Jump to content

KTM EXC 250 2T


tripod

Recommended Posts

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Jerry_exc

    10

  • NejcZ

    8

  • Tabo

    3

  • tripod

    23

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verjemi, da tole bolj gre in je močnejše kot DT. Ne tako kot kakšen EXC, ampak vseeno...

ni razlike... sta mela 2 kolega lc2 k smo se skup vozil. razlike so da se KTM velik hitrejs pregreje zarad mansga hladilnika pa da zajebava starter in nima kurbla... masine so pa identicne samo napis je druug gor.

pa glede na strehco pa masko nevem ce ni to tocn ta motor k ga je en od kolegov mu ene 3leta nazaj

Edited by Jerry_exc
Link to comment
Share on other sites

ok tko bom reku...glede tega, da se 450 4t motorji nevem kako kvarijo, pa bla bla bla...jst ne vem kje vi to pobjrate. sm biw pred 15 minutami pr mehaniku, ku mu vozijo praktično usi z našga konca krose pa te motorje, pa mi je reku, da se pri naprimer KTM exc 450 menja bat nekje na 300-350 ur (kar je veliko več kot ste vi rekli). edino umes so mislim, da na 200 ur zamenjali obročke. čene pa je treba pogosto menjavat edino filtre pa olje, ker je v majhnih količinah v motorju. aja, pa tiste fore, da se po cesti bolj kvari in nevem kaj...in kašn motor ma super moto verzija?!?! :headbang: sm uprašu, če bi se dalo vozit ta motor kot enduro, da si daš malo manj grobe gume gor, pa je reku da je to najmanjši problem, da samo prenose podaljšaš, da te ne skozi na zadnjo meče in je.

skratka hvala tistim, ki ste kej pametnega povedli, tisti pa ki neki klatite brezveze okoli...rajš se malo pozanimejte prej kot govorite oz. odprite si forum www. jaz rad nakladam. net pa si gor en drugmu govorte kar hočete. :angry:

Link to comment
Share on other sites

servisniintervaliktm525exc001.jpg

servisniintervaliktm525exc002.jpg

servisniintervaliktm525exc003.jpg

tle je mal glede vzdrzevanja da ne bo kdo reku kej... glede menjave batov tle ni gor sm pa skor sigurn da sm vidu podatk 100ur...(lahko se motm pr temu) kr se tice vecje obrabe pri cestni vozni...je odvisna od voznje... ponavad je vecj obraba ker se ne mors zadrzat...

Link to comment
Share on other sites

še par citatov k sm jih zdej poiskov da ne bo kdo reku da sm se ksne podatke sam spomnu...

odziv na poročilo o 250exc 4T (žal link ni več aktiven)

"Bah, bat po 100 urah. Ga ne kupim če si zlat.

Da bi menjaval bat 2x-3x na leto"

"Če pa hočemo določene karakteristike kot so maksimalna moč, odlično vzmetenje, mala teža in ostale tekmovalne zmogljivosti pač ne smemo obupati zaradi menjave bata na 100 ali 150 ur hoby vožnje. Žal je to odločitev posameznika"

...

gre pa seveda za priporočene intervale proizvajalca tko da je razumljivo da se da te intervale mal podalšat in prilagodit stilu vožnje ker nismo lih vsi drikači...

Edited by Jerry_exc
Link to comment
Share on other sites

@tripod

evo nekaj idealnega za tebe, bolj idealno stvar, za to kaj hočeš, boš težko dobil...

KLIK

(podčrtaj ( _ ) med avto in net spremeni v piko, da bo link funkcioniral.

Tega sem že jaz predlani mislil kupit, ko sem kupoval 125-ko.

hehe s totim ki to prodaja sma pa midva v srednji šoli za šolo na enem hribu skakala...njemu je šlo zlahkoto men je pa jawa skor razpadla hehe

Edited by _Nejkoo_
Link to comment
Share on other sites

servisniintervaliktm525exc001.jpg

servisniintervaliktm525exc002.jpg

servisniintervaliktm525exc003.jpg

tle je mal glede vzdrzevanja da ne bo kdo reku kej... glede menjave batov tle ni gor sm pa skor sigurn da sm vidu podatk 100ur...(lahko se motm pr temu) kr se tice vecje obrabe pri cestni vozni...je odvisna od voznje... ponavad je vecj obraba ker se ne mors zadrzat...

ok če pogledaš te podatke ubistvu ugotoviš da je 99% stvari kontrola kolko so stvari obrabljene in nevem kaj...aja in jerry ne se zdej neki jezit. sej nism neki čez tebe govoru, ampak čez use ku nakladajo. si mi pomagu že pr dostih stvareh, usaj kar se yamahe tiče, tko da res np.

glede motorja je pa tko: sej lahko razlagajo eni da je tam okrog 100 ur menjava bata, ampak ne vem zakaj je v praksi drugače. mislim da se mehanik spozna dosti bolj kot kot nekateri amaterski vozniki.

aja in glede ceste...isto sranje je, samo pač pol maš problem s tem kolko se ti gume obrabljajo. ne vem zakaj bi se ti motor ne vem zakaj bolj kvaru

Link to comment
Share on other sites

glede motorja je pa tko: sej lahko razlagajo eni da je tam okrog 100 ur menjava bata, ampak ne vem zakaj je v praksi drugače. mislim da se mehanik spozna dosti bolj kot kot nekateri amaterski vozniki.

kko pa misliš, da so dobil tiste podatke, če jih niso v praksi?? :whistle: a boš zdej reku, da so kr mal na pamet pisal al kaj?? :unsure: :unsure: aja...pa tud amaterski voznik lhk zapiše na kok časa je kšno stvar menju...mislim, da to res ni nč tžkega... :winkiss:

Link to comment
Share on other sites

to s husabergom je bla zajbancja al si mislu resno, ker mi je kr ušeč :) ma kar sm jst gledu od lc4 kar se folk vozi po terenu, so usi bol napeti, mislim da si ga noben ne prvošči kej bol u stilu krosa. mogoče se motim o njegovih zmogljivostih, ampak kar sm takih težjih motorju vozu, mi ni biw noben neki prow fajn tako da...

Malo pozno, ma nisem vidu prej.... Ja s Husabergom sem resno mislu, zadeva je kr premocna... (mogoce bo nekoc v prihodnosti tud v moji garazi)... :yes:

Edited by Fabo
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

definitivno 4 t zakon...manj pijejo..skor nč se ne kvarijo in vlečejo tut pr nizkih obratih..4 t forever :P..

drugače pa 2 t je pravi gušt...(surova moč) :P hehe

tripod...ti jst rečem..glede homologacij ni velikih frk...ceste gume moreš kupit pa feltne žmigawce luči..pol si najdeš kakega prijatla pri tehničnih in imaš zrihtano use ;)..čeprav jst sm vidu dosti ktm.ow..in ne verjamem da je težko...plačaš...ampak imaš...

res pa je da to ni lih primerno za po cesti...ktm je biu in je za divjat po njivah :) če ne pa je pravi gušt videt kakšnega supermotarda 250 ki zarenči po mestu :)

Link to comment
Share on other sites

  • 10 years later...

Znanec z Bendura me je prosil, ce objavim, glede na to, da pri nas te robe prakticno ni za dobiti rabljene:

TM Powerparts 13L tank oranzen (Part nr. 5510791314404)U

orabljen enkrat za daljse potovanje.

Pase na:
125/ 150 SX 2013-2015
250 SX 2013-2016
EXC 250 i 300 (2T) 2014-2016

Cena 250€ + postnina

kontakt: mislav.hajcic@gmail.com

Edited by svobodnaptica01
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!