Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Ja reku je da jo je dav na servis odblokirat, sam neve kako.

A se jo drggac splaca kupit

Ne ve kako in potem neko tako neumnost napiše. Jst ga prav zaradi tega ne bi kupil, ker če že tega ne ve...potem vprašanje kaj je delal iz motorja. In ne, ne splača se, ker ima motor previsoko ceno. :)

To je problem današnjega časa...tisti ki nič ne vedo preveč govorijo in tisti ki veliko vedo so tiho. :)

Popravljeno . Popravil budacki
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni, sem nov na forumu in motociklizmu nasploh zato bi vas prosil za pomoč.

 

Mislim si nabavit 125ccm motorčk pa mi je tale husqvarna ful ušeč in me zanima če mi lahko poveste kakšne so razlike med modelom 2009 in sms4 ki je če se ne motim model 2010 in je najnovejši in ali mislite da se bolj splača kupit kšn drug 125 kubičn supermoto.

To da je 2009 2t in sms4 4t že vem pa me zanima če je velika razlika v požrešnosti, pospeških, končni...

Če ste to kje v tej temi že napisali pa bi prosu če mi lahk en kopira sem ker je 84 strani kr velik za prebrat.

rok418 ti si imel 2t ki se ti je tako kvaril če se ne motim :hmm:?

 

Hvala za vse odgovore :)

Popravljeno . Popravil 125ccm
Objavljeno

Pozdravljeni, sem nov na forumu in motociklizmu nasploh zato bi vas prosil za pomoč.

 

Mislim si nabavit 125ccm motorčk pa mi je tale husqvarna ful ušeč in me zanima če mi lahko poveste kakšne so razlike med modelom 2009 in sms4 ki je če se ne motim model 2010 in je najnovejši in ali mislite da se bolj splača kupit kšn drug 125 kubičn supermoto.

To da je 2009 2t in sms4 4t že vem pa me zanima če je velika razlika v požrešnosti, pospeških, končni...

Če ste to kje v tej temi že napisali pa bi prosu če mi lahk en kopira sem ker je 84 strani kr velik za prebrat.

rok418 ti si imel 2t ki se ti je tako kvaril če se ne motim :hmm:?

 

Hvala za vse odgovore :)

aja pa še če mi lahko kdo pove kaj več o modelu smr o katerem nevem skoraj nič in kakšne so razlike med tem in prej omenjenima modeloma.

 

Šeenkrat hvala za vse odgovore.

Objavljeno

2t vs 4t debata, ki jo iščeš, se najde v vsaki drugi temi o 125kah :D

 

Sicer je pa desno zgoraj en lep iskalnik, vpiši takt*  ;)

Objavljeno

ja ok ampak a je res tok dražje vzdrževanje in tok več pokur da se res pozna na €

pa če bi mi loh usaj to s temi modeli en razložu ka se na netu nč ne najde pa še na strani od husqvarne nč od supermototov ne piše :angry:

Objavljeno

ja ok ampak a je res tok dražje vzdrževanje in tok več pokur da se res pozna na €

pa če bi mi loh usaj to s temi modeli en razložu ka se na netu nč ne najde pa še na strani od husqvarne nč od supermototov ne piše :angry:

Sm meu ja 2t in se mi je precej kvarla ampak to je tko relativno ker jo je meu kolega in ni meu nobenega problema z njo.

Ugl razlika je velika met 2t in 4t ceprau je ta 2t narjena bol za cesto in ni tolko navita ko npr. Cross motorji.

Ce jo pustis v original stanju nebo sla kej dosti bolse od modela ki je 4t(sms4)

Glede smr nevem niti js dosti ker jih pr nas sploh ni mislim pa da ma bolse komponente nebom pa trdiu ker nism 100%.

Ugl zre ti vec 2t ko 4t. 2t ti pije tam okol 7 mogoce tudi 8 ce jo teras 4t pa ti cez 4l nebi smela zret tudi ce dwlas z njo nvem kaj.

Servisi pa so itak na 2t 125vecji ker masina dela na vecjih obratih in se pac use prej obrabi. Ni pa vzdrzevanje motorja drago in ce ga lepo cuvas bo delau dougo brez problemou ce nimas smole. 4t model ga itak do 100k km nimas kej tikat razn ketn set in pa gume.

Poglej na avto.net honda hm 125 4t jo prodaja kolega.

Ti povem da pomoje najbolši 125motor 4t.

Gre isto kot je sla moja husa v original stanju.

Ce rabis kake informacije pisi n pm

Objavljeno (popravljeno)

Sm meu ja 2t in se mi je precej kvarla ampak to je tko relativno ker jo je meu kolega in ni meu nobenega problema z njo.

Ugl razlika je velika met 2t in 4t ceprau je ta 2t narjena bol za cesto in ni tolko navita ko npr. Cross motorji.

Ce jo pustis v original stanju nebo sla kej dosti bolse od modela ki je 4t(sms4)

Glede smr nevem niti js dosti ker jih pr nas sploh ni mislim pa da ma bolse komponente nebom pa trdiu ker nism 100%.

Ugl zre ti vec 2t ko 4t. 2t ti pije tam okol 7 mogoce tudi 8 ce jo teras 4t pa ti cez 4l nebi smela zret tudi ce dwlas z njo nvem kaj.

Servisi pa so itak na 2t 125vecji ker masina dela na vecjih obratih in se pac use prej obrabi. Ni pa vzdrzevanje motorja drago in ce ga lepo cuvas bo delau dougo brez problemou ce nimas smole. 4t model ga itak do 100k km nimas kej tikat razn ketn set in pa gume.

Poglej na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) honda hm 125 4t jo prodaja kolega.

Ti povem da pomoje najbolši 125motor 4t.

Gre isto kot je sla moja husa v original stanju.

Ce rabis kake informacije pisi n pm

ja pol ce pa 2t odpreš pa žre še več pol še 100km z enmu tankom ne nardiš  :SS  drgač pa res skoda da pri nas nimajo crm modela  :BUA:

ja sej drgač tale hm crm je bla tut moja druga izbira in jo zgleda tut folk ful hval ampak bom nažalost nabavu šele čez en let  :(

aja a mi lahko tale link pošleš na pm ker klele ne dela če je to sploh ta ki jo jes mislm pa hvala za odgovor  :OK:

Popravljeno . Popravil 125ccm
Objavljeno

tako je 4t model je celo na zalogi v as domžale. drugače si pa jast lastim 50ccm verzijo vendar je v okvirju, zavorah,... vse ista. pa sem vozil že vse različne motorje (supermoto) pa je ta daleč naprej. Pa ne zato ker ga mam, ampak ker je res + tega so še deli poceni... (belanca 16eur+ddv, plastike zadnje leva+desna 25eur+ddv,...) 

Objavljeno

ja pol ce pa 2t odpreš pa žre še več pol še 100km z enmu tankom ne nardiš  :SS  drgač pa res skoda da pri nas nimajo crm modela  :BUA:

ja sej drgač tale hm crm je bla tut moja druga izbira in jo zgleda tut folk ful hval ampak bom nažalost nabavu šele čez en let  :(

aja a mi lahko tale link pošleš na pm ker klele ne dela če je to sploh ta ki jo jes mislm pa hvala za odgovor  :OK:

z enima tankom nardis 130-140km tank pa je okol 8l +rezerva

glede supermoto je hm crm125 najbolši supermoto 4t modelov za moje pojme. odlični komponenti aluminijast grušt, tale ma gor še termignoni avspuh in še super gre in ne pije nič mislim da okol 3,5l na 100

 

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7695913

Objavljeno

ja tam okoli 4l se  vrti številka. Glede hm crm modela 50/125 pa res same pohvale. vse je masivno/zdržljivo. redno ga tiram po težkem terenu pa še kar gre in gre. redno vzdrževanje in bo mogu it. Trenutno mam hm crm 50, ko bom pa naredil izpit za 125 bom pa kupil isti motor samo pač 125 verzijo, ker je res za moje pojme top od top. V originalu pač nima stopalk za sopotnike (sam se jih da dobit,.. .). Jaz sem jih pač naredu. Vsi deli lahko dostopni, sestava pa čist ista (še deli pašejo) kot na krosih od Honde. Rahla opomba gre števcu ki nudi vse informacije, vendar je tak.... dela malo po svoje;) mogoče sem samo jaz naletel na takega. nevem. Bo pa zrihtano pod garancijo. Drugače pa dober nakup pa srečno vozi;)  

 

aja pa še ena slikca: zavore so res odlične;)

post-37900-0-40171200-1381936464_thumb.jpg

Objavljeno

ja tam okoli 4l se  vrti številka. Glede hm crm modela 50/125 pa res same pohvale. vse je masivno/zdržljivo. redno ga tiram po težkem terenu pa še kar gre in gre. redno vzdrževanje in bo mogu it. Trenutno mam hm crm 50, ko bom pa naredil izpit za 125 bom pa kupil isti motor samo pač 125 verzijo, ker je res za moje pojme top od top. V originalu pač nima stopalk za sopotnike (sam se jih da dobit,.. .). Jaz sem jih pač naredu. Vsi deli lahko dostopni, sestava pa čist ista (še deli pašejo) kot na krosih od Honde. Rahla opomba gre števcu ki nudi vse informacije, vendar je tak.... dela malo po svoje;) mogoče sem samo jaz naletel na takega. nevem. Bo pa zrihtano pod garancijo. Drugače pa dober nakup pa srečno vozi;)  

 

aja pa še ena slikca: zavore so res odlične;)

 

 

Številka se ne vrti okoli 4l, kvečjemu okoli 3l, kot sem računal pije 3,1l/100km. Stopalke za sopotnika ima tudi v originalu in števec v mojem primeru čisto nič ne dela po svoje. 

 

Objavljeno

2013 nima v originalu... ti maš tistega na avtonetu? povej kak je? mašina? končna? 

 

saj pravim da sem samo jaz verjetno naletel na tak števec

Objavljeno

Moj 2011 ima.

Če bi kupoval še enkrat 125 bi uzeu tega 100%.

Ciklistika je zakon, z mašino nisem mel nobenih problemov, razen rednih servisov olje + filter. Motor ne pije nič. Končna je po števcu 128 km/h, in to je nekje realnih 115-120km/h. 
Edino kar me moti je to da ima malo čudno sklopko in če menjavaš počasi nardi nek grd zvok, če pa menjaš hitro pa ni problemov. 

Objavljeno

ja saj ciklistika je zakon;) mislim da ni bolšega 125 supermotoja trenutno... 

Objavljeno

Torej sta dva modela?

Kakšne pa so razlike in kaj je fora tistega modela ki ima oznako rr?

Objavljeno

Moj 2011 ima.

Če bi kupoval še enkrat 125 bi uzeu tega 100%.

Ciklistika je zakon, z mašino nisem mel nobenih problemov, razen rednih servisov olje + filter. Motor ne pije nič. Končna je po števcu 128 km/h, in to je nekje realnih 115-120km/h. 

Edino kar me moti je to da ima malo čudno sklopko in če menjavaš počasi nardi nek grd zvok, če pa menjaš hitro pa ni problemov. 

 

Preveri tole s sklopko. In pa preveri, da ni problem z menjalnikom. Ker ne vidim povezave med počasnim/hitrim menjanjem in sklopko. Razen v primeru, da imaš fuč sklopko (košara, lamele). Sem imel HM, sicer 2 taktnega, in se je dalo menjat tudi brez sklopke, brez problema, počasi ali pa hitro.

Ena od možnosti je tudi ta, da si ti preveč občutljiv na zvok menjalnika, ker nekateri menjalniki kar hrustajo.

 

ja saj ciklistika je zakon;) mislim da ni bolšega 125 supermotoja trenutno... 

 

Zelo težke misli so tole, prijatelj. Že 2 taktni model HMja je verjetno klaso višje. Da ne omenjam TM, Fantic, GasGas...predelav različnih Husqvarn WR, KTM EXC modelov. Skratka...zelo težke misli. Verjetno je boljši od Yamahe XT 125 ali kakšnega kitajskega motarda, vendar bi imel proti ostalim Italijanom kar težko bitko.

Objavljeno

Preveri tole s sklopko. In pa preveri, da ni problem z menjalnikom. Ker ne vidim povezave med počasnim/hitrim menjanjem in sklopko. Razen v primeru, da imaš fuč sklopko (košara, lamele). Sem imel HM, sicer 2 taktnega, in se je dalo menjat tudi brez sklopke, brez problema, počasi ali pa hitro.

Ena od možnosti je tudi ta, da si ti preveč občutljiv na zvok menjalnika, ker nekateri menjalniki kar hrustajo.

 

Pomojem sem jaz preveč občutljiv na zvok menjalnika. 

Objavljeno

jaz sem pa mislil 4takt med temi pogostimi: tomos sm, yamaha wr, xt,... med temi pomojem najbolj iztopa;)

Objavljeno

jaz sem pa mislil 4takt med temi pogostimi: tomos sm, yamaha wr, xt,... med temi pomojem najbolj iztopa;)

Med temi izstopa zelo

Objavljeno

jaz sem pa mislil 4takt med temi pogostimi: tomos sm, yamaha wr, xt,... med temi pomojem najbolj iztopa;)

To je isto, kot da primerjaš Lamborghinija s Peugeotom, Fiatom, Renaultom in potem rečeš, da nisi mislil tega...in sodeč po tvoji izjavi sem razbral, da primerajš z vsemi 125cc supermotardi:

 

 

ja saj ciklistika je zakon;) mislim da ni bolšega 125 supermotoja trenutno... 

 

Trenutno ni boljšega 125 supermotarda. Torej? In ja, vsekakor izstopa...še posebej po ceni. Verjetno dobiš 2 Tomosa za ceno enega HMja.

Obrazložil sem ti, da temu ni tako, tvojih misli pa ne berem in tisto, kar misliš, napiši, da bom lahko razbral kaj dejansko misliš. Je dober motor, vendar v seštevku dobi zaradi cene en velik minus. In mislim, da je cena vsakem od nas, povprečnih, pomembna. In vsekakor kakšna Husqvarna SM4 125, Yamaha WR 125 X nista slaba motorja, upam si trdit, da konkurirata tej Hondi brez problema. Preveri komponente obeh motorjev, odvozi kakšen krog z vsemi...in ti bo jasno, da sam ne boš niti razlike opazil. Na hitro pa ti takoj povem, da je Husqvarna (vsaj 2 taktna) dokaj nizka, ima nekoliko premehko vzmetenje(še posebej zadnji amortizer), dokaj ozko krmilo...Yamaha pa je na drugi strani čista kamela...visoka, bolj trda. Yamaha nekoliko lažje pade v ovinek, ker ima ožjo gumo, je pa zato bolj živčna v ovinku, kot je Husqvarna...itd itd. :)

Objavljeno

nebom se kregu, malo sem napačno se izrazil. Sem vozil yamaho wr, xt in tomosa. Husquarne še ne.. in mi je nekak najbolj prepričjiv biu prav hm. Mogoče zato, ker sem navajen krosa?  hm mi deluje kot hardcore supermoto, yamaha wr pa kot cestni hardocore supermoto potovalček. No to je le moje mnenje. Vsekakor sta pa oba motorja odlična;) lep dan,

  • 1 mesec pozneje...
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!