Skoči na vsebino

Suzuki TL 1000 S/R


Priporočene objave

Objavljeno

Ima kdo izkušnje s tema dvema motorjema?

Pomanjkljivosti, težave, hibe, prednosti, poraba....razpišite se...

Objavljeno

Krasn motor.Mi je bolj všeč S.Baje naj bi imeli ta prvi letniki (97,98)kar nekaj težav.Katere natančno nevem(vodna pumpa,tresenje "bilance").

Bil v mojem ožjem izboru.Seveda mora bit v modri barvi.Škoda ,da jih ne delajo več. :(

Objavljeno

TL1000S, je prvo leto (L.96) imel neke težave z balanco, ne vem točno se mi pa zdi da je v ovinkih nekaj treslo balanco. Zato so motirali gor stabilizator balance.

Men je bolj všeč TL1000R, zelo lepa oblika, močan motor (135KM), pa z odprtimi izpuhi zeeelllooo dober zvok! Začeli so ga delati L.97, zato kolikor sem jaz zasledil v motorističnih revijah ni blo problemov z TLR. So se naučili na napakah TLS-ke.

Ma pa slabost da je težek, v primerjavi z konkurenco.

Objavljeno

Imel je težave z okvirjem v okolici vpetja zadnje nihajke.... Menda jih je kar nekaj popokalo.

Objavljeno

tezavo so imeli S-modeli zaradi blazilnika; fedra je bila normalna,damping so pa resevali z rotacijskim sistemom,kateri se ni obnesel.na R so montirali spet "navadni" amortizer.

problem z balanco je bil samo takrat,ko se je voznik premocno oklepal balance in je tako prinesel nemir v podvozje.

Objavljeno

potem ima komplet serija S probleme z dampingom? ali so potem to "sanirali"?

kolikor sem gledal teste na motorradu je tl dobil najvecje minuse prav pri "handlingu". Okvir in fedre niso dorasle tej moči... :cry:

Objavljeno

ce ima se rotacijski sistem dampinga da,drugace najbrz ne.kolikor se spomnim pri S niso menjali na konvencionalno vzmetenje zadaj.

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

hector

Član

Član od: petek, 06.07.2001 14:21

Objav: 90

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 11 okt 2002 08:12 Zadeva: Suzuki TL 1000

--------------------------------------------------------------------------------

Zdravo!

Zanima me, kdaj so nehali delati ta model (S in R).

Hvala

Nazaj na vrh

Onim

Član

Član od: sobota, 25.08.2001 10:16

Objav: 368

Kraj: Slovenia

Objavljeno: 11 okt 2002 08:25 Zadeva:

--------------------------------------------------------------------------------

TL1000R še delajo, TL1000S pa do 2001. Lahko da se motim. Je pa zanimivo, da jih je presneto malo, ali pa jih jaz nisem mnogo videl.

Lp, Onim

_________________

GSF {Genuine Suzuki Fun}

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

ima kdo na tem forumu izkušnje s tem motorjem..... ali pa pozna kakšnega lastnika?????

prej je bilo napisano da tlr ima navaden amortizer ampak ne bo to držalo.....

torej še kaj komentarjev je zaželjenih??? :?

Objavljeno

supr motor!!

sam ga sicer nimam mi ga je pa kolega ene parkat posodu.

sedaj ga je prodala( škoda da ne men ) drgač je pa to motor narejem da je suzuki v super bike-ih lahko nastopal, tko da lahka nastaviš na njemu boga i pol.

men najljubša lasnost pa je da ga ni bilo potrebno vrtet.

Če ga maš ga obdrž ker je res super motor!

Objavljeno
supr motor!!

sam ga sicer nimam mi ga je pa kolega ene parkat posodu.

sedaj ga je prodala( škoda da ne men ) drgač je pa to motor narejem da je suzuki v super bike-ih lahko nastopal, tko da lahka nastaviš na njemu boga i pol.

men najljubša lasnost pa je da ga ni bilo potrebno vrtet.

Če ga maš ga obdrž ker je res super motor!

ne ga nimam.... še......

je pa potencialni kandidat za naslednjo sezono. S verzija :rolleyes: ... in me malo skrbi ker nekateri pravijo da so problemi s tem vzmetenjem zadaj..... kaj konkretnega pa nism zasledil......

Objavljeno

za normalno cestno voznjo je amortizer enako dober vsem ostalim serijsko vgrajenim.

ce se pa mislis preganjati se po kaksnih pistah ti pa toplo priporocam kaksen aftermarket del (npr. wilbers oz. technoflex ima enega dobrega).

razlog je dokaj enostaven: ker ima amortizer loceno vzmetenje in damping in je ta narejen v obliki "turbine". ker lezi ta del relativno blizu krivine zadnjega cilindra se olje hitro (pre)greje in izgubi kar nekaj svojih lastnosti, tako da zacne celoten zadnji del poskakovati. kar seveda ni najbolj elegantna resitev ce ravno bremzas na valoviti podlagi v ovinek. :grrr

Objavljeno

tukaj je nekaj podatkov in slikic..........tudi kako je vpet zadnji amortizer.... sicetr je testiran TL-R ampak mora bit dokaj enako pri TL-S...

pri ekstremno športi vožnji na pisti res grajajo zadnje vzmetenje........

ostale karakteristike pa so 1A!!!!!!!

post-1823-1116847339_thumb.jpg

post-1823-1116847354_thumb.jpg

post-1823-1116847370_thumb.jpg

Objavljeno

Hola!

je kar prav da te skrbi, prvi letnik (1997) je imel precej težav (olje, gretje zadnjega blažilnika... ), ki pa so bile v naslednjih letih odpravljene - razen tistega vrtečega se zadnjega blažilnika, ki se je pri resnem priganjanju motorja pregreval pri vseh S modelih - če te to skrbi, vzemi raje R model, kjer so blažilnik prestavili bolj stran od motorja in potem ni bilo več težav.

Vse to žal ni pomagalo, model je prišel na slab glas in 2001 so ga nehali delat. Kar zate pravzaprav sploh ni tolk slabo saj boš, če boš previden oz pazil katerega boš kupil zelo ugodno prišel do odličnega motorčka!!! (ne glej kdaj je bil registriran ampak modelsko leto!!! najboljša sta torej Y in K1),

Celo in bolj natančno zgodbo imaš npr tule. Prilagam pa še slikco :OK:

post-163-1116848356_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

ne ne meni je všeč samo S verzija!!!

2001 je bila zadnja posodobitev... sej starejše ne bi kupil....

ampak v italiji gledam prodajajo tudi 2003... pri nas so itak prava redkost...

eni so prevozili več kot 60000km.. se pravi da se da vozit ta motor.. ne more bit tako ponesrečen...

recimo ta je 2003 in se prodaja za 4500€ :D v benetkah...

post-1823-1116849695_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil rebel
Objavljeno

Hola rebel,

2003 letnik najbrž pomeni da je več kot eno leto nekje stal ker so ga 2001 nehali delat... 4500 EUR je morda relativno veliko... vsaj če primerjam da za 7.299 EUR (najbrž še manj) dobiš čisto novega SV 1000 S (cena je iz Motorrada), naslednika z izpopolnjeno mašino in podvozjem, pa je tudi ful lep, vsaj meni... no ja, zgolj v premislek, odloči se sam.

Objavljeno

Suzuki TL 1000 je bil leta 1996 prvi suzuki z elektronskim krmiljenjem vbrizga goriva.

je pa bil motor ob predstavitvi "nevaren" - težave so bile s sprednjim koncem, krmilo je bojda močno trzalo, blaženje ni bilo optimalno, motnje pri ježi so bile menda nemalokrat usodne... Starejši modeli so imeli bojda tut težave s tekom motorja, elektroniko, ... Vmes so jih tudi vpoklical iv fabriko, da so vsem serijsko montirali blažilnik tresljajev krmila. ..

To je vse baba čula baba rekla: jaz slišal od moto-novinarjev ... vozil pa TL še nisem.

Objavljeno
Hola rebel,

2003 letnik najbrž pomeni da je več kot eno leto nekje stal ker so ga 2001 nehali delat... 4500 EUR je morda relativno veliko... vsaj če primerjam da za 7.299 EUR (najbrž še manj) dobiš čisto novega SV 1000 S (cena je iz Motorrada), naslednika z izpopolnjeno mašino in podvozjem, pa je tudi ful lep, vsaj meni... no ja, zgolj v premislek, odloči se sam.

nov sv1000 stane vsaj 10.321€... to je še 1x več kot dober TLs... in še grši mi je... preveč ošiljen za moj okus....

7.229 je sv650S.. kar pa je prešvoh..imam zdej ista jajca...

ma gledam stare italijanske kataloge in revije in imam noter TLS-ja tudi leta 2003.. in tudi v tabelah kjer so objavljene cene rabljenih so podatki do 2003... R verzija pa je res samo do 2001... si mogoče zamenjal....

Objavljeno

To je vse baba čula baba rekla: jaz slišal od moto-novinarjev ... vozil pa TL še nisem.

sej zato me zanima če kdo pozna kakšnega uporabnika da bolj natančno zvemo kako se ta zadeva obnese na cesti....... :?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

sej zato me zanima če kdo pozna kakšnega uporabnika da bolj natančno zvemo kako se ta zadeva obnese na cesti....... :?

pozdrav!

čeprav malce pozno, pa vendar le... sam sem imel TLS model letnik 97 in kot prvo naj povem, da z njim ni bilo nikakršnih težav. motor sicer ni za začetnike. pri hitrejši vožnji je malce "živčen" in ni okreten v kratkih in hitrih ovinkih (teža in zadnji amortizer) lepo pa požira srednje in dolge ovinke. zadnji amortizer je rotacijski in se da nastavljati (trdota ter rebound) je pa ravno zaradi tega amortizerja prišel na slab glas...za cestno uporabo je povsem ok, na pisti je bolj delikaten. moči in navora ima motor več kot dovolj (precej brutalna zadeva). za potovanje v dvoje in z prtljago sploh ni problema, razen udobja, zvok je bil :OK: (moj je imel komplet s krivino 2xizpuh akrapovič) ...motor je divji in če bi še enkrat zbiral, bi ponovno izbral TLS-a (V twin je bomba) ti modeli so imeli med prvimi vbrizg goriva (nobenih problemov). poraba se je sukala od 6 do 10 litrov.

pri vsejtej stvari pa imam en problem... namreč, motor sem prodal :cry: torej, če kdo ve za kakšnega lepega...?

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Še kdo tle gor ko ma ta motor? :naughty:

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Da bi le bil tak. :worship:

... mogoce malenkost bolj ST polozaj.

Objavljeno

raketa, drugače jih pa imaš polno Ameriko, so jih namreč delali do leta 2001, pri nas je pa redka ptica :hmm:

Objavljeno

Ja, samo ne v taki obliki. :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!