno narediti, da ne zajebem stvari

 

Hvala

V Nemčiji plačaš bruto ceno, ob izvozu iz nemčije si na njihovi carini pridobiš potrdilo o izvozu blaga in to potrdilo pošlješ prodajalcu, ki ti nato vrne znesek v višini nemškega ddv-ja. Pri nas ti FURS potem obračuna 5% DMV, če ima motor preko 1000ccm še dodatnih 5% (davek na luksuz) in nato še 22% DDV. Potem še opraviš homologacijo (<100 eur), plačaš registracijo, cestnino in zavarovanje, ter se že lahko voziš :)

To velja za nakup NOVEGA motorja - sem se štejejo tudi rabljeni motorji, z prevoženimi manj kot (mislim da) 5000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole s carino ne vem če funkcionira (če pelješ iz EU potem že) . Verjetno je malo drugačen način.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole s carino ne vem če funkcionira (če pelješ iz EU potem že) . Verjetno je malo drugačen način.

lp

Takšna je uradna izjava podana prejšnji teden od (šefice?) pristojnega oddelka na mariborskem FURS-u ! Njenega priimka tukaj ne bom navajal ...

Smo pa 2x preverjali, ker se tudi nam ni zdelo logično, a očitno bo držalo.

Popravljeno . Popravil tosemjaz
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo zanima me kje boš dobil carino na izstopu iz nemčije. Pa pusti ti FURS, so jih tako "zgodlali" da se več ne ve kdo pije in kdo plača in če je v MB tako kot v Ljubljani, bi jaz še enkrat preveril (iz prve roke) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo zanima me kje boš dobil carino na izstopu iz nemčije. Pa pusti ti FURS, so jih tako "zgodlali" da se več ne ve kdo pije in kdo plača in če je v MB tako kot v Ljubljani, bi jaz še enkrat preveril (iz prve roke) .

lp

Hja, nemški prodajalec je preveril v nemčiji - on lahko tujcu, fizični osebi itak le bruto proda.

Našemu FURS-u je pa povsem vseeno "kje" ti "štemplaš" - važno je, da ti iz neto cene nabijejo gor davke, ki jih tukaj plačaš.

K sreči pa se "jaz" s tem ne bom rabil ukvarjat, ker ne kupujem  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

V Nemčiji plačaš bruto ceno, ob izvozu iz nemčije si na njihovi carini pridobiš potrdilo o izvozu blaga in to potrdilo pošlješ prodajalcu, ki ti nato vrne znesek v višini nemškega ddv-ja. Pri nas ti FURS potem obračuna 5% DMV, če ima motor preko 1000ccm še dodatnih 5% (davek na luksuz) in nato še 22% DDV. Potem še opraviš homologacijo (<100 eur), plačaš registracijo, cestnino in zavarovanje, ter se že lahko voziš :)

To velja za nakup NOVEGA motorja - sem se štejejo tudi rabljeni motorji, z prevoženimi manj kot (mislim da) 5000km.

DMV pri motorjih nad 1.000ccm je 10%, pod pa 5%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no bom pa se jst prasu kar vsi sprasujejo

kar sem bral je vecina podatkov ze dokaj starih in me zanima ce je se zmiri vse isto

npr. imam namen kupit motor letnik 2012 ali novejsi z manj kot 10k km, od fizicne osebe

zanimajo me stroski takega podviga in kaj vse je potrebno naredit

mora prvo lastnik ga odjavit, se rabom COC?, ga jst pripeljem, placam DMV?( kolko? 5%, 10%?) (potrebujem sploh homologacijo za novejsi motor?) in ga lahk kar registriram?

placam pac cestno takso, zavarovanje pa te fore in to je to?

 

ter, zanima me ce je kdo najel/placal nekomu da je vse to naredil zanj?

ter ce kdo ve za kaksnega, ki to naredi hitro in brez problemov

nekim prodajalcem, ki to storitev oglasujejo se ze pisal, vendar mi ni nihce nic odgovoril glede tega (sm-prevozi, r-moto)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za DMV si preberi eno objavo nad svojo.

Homologacijo potrebuješ v vsakem primeru (morajo nekje kaj zaslužiti).

Če imaš čas in voljo, lahko vse sam urediš, tudi prevoz te bo prišel ceneje, saj moraš tako ali tako na ogled motorja in ga obenem kar pripelješ. Papirologijo ti lahko uredi kak špediter, te so strokovnjaki na svojem področju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljen. Mene samo zanima če mora biti kupoprodajna pogodba ki je spisana na roko overjena pri notarju ali zadostuje kolek? Hvala.

 

Pozdravljen.

 

Ne, ni potrebno. Mi smo samo nalepili tisti uradni kolek (in ga prečrtaš) in to je to. Skopiraš obe osebni in na davčni (v Novi Gorici) je šlo vse lepo skozi.

 

LP

 

Igor

 

p.s. pa srečno pri nakupu in uvozu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, odvisno kje. Meni na AMZS v Kopru nikakor niso hoteli narediti homologacije, ker ni bila overjena. Pol sem šel na Avtoplus, pa še tam je malo čudno gledala. To je bilo leto pa pol nazaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no bom pa se jst prasu kar vsi sprasujejo

kar sem bral je vecina podatkov ze dokaj starih in me zanima ce je se zmiri vse isto

npr. imam namen kupit motor letnik 2012 ali novejsi z manj kot 10k km, od fizicne osebe

zanimajo me stroski takega podviga in kaj vse je potrebno naredit

mora prvo lastnik ga odjavit, se rabom COC?, ga jst pripeljem, placam DMV?( kolko? 5%, 10%?) (potrebujem sploh homologacijo za novejsi motor?) in ga lahk kar registriram?

placam pac cestno takso, zavarovanje pa te fore in to je to?

 

ter, zanima me ce je kdo najel/placal nekomu da je vse to naredil zanj?

ter ce kdo ve za kaksnega, ki to naredi hitro in brez problemov

nekim prodajalcem, ki to storitev oglasujejo se ze pisal, vendar mi ni nihce nic odgovoril glede tega (sm-prevozi, r-moto)

COC mislim da ni nujen, boš pa homologacijski postopek hitreje imel opravljen s tem papirjem :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Nemčiji plačaš bruto ceno, ob izvozu iz nemčije si na njihovi carini pridobiš potrdilo o izvozu blaga in to potrdilo pošlješ prodajalcu, ki ti nato vrne znesek v višini nemškega ddv-ja. Pri nas ti FURS potem obračuna 5% DMV, če ima motor preko 1000ccm še dodatnih 5% (davek na luksuz) in nato še 22% DDV. Potem še opraviš homologacijo (<100 eur), plačaš registracijo, cestnino in zavarovanje, ter se že lahko voziš :)

To velja za nakup NOVEGA motorja - sem se štejejo tudi rabljeni motorji, z prevoženimi manj kot (mislim da) 5000km.

 

Kolikšna bi bila potem cena tegale mopeda (http://ww3.autoscout24.de/classified/237101663?asrc=st|as&testvariant=motolist3tiers&tierlayer=st) ko je "street legal" pri nas? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

12990 eur - 19 % (nemški ddv) + 22% (slovenski ddv) + 10% (5% dmv + dodatnih 5%, ker ima motor nad 1000 ccm) + homologacija (<100 eur).

k temu seveda prištej še stroške prevoza motorja v Slovenijo ... in pa registracija & zavarovanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

12990 eur - 19 % (nemški ddv) + 22% (slovenski ddv) + 10% (5% dmv + dodatnih 5%, ker ima motor nad 1000 ccm) + homologacija (<100 eur).

k temu seveda prištej še stroške prevoza motorja v Slovenijo ... in pa registracija & zavarovanje.

 

Napaka! Nemškega DDV ne odšteješ in ga zato pri nas ne plačaš(še posebej ne zato ker je višji)!!!Ostalo štima!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!